Laten we er voor het succes van dit topic er gemakshalve van uitgaan dat de intenties van Denniger goed zijn, ondanks zijn soms scherpe opmerkingen. Wachten is even op iemand die zich geroepen voelt om zijn 'kunnen' te tonen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zegt dat je niet zo'n sfeer kweekt waarin een goede test kan plaats vinden hoor. Ik ben alleen de enige van wie je het blijkbaar niet kan hebben.
Sjezus wat laat jij je tegenwoordig snel op de kast jagen.
Wat is dat toch met jou ? Je beschuldigt mij er altijd van dat ik jou zwakzinnig zou noemen of uit zou schelden, maar elke keer als ik je vraag waar ik dat dan gedaan zou hebben blijft het stil.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:20 schreef maedel het volgende:
Ik weet niet wat jij leest, maar ik ben hier toch al een paar keer voor zwakzinnige versleten.
Kortom, je hebt dus weer geen links naar waar ik je voor vanalles en nogwat zou uitmaken ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:54 schreef maedel het volgende:
OMG jongen wat laat je je toch opnaaien.![]()
Zeker geen vakantie?
Je weet zelf ook best dat dit onzin is, je kunt pas een test opstellen als je weet wat er getest gaat worden.quote:Maar goed, schrijf anders eerst een mooi protocol voor de test waaruit blijkt dat je je in de materie hebt verdiept en wellicht dat er iemand wil testen.
Niet dat de ander alles moet doen zeg maar, en dat jij achterover geleund kan roepen dat het niet wetenschappelijk is, of geen bewijs, of dat de ander de boel belazerd, of "zie je wel het is fantasie".
Jij wilt bewijs, dus jij zal met een test op de proppen moeten komen.
Summers, die discussie hebben jij & ik ook al ten treure gevoerd : ik heb het allemaal uitvoerig zelf geprobeerd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Summers het volgende:
Ga lekker een consult bij iemand nemen , genoeg mensen die het wel op kunnen roepen wanneer ze zelf willen en die het voor hun werk doen , is dat een idee ??
En als dat geen idee is dan ben ik of iemand anders over een half jaar vast nog niet beroerd om te opperen dat je dan gewoon uit je stoel moet komen ipv roepen dat andere mensen voor jou uit hun stoel moeten komen als het topic weer eens een keer naar boven word geschopt met de noodkreet dat de waarheid naar je toe moet worden gebracht ipv ernaar te zoeken of te HANDELEN .
Zomaar een idee hoor .......
Dus, het is niet bewezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
Het werkte alleen niet, wat ik ook probeer.
Blijf je nou bezig ??? Kap nou eens met dit topic vernaggelen ! Ik word echt scheitziek van je met je zwakzinnige gezeik !!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Dus, het is niet bewezen.
Wat doe je dan nog in TRU?
"Als ik er toch al uit ben" ???quote:Want dan lijkt me eerlijk gezegd meer dat je gewoon mensen loopt te etteren... Als je er toch al uit bent.
Dat verbaast me niks, je snapt volgens mij veel meer dingen niet.quote:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij nou zo dringend bewijs wil.
Dat sommige mensen de 100m binnen 10s kunnen lopen betekent niet dat iedereen dat kan. Zo ook hoeft toch niet iedereen paranormale gaven te bezitten? Als L. Denninger het niet gelukt is, maar hij wel benieuwd is of anderen het wél kunnen, dan is dat toch niet onredelijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef maedel het volgende:
Dus, het is niet bewezen.
Wat doe je dan nog in TRU?
Je wilt bewijs om te kunnen zeggen dat het wél waar is. En dat lijkt me niet zo vreemd, aangezien er soms nogal boude claims gemaakt worden.quote:Want dan lijkt me eerlijk gezegd meer dat je gewoon mensen loopt te etteren... Als je er toch al uit bent.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij nou zo dringend bewijs wil. Alleen maar om te kunnen zeggen met zekerheid dat iets niet waar is? Voor jou is het toch allang niet waar?
Dat zegt hij nergens, deze topic heeft juist een aantal ideeën aangedragen hoe een test eventueel zou kunnen verlopen. Als iemand dan b.v. echt over Reikigaven beschikt, moet dat te ontdekken zijn. Dat is de hele idee van de topic. Ik snap niet waarom je daar telkens zo hatelijk tegen ageert, je weet inmiddels toch wel wat de insteek van deze topic is?quote:Dus volgens jou valt het niet te bewijzen, maar je blijft er maar over door gaan dat er getest moet worden.
Ik quote even voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Blijf je nou bezig ??? Kap nou eens met dit topic vernaggelen ! Ik word echt scheitziek van je met je zwakzinnige gezeik !!!
Ik heb zelf een aantal dingen geprobeerd, van glaasje draaien, pendelen, astraal reizen, etc.
Het lukte mij niet, dus vraag ik hulp bij mensen die zeggen het wel te kunnen !
Wat is daar zo vreemd aan ?
[..]
"Als ik er toch al uit ben" ???
Ben je nou echt zo dom of lees je gewoon mijn posts niet ??
Zoals ik hier al schreef : TRU test topic
"Ik ben niet sceptisch omdat ik niet wil dat het werkt, ik ben sceptisch omdat ik nog nooit een reden heb gezien om aan te nemen dat het werkt.
Dat betekent dat ik er wel volledig voor open sta om m'n mening te veranderen zodra ik die reden wel zie!"
Als ik het voor je moet uitleggen met woorden met minder dan 2 lettergrepen omdat je het anders niet begrijpt moet je het maar zeggen hoor !
[..]
Dat verbaast me niks, je snapt volgens mij veel meer dingen niet.
Wat doe jij in bobsnaam in dit topic ? Er zijn stapels topics om je in te vermaken, waarom moet je nou perse dit topic komen verpesten met je negatieve gedoe, je idiote beschuldigingen en je complete gebrek aan verstand ?
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat dit topic er enkel is omdat een paar mensen het fijn zouden vinden als andere (sympathieke) mensen ze eens konden helpen met het demonstreren van wat 'paranormale' of bijzondere zaken ?
En als je dat niet bevalt je hier niet hoeft te reageren ?
En ongetwijfeld komt er nu weer zo'n typische Maedel-post waar ze even lacherig doet omdat ik uit m'n slof schiet, in plaats van dat het even tot haar domme kop doordringt dat ze zelf echt voortdurend onzin uitkraamt.
Je uit valse beschuldigingen, je lult uit je nek (Je doet de hele tijd "alsof ik er al uit ben dat het niet bestaat" terwijl ik notabene specifiek zeg dat dat niet zo is),
en op het moment dat iemand om argumenten vraagt heb je geen antwoord.
Typisch gedrag van een zwakzinnige werkeloze VMBO-huisvrouw.
ook al een fijne quotequote:
Ik heb je gewaarschuwd dat als jij mij woorden in de mond blijft leggen en valse beschuldigingen uit ik geen reden meer zie om je niet daadwerkelijk zo te gaan benaderen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik quote even voor het nageslacht.
Dit is een aardig voorbeeld van hoe jij mensen benadert.
Ik noem die mensen geen zwakzinnige, ik noem jou zwakzinnig.quote:En die wil je dan bewijs laten leveren?
Ben jij überhaupt ooit ergens op getest eigenlijk?
Hoe ging dat? Stonden ze dan ook in je gezicht te schreeuwen dat je een zwakzinnige bent?
Oh, ril rilquote:
Tja, als jij mij met Hitler vergelijkt is de discussie gewoon afgelopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ril ril
Zometeen ga je nog huilen zeg...
Wie? En waar?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:56 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, als jij mij met Hitler vergelijkt is de discussie gewoon afgelopen.
Dag Maedel
Zolang jij mij met Hitler vergelijkt voel ik niet de noodzaak zoekwerk voor jou te doenquote:
Nee, weer iets wat je niet aan kunt tonen. Dus, geen bewijs. Dus jah, dan bestaat het niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zolang jij mij met Hitler vergelijkt voel ik niet de noodzaak zoekwerk voor jou te doen
Ik lach me kapot trouwens. De ijzige Denniger, de sarcast pur sang, zit te schreeuwen van frustratie. Kan zich niet inhouden...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:54 schreef L.Denninger het volgende:
Dus niet gaan huilen nu, dan had je maar niet moeten blijven liegen.
Zei ik dat dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:57 schreef L.Denninger het volgende:
En Maedel, jij maakt helemaal niet uit of ik nog in TRU mag posten.
Daar ga jij helemaal niet over
Je hebt snel met een andere kloon ingelogd?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:01 schreef Gellius het volgende:
Ik wil graag even - offtopic - mijn diepe respect voor Denninger c.s. uitspreken. Ik ben er nog niet uit of deze ijzeren ausdauer tegen de morosofie nu bewondering of verwondering verdient, maar in ieder geval respect. Het schenkt mij vele genoeglijke leesuurtjes.
Als jij 'm even aanwijst, neem ik 'm terug. Ok?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef L.Denninger het volgende:
Eerst moet je die vergelijking met Hitler terugnemen, dan praten we weer verder
Ja dat heb je al vele malen gezegd, niet alleen in dit topic maar ook in vele anderen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Volgens mij heb jij een vmbo leesniveau....
Omdat het zo is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja dat heb je al vele malen gezegd, niet alleen in dit topic maar ook in vele anderen.
Pfff als jij kunt toveren tover je die links toch zelf bij elkaar ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Als jij 'm even aanwijst, neem ik 'm terug. Ok?
Nou ja, als jij te lam bent om bewijs te leveren, geloof ik je niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Pfff als jij kunt toveren tover je die links toch zelf bij elkaar ?
Zolang jij mij Hitler noemt ga ik niks voor jou opzoeken
Tja, je zei al eerder dat je hier alleen komt om het topic te verpesten dus dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ook, in ieder geval nog 18 posts...
Meh, ik heb het topic al opgegeven. Misschien ooit eens een nieuw topic openen en opnieuw beginnen zonder dat 1 persoon het moedwillig verpest.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef Iblis het volgende:
L. Denninger… je bent nu wel hard bezig je eigen topic naar de barrebiesjes te helpen.
En weer, geef eens een link dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, je zei al eerder dat je hier alleen komt om het topic te verpesten dus dat verbaast me niks.
Oh, die is gewoon echt signature waardig....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Meh, ik heb het topic al opgegeven. Misschien ooit eens een nieuw topic openen en opnieuw beginnen zonder dat 1 persoon het moedwillig verpest.
Ja, hij heeft één heel groot probleem. Hij kan zijn muil niet houden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef Iblis het volgende:
L. Denninger… je bent nu wel hard bezig je eigen topic naar de barrebiesjes te helpen.
En dat heb je in al die tijd nog nooit gedaan, dus zie ik niet in waarom ik het wel zou moeten doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:08 schreef maedel het volgende:
[..]
En weer, geef eens een link dan?
Dat eis je van mij ook, dat ik een hele middag links ga zitten zoeken om jouw uitspraken in een overzicht te plaatsen.
Flikker toch op joh, je staat achter het aanrechtquote:Dat jouw baas het goed vindt dat je in zijn tijd zit te fokken, moet hij zelf weten, maar de mijne niet hoor...
Dat weet jij niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En dat heb je in al die tijd nog nooit gedaan, dus zie ik niet in waarom ik het wel zou moeten doen.
Kut he, iemand die gewoon in het wilde weg beschuldigt ?
[..]
Flikker toch op joh, je staat achter het aanrecht
Een kloon met 26.000 posts? Zoals de waard is vertrouwt-ie zijn gasten, zullen we maar zeggen. Nee, ik lees echt al een hele tijd mee. Ik vind Denninger c.s. volkomen consistent in hun stellingname. Dat ie af en toe tot razernij wordt gebracht door het continu wisselen van positie, het moedwillig verdraaien van argumenten, en het selectief beantwoorden van vragen van, laten we maar zeggen, de tegenpartijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Je hebt snel met een andere kloon ingelogd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |