Goed nieuwsquote:AMSTERDAM - Jan Paparazzi stopt met onmiddelijke ingang met zijn ochtendshow bij Radio Veronica om zich in een nieuw avontuur te storten met Robert Jensen.
"Ik ga vanaf vandaag werken voor het nieuwe project van Robert Jensen", laat Jan weten aan Mediacourant.nl. "En hoe leuk radio ook is, de kans om voor een spannend uitdagend nieuw avontuur van Robert aan de slag te gaan is iets waar ik erg enthousiast over ben en waar ik veel toekomst in zie!"
Jan was tot april 2007 al te zien als sidekick van Robert in zijn televisieprogramma Jensen!. Hij verliet de show toen om aan de slag te gaan bij Radio Veronica in het ochtendprogramma Ook Goeie Morgen. Daarin was hij was tot 31 december 2008 te horen als radio-dj. Eerder dit jaar werd bekend dat Robert Jensen niet meer bij RTL vijf terug zou keren met zijn talkshow Jensen!.
Over het nieuwe project van de heren zijn nog geen details bekend gemaakt.
Terwijl Jan minstens net zo leuk is als Jensen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik hoop voor hem wel dat hij een "actievere rol" gaat krijgen dan.
Bij die talkshow zat hij er altijd maar een beetje bij en deed hij zijn mond bijna niet open
Kun je beter naar Graham Norton Show (BBC) of VS talkshow kijken betere gasten, betere grappen! Enige nadeel is dat soms lokale grappen zijn die voor soms niet aankomen daardoorquote:Op maandag 5 januari 2009 15:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Oja die verrekte lachband
Nou ik ben benieuwd, het enige wat interessant was bij jensen waren zijn interviews met buitenlandse sterren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |