"Weet u nog een goed restaurant?"quote:
Een Honda Prelude was dat toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:39 schreef tralalala het volgende:
Heeft iemand nog een link naar het fragment dat Jensen een auto heeft gezien in de krant en dat Bassie de verkoper gaat bellen? Die is leuk!
quote:Komt Jensen terug?
Fans van Jensen opgelet! De geruchten gingen al langer, maar Albert Verlinde herhaalt het dinsdagochtend nog maar eens op de radio. De voorbereidingen voor de comeback van Robert Jensen zouden in volle gang zijn.
Dat vertelde de roddelkoning van RTL Boulevard in de Q-ochtendshow van Ruud de Wild. "Het schijnt dat hij terugkomt op RTL 5 met een vooralsnog beperkt aantal programma's. Mocht dit zo zijn, dan heb ik het volk toch maar vast gewaarschuwd."
Thailand
"Iedereen dacht: 'Waar is Robert Jensen gebleven, hij is totaal verdwenen.' Ik denk dat hij lekker heeft zitten eten op het strand, heeft gezwommen en andere dingen heeft gedaan in Thailand. Waarschijnlijk heeft hij nu weer zin om terug te komen", aldus Albert.
Grote mond
Robert werd op tv bekend met zijn eigen dagelijkse talkshow, waarin de voormalige radio-diskjockey bekende mensen ontving. Door zijn grote mond en sarcastische opmerkingen weigerden sommige BN'ers echter nog plaats te nemen op zijn beruchte rode bank.
In juni 2008 trok RTL de stekker uit het programma, maar de omstreden talkshowhost beloofde destijds een grootse comeback. Is dat moment nu aangebroken?
Ik zou er in ieder geval geen daily show van maken. Een of twee keer per week zou mooi zijn, zodat het weer een beetje lijkt op het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Hmz. Zal mij benieuwen wat hij gaat doen dan.
Hij zou dan nog het beste bij Radio Veronica passen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef tralalala het volgende:
Hij moet op de radio, zou alleen niet weten welk station hij dan zou moeten kiezen.
Ja maarja op welk tijdstip he, niet in de plaats van Somertijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zou dan nog het beste bij Radio Veronica passen.
Idd, Van Velthuysen naar het weekend schuiven. Somertijd blijft gewoon in de middag, en Jensen in de ochtend. Lijkt mij perfectquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:55 schreef Paul het volgende:
Oh wacht hij mag wel in de plaats van Rick van Velthuysen
WACHT EENSquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, Van Velthuysen naar het weekend schuiven. Somertijd blijft gewoon in de middag, en Jensen in de ochtend. Lijkt mij perfect
bronquote:Jan Paparazzi: ‘Terugkeer Robert Jensen nog niet rond’
De terugkeer van Robert Jensen op RTL 5 hangt niet alleen af van RTL 5-baas Remko van Westerloo. Ook Jensen zelf moet nog een beslissing nemen. Dat zegt Jan Paparazzi, de vaste sidekick van Robert Jensen, op Radio 3FM. “Als het wat wordt, wordt het weer Jensen en de talkshow. Maar let wel op het woord ‘als’“, aldus Paparazzi. “Daar moeten wij zelf ook nog over beslissen. We hebben de regie van ons leven volledig in eigen handen. Ik mag er niets over zeggen. Het loopt nog, er wordt over gesproken.“
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |