Die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee moet je kijken wat ik nog voor foto's uit juni 2005 vond. En wat voor leuke dingen je daarmee kan doen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het nog niet gezegd in 2009, maar jij bent mijn heldquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn
EN nu oprotten met je sneeuw en je kou en je gladheid en je ellende, ik wil de lente zien. Nu.
Haiquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezegd in 2009, maar jij bent mijn held![]()
ja hequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind het vandaag een stuk kouder aanvoelen dan gisteren, wat zo'n zonnetje toch kan doen.
Het is nu maar -6 en het voelt steenkoud.![]()
QutieYns.
Te gek dat je naam in de krant stond.
nee nog niet, ga vandaag maar eens verder met t onderzoekquote:Ben je al echt voor jezelf bezig, of is het nog niet zover.
Hoaxquote:
Wubbo Ockels' superbus anyone?quote:
hele filmpje gezien?quote:
Die zou ik wel willen rijdenquote:
Joah... Daarom heb ik me altijd afgevraagd wat het grote voordeel nou is boven een trein. Behalve dattie meer energie zal verbruiken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die zou ik wel willen rijden
En die reed trouwens een vaste route, met stukken weg speciaal aangeled of met aangepaste snelheid op normale wegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Superbus_(bus)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef qu63 het volgende:
Ik ben gisteren nog naar de kapper geweest trouwens
[ afbeelding ]
Nou, doe zoals ik, laat het uitvallen, dat scheelt kostenquote:
Ach, over een jaar of 10 zou ik er toch al zo uitzienquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, doe zoals ik, laat het uitvallen, dat scheelt kosten
Nieuw fotografiemateriaal!quote:
quote:
crea bea!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
[..]ja dank je
kan bijna geen muisjes meer zien, zit een pak muisjes te splitsen in blauwe en witte, strakjes zijn naam mee schrijven en dan een fotokaart van maken

Zit een foutje inquote:
Nietusquote:
zit vastgelijmdquote:Is het in een keer goed gegaan?
Ik zal waarschijnlijk wel een keer tegen de tafel gestoten hebben ofzo
Wellusquote:
Ah, das wel slimquote:zit vastgelijmd
Hoi Dannyquote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 14:28 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Hij was wel een beetje grappig. Geef toe.quote:
Ok. Omdat je het zo lief vraagtquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje grappig. Geef toe.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef qu63 het volgende:
[ afbeelding ]
Free publicity!quote:
En dan was het mailtje afkomstig van Ella Prince [itsandpile@cgd-troisdorf.de]quote:Hoi. Mijn naam is Helen. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: helenbrazauscas@gmail.com het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Helen
shopzequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Es.
Lang geleden............
Maar ben even naar de winkel .
quote:
Hč jakkes, een ernstige relatie...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef qu63 het volgende:
LOL
[..]
En dan was het mailtje afkomstig van Ella Prince [itsandpile@cgd-troisdorf.de]
Eng hequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:22 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Hč jakkes, een ernstige relatie...
quote:
quote:
Het gaat soms met vlagen heel snel, en dan kakt het ook vaak weer inquote:
Werken die op zaterdag dan?quote:
Je bent nog niet wakker, het is vandaag vrijdag. morgen is het toch echt zaterdag. Of wil je dat ik niet verjaar of zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaterdag ? Zondag bedoel je, zijn post is van 00.41 uur.![]()
Goedemorgen loungers.![]()
Oeps, en dat terwijl mijn zoon vandaag jarig is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent nog niet wakker, het is vandaag vrijdag. morgen is het toch echt zaterdag. Of wil je dat ik niet verjaar of zo.
Dankje en nee, hij is nu bij zijn vader.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
En gefeliciteerd BengeltjeWordt er druk gefeest?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oeps, en dat terwijl mijn zoon vandaag jarig is.Sorry.
Hoe oud is hij nu precies geworden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje en nee, hij is nu bij zijn vader.![]()
Morgen komt hij hierheen en komt mijn familie op bezoek. Misschien wil hij
wel nog iets gaan ondernemen met wat vrienden, dat hoor ik dan nog wel.
Dankje.quote:
Zestien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe oud is hij nu precies geworden?
En morgen familiefeestjeKan meestal wel leuk zijn
Hé, je bent niet op msn...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oeps, en dat terwijl mijn zoon vandaag jarig is.Sorry.
Jij ook niet schoonheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hé, je bent niet op msn...![]()
Gefeliciteerd met je zoon!
Nee, ik ben offline...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ook niet schoonheid.![]()
![]()
Ik moet zo naar revalidatie, dus daarom maar niet op msn, dan kom ik niet weg.![]()
Dankje.
Mja, het is sowieso wel vreemd. En ook de tweede keer zal het vreemd zijn (dat vind ik toch...), maar het betert welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.![]()
[..]
Zestien.![]()
Het is allemaal nog vreemd he, die eerste keren. Voor hem ook, twee keer verjaardag vieren enz..
Obliquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:08 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik zie Pheno en Leonieke!![]()
Even zwaaien...
Hoiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:08 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik zie Pheno en Leonieke!![]()
Even zwaaien...
Morgen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
Het is trouwens lang geleden dat ik sneeuw op mijn verjaardag heb gehad.
Dank je. Al zal ik wel even online zijn. Om de hallmarkmailtjes te zienquote:
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank je. Al zal ik wel even online zijn. Om de hallmarkmailtjes te zien
Dat pakt alleszins niet bij mij. Ik vergeet het altijd, ondanks mijn goede wilquote:
Maar je kan het nu doen en het dan morgen laten versturen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat pakt alleszins niet bij mij. Ik vergeet het altijd, ondanks mijn goede wil
Alvast proficiat Pheno![]()
Best wel ja!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:21 schreef Ynske het volgende:
k lag me dood, gister ff bij de MM binnengelopen, mams heeft een nieuwe koffiezetapparaat nodig.
ik ff bij de camera's langs, de camera die ik nieuw wil hebben kost daar zķnder lens 300 euro meer als bij een zaak als fotokonijnenberg/kamera-express/cameranu. 300!!!! euro!! kijk dat t duurder is dan online snap ik maar 300 euro vind ik wel erg veel duurder
k wacht nog wel ff en fiets dan even naar Capelle toe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Best wel ja!
Grote kans trouwens dat het in een andere MM minder (of juist meer) scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |