Geweldig radioprogramma was het. Ik heb altijd geluisterd en ben ook meeverhuisd van Veronica naar Noordzee en weer naar Yorin FMquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef tralalala het volgende:
Beter weer radio maken, mis het stiekum heel erg![]()
Bassie, telefoonterreur enz...
Yorin fm was top jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geweldig radioprogramma was het. Ik heb altijd geluisterd en ben ook meeverhuisd van Veronica naar Noordzee en weer naar Yorin FMIk hoop dat het weer terugkomt.
Ik vond het ook een geweldige zender, Stenders er ook nog eens bijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Yorin fm was top ja![]()
Henk Westbroek met z'n schildpad
Je kan zeggen wat je wil, maar elke dag op dit tijdstip mis ik toch wel een beetje Jensen op tvquote:Op maandag 5 januari 2009 18:08 schreef Rucebo het volgende:
Was leuk op de radio, maar op TV over het algemeen een drama. Wat een pauperprogramma...
Ik ook en Andre Pronkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar elke dag op dit tijdstip mis ik toch wel een beetje Jensen op tv
Jaquote:
Dit was zo gierenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja
Sowieso al die kansloze (Idols) figuren. Soms zie je ze weleens voorbij komen op tv, en dan denk je: "Was Jensen er nog maar, dan zaten ze daar morgen op de rode bank"
Bassie was fucking briljantquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef tralalala het volgende:
Beter weer radio maken, mis het stiekum heel erg![]()
Bassie, telefoonterreur enz...
Die Kerstspecials of EK-specials van Janquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bassie was fucking briljant![]()
Vooral die afleveringen rondom Sinterklaas
Die kan ik me niet zo herinneren maar Bassie die pakhuizen van de Sint opblies omdat hij te weinig dvd's van Bassie kocht en de Sint die de caravan van Bassie aanviel met el-qaida pietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Kerstspecials of EK-specials van JanGing hij heel bekend Nederland vragen wat ze gingen doen met de feestdagen. En natuurlijk altijd Maarten Spanjer
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die kan ik me niet zo herinneren maar Bassie die pakhuizen van de Sint opblies omdat hij te weinig dvd's van Bassie kocht en de Sint die de caravan van Bassie aanviel met el-qaida pieten
Yorin FM met Mark in the Darkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar die specials waren ook uit de tijd van Veronica FM dacht ik. Bassie was meer uit de periode Yorin FM
Ik vond Yorin FM een puike zender hoor. Stenders - Westbroek - Jensen dat blok elke dagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Yorin FM met Mark in the Dark!!!!!!!!!!!!!!!
Bah ik kan die bassie mp3tjes niet meer vinden onlinequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar die specials waren ook uit de tijd van Veronica FM dacht ik. Bassie was meer uit de periode Yorin FM
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Goed nieuws
Zou hij ook terugkeren ? --> http://www.yim-entertainm(...)e-Pronk-website2.jpg
Ik had alles geript van jensenindemiddag.nl maar per ongeluk weggeflikkerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bah ik kan die bassie mp3tjes niet meer vinden online![]()
Ik had ze maar mijn computer is gecrashed een paar maanden geleden
Ik wil zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had alles geript van jensenindemiddag.nl maar per ongeluk weggeflikkerd![]()
Ik zie nu trouwens dat alle immitaties van Bassie, Reinout en Rene Froger op usenet staan en ook nog telefoonterreur.
OMG Mitchel de Manager dat was legendarischquote:
Daar had ik ze ook vandaan geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had alles geript van jensenindemiddag.nl maar per ongeluk weggeflikkerd![]()
Ik zie nu trouwens dat alle immitaties van Bassie, Reinout en Rene Froger op usenet staan en ook nog telefoonterreur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |