quote:Robert Jensen keert terug op televisie
HILVERSUM - Robert Jensen keert terug op televisie. Zijn talkshow Jensen! is vanaf 12 november weer op de buis te zien bij RTL5. De tv-presentator gaat een samenwerking aan van een paar jaar met RTL Nederland, meldde de zender dinsdag.
Eerder was al bekend dat Jensen gesprekken voerde met RTL over een comeback. De presentator tekende dinsdag een definitieve overeenkomst.
Afgesproken is dat hij in ieder geval weer de talkshow Jensen! mag maken, waarvan er in november alvast vier bij RTL5 zijn te zien. Volgend jaar volgt een nieuwe reeks shows.
Jensen presenteerde tot medio vorig jaar bij de commerciële zender het programma dat zijn naam droeg. In de op Amerikaanse leest geschoeide talkshow ontving hij talloze bekende Nederlanders en buitenlandse artiesten.
Ook straks zullen de gasten zich weer onderwerpen aan de grappen en grollen van de presentator. Ook sidekick Jan Paparazzi neemt zijn vaste plek op de rode bank weer in.
Ja, kan veel meer dan alleen zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:32 schreef Xrenity het volgende:
Beter krijgt Jan dit keer wel een grotere rol
Idd, paar keer in de week zou mooi zijn. En vrijdagavond freakavond met lui als Terror Jaap, Herman, André Pronk, Kelly, Kim Holland...die categoriequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, kan veel meer dan alleen zitten.
Hopen dat er niet weer zo veel buitenlandse gasten komen, dan wordt het weer zo'n slijmpartij. En van mij hoeft het ook niet dagelijks.
En dit soort itemsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef Stansfield het volgende:
Hopelijk gewoon weer 1x per week, en krijgt jan weer een grotere rol. Met die kijkersvragen ofzo. Die waren meesterlijk.
Nou Urquhart, niet mensen die jij hier noemtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, paar keer in de week zou mooi zijn. En vrijdagavond freakavond met lui als Terror Jaap, Herman, André Pronk, Kelly, Kim Holland...die categorie
Dat hoort toch wel bij Jensen zo'n avond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Urquhart, niet mensen die jij hier noemt![]()
Niet bij mij..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hoort toch wel bij Jensen zo'n avond.
Ik ben blij dat ze het weer op de donderdagavond zetten. Elke dag was ook een sleur op een gegeven moment.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:33 schreef Xrenity het volgende:
Één keer per week, donderdags om 21.30 staat vandaag in de Telegraaf
Mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:33 schreef Xrenity het volgende:
Één keer per week, donderdags om 21.30 staat vandaag in de Telegraaf
jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef tralalala het volgende:
Stem van Jensen op 3fm
EDIT: Die zojuist zegt dat hij weer radio gaat doen.![]()
![]()
![]()
Maar verschrikkelijk lelijke site.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Xrenity het volgende:
Al die uitroeptekens op snafu.nl zijn wel heel irritant zeg
Nee natuurlijk niet. Zijn grappige tekst schrijvers doen dat.quote:Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is Jensen de persoon die alles op snafu post?
www.telegraaf.nlquote:Jensen boort Peter van der Vorst de grond in
AMSTERDAM - Robert Jensen is wild om zich heen aan het slaan. Eerder deze week haalde hij zich de woede van presentator Winston Gerschtanowitz op de hals, nu boort hij Peter van der Vorst volledig de grond in.
Jensen heeft begrip voor Albert Verlinde, die vond dat Van der Vorst hem tijdens een interview te kritisch benaderde. Dit meldt Mediacourant. "Een paar jaar geleden had ik zo'n zelfde gevoel. Hij móest mij interviewen voor een of ander RTL-dingetje en ik had iets van: Peet, oké gast, even snel en leuk dan. Dan begint zo'n gesprek en dan zit hij daar met zo'n kritische VARA jaren '70 houding, met als grootste probleem: hij kan dat niet", schrijft Jensen op zijn website
.
Vervolgt: "Je denkt dan: ga ik door of laat je hem doodstorten? Je denkt: nee, het is Peet, dus ik doe nog steeds mijn best, maar hij gaat maar dom dom dom door! Hij kan gewoon niet interviewen!"
Eerder deze week voelde Winston Gerschtanowitz zich flink voor schut gezet door Jensen. Oorzaak van Winston's boosheid was een bericht dat maandagmiddag op de website van Jensen verscheen. Hierin werd onder andere gesuggereerd dat de presentator als ondernemer in mobiele soaps (met zijn eigen bedrijf Media Republic) 'bijna de goede naam van zijn Tuschinski-familie heeft verpest'.
quote:ADAM CURRY GING VAKER VREEMD!
SNAFU EXCLUSIVE!!
Patricia Paay is morgen te gast in de talkshow JENSEN!
Patricia doet voor het eerst ECHT een boekje open over haar scheiding van Adam Curry.
De uitspraken die ze op de rode bank doet zijn opzienbarend en zal menig mensen versteld doen staan.
Een van de shocking uitspraken doet ze op de vraag of Adam eerder vreemd ging......Patricia antwoordt te weten dat Adam in Las Vegas een nacht heeft doorgebracht met ’ a chick with a dick
Filmpje op snafu.nl
quote:De eerste Jensen zit meteen boordevol emotie. De talkshowhost heeft medialand het afgelopen jaar natuurlijk op de voet gevolgd en was zeer geschokt toen de breuk tussen Patricia Paay en Adam Curry in het nieuws kwam. Reden voldoende om La Paay uit te nodigen en haar op zijn eigen bekende wijze aan een vragenvuur te onderwerpen. De sterke showbizzdiva is zeer openhartig over de afgelopen periode, haar gevoelens en haar toekomstplannen. Zij gaat geen enkele vraag uit de weg en steekt haar mening over de affaire niet onder stoelen of banken. Natuurlijk gaat het gesprek met veel humor gepaard en is Jensen zeer onder de indruk van haar prachtige verschijning.
Jensens tweede gast is de zwaarlijvige Jaap uit 'De Gouden Kooi'. Jensen is erg benieuwd hoe het met hem gaat na zijn overwinning in dit programma en het daarmee gepaard gaande geldbedrag. Jaap vertelt geëmotioneerd over zijn eetprobleem en bekent dat hij sinds het vertrek 50 kilo is aangekomen. In tranen vertelt hij dat hij nog maar een paar jaar te leven heeft als hij zo doorgaat. Hij praat over de oorzaak van zijn eetprobleem en hoe hij nadenkt over een oplossing. Ook blikt hij met Jensen terug op zijn uitspattingen in 'De Gouden Kooi'. Hoe kijkt hij daar nu tegenaan en heeft hij hier spijt van? Dit levert een aantal verrassende uitspraken op.
Juist niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat huilen van Jaap in de reclame leek wel heel nep
Acteren heeft die debiel wel geleerd tijdens dat ruk programma. Lekker de zielige jongen uithangen past wat dat betreft aardig in dat plaatje. Een van de laatste personen waar ik überhaupt medelijden mee zou hebben maar goed dat is mijn mening.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Juist niet.
Ik ga ook zeker kijken
Ja die shit loopt nog uit ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ga eens weg met je Expeditie Robinson
Nog 2 minuten hurrquote:Op donderdag 12 november 2009 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die shit loopt nog uit ook.
Volgens mijn computurr en hendig sjieke decoder niet.quote:
En idd fok ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Renesite(Moderator) - donderdag 12 november 2009 @ 21:34
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |