Eerder de mensen die het dan alsnog daar kopenquote:
Mja, mensen denken dat MM altijd goedkoper is. Ik vind dat hele model van hen kut, dat elke winkel andere prijzen heeft is gewoon idioot.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Eerder de mensen die het dan alsnog daar kopen
k gebruik die zaak meestal om dingen te vergelijken, gister ook, dr is een nieuw koffiezetapparaat nodig, en daar staan er tig op een rij, erg prettig om ze te bekijken en te vergelijken, prijzen noteren, even bij de blokker etc naar binnen, en morgen word gekeken waar welke gekocht wordquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, mensen denken dat MM altijd goedkoper is. Ik vind dat hele model van hen kut, dat elke winkel andere prijzen heeft is gewoon idioot.
Echt waar, voor een koffiezetterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k gebruik die zaak meestal om dingen te vergelijken, gister ook, dr is een nieuw koffiezetapparaat nodig, en daar staan er tig op een rij, erg prettig om ze te bekijken en te vergelijken, prijzen noteren, even bij de blokker etc naar binnen, en morgen word gekeken waar welke gekocht word
k drink geen koffiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt waar, voor een koffiezetter. Dat je dat nou voor een laptop of een flatscreen ofzo doet... Koffiezetapparaat moet gewoon veel kopjes kunnen zetten en niet al te duur zijn, hol altijd (ja, we verslijten ze
) ff snel naar binnen en 5 minuten later weer naar buiten met zo'n ding... Niks geen vergelijkend warenonderzoek
, gewoon weer rap een bakkie
kunnen zetten
.
00-00-0000 kan je best zeggen hoor. 00-00 komt toch niet langs op de kalenderquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het gewoon verzwijgen als ik jarig was, maar goed
Oude mopperpot. Wanneer gaan we weer BBQ'en?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou het gewoon verzwijgen als ik jarig was, maar goed
Zolang die maar niet aan het vlees zit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oude mopperpot. Wanneer gaan we weer BBQ'en?
Ik bel Tsjechië wel even. Dat willen jullie namelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
of eerst nog maar een keer bowlen en steengrillen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
k durfde nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Idd, jou zien we ook niet veel meer hier!
[..]![]()
En, viel het mee?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
k durfde nietmet de sneeuw en yzel die hier nog ligt
Heb ik ook gedaan (weliswaar bij TrafficControl). Ook op de kop in de auto gehangen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En, viel het mee?
Anders moet je ook eens zo'n slipcursus doen bij de ANWB. Best lache
Sorry. Ik had visite.quote:
Ja.quote:
Als hier de verwamring uit staat wil ik niet weten hoe koud het wordtquote:Op zondag 11 januari 2009 17:33 schreef JortK het volgende:
Het is hier binnen 21.5 graden en de verwarming staat niet eens aan
Nieuwbouw hier dus ernstig goede isolatiequote:Op zondag 11 januari 2009 17:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als hier de verwamring uit staat wil ik niet weten hoe koud het wordt
Hier een huis uit '74 geloof ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Nieuwbouw hier dus ernstig goede isolatie
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:30 schreef mcDavid het volgende:
Idd, jou zien we ook niet veel meer hier!
Ja!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Sorry. Ik kom op m'n werk niet meer aan FOK! toe en thuis heb ik geen fut meer voor de pc.
.
Maar, ik ben er nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |