Hij stond nog aan en ik geef 'm (tegen beter weten in) een klein kansje, ik denk niet dat ik het einde van de uitzending ga halen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar toch kijk je
Is trouwens niet veel veranderd in het programma. Eigenlijk niks.
Tis triester gewordenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar toch kijk je
Is trouwens niet veel veranderd in het programma. Eigenlijk niks.
Alsof ie zelf zo slank is he.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef ikbobniet het volgende:
Zo die dikkehomo is er ook weer!
Same here.....kheb nog niet gelachen, ook niet in mn hoofdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij stond nog aan en ik geef 'm (tegen beter weten in) een klein kansje, ik denk niet dat ik het einde van de uitzending ga halen.
Gewoon in het normale Jensen topic doorgaan inplaats van een nieuwsbericht topic lijkt me logischer?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Dit topic gaat toch over de huidige show?
Dat dus.quote:
Gewoon naar dat andere topic gaan daar zijn al 19 topics vol en om dan opnieuw te beginnen in dit topicquote:Op donderdag 12 november 2009 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Dit topic gaat toch over de huidige show?
Ja, het maakt mij niet uit, mods hebben het speciaal naar TV verplaatst vanuit SHO om te beginnen en daar zit niemandquote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gewoon naar dat andere topic gaan daar zijn al 19 topics vol en dan nu opnieuw te beginnen
En nog steeds niet veranderdquote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 mods en geen 1 die TT kan veranderen in het andere topic?
Je zou het kunnen vragen in het topic wat daarvoor bedoeld is.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En nog steeds niet veranderdluiheid ten top hier.
Want dat heb ik idd niet gedaanquote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vragen in het topic wat daarvoor bedoeld is.
Who gives a fuck.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 mods en geen 1 die TT kan veranderen in het andere topic?
Heb ik allang gedaanquote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vragen in het topic wat daarvoor bedoeld is.
Kut idd, even geld doneren aan een goed doelquote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Who gives a fuck.Er zijn ergere dingen in de wereld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |