abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:05:20 #251
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60319965
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:53 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die zegt dat je niet zo'n sfeer kweekt waarin een goede test kan plaats vinden hoor. Ik ben alleen de enige van wie je het blijkbaar niet kan hebben.
Sjezus wat laat jij je tegenwoordig snel op de kast jagen.
Laten we er voor het succes van dit topic er gemakshalve van uitgaan dat de intenties van Denniger goed zijn, ondanks zijn soms scherpe opmerkingen. Wachten is even op iemand die zich geroepen voelt om zijn 'kunnen' te tonen.
The truth was in here.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:20:25 #252
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60320391
Ik weet niet wat jij leest, maar ik ben hier toch al een paar keer voor zwakzinnige versleten.
Dus mijn drang is er niet zo zeg maar
Succes met testen, ik zal het met belangstelling volgen
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:28:04 #253
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60320576
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:20 schreef maedel het volgende:
Ik weet niet wat jij leest, maar ik ben hier toch al een paar keer voor zwakzinnige versleten.
Wat is dat toch met jou ? Je beschuldigt mij er altijd van dat ik jou zwakzinnig zou noemen of uit zou schelden, maar elke keer als ik je vraag waar ik dat dan gedaan zou hebben blijft het stil.
Vervolgens stalk je me over een paar topics heen, loop je op mij af te geven en als je dan weer tot de orde geroepen wordt begin je weer opnieuw te beschuldigen dat ik jou voor vanalles uitgemaakt zou hebben !

(Hier was je bijvoorbeeld ook al bezig : Zeer geloofwaardig UFO filmpje , en ook weer weigeren te laten zien waar ik je dan ook maar voor iets uitgemaakt zou hebben)

Dus, ik hoop voor de laatste maal :
Kom nou gewoon eens met de links waar ik jou hier uitgescholden zou hebben ?
En als je dat niet kunt, wil je dan svp een keertje ophouden met die beschuldigingen ?

Ik ga deze post ff bookmarken. Als je nu niet met iets op de proppen komt zie ik dat als een vrijbrief om je voortaan wel voor zwakzinnige uit te mogen maken, je beschuldigt me er immers toch al om de paar weken weer van.

[ Bericht 6% gewijzigd door _Led_ op 24-07-2008 14:42:24 ]
zzz
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:54:36 #254
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60321200
OMG jongen wat laat je je toch opnaaien.
Zeker geen vakantie?

Maar goed, schrijf anders eerst een mooi protocol voor de test waaruit blijkt dat je je in de materie hebt verdiept en wellicht dat er iemand wil testen.
Niet dat de ander alles moet doen zeg maar, en dat jij achterover geleund kan roepen dat het niet wetenschappelijk is, of geen bewijs, of dat de ander de boel belazerd, of "zie je wel het is fantasie".
Jij wilt bewijs, dus jij zal met een test op de proppen moeten komen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:57:37 #255
31101 _Led_
pi_60321264
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:54 schreef maedel het volgende:
OMG jongen wat laat je je toch opnaaien.
Zeker geen vakantie?
Kortom, je hebt dus weer geen links naar waar ik je voor vanalles en nogwat zou uitmaken ?
quote:
Maar goed, schrijf anders eerst een mooi protocol voor de test waaruit blijkt dat je je in de materie hebt verdiept en wellicht dat er iemand wil testen.
Niet dat de ander alles moet doen zeg maar, en dat jij achterover geleund kan roepen dat het niet wetenschappelijk is, of geen bewijs, of dat de ander de boel belazerd, of "zie je wel het is fantasie".
Jij wilt bewijs, dus jij zal met een test op de proppen moeten komen.
Je weet zelf ook best dat dit onzin is, je kunt pas een test opstellen als je weet wat er getest gaat worden.
Dan moet er dus eerst iemand bereid zijn om zijn/haar gave/kunsten te demonstreren.
Met het pendelen en met de remote-viewing hadden we een prima test opgezet trouwens, alleen werkt het pendelen en het remote-viewen simpelweg niet.
zzz
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:58:06 #256
31101 _Led_
pi_60321273
klaar nu.

[ Bericht 81% gewijzigd door Bastard op 24-07-2008 15:13:14 ]
zzz
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:12:49 #257
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60321533
Ik vind dat de persoonlijke vete wel tot een minimum beperkt mag worden.
The truth was in here.
pi_60322652
pfff heel dit topic doorgespit, omdat ik zoiets had van "wauw! eindelijk zijn er mensen die niet alleen maar zeggen dat ze iets kunnen wat moeilijk te bevatten is, maar het ook echt laten zien - op een wetenschappelijke manier".. maar wanneer is dit topic begonnen.. in 2007?? en nog steeds niets..

Ja, ik ben sceptisch, maar wel een heel geinteresseerde. Ik 'wil' het ergens gewoon geloven, dat zou alles zoveel mooier maken, de wereld zou meer bieden dan dat het nu biedt (en dat is al behoorlijk veel), maar ook hier lees ik weer 'je moet erin geloven' en dat klopt niet...

Mijn vader legde vroeger (nog steeds wel, maar ik zie em niet zo vaak meer als toen natuurlijk) z'n hand op een plek die pijn deed...dat deed ie zonder te vragen waar de pijn zat, ik hoefde het hem niet eens te zeggen dát ik pijn had, hij deed dat. En na een minuut ofzo, was de pijn dan weg. En dat vond ik altijd zo.... knap van mijn vader, ik bedoel 'míjn papa deed dat!' , maar later leerde ik van het placebo-effect en ik vermoed dat dit net zo mogelijk het geval kan zijn, als dat hij 'helende krachten' heeft... 50/50. Samen met het feit dat mijn vader mij natuurlijk heel goed kent en we niet altijd woorden nodig hebben om te communiceren...

Dit soort dingen kun je niet goed testen, er zijn teveel factoren waar je rekening mee moet houden, of die je niet in controle hebt. Mochten jullie een test gaan doen met reiki bv. dan is het zaak om een double blind test te doen: degene die reiki toepast weet niet aan wie hij/zij dit doet en degene die ontvangt, weet niet of hij wel dan wel niet reiki krijgt toegepast... en als je dit maar vaak genoeg doet, dan kun je ook toeval uitschakelen...

Maar..for crying out loud: laat dan eens wat zien!!!!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:56:28 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60326733
Ga lekker een consult bij iemand nemen , genoeg mensen die het wel op kunnen roepen wanneer ze zelf willen en die het voor hun werk doen , is dat een idee ??
En als dat geen idee is dan ben ik of iemand anders over een half jaar vast nog niet beroerd om te opperen dat je dan gewoon uit je stoel moet komen ipv roepen dat andere mensen voor jou uit hun stoel moeten komen als het topic weer eens een keer naar boven word geschopt met de noodkreet dat de waarheid naar je toe moet worden gebracht ipv ernaar te zoeken of te HANDELEN .
Zomaar een idee hoor .......
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:17:41 #260
31101 _Led_
pi_60336193
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Summers het volgende:
Ga lekker een consult bij iemand nemen , genoeg mensen die het wel op kunnen roepen wanneer ze zelf willen en die het voor hun werk doen , is dat een idee ??
En als dat geen idee is dan ben ik of iemand anders over een half jaar vast nog niet beroerd om te opperen dat je dan gewoon uit je stoel moet komen ipv roepen dat andere mensen voor jou uit hun stoel moeten komen als het topic weer eens een keer naar boven word geschopt met de noodkreet dat de waarheid naar je toe moet worden gebracht ipv ernaar te zoeken of te HANDELEN .
Zomaar een idee hoor .......
Summers, die discussie hebben jij & ik ook al ten treure gevoerd : ik heb het allemaal uitvoerig zelf geprobeerd.
Het werkte alleen niet, wat ik ook probeer.
Als er dan andere mensen zijn die elke keer bij hoog en laag beweren dat zij het vaak doen is het toch niet vreemd om het aan die mensen te vragen ?
Hebben ze er geen zin in, ook goed hoor !
Maar dit topic gaat er om om mensen te vinden die wel bereid zijn om hun gaven te demonstreren.
Er zijn genoeg andere topics waar je prima kunt blijven roepen wat je allemaal kunt zonder het te hoeven demonstreren - en ook hier hoeft het niet, maar dit topic draait er dus om om eens rond te vragen of er mensen zijn die het geen probleem zouden vinden eens wat dingen voor te doen.
Tenslotte heb ik ook m'n veters leren strikken doordat iemand anders het voor deed
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:29:42 #261
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60336433
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
Het werkte alleen niet, wat ik ook probeer.
Dus, het is niet bewezen.
Wat doe je dan nog in TRU?
Want dan lijkt me eerlijk gezegd meer dat je gewoon mensen loopt te etteren... Als je er toch al uit bent.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij nou zo dringend bewijs wil. Alleen maar om te kunnen zeggen met zekerheid dat iets niet waar is? Voor jou is het toch allang niet waar?
Dus volgens jou valt het niet te bewijzen, maar je blijft er maar over door gaan dat er getest moet worden.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:40:03 #262
31101 _Led_
pi_60336665
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef maedel het volgende:

[..]

Blijf je nou bezig ??? Kap nou eens met dit topic vernaggelen ! Ik word echt scheitziek van je met je zwakzinnige gezeik !!!

Ik heb zelf een aantal dingen geprobeerd, van glaasje draaien, pendelen, astraal reizen, etc.
Het lukte mij niet, dus vraag ik hulp bij mensen die zeggen het wel te kunnen !
Wat is daar zo vreemd aan ?
quote:
Want dan lijkt me eerlijk gezegd meer dat je gewoon mensen loopt te etteren... Als je er toch al uit bent.
"Als ik er toch al uit ben" ???
Ben je nou echt zo dom of lees je gewoon mijn posts niet ??
Zoals ik hier al schreef : TRU test topic
"Ik ben niet sceptisch omdat ik niet wil dat het werkt, ik ben sceptisch omdat ik nog nooit een reden heb gezien om aan te nemen dat het werkt.
Dat betekent dat ik er wel volledig voor open sta om m'n mening te veranderen zodra ik die reden wel zie!
"

Als ik het voor je moet uitleggen met woorden met minder dan 2 lettergrepen omdat je het anders niet begrijpt moet je het maar zeggen hoor !
quote:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij nou zo dringend bewijs wil.
Dat verbaast me niks, je snapt volgens mij veel meer dingen niet.

Wat doe jij in bobsnaam in dit topic ? Er zijn stapels topics om je in te vermaken, waarom moet je nou perse dit topic komen verpesten met je negatieve gedoe, je idiote beschuldigingen en je complete gebrek aan verstand ?
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat dit topic er enkel is omdat een paar mensen het fijn zouden vinden als andere (sympathieke) mensen ze eens konden helpen met het demonstreren van wat 'paranormale' of bijzondere zaken ?
En als je dat niet bevalt je hier niet hoeft te reageren ?

En ongetwijfeld komt er nu weer zo'n typische Maedel-post waar ze even lacherig doet omdat ik uit m'n slof schiet, in plaats van dat het even tot haar domme kop doordringt dat ze zelf echt voortdurend onzin uitkraamt.

Je uit valse beschuldigingen, je lult uit je nek (Je doet de hele tijd "alsof ik er al uit ben dat het niet bestaat" terwijl ik notabene specifiek zeg dat dat niet zo is),
en op het moment dat iemand om argumenten vraagt heb je geen antwoord.
Typisch gedrag van een zwakzinnige werkeloze VMBO-huisvrouw.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Led_ op 25-07-2008 10:49:21 ]
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:41:30 #263
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_60336693
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:29 schreef maedel het volgende:
Dat sommige mensen de 100m binnen 10s kunnen lopen betekent niet dat iedereen dat kan. Zo ook hoeft toch niet iedereen paranormale gaven te bezitten? Als L. Denninger het niet gelukt is, maar hij wel benieuwd is of anderen het wél kunnen, dan is dat toch niet onredelijk?
quote:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij nou zo dringend bewijs wil. Alleen maar om te kunnen zeggen met zekerheid dat iets niet waar is? Voor jou is het toch allang niet waar?
Je wilt bewijs om te kunnen zeggen dat het wél waar is. En dat lijkt me niet zo vreemd, aangezien er soms nogal boude claims gemaakt worden.
quote:
Dus volgens jou valt het niet te bewijzen, maar je blijft er maar over door gaan dat er getest moet worden.
Dat zegt hij nergens, deze topic heeft juist een aantal ideeën aangedragen hoe een test eventueel zou kunnen verlopen. Als iemand dan b.v. echt over Reikigaven beschikt, moet dat te ontdekken zijn. Dat is de hele idee van de topic. Ik snap niet waarom je daar telkens zo hatelijk tegen ageert, je weet inmiddels toch wel wat de insteek van deze topic is?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:47:42 #264
31101 _Led_
pi_60336848
Schelden is niet op zn plaats.

[ Bericht 45% gewijzigd door Bastard op 25-07-2008 10:54:02 ]
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:50:44 #265
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60336936
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:40 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Blijf je nou bezig ??? Kap nou eens met dit topic vernaggelen ! Ik word echt scheitziek van je met je zwakzinnige gezeik !!!

Ik heb zelf een aantal dingen geprobeerd, van glaasje draaien, pendelen, astraal reizen, etc.
Het lukte mij niet, dus vraag ik hulp bij mensen die zeggen het wel te kunnen !
Wat is daar zo vreemd aan ?
[..]

"Als ik er toch al uit ben" ???
Ben je nou echt zo dom of lees je gewoon mijn posts niet ??
Zoals ik hier al schreef : TRU test topic
"Ik ben niet sceptisch omdat ik niet wil dat het werkt, ik ben sceptisch omdat ik nog nooit een reden heb gezien om aan te nemen dat het werkt.
Dat betekent dat ik er wel volledig voor open sta om m'n mening te veranderen zodra ik die reden wel zie!
"

Als ik het voor je moet uitleggen met woorden met minder dan 2 lettergrepen omdat je het anders niet begrijpt moet je het maar zeggen hoor !
[..]

Dat verbaast me niks, je snapt volgens mij veel meer dingen niet.

Wat doe jij in bobsnaam in dit topic ? Er zijn stapels topics om je in te vermaken, waarom moet je nou perse dit topic komen verpesten met je negatieve gedoe, je idiote beschuldigingen en je complete gebrek aan verstand ?
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat dit topic er enkel is omdat een paar mensen het fijn zouden vinden als andere (sympathieke) mensen ze eens konden helpen met het demonstreren van wat 'paranormale' of bijzondere zaken ?
En als je dat niet bevalt je hier niet hoeft te reageren ?

En ongetwijfeld komt er nu weer zo'n typische Maedel-post waar ze even lacherig doet omdat ik uit m'n slof schiet, in plaats van dat het even tot haar domme kop doordringt dat ze zelf echt voortdurend onzin uitkraamt.

Je uit valse beschuldigingen, je lult uit je nek (Je doet de hele tijd "alsof ik er al uit ben dat het niet bestaat" terwijl ik notabene specifiek zeg dat dat niet zo is),
en op het moment dat iemand om argumenten vraagt heb je geen antwoord.
Typisch gedrag van een zwakzinnige werkeloze VMBO-huisvrouw.
Ik quote even voor het nageslacht.
Dit is een aardig voorbeeld van hoe jij mensen benadert. En die wil je dan bewijs laten leveren?
Ben jij überhaupt ooit ergens op getest eigenlijk?
Hoe ging dat? Stonden ze dan ook in je gezicht te schreeuwen dat je een zwakzinnige bent?

Oh, schijtziek schrijf je met een lange ij.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:51:53 #266
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60336968
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:47 schreef L.Denninger het volgende:
-edit-
ook al een fijne quote
Ik ben trouwens wél ooit serieus ergens op getest...
En daaruit bleek in ieder geval dat ik niet zwakbegaafd ben...

Maar om nog even ontopic te gaan dan.
Ik zie jou bijvoorbeeld over UFO's beginnen. Wat heeft dat met paranormaalbegaafdheid te maken? Niks volgens mij.
Reiki heeft officieel ook helemaal niks daarmee te maken. Dus, wat zou dat voor bewijs leveren?

Je flikkert alles wat maar een beetje vaag is naar jouw idee op één hoop en noemt dat paranormaal. Daaruit blijkt dat je niet weet waar je over praat. Dan neem ik jou eerlijk gezegd niet zo serieus.

[ Bericht 19% gewijzigd door Bastard op 25-07-2008 11:01:29 ]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:54:02 #267
31101 _Led_
pi_60337027
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:50 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik quote even voor het nageslacht.
Dit is een aardig voorbeeld van hoe jij mensen benadert.
Ik heb je gewaarschuwd dat als jij mij woorden in de mond blijft leggen en valse beschuldigingen uit ik geen reden meer zie om je niet daadwerkelijk zo te gaan benaderen.
Je hebt het aan je eigen domme gedrag te danken.
quote:
En die wil je dan bewijs laten leveren?
Ben jij überhaupt ooit ergens op getest eigenlijk?
Hoe ging dat? Stonden ze dan ook in je gezicht te schreeuwen dat je een zwakzinnige bent?
Ik noem die mensen geen zwakzinnige, ik noem jou zwakzinnig.
En je weet waar dat door komt - doordat jij mij de hele tijd beschuldigde dat ik jou zo zou noemen terwijl ik dat nooit gedaan heb.

En omdat jij keer op keer vertikte aan te geven waar ik dat gedaan zou hebben maar me er wel telkens van beschuldigt, kan ik je maar net zo goed echt zwakzinnig noemen.
Je beschuldigde me er toch al telkens van.

Ik zei het nog in deze post : TRU test topic
Dus niet gaan huilen nu, dan had je maar niet moeten blijven liegen.
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:54:53 #268
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337050
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:54 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik heb je gewaarschuwd
Oh, ril ril
Zometeen ga je nog huilen zeg...

Als jij nou eens zou lezen wat ik schreef, dan zou je misschien proberen om je posts anders op te schrijven.
Met name het stukje over mensen die testen en in je gezicht schreeuwen is daarin heel belangrijk.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:56:05 #269
31101 _Led_
pi_60337080
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:54 schreef maedel het volgende:

[..]

Oh, ril ril
Zometeen ga je nog huilen zeg...
Tja, als jij mij met Hitler vergelijkt is de discussie gewoon afgelopen.

Dag Maedel

Edit:
WTF dit is echt te zwak, nu ga je me nog via PM lastig vallen ook ???
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:57:20 #270
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337107
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:56 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Tja, als jij mij met Hitler vergelijkt is de discussie gewoon afgelopen.

Dag Maedel
Wie? En waar?
Doe's een link dan?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:57:57 #271
31101 _Led_
pi_60337121
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:57 schreef maedel het volgende:

[..]

Wie? En waar?
Doe's een link dan?
Zolang jij mij met Hitler vergelijkt voel ik niet de noodzaak zoekwerk voor jou te doen

Edit:
En Maedel, jij maakt helemaal niet uit of ik nog in TRU mag posten.
Daar ga jij helemaal niet over
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:00:10 #272
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337178
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:57 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Zolang jij mij met Hitler vergelijkt voel ik niet de noodzaak zoekwerk voor jou te doen

Nee, weer iets wat je niet aan kunt tonen. Dus, geen bewijs. Dus jah, dan bestaat het niet.

Als je nou trouwens een keer geleerd had om fatsoenlijk te discussiëren had je geweten dat onderstaande opmerking wel een heel erg zwaktebod is.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:54 schreef L.Denninger het volgende:
Dus niet gaan huilen nu, dan had je maar niet moeten blijven liegen.
Ik lach me kapot trouwens. De ijzige Denniger, de sarcast pur sang, zit te schreeuwen van frustratie. Kan zich niet inhouden...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:00:46 #273
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337198
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:57 schreef L.Denninger het volgende:
En Maedel, jij maakt helemaal niet uit of ik nog in TRU mag posten.
Daar ga jij helemaal niet over
Zei ik dat dan?
Volgens mij heb jij een vmbo leesniveau....
pi_60337213
Ik wil graag even - offtopic - mijn diepe respect voor Denninger c.s. uitspreken. Ik ben er nog niet uit of deze ijzeren ausdauer tegen de morosofie nu bewondering of verwondering verdient, maar in ieder geval respect. Het schenkt mij vele genoeglijke leesuurtjes.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:02:29 #275
31101 _Led_
pi_60337230
Eerst moet je die vergelijking met Hitler terugnemen, dan praten we weer verder
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:02:29 #276
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337232
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:01 schreef Gellius het volgende:
Ik wil graag even - offtopic - mijn diepe respect voor Denninger c.s. uitspreken. Ik ben er nog niet uit of deze ijzeren ausdauer tegen de morosofie nu bewondering of verwondering verdient, maar in ieder geval respect. Het schenkt mij vele genoeglijke leesuurtjes.
Je hebt snel met een andere kloon ingelogd?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:02:46 #277
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337240
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef L.Denninger het volgende:
Eerst moet je die vergelijking met Hitler terugnemen, dan praten we weer verder
Als jij 'm even aanwijst, neem ik 'm terug. Ok?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:03:18 #278
31101 _Led_
pi_60337247
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:00 schreef maedel het volgende:

[..]

Zei ik dat dan?
Volgens mij heb jij een vmbo leesniveau....
Ja dat heb je al vele malen gezegd, niet alleen in dit topic maar ook in vele anderen.
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:03:55 #279
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337260
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:03 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ja dat heb je al vele malen gezegd, niet alleen in dit topic maar ook in vele anderen.

Omdat het zo is.
Kom je nog over de brug met die link of wat?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:03:57 #280
31101 _Led_
pi_60337263
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef maedel het volgende:

[..]

Als jij 'm even aanwijst, neem ik 'm terug. Ok?
Pfff als jij kunt toveren tover je die links toch zelf bij elkaar ?
Zolang jij mij Hitler noemt ga ik niks voor jou opzoeken
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:04:57 #281
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337287
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:03 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Pfff als jij kunt toveren tover je die links toch zelf bij elkaar ?
Zolang jij mij Hitler noemt ga ik niks voor jou opzoeken
Nou ja, als jij te lam bent om bewijs te leveren, geloof ik je niet.
Ga ik ook niets terug nemen.
Volgens mij is het tijd voor je fruithapje.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:05:26 #282
31101 _Led_
pi_60337293
Man, die stijl van discussieren van Maedel bevalt me wel, gewoon dingen roepen en beschuldigen en geen argumenten gebruiken

Dit hou ik nog wel even vol
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:05:41 #283
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337304
-

[ Bericht 99% gewijzigd door maedel op 25-07-2008 11:16:02 ]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:06:45 #284
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_60337331
L. Denninger… je bent nu wel hard bezig je eigen topic naar de barrebiesjes te helpen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:06:47 #285
31101 _Led_
pi_60337333
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:05 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik ook, in ieder geval nog 18 posts...
Tja, je zei al eerder dat je hier alleen komt om het topic te verpesten dus dat verbaast me niks.
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:07:53 #286
31101 _Led_
pi_60337354
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef Iblis het volgende:
L. Denninger… je bent nu wel hard bezig je eigen topic naar de barrebiesjes te helpen.
Meh, ik heb het topic al opgegeven. Misschien ooit eens een nieuw topic openen en opnieuw beginnen zonder dat 1 persoon het moedwillig verpest.
Het topic was goed bedoeld, maar als om de 2 posts een werkeloze huisvrouw komt schreeuwen dat het verboden is om te vragen of iemand je helpt blijft er weinig van over.
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:08:11 #287
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337364
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Tja, je zei al eerder dat je hier alleen komt om het topic te verpesten dus dat verbaast me niks.
En weer, geef eens een link dan?
Dat eis je van mij ook, dat ik een hele middag links ga zitten zoeken om jouw uitspraken in een overzicht te plaatsen.
Dat jouw baas het goed vindt dat je in zijn tijd zit te fokken, moet hij zelf weten, maar de mijne niet hoor...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:08:30 #288
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337368
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:07 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Meh, ik heb het topic al opgegeven. Misschien ooit eens een nieuw topic openen en opnieuw beginnen zonder dat 1 persoon het moedwillig verpest.
Oh, die is gewoon echt signature waardig....
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:09:34 #289
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337388
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:06 schreef Iblis het volgende:
Ja, hij heeft één heel groot probleem. Hij kan zijn muil niet houden.
Ik ook niet, maar dat weet ik van mezelf
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:09:55 #290
31101 _Led_
pi_60337398
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:08 schreef maedel het volgende:

[..]

En weer, geef eens een link dan?
Dat eis je van mij ook, dat ik een hele middag links ga zitten zoeken om jouw uitspraken in een overzicht te plaatsen.
En dat heb je in al die tijd nog nooit gedaan, dus zie ik niet in waarom ik het wel zou moeten doen.
Kut he, iemand die gewoon in het wilde weg beschuldigt ?
quote:
Dat jouw baas het goed vindt dat je in zijn tijd zit te fokken, moet hij zelf weten, maar de mijne niet hoor...
Flikker toch op joh, je staat achter het aanrecht
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:11:05 #291
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337428
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:09 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En dat heb je in al die tijd nog nooit gedaan, dus zie ik niet in waarom ik het wel zou moeten doen.
Kut he, iemand die gewoon in het wilde weg beschuldigt ?
[..]

Flikker toch op joh, je staat achter het aanrecht
Dat weet jij niet.
Dat blijkt wel
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:11:51 #292
31101 _Led_
pi_60337447
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:11 schreef maedel het volgende:

[..]

Dat weet jij niet.
Dat blijkt wel
Je hebt wel vaker zelf gezegd dat je werkeloos thuis zit
zzz
pi_60337474
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef maedel het volgende:

[..]

Je hebt snel met een andere kloon ingelogd?
Een kloon met 26.000 posts? Zoals de waard is vertrouwt-ie zijn gasten, zullen we maar zeggen. Nee, ik lees echt al een hele tijd mee. Ik vind Denninger c.s. volkomen consistent in hun stellingname. Dat ie af en toe tot razernij wordt gebracht door het continu wisselen van positie, het moedwillig verdraaien van argumenten, en het selectief beantwoorden van vragen van, laten we maar zeggen, de tegenpartij kan ik me goed voorstellen. Als zou hij natuurlijk wijzer moeten zijn en zich niet laten gaan, maar goed. Ik-kan-het-me-voorstellen, hoor.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:13:14 #294
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337483
-

[ Bericht 99% gewijzigd door maedel op 25-07-2008 11:15:30 ]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:14:07 #295
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60337501
-

[ Bericht 56% gewijzigd door maedel op 25-07-2008 11:15:40 ]
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:14:43 #296
31101 _Led_
pi_60337519
Zo, topic vakkundig om zeep.

Maedel zal er vast uitgehaald hebben wat ze voor ogen had - mensen die geinteresseerd waren in het paranormale wordt nu de kans ontnomen om zich er met de hulp van anderen meer in te verdiepen.
Geen idee waarom ze dat wil, maar ze zal er wel een reden voor hebben.

En dan gaat ze snel bewijs vernietigen door haar posts leeg te editten

[ Bericht 47% gewijzigd door _Led_ op 25-07-2008 11:22:42 ]
zzz
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:14:50 #297
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60337521
Ik vind het wel even genoeg zo.. ik adviseer persoonlijke vetes buiten TRU te houden. Email is misschien ook wel een leuk medium om dingen uit te vechten waarbij het bijkomend voordeel dat niemand die onzin hoeft te lezen.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')