Dat dacht ik alquote:[..]
[..]
Is dat een foto van vanmorgen?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik heb maar een hond in de sneeuw.
[ afbeelding ]
Qutie.![]()
Jortk.
quote:
zo ziet het er hier ook op de grond uitquote:
de vlokken worden nu ook dikkerquote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja rond negen uur.![]()
Een in FF is duidelijker.
Het is nu nog aan het sneeuwen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja rond negen uur.![]()
Een in FF is duidelijker.
Het is nu nog aan het sneeuwen.
Amersfoort valt nog mee, Hilversum daarentegenquote:
Als ik daar zou zijn zou het ookquote:
Hilversum kom ik nooit meer. Wel jammer hoor, ik zat altijd dichtbij het winkelcentrum.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Amersfoort valt nog mee, Hilversum daarentegen
Zet jozef en maria erin, heb je een leuke kerstkaart voor volgend jaar!quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 13:35 schreef Ynske het volgende:
de vogeltjes zijn weg, gek he
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zet jozef en maria erin, heb je een leuke kerstkaart voor volgend jaar!
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn tante heeft als kerstkaart een foto van haar besneeuwde tuin opgestuurd. Foto genomen ergens in november. Was wel heel mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
fijn!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef vamperotica het volgende:
Als het allemaal goed gaat mag Draculettetje morgen naar huis!!
Mét nog een kuurtje antibiotica, een dosis neurotin en iets tegen de krampen
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef vamperotica het volgende:
Als het allemaal goed gaat mag Draculettetje morgen naar huis!!
Mét nog een kuurtje antibiotica, een dosis neurotin en iets tegen de krampen
Goed hequote:
pff, nee dat heb ik nog neit gedaan dit jaar, of je moet op de fiets stappen ook al onder sporten scharen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed he
Nu kijken wanneer de 2e keer gaat komen
Wie niet, wie niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef qu63 het volgende:
Pheno? -> Pinguïns vinden Nederland te koud
Ik ben van plan woensdag en vrijdag weer te gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
pff, nee dat heb ik nog neit gedaan dit jaar, of je moet op de fiets stappen ook al onder sporten scharen.
pff nee, misschien maandag weer zwemmen, volgende week woensdag hockeyen en dan nog n keer naar de sportschool, maar word al moe als ik er nu aan denkquote:Op maandag 5 januari 2009 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben van plan woensdag en vrijdag weer te gaan
En dat een tijdje vol te houden
Ik moet nog eens gaan werken dit jaar.quote:
zwemmen wil ik ook nog wel eens gaan doenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
pff nee, misschien maandag weer zwemmen, volgende week woensdag hockeyen en dan nog n keer naar de sportschool, maar word al moe als ik er nu aan denk
De echte pinguïns? De ijsberen?quote:
goh waar ken ik dat van, zit nu te fokken en te oefenen op mn fluit op dezelfde tijdquote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
zwemmen wil ik ook nog wel eens gaan doen
Maar ik wil nog wel meer dingen en dat komt er ook niet altijd van
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh noemen jullie dat tegenwoordig zo?
Oh je slaapt buiten de deurquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
[..]dat waar jij aan denkt heb je een vent bij nodig, en die komen voorlopig mijn huis niet in
Bengels!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:13 schreef Bengeltje het volgende:
Koude morgen.![]()
Het is hier -12. De sneeuw is lekker.
Qutie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bengels!
Ha! Koud is het hier wel!
Alleen geen sneeuw
Maar als het goed is krijgen wij dat vannacht
Mijn zoon hield een sneeuwbal voor haar snuit, ze was aan het wachten tot die gegooid werd.quote:
Maar wel mooie kleurtjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:02 schreef qu63 het volgende:
Ik heb hier een mooie zonsopkomst
[ link | afbeelding ]
Foto is net 10 minuten geleden gemaakt
jammer dat de focus meer ligt op het gebouw
Nicequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:02 schreef qu63 het volgende:
Ik heb hier een mooie zonsopkomst
[ link | afbeelding ]
Foto is net 10 minuten geleden gemaakt
jammer dat de focus meer ligt op het gebouw
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef leonieke het volgende:
Hier is het ook koudAlleen jammer dat ik met 'hier' 'in mijn bureau' bedoel. Verwarming staat al twee dagen op volle toeren te draaien en toch wordt het hier niet warm
En die kruipruimte/kelder maar bloedheet zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef leonieke het volgende:
Hier is het ook koudAlleen jammer dat ik met 'hier' 'in mijn bureau' bedoel. Verwarming staat al twee dagen op volle toeren te draaien en toch wordt het hier niet warm
In de KSC ook al!quote:
Het is NOOIT te koud voor een BBQ meet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef JortK het volgende:
Het is zeker nog te koud voor een BBQ meet?
Als je sjaslieks bevriezen op het moment dat je ze op het rooster legt, is het toch definately te koud voor een BBQ meet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is NOOIT te koud voor een BBQ meet.
We kunnen ook een B-BBQ doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je sjaslieks bevriezen op het moment dat je ze op het rooster legt, is het toch definately te koud voor een BBQ meet!
Dan heb je een slechte BBQ.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je sjaslieks bevriezen op het moment dat je ze op het rooster legt, is het toch definately te koud voor een BBQ meet!
Gewoon Fles dat vlees laten fikken, dan komt het goed.quote:
Ja alleen heet het dan ineens 'gourmet'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 14:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
We kunnen ook een B-BBQ doen
Een Binnen BBQ
Als we alleen planten zouden eten dan hadden we wel meerdere magen gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie zijn me een stel carnivoren.altijd maar bbq.
Gourmetstel heet dat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef leonieke het volgende:
Er bestaat tegenwoordig wel een toestel voor een binnen BBQ
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef Ynske het volgende:
brrrr t was zo koud vannacht -18en nu is t ook niet tof -16 op dit moment
Anders was het temperatuursverschil wel een beetje erg veel eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee moet je kijken wat ik nog voor foto's uit juni 2005 vond. En wat voor leuke dingen je daarmee kan doen![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
k sta met een foto van me in t weekkrantje hier
Belachelijk. Hier zou hij op staande voet ontslagen zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef qu63 het volgende:
Fles! Zatte postbode onderuit met bromfiets
Nee manquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn
EN nu oprotten met je sneeuw en je kou en je gladheid en je ellende, ik wil de lente zien. Nu.
Die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee moet je kijken wat ik nog voor foto's uit juni 2005 vond. En wat voor leuke dingen je daarmee kan doen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het nog niet gezegd in 2009, maar jij bent mijn heldquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn
EN nu oprotten met je sneeuw en je kou en je gladheid en je ellende, ik wil de lente zien. Nu.
Haiquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezegd in 2009, maar jij bent mijn held![]()
ja hequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind het vandaag een stuk kouder aanvoelen dan gisteren, wat zo'n zonnetje toch kan doen.
Het is nu maar -6 en het voelt steenkoud.![]()
QutieYns.
Te gek dat je naam in de krant stond.
nee nog niet, ga vandaag maar eens verder met t onderzoekquote:Ben je al echt voor jezelf bezig, of is het nog niet zover.
Hoaxquote:
Wubbo Ockels' superbus anyone?quote:
hele filmpje gezien?quote:
Die zou ik wel willen rijdenquote:
Joah... Daarom heb ik me altijd afgevraagd wat het grote voordeel nou is boven een trein. Behalve dattie meer energie zal verbruiken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die zou ik wel willen rijden
En die reed trouwens een vaste route, met stukken weg speciaal aangeled of met aangepaste snelheid op normale wegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Superbus_(bus)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef qu63 het volgende:
Ik ben gisteren nog naar de kapper geweest trouwens
[ afbeelding ]
Nou, doe zoals ik, laat het uitvallen, dat scheelt kostenquote:
Ach, over een jaar of 10 zou ik er toch al zo uitzienquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, doe zoals ik, laat het uitvallen, dat scheelt kosten
Nieuw fotografiemateriaal!quote:
quote:
crea bea!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]ja dank je
kan bijna geen muisjes meer zien, zit een pak muisjes te splitsen in blauwe en witte, strakjes zijn naam mee schrijven en dan een fotokaart van maken
Zit een foutje inquote:
Nietusquote:
zit vastgelijmdquote:Is het in een keer goed gegaan?
Ik zal waarschijnlijk wel een keer tegen de tafel gestoten hebben ofzo
Wellusquote:
Ah, das wel slimquote:zit vastgelijmd
Hoi Dannyquote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 14:28 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Hij was wel een beetje grappig. Geef toe.quote:
Ok. Omdat je het zo lief vraagtquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje grappig. Geef toe.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef qu63 het volgende:
[ afbeelding ]
Free publicity!quote:
En dan was het mailtje afkomstig van Ella Prince [itsandpile@cgd-troisdorf.de]quote:Hoi. Mijn naam is Helen. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: helenbrazauscas@gmail.com het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Helen
shopzequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Es.
Lang geleden............
Maar ben even naar de winkel .
quote:
Hè jakkes, een ernstige relatie...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef qu63 het volgende:
LOL
[..]
En dan was het mailtje afkomstig van Ella Prince [itsandpile@cgd-troisdorf.de]
Eng hequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:22 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Hè jakkes, een ernstige relatie...
quote:
quote:
Het gaat soms met vlagen heel snel, en dan kakt het ook vaak weer inquote:
Werken die op zaterdag dan?quote:
Je bent nog niet wakker, het is vandaag vrijdag. morgen is het toch echt zaterdag. Of wil je dat ik niet verjaar of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaterdag ? Zondag bedoel je, zijn post is van 00.41 uur.![]()
Goedemorgen loungers.![]()
Oeps, en dat terwijl mijn zoon vandaag jarig is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent nog niet wakker, het is vandaag vrijdag. morgen is het toch echt zaterdag. Of wil je dat ik niet verjaar of zo.
Dankje en nee, hij is nu bij zijn vader.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
En gefeliciteerd BengeltjeWordt er druk gefeest?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oeps, en dat terwijl mijn zoon vandaag jarig is.Sorry.
Hoe oud is hij nu precies geworden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje en nee, hij is nu bij zijn vader.![]()
Morgen komt hij hierheen en komt mijn familie op bezoek. Misschien wil hij
wel nog iets gaan ondernemen met wat vrienden, dat hoor ik dan nog wel.
Dankje.quote:
Zestien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe oud is hij nu precies geworden?
En morgen familiefeestjeKan meestal wel leuk zijn
Hé, je bent niet op msn...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oeps, en dat terwijl mijn zoon vandaag jarig is.Sorry.
Jij ook niet schoonheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hé, je bent niet op msn...![]()
Gefeliciteerd met je zoon!
Nee, ik ben offline...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ook niet schoonheid.![]()
![]()
Ik moet zo naar revalidatie, dus daarom maar niet op msn, dan kom ik niet weg.![]()
Dankje.
Mja, het is sowieso wel vreemd. En ook de tweede keer zal het vreemd zijn (dat vind ik toch...), maar het betert welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.![]()
[..]
Zestien.![]()
Het is allemaal nog vreemd he, die eerste keren. Voor hem ook, twee keer verjaardag vieren enz..
Obliquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:08 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik zie Pheno en Leonieke!![]()
Even zwaaien...
Hoiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:08 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik zie Pheno en Leonieke!![]()
Even zwaaien...
Morgen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
Het is trouwens lang geleden dat ik sneeuw op mijn verjaardag heb gehad.
Dank je. Al zal ik wel even online zijn. Om de hallmarkmailtjes te zienquote:
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank je. Al zal ik wel even online zijn. Om de hallmarkmailtjes te zien
Dat pakt alleszins niet bij mij. Ik vergeet het altijd, ondanks mijn goede wilquote:
Maar je kan het nu doen en het dan morgen laten versturen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat pakt alleszins niet bij mij. Ik vergeet het altijd, ondanks mijn goede wil
Alvast proficiat Pheno![]()
Best wel ja!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:21 schreef Ynske het volgende:
k lag me dood, gister ff bij de MM binnengelopen, mams heeft een nieuwe koffiezetapparaat nodig.
ik ff bij de camera's langs, de camera die ik nieuw wil hebben kost daar zónder lens 300 euro meer als bij een zaak als fotokonijnenberg/kamera-express/cameranu. 300!!!! euro!! kijk dat t duurder is dan online snap ik maar 300 euro vind ik wel erg veel duurder
k wacht nog wel ff en fiets dan even naar Capelle toe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Best wel ja!
Grote kans trouwens dat het in een andere MM minder (of juist meer) scheelt
Eerder de mensen die het dan alsnog daar kopenquote:
Mja, mensen denken dat MM altijd goedkoper is. Ik vind dat hele model van hen kut, dat elke winkel andere prijzen heeft is gewoon idioot.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Eerder de mensen die het dan alsnog daar kopen
k gebruik die zaak meestal om dingen te vergelijken, gister ook, dr is een nieuw koffiezetapparaat nodig, en daar staan er tig op een rij, erg prettig om ze te bekijken en te vergelijken, prijzen noteren, even bij de blokker etc naar binnen, en morgen word gekeken waar welke gekocht wordquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, mensen denken dat MM altijd goedkoper is. Ik vind dat hele model van hen kut, dat elke winkel andere prijzen heeft is gewoon idioot.
Echt waar, voor een koffiezetterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k gebruik die zaak meestal om dingen te vergelijken, gister ook, dr is een nieuw koffiezetapparaat nodig, en daar staan er tig op een rij, erg prettig om ze te bekijken en te vergelijken, prijzen noteren, even bij de blokker etc naar binnen, en morgen word gekeken waar welke gekocht word
k drink geen koffiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt waar, voor een koffiezetter. Dat je dat nou voor een laptop of een flatscreen ofzo doet... Koffiezetapparaat moet gewoon veel kopjes kunnen zetten en niet al te duur zijn, hol altijd (ja, we verslijten ze
) ff snel naar binnen en 5 minuten later weer naar buiten met zo'n ding... Niks geen vergelijkend warenonderzoek
, gewoon weer rap een bakkie
kunnen zetten
.
00-00-0000 kan je best zeggen hoor. 00-00 komt toch niet langs op de kalenderquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het gewoon verzwijgen als ik jarig was, maar goed
Oude mopperpot. Wanneer gaan we weer BBQ'en?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het gewoon verzwijgen als ik jarig was, maar goed
Zolang die maar niet aan het vlees zit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oude mopperpot. Wanneer gaan we weer BBQ'en?
Ik bel Tsjechië wel even. Dat willen jullie namelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
of eerst nog maar een keer bowlen en steengrillen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
k durfde nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Idd, jou zien we ook niet veel meer hier!
[..]![]()
En, viel het mee?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
k durfde nietmet de sneeuw en yzel die hier nog ligt
Heb ik ook gedaan (weliswaar bij TrafficControl). Ook op de kop in de auto gehangen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En, viel het mee?
Anders moet je ook eens zo'n slipcursus doen bij de ANWB. Best lache
Sorry. Ik had visite.quote:
Ja.quote:
Als hier de verwamring uit staat wil ik niet weten hoe koud het wordtquote:Op zondag 11 januari 2009 17:33 schreef JortK het volgende:
Het is hier binnen 21.5 graden en de verwarming staat niet eens aan
Nieuwbouw hier dus ernstig goede isolatiequote:Op zondag 11 januari 2009 17:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als hier de verwamring uit staat wil ik niet weten hoe koud het wordt
Hier een huis uit '74 geloof ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nieuwbouw hier dus ernstig goede isolatie
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:30 schreef mcDavid het volgende:
Idd, jou zien we ook niet veel meer hier!
Ja!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Sorry. Ik kom op m'n werk niet meer aan FOK! toe en thuis heb ik geen fut meer voor de pc.
.
Maar, ik ben er nu!
Neequote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef Kuukske het volgende:
. Pomtiedomm.
Is er nog iets gebeurd alhier?
Maar waarom heb jij dan ineens geen tijd meer op je werk? Je doet toch nog steeds hetzelfde of niet?quote:
Dat zou wel zo gezellig zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Nou, jahwel. Maar mijn takenpakket is sterk uitgebreid. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor.
En in zo'n kantoortuin zit iedereen zo op je scherm te kijken. Maar de rustige periode zit eraan te komen. Dus wie weet kan ik wat schade inhalen.
Kijk, das mooi!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Het was al leuk! Maar nu nog leuker ja. En tegenwoordig ook vast in dienst. Dus de toekomst ontluikt zich en mogelijkheden komen aan bod. Enzo. Ammel. Ja.
Ik moet hier eigenlijk minder komenquote:Hoe is het met jou allemaal?
Jupquote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, je bent wel goed bezig. Dat is immer gut.
Hallo.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:26 schreef mcDavid het volgende:
Zoh, het wieltje er nog in, en de boel inspecteren... dan is 'mijn' vliegtuig weer klaar voor gebruik!
Er staan spelfouten inquote:Op zondag 11 januari 2009 20:16 schreef qu63 het volgende:
Moet meerdere projecten af hebben eind deze maand, maar het zijn wel leuke projecten
Voor een daarvan, zie www.survive-a-kid.nl
Maandag ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Pheno het volgende:
Er staan spelfouten in
Bijvoorbeeld: januari is met kleine letter.
En dat is nog een van de minst ergequote:Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan spelfouten in
Bijvoorbeeld: januari is met kleine letter.
en er staat dat we vanaf 12 januari gaan verkopen, en het plaatje er onder zegt 15 januariquote:
I know, ik gaf ook maar een voorbeeld.quote:
Preciesquote:Op zondag 11 januari 2009 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know, ik gaf ook maar een voorbeeld.
Een online bedrijf neem ik pas serieus als er geen/weinig spelfouten in zitten. En dat men vrij snel reageert op vragen per e-mail.
Hoort Duitsland ook al bij de Benelux?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Precies
Ik wil bijvoorbeeld een gitaar bestellen. Nu zijn er 2 dealers voor de Benelux. 1 in België en 1 in Duitsland. Nu zijn beide sites echt ruk en weiger ik daar te bestellen.
Maar nu heb ik die gitaar dus nog niet.
uiteindelijk welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En, viel het mee?
Anders moet je ook eens zo'n slipcursus doen bij de ANWB. Best lache
Het is alleen de dealer voor de Benelux hequote:Op zondag 11 januari 2009 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoort Duitsland ook al bij de Benelux?
De prijs is ongeveer gelijk. Alleen doordat de site al echt ruk is wil ik er al niks bestellenquote:Maar ik snap je wel. Ik bestel die spoor N treinen etc ook in Japan., En er is een klein winkeltje in Duitsland, die ook nog normale prijzen vraagt. De rest wilt je gewoon naaien door de prijs x2 te doen.
Gezelligquote:Op zondag 11 januari 2009 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
uiteindelijk wel
nee zo'n cursus ga ik voorlopig nog niet doen. daarvoor moet ik eerst meer vertrouwen in mezelf hebben, heb er vorig jaar wel bijgezeten toen mn paps t deed
ben weer in Utrecht
Typ ze !quote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef qu63 het volgende:
* qu63 weer terugduikt in Word en weer verder gaat typen
succesquote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef qu63 het volgende:
* qu63 weer terugduikt in Word en weer verder gaat typen
Gelukkig niet zeg!quote:
Wanneer komt de monteur?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:08 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nu is de verwarming gewoon kapot![]()
Iemand die groenten heeft die moeten gekoeld worden want hier is het anders wel een frigo
Hoofdpijn.quote:
WTF 10 tot 11 cm en het dan nog niet veilig vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 @ 10:30 schreef qu63 het volgende:
Weer een voor Fles: Man de cel in wegens schaatsverbod
En dan nog een boete krijgenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
WTF 10 tot 11 cm en het dan nog niet veilig vinden_
Je schijnt er wel lekker rustig van te wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef Ynske het volgende:
k mag volgende week maandag met lichttherapie beginnen, of het helpt wist die mevrouw niet, maar k geeft t iig die 10 x de kans
dat is niet wat zij aangafquote:Op maandag 12 januari 2009 13:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je schijnt er wel lekker rustig van te worden
Ze zal het wel beter weten jaquote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is niet wat zij aangaf
t moet sochtends omdat je er juist onrustig van kunt worden, en dat anders je dag/nachtritme om kan keren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |