Ja, en van appelmoes krijg je kanker.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:37 schreef Topspin het volgende:
Montignac schijnt ook super ongezond te zijn voor je lichaam, iets van suikerziekte dat je ervan kan krijgen na een bepaalde tijd en nog meer kwalen.
Appelmoes is dan iets heel anders dan een dieet dat op een bizarre manier in elkaar is gezetquote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en van appelmoes krijg je kanker.
Voor elke fabel is een fabel
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef Bastard het volgende:
Ik denk iedere keer dat er stront aan de knikker is als ik dit topic in mijn AT zie staan.
op langere termijn zou je er volgens voedingexperts inderdaad ziek van kunnen worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en van appelmoes krijg je kanker.
Voor elke fabel is een fabel
Werd ik geroepen ?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef Bastard het volgende:
Ik denk iedere keer dat er stront aan de knikker is als ik dit topic in mijn AT zie staan.
Ze vinden het saai worden denk ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Werd ik geroepen ?
Je zegt het maar hoor !
Heet jij... nee laat maarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Werd ik geroepen ?
Je zegt het maar hoor !
Dat is precies wat ik met de appelmoesopmerking bedoelde. Ik wilde geen vergelijking maken met welk dieet dan ookquote:Op maandag 12 januari 2009 18:40 schreef Topspin het volgende:
Ik geloof sowieso niet in dieeten, gebalanceerd eten dan wel en voldoende bewegingGisteren op ZDF hadden ze het erover dat je 100 KM moet hardlopen op 1 kilo af te vallen
Geloof daar dus ook niets van. En sommigen beweren dat je pas na 45 minuten intensief sporten vet gaat verbranden. Een andere beweert weer dat iedere vorm van beweging voldoende is. Water schijnt volgens sommigen niet gezond te zijn zoals vaak beweerd wordt en weer een andere zegt dat water zuiverd
Wat is de waarheid? Tegenwoordig wordt je dood gegooid met halve waarheden.
De bedoeling is dat een topicopener zelf de verantwoordelijkheid neemt welke richting hij zijn topic graag uit ziet gaan. Daar voorziet die regel in. Doen ze dat niet dan kan een discussie nog steeds goed lopen overigens want het is niet elke keer een digitale vechtpartij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef maedel het volgende:
Overigens...
wat is nou eigenlijk de bedoeling? Topics die niet voorzien zijn van een speciale openingspost mogen gewoon gebruikt worden om elkaar voor rotte vis uit te maken? En daarbij is het dan zaak van die kuttopics gewoon zo snel mogelijk vol te posten, zodat we er weer vanaf zijn?
Zie bijvoorbeeld dat ufo-topic, dat gaat gewoon helemaal nergens heen. Ik zie alleen de heren weer lekker op Summers duiken.
Oh en _Led_ die meent maar weer eens met z'n huisvrouwenact voor de dag te komen
Ja, en over het algemeen, is de TS na 3 posts huilend weggelopen en neemt onze huisjoker _Led_ het over.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:27 schreef jogy het volgende:
[..]
De bedoeling is dat een topicopener zelf de verantwoordelijkheid neemt welke richting hij zijn topic graag uit ziet gaan. Daar voorziet die regel in. Doen ze dat niet dan kan een discussie nog steeds goed lopen overigens want het is niet elke keer een digitale vechtpartij.
en over het algemeen komt huisleugenares maedel langs om even wat leugens te vertellen en wat mensen woorden in de mond te leggen die ze nooit gezegd hebben, en als mensen daar dan wat van zeggen gaat ze huilen. Ten slotte houdt 'spiritueel zijn' volgens haar in dat je als enige het recht hebt om te liegen en vals te beschuldigen .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en over het algemeen, is de TS na 3 posts huilend weggelopen en neemt onze huisjoker _Led_ het over.
En, noem maar eens een voorbeeld van een topic dat én ontopic is, én goed loopt in TRU.
Enlighten me zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, vertel nou gewoon maar waar precies oranje ophoudt en waar rood begint.
Er zijn volgens jou tenslotte alleen maar basiskleuren, en er zit helemaal niks tussenin. Toch ?
Die domme opmerkingen van jou ook altijd, het blijft vermakelijk (en een beetje zielig)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En als die auto een kleur heeft die daartussenin zit ?
(Ben je nou echt zo dom of loop je te trollen ?)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, Summers denkt nooit na.
Ze vindt dat alles is zoals zij het ziet, en dat is (gezien haar gebrek aan opleiding) nogal simpel en eenzijdig.
De neiging om eens dieper na te denken over dingen, of eens te overwegen dat zaken wat complexer zijn dan ze op het eerste gezicht lijken, heeft niemand tot nog toe bij haar aan kunnen treffen.
Zo bestaan er alleen de kleuren rood en oranje, en is er tussen die kleuren dus helemaal niks - blijkbaar
Zo, hier heb je je links.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Alleen over jou en Summers, want als mensen zo hun best doen om dom over te komen kan ik moeilijk ontkennen dat het ze lukt
Maareh, jij bent het dus met Summers eens, alleen de kleuren rood en oranje bestaan en er zit niks tussenin..?
Als de TS huilend wegloopt dan kan hij er niet mee omgaan en moet ie maar ergens anders gaan posten. Dit blijft FOK! en TRU in combinatie met FOK! is een aparte relatie. Er zijn genoeg fora, ook nederlandse die een heel spiritueel vriendelijke omgeving hebben, FOK! is een stuk minder zweverig en dus is het voor TRU niet weggelegd om net zo te worden als die andere fora, helaas. Maar het heeft ook wel weer zijn aantrekkingskracht voor sommige.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en over het algemeen, is de TS na 3 posts huilend weggelopen en neemt onze huisjoker _Led_ het over.
En, noem maar eens een voorbeeld van een topic dat én ontopic is, én goed loopt in TRU.
Enlighten me zou ik zeggen.
Dat begon blijkbaar hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:36 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo, hier heb je je links.
En nou de jouwe...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen rood en oranje , dat verschil oefenen we al sinds dat we peuters zijn .
tenzij je kleurenblind bent , dan is iets groen of blauw en rood of oranje .
Op niburu.nl zijn er ook meldingen van oranje en rode lichtbollen .
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=19992
Niet echtquote:dat verschil oefenen we al sinds dat we peuters zijn
Als jij onder "je nek uitsteken" verstaat "beweren dat alleen rood en oranje als kleuren bestaan en er verder niks tussenin zit", ja, dan heb je vast gelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:39 schreef maedel het volgende:
Je kan nog beter je nek uitsteken in ONZ dan in TRU.
Hier word je veel harder neergesabeld.
Maar dat is Fok! hè...
Nee, zo is Fok! geworden.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat begon blijkbaar hier
[..]
Daar reageerde _Led_ op. Zover ik zie. En hij heeft wel gelijk. Het is ook niet overlijk gemeen want ik zie Summers het in dit geval ook doen.
[..]
Niet echtLief
Nee, dat versta ik er niet onder. Ik versta daaronder "iets TRU-gerelateerds posten".quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als jij onder "je nek uitsteken" verstaat "beweren dat alleen rood en oranje als kleuren bestaan en er verder niks tussenin zit", ja, dan heb je vast gelijk.
I know, maar zo is FOK! altijd geweest, en nu is het wel erger geworden inderdaad maar er zijn ook veel meer bezoekers en helaas zullen in Nederland de spiritueel actieve (ofzo, geef het beestje een naam) een minderheid blijven. Het blijft een heen en weer geschiet van beledigingen, sommige verhuld, andere gewoon open en bloot. Het lijkt hier wel het Israel/Gaza conflict. Maakt niet meer uit wie er mee begonnen is, iemand moet gewoon stoppen met het uitdelen van de beledigingen en verongelijkt blijven doen. Chill. Het blijft een actie-reactie verhaal.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:39 schreef maedel het volgende:
Je kan nog beter je nek uitsteken in ONZ dan in TRU.
Hier word je veel harder neergesabeld.
Maar dat is Fok! hè...
Nee, zo is Fok! geworden.
quote:
Hey, ik ben niet degene die dom verkondigt dat er niks tussen oranje en rood in zitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef Summers het volgende:
Denninger is gewoon aan het trollen en hij bekijkt het maar .
voortaan krijg je alleen dit nog maar als antwoordquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die dom verkondigt dat er niks tussen oranje en rood in zit
Maar inderdaad, ik bekijk het zeker
Nee, jij? Het is altijd zo geweest dat als je iets uitdeelt je het terugkrijgt, soms op gelijke voet en soms gaat iemand weer een stapje verder. _Led_ is een cynisch-sarcastische combinatie van jengedrag en vervelende opmerkingen maar hij heeft wel vaak een punt. Je kent hem nu al een tijdje, weet hoe hij is dus ga daar mee om zodat hij de minste ergernis uit je kan trekken. Jij laat het toe, hij smult ervan ( Foei trouwens) maar doet niets banbaars. Of zelfs notebaars. Want als ik hem moet gaan noten voor zijn gedrag neem ik iedereen mee die erop reageert en dan zullen de notes zich bij alle partijen opvullen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:43 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Steek je nou gewoon écht je kop in het zand of doe je maar net als of?
Laat dat nou het meest intelligente zijn dat je uitkraamt...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:00 schreef Summers het volgende:
[..]
voortaan krijg je alleen dit nog maar als antwoord
En toch zou het heerlijk zijn als jij ook eens wist wanneer je je mond moest houdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Laat dat nou het meest intelligente zijn dat je uitkraamt...
Er zit een verschil tussen het weten en het ook daadwerkelijk doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
En toch zou het heerlijk zijn als jij ook eens wist wanneer je je mond moest houden
Als je dat verschil nou eens kleiner maakt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen het weten en het ook daadwerkelijk doen
Meh, da's gewoon minder lollig voor mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je dat verschil nou eens kleiner maakt?
Ze liegen niet, ze zien het gewoon anders dan jij dat ziet, en als jij de sfeer verpest voor je eigen lol dan wordt het wel een ander verhaal eigenlijk. Dat is gewoon jammer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, da's gewoon minder lollig voor mij.
Als anderen zich leugens en achterklap kunnen permitteren zie ik geen reden waarom ik niet af en toe even hard terug mag duwen.
Het is tenslotte maar internet dus het moet wel leuk blijven - ook voor mij
Ho, zowel Summers als Maedel hebben in het verleden meerdere malen opzettelijk gelogen en mensen vals beschuldigd in discussies.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze liegen niet, ze zien het gewoon anders dan jij dat ziet, en als jij de sfeer verpest voor je eigen lol dan wordt het wel een ander verhaal eigenlijk. Dat is gewoon jammer.
Nee, met een chantage pm, ik wil hem wel even posten anders?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb 'r de kans gegeven om haar beschuldigingen dan gewoon eens hard te maken, met de waarschuwing erbij dat als ze dat niet zou doen ik 'r voortaan zwakzinnig zou noemen.
Chantage-pm ????quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, met een chantage pm, ik wil hem wel even posten anders?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Chantage-pm ????
Post alles wat je wilt !
Die pm kwam overigens n.a.v. het verzoek je beschuldigingen aan mijn adres uit je sig te verwijderen, wat ik postte in FB (wat de mod's hier ook gewoon leuk/normaal/op het randje/jaikweethetmaarikkanerooknietsaandoen vonden). , waarna je mij een pm stuurde met bovenstaande inhoud.quote:Hey !
Voeg toe aan adresboek Uit blokkeerlijst verwijderenTue 29 July 2008 11:07u door _Led_
Ik wil er best wat mee doen hoor!
Dan moet jij alleen even toegeven dat het gezeik begon doordat jij mij meerdere malen vals beschuldigd heb !
Zolang je dat niet doet zie ik niet in waarom ik niet hetzelfde bij jou mag doen.
Ik wacht af !
Oh, en vanaf woensdag ben ik op vakantie, dus dan kan ik m'n sig pas weer 2 weken later aanpassen.. Als je 'm voor die tijd weg wilt hebben zul je dus snel moeten zijn met je excuses.
Doeiiiiii !
Zelfs als ik niks zeg word ik genoemd in posts.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:53 schreef Bastard het volgende:
Anyways, ik heb sterk het idee dat de ene persoon erg graag mag frustreren en de ander persoon dr schoenen uittrekt en de lange tenen laat zien.
2 vechten 2 schuld enzo.
Maar als we voor godsake nou eens die oude koeien konden laten zitten!!! Dan werd het nog eens constructief misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |