DE OP IS HIER TE VINDEN! 

quote:Rutten deed voor de winterstop bijna nooit een beroep op het duo. De trainer wil af van overbodige krachten en veroordeeld Streit en Løvenkrands tot wedstrijden in het tweede elftal van Schalke.

Toen hij transfervrij was, had ik hem graag zien komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wie was er hier ook al weer lyrisch over Lovenkrands?
[..]

Transferwindow is ook al bijna gesloten inderdaad......quote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef KirkLazarus het volgende:
D'r komt geen hol meer.

Nee, hij eet graag kauwgom.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef BartBunny het volgende:
ken hij net zo goed reppen als rio?

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68423quote:Ajax is voor mij...
,,Mijn alles, na mijn vrouw en kinderen natuurlijk. Het is de mooiste club van het land."

T gaat om de volgordequote:Op maandag 5 januari 2009 10:45 schreef TheJanitor het volgende:
Het moet natuurlijk mooiste club ter wereld zijn.

quote:Op maandag 5 januari 2009 10:45 schreef TheJanitor het volgende:
Het moet natuurlijk mooiste club ter wereld zijn.

Voor kwaliteit moet je betalen. Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:06 schreef MaxPower het volgende:
¤ 25,30 voor een eigen vervoerkaartje Ajax - sc Heerenveen.![]()
![]()
![]()
Jodenprijzen.

Ben je wel eens in (het uitvak van) de Arena geweest?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:21 schreef TheJanitor het volgende:
Voor kwaliteit moet je betalen. Zo gaat dat nu eenmaal.

Kreeg je er ook voedselbonnen bij?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:06 schreef MaxPower het volgende:
¤ 25,30 voor een eigen vervoerkaartje Ajax - sc Heerenveen.![]()
![]()
![]()
Jodenprijzen.

Het uitvak is beroerd ja.. ik zat er toen met de jubileummatch tussen Ajax en barca..quote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben je wel eens in (het uitvak van) de Arena geweest?

Portugal dit jaar dacht ik..quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Speelt ajax nog in dubai zoals afgelopen winter?

quote:

Zaterdag Stuttgart meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]Albufeira ongeveer. Ze spelen ook nog een wedstrijdje tegen Stuttgart, toch?

quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zaterdag Stuttgart meen ik mij te herinneren.

Daar doen ze wat makkelijker over een brokje hasj van twee gram?quote:

Laten we het hopenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar doen ze wat makkelijker over een brokje hasj van twee gram?

Terecht aangehouden toch ?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Wat een verhaal was dat zeg.

Kan het me niet voorstellen. Of Eurosport moet een gekke bui hebben. Maar 15h voor een potje voetbal is over het algemeen geen tv-wedstrijd (voor oefenwedstrijd-niveau dan).quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is er al duidelijkheid of die wedstrijd op TV komt?

quote:Volgens een Nigeriaans radiostation heeft Ajax een bod uitgebracht op Portsmouth-spits Nwanko Kanu. De Amsterdammers zouden 2,35 miljoen euro hebben geboden op de ex-Ajacied.
Opvallend is dat ook Fiorentina, Ajax-tegenstander in de UEFA Cup, belangstelling heeft. Zij zouden echter een bijna een miljoen euro minder geboden hebben op de Nigeriaanse aanvaller.

Beetje gevalletje Davids. Wachten, wachten, wachten totdat 'ie eindelijk kwam. Hij zou al veel eerder moeten komen. Weet niet hoe hij het op dit moment doet qua vorm, maar wil 'm er wel bijhebben.quote:

Tegen Boulah dus. Kijken of de geruchtenstroom weer op gang gaat komen dan...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zaterdag Stuttgart meen ik mij te herinneren.

quote:
quote:Christian Wilhelmsson in belangstelling van Ajax
De Zweedse vleugelspeler van Al-Hilal geniet de aandacht van enkele Europese clubs, waaronder Ajax.
De Amsterdammers zouden een bedrag van 4 miljoen overhebben voor de snelle Zweed, die al sinds 1934 op het verlanglijstje van Ajax staat.

Edje is maar 1 keer benaderd en is toen direct gekomen. Moet je nagaan hoe belachelijk al die roddels zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Beetje gevalletje Davids. Wachten, wachten, wachten totdat 'ie eindelijk kwam. Hij zou al veel eerder moeten komen. Weet niet hoe hij het op dit moment doet qua vorm, maar wil 'm er wel bijhebben.

Nu nog wachten op Defour en we zijn compleet.quote:

Dat is nieuw voor mij. Maar goed, jij beschikt over inside-info.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Edje is maar 1 keer benaderd en is toen direct gekomen. Moet je nagaan hoe belachelijk al die roddels zijn

quote:

Het bericht is zovaak langsgekomen ja, en ik heb hem zo vaak moeten vertellen dat hij terug moest komen, maar er is maar 1 keer concreet contact geweest. Maar als ik heel eerlijk ben denk ik ook niet dat hij voor de Spurs al zou zijn terug gekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij. Maar goed, jij beschikt over inside-info.

Ik vind het meer de drang naar erkenning van twee tijdschriftjournalisten die blijkbaar vinden dat ze niet bekend genoeg zijn en daarom maar - inderdaad - tenenkrommende stukjes tv gaan maken. Als je dat niet kan, doe het niet en hou het gewoon bij het schrijven van stukjes. Dat kunnen ze best goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb 1 keer iets van Sportweek tv gekeken, en ik dacht dat ik in de zeik genomen werd ...

Komt dit seizoen maar sporadisch in actie.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef kevin6188 het volgende:
Kanu! Wat een held!
Vorig seizoen was 'ie top, kan hij het nog steeds een beetje?

Ik wil die sleepbewegingen graag nog eens zienquote:Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef Silenus het volgende:
Moeten we niet doen, Kanu. Laten we hem nu maar herinneren als hoe hij was, dit gaat alleen maar tegenvallen.

Je mag m'n dvd van 1995 wel een keertje lenen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil die sleepbewegingen graag nog eens zien

Met Andre Rieu in de rust bij de halve finale?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Silenus het volgende:
Je mag m'n dvd van 1995 wel een keertje lenen.

Dvdquote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je mag m'n dvd van 1995 wel een keertje lenen.

Die heb je ook nog? Op VHS?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met Andre Rieu in de rust bij de halve finale?

Toch heeft dat ervoor gezorgd dat ik dat klassieke stuk gewoon een mooi stuk vind.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met Andre Rieu in de rust bij de halve finale?

2 keer? Die 1-1 toen en die wedstrijd die we 3-0 wonnenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:59 schreef BB-boy het volgende:
Toch meerdere keren tegen de kakkies gescoord die Mauro

En bij de 2-4 ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
2 keer? Die 1-1 toen en die wedstrijd die we 3-0 wonnen

Ze proberen een beetje Derksen & Genee na te doen volgens mij, maar falen daarin best hard. Vooral omdat Genee i.t.t. Struis een goede presentator is en Derksen veel vermakelijker is dan Van den Heuvel.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb 1 keer iets van Sportweek tv gekeken, en ik dacht dat ik in de zeik genomen werd ...

quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christian Wilhelmsson in belangstelling van Ajax
De Zweedse vleugelspeler van Al-Hilal geniet de aandacht van enkele Europese clubs, waaronder Ajax.
De Amsterdammers zouden een bedrag van 4 miljoen overhebben voor de snelle Zweed, die al sinds 1934 op het verlanglijstje van Ajax staat..

Deze opmerking doet dan weer een beetje af van de prachtige droge humor van Daggla.quote:

Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef Silenus het volgende:
Moeten we niet doen, Kanu. Laten we hem nu maar herinneren als hoe hij was, dit gaat alleen maar tegenvallen.

quote:Goedemorgen! Natuurlijk willen wij alle Ajacieden (en de leden van Supportersvereniging Ajax in het bijzonder) een sportief maar bovenal gezond 2009 toewensen. Wij hebben zin in 2009 en als we enkele paragnosten in het AD mogen geloven pakken we eindelijk het kampioenschap -dus de derde ster. Klik even door om de precieze voorspellingen van deze veredelde wichelroedelopers tot u te nemen.
Volgens mevrouw Kriek, een kaartenschudster uit Krommenie, kunnen ze in Eindhoven champagne bestellen. 'PSV wordt kampioen van Nederland,' vertelt ze in Paravisie (een soort Ajax Life voor voorspellers). Numeroloog Henk van der Huure voorziet een eindzege voor AZ. Maar de meesten weten denken dat Ajax kampioen wordt. Astroloog en paragnost Jaap van den Bold tippen de ploeg van Marco van Basten, net als paragnoste Ans Bijvank en numeroloog Richard Wetsema. We geloven in jullie...

Heb eigenlijk liever dat ze eerst iets aan de prijzen gaan doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:44 schreef BB-boy het volgende:
Een soort chip knip op je seizoenskaart dus? Dat zou wel handig zijn ja.

quote:Op maandag 5 januari 2009 07:21 schreef AFCA_874 het volgende:
Wat een kutzondag was het zeg zonder Ajax.

En de kwaliteitquote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever dat ze eerst iets aan de prijzen gaan doen.

Inderdaad, en gewoon alcohol schenken. Vorige keer hadden we voor 60 euro arena cards gehaald, bleek het een ' alcohol vrij evenement' te zijn. Ik heb nu nog buikpijn van al die broodjes van Dobben.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]

Die zijn dan op zich nog wel te eten. Maar als je weet dat je er iets van vier euro per stuk voor betaalt, smaakt het toch net even minder.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Inderdaad, en gewoon alcohol schenken. Vorige keer hadden we voor 60 euro arena cards gehaald, bleek het een ' alcohol vrij evenement' te zijn. Ik heb nu nog buikpijn van al die broodjes van Dobben.

Dat ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]

Die broodjes zijn vaak echt te smerigquote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die zijn dan op zich nog wel te eten. Maar als je weet dat je er iets van vier euro per stuk voor betaalt, smaakt het toch net even minder.

Het hoeft toch niet in één keer op?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Inderdaad, en gewoon alcohol schenken. Vorige keer hadden we voor 60 euro arena cards gehaald, bleek het een ' alcohol vrij evenement' te zijn. Ik heb nu nog buikpijn van al die broodjes van Dobben.

Volgens mij zijn ze 'maar' 3 euro. Maar sowieso die ArenA-cards. Toen we die nog haalden dan legde je 20 euro p.p. in ofzo. Dan maakte je voor 12 op tijdens de wedstrijd. En dan verloor een van ons ze weer tijdens het uitgaan of om welke andere reden dan ook. Ben al een hoop geld kwijtgeraakt zonder er iets voor terug te krijgenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die zijn dan op zich nog wel te eten. Maar als je weet dat je er iets van vier euro per stuk voor betaalt, smaakt het toch net even minder.

En de kroket gloeiend. Vervolgens hap je erin en blijkt er een luchtbel in te zitten waardoor de kroket openklapt in je gezicht en je hele bek vol gloeiende ragout zit.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die broodjes zijn vaak echt te smerig

quote:Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef M0NTANA het volgende:
Tot afgelopen zomer kocht ik één ArenA-card per seizoen. Was echt ideaal!
Catering-doos tikte alles in, bij totaalbedrag haalde je kaart eruit, terwijl zij eten en drinken haalde.
Tegenwoordig houden ze goed in de gaten of je betaalt, anders gaat het eten en drinken niet door.

Spuit11quote:

Ik vind de broodjes Van Dobben vaak wel in orde.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die broodjes zijn vaak echt te smerig

Nee joh, die liggen vaak al een half uur te rotten in dat warmhoud-ding. Die bovenkant is met enige regelmaat net zo hard als de kroket zelf.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vind de broodjes Van Dobben vaak wel in orde.

Jawel, dat is nou juist het voordeel van de Arena card.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het hoeft toch niet in één keer op?

quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel, dat is nou juist het voordeel van de Arena card.

Als ik ze bestel, moet ik juist vaak wachten omdat ze op zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee joh, die liggen vaak al een half uur te rotten in dat warmhoud-ding. Die bovenkant is met enige regelmaat net zo hard als de kroket zelf.

En je kan ze uiteraard de volgende wedstrijd/evenement gewoon gebruikenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, want na de wedstrijd kan je hem weer terug verkopen bij zo'n hokje en krijg je precies terug wat er op staat.

Ik weiger altijd in de drukte te halen. Sowieso ga ik amper nog het vak af dit seizoen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als ik ze bestel, moet ik juist vaak wachten omdat ze op zijn.
Maargoed, boeiend, die kroketten.![]()

Echt waar?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, want na de wedstrijd kan je hem weer terug verkopen bij zo'n hokje en krijg je precies terug wat er op staat.

Mag dat niet van de leiders bij het hekje?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Breach het volgende:
Sowieso ga ik amper nog het vak af dit seizoen.

quote:Op maandag 5 januari 2009 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mag dat niet van de leiders bij het hekje?

Dat wist niemand volgens mijquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]

dat heb ik nou nog nooit geweten.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]

zeg er dan ook even bij dat ik ze allemaal goed had voorspeldquote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
5 Ajacieden in het eftal van de maand.
[ afbeelding ]
Gestolen van Toma

No shit, ik heb al voor 30 euro weggemikt na bezoekjes aan de ArenA omdat ik dacht dat ik er toch nooit meer zou komenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]

Oleguer heeft het helaas net niet gered.quote:

Dat wist ik ook niet, heb hier ook nog 20 kaarten met 1 euro 10 ofzo liggenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
No shit, ik heb al voor 30 euro weggemikt na bezoekjes aan de ArenA omdat ik dacht dat ik er toch nooit meer zou komen

Ja, het was nog nek aan nek met de linkercornervlag ookquote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oleguer heeft het helaas net niet gered.

Blijkbaar nietquote:
quote:Restitutie - contant of per bank / giro
Een ArenA Card kunt u na een evenement inleveren bij één van de ArenA Card- verkooppunten, waarna een eventueel resterend bedrag contant wordt uitbetaald. Maar de restwaarde van een ArenA Card wordt ook teruggestort als u het restitutieformulier terugstuurt. Alleen als het formulier onder aan deze pagina volledig is ingevuld en de Card is bijgevoegd, kunnen wij het geld terugstorten.
Restitutie formulier ArenA Cards
Let op: Op alle kaarten staat een geldigheidsdatum. Kaarten die zijn verlopen kunnen niet meer worden ingeleverd. ArenA Cards waarop de waarde is aangegeven in Nederlandse guldens kunnen eveneens niet meer worden ingeleverd.

quote:Zal maar niet op Duo Pannenkoek reageren, wel op de kop ; Elia gaat helemaal nergens heen. Zelfs Man. City wil de vraagprijs (23 milj.) niet ophoesten.

Whehehe, dat word even 20 kaarten opsturenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik heb er een tijdje gewerkt 'vroeger', en het is ook weer niet zo dat ze het groots aankondigen dat het kan. Liever nog twee zakken popcorn verkopen dan zo'n kaart terugkopen natuurlijk
Overigens staat het ook op de site van de Arena:
[..]

quote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
23 miljoen
![]()
http://www.sportweek.nl/v(...)x_op_losse_schroeven

En de bron is een of andere reageerder op een website?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
23 miljoen
![]()
http://www.sportweek.nl/v(...)x_op_losse_schroeven

Persoonlijk lijkt het me ook dikke bullshit voor iemand die nog maar 1,5 jaar onder contract staat.quote:

Dat is ie niet waard. 10 miljoen max.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En de bron is een of andere reageerder op een website?
Als Ajax ergens tussen 15-17 miljoen biedt zit Elia nu al in de taxi hoor.
(niet dat ze dat moeten doen, Elia is goed maar ik zie liever een verdediger)

Voor 15-17 miljoen hoef ik hem dus echt niet te zien. Wat een kapitaalvernietiging van vanjewelste zou dat zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En de bron is een of andere reageerder op een website?
Als Ajax ergens tussen 15-17 miljoen biedt zit Elia nu al in de taxi hoor.

Hoezo kapitaalvernietiging, Elia is een jonge speler met talent dus als hij goed presteert kun/moet je hem altijd voor meer verkopen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor 15-17 miljoen hoef ik hem dus echt niet te zien. Wat een kapitaalvernietiging van vanjewelste zou dat zijn.

Voor 15-17 miljoen mag hij bij Twente blijven van me.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef superjood het volgende:
[..]
Hoezo kapitaalvernietiging, Elia is een jonge speler met talent dus als hij goed presteert kun/moet je hem altijd voor meer verkopen.

15 tot 17 miljoen is te veel naar mijn mening.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef superjood het volgende:
[..]
Hoezo kapitaalvernietiging, Elia is een jonge speler met talent dus als hij goed presteert kun/moet je hem altijd voor meer verkopen.

Ja zometeen blijft Elia zo goed voetballen word hij opgepikt door een Engelse subtopper en dan is het weer huilen geblazen dat we geen vervanger hebben kunnen vinden. Van Basten heeft het gewoon perfect opgelost door Cvitanich al te kopen voor dat KJH weg ging.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef koningdavid het volgende:
Klopt, maar op dit moment is dat wel gewoon teveel geld voor een versterking op een positie waar we al redelijk ruim bezet zijn.
Ik zie liever 7-10 miljoen uitgegeven worden aan een topverdediger.
Elia kunnen we nog altijd deze zomer halen als een Suarez of Urby weg zou gaan ofzo.

Dat kan ik sowieso alquote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt het me ook dikke bullshit voor iemand die nog maar 1,5 jaar onder contract staat.
Maar mocht dit daadwerkelijk de vraagprijs zijn dan kan ik alleen maar het volgende zeggen: Twente![]()
![]()

Ja gelukkig kunnen mensen ook verder kijken dan een half jaar waarin hij amper heeft gespeelt door blessures. Toch heeft hij meen ik 4/5 goals gemaakt en wat assistsquote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach het is niet gek natuurlijk dat Ajax wat terughoudend is daarmee. Het is wel heel veel geld. En de andere dure aankoop Sulejmani heeft zn geld nou ook nog niet echt opgebracht.

quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Wooldoor het volgende:
17 miljoen voor Elia die een paar maanden geleden nog anderhalve ton koste![]()

quote:Doelman Sergio Padt vervangt de geblesseerde Dennis Gentenaar op het trainingskamp van Ajax in Portugal. De keeper van jong Ajax is een van de 23 spelers die door Marco van Basten is geselecteerd voor de oefenstage in het Portugese Ferreiras.

Haal dan alsjeblieft de popcorn uit de schappen. Van dat bioscooppubliek hoef ik niet te hebben in de ArenA.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:
Over de prijzen en de keuze qua eten is ook gesproken, er gaat nog besproken worden wat wij graag willen zien. De mensen van de catering willen graag meewerken met dit alles

Wel als hij genomineerd was. In dat elftal van de maand zit altijd het maximum aan Ajacieden, omdat iedereen gewoon op basis van clubvoorkeur kiest.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef kevin6188 het volgende:
Oleguer heeft het helaas net niet gered.

15 miljoen .. voel je je eigen wel helemaal lekker man!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef superjood het volgende:
[..]

Voortaan contant betalen of met munten. Die achterlijke ArenA kaarten zijn zo debiel. En Jupiler ipv Grolschquote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:
Over de prijzen en de keuze qua eten is ook gesproken, er gaat nog besproken worden wat wij graag willen zien. De mensen van de catering willen graag meewerken met dit alles

Haha, inderdaad. Of iets als een sms-spelletje in de rust ofzo, hehehe!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Popcorn? WTF ? What's next? Roltrappen naar het vak?

Koffie voor de invalide supportersquote:Op maandag 5 januari 2009 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Popcorn? WTF ? What's next? Roltrappen naar het vak?

Stiekem ben je dat nog steeds.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja stiekem vinden jullie het wel jammer zeker dat ik geen fan meer ban

Heb je er helemaal geen sympathie meer voor ?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja stiekem vinden jullie het wel jammer zeker dat ik geen fan meer ban

Wat is er mis met ouderwets, Amsterdams, Heineken? Ik snap sowieso niet dat er bijv op het Leidseplein zoveel Bavaria kroegen zijn trouwens....quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef toma het volgende:
[..]
Voortaan contant betalen of met munten. Die achterlijke ArenA kaarten zijn zo debiel. En Jupiler ipv Grolsch

Ik krijg altijd koppijn van Heinekenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er mis met ouderwets, Amsterdams, Heineken? Ik snap sowieso niet dat er bijv op het Leidseplein zoveel Bavaria kroegen zijn trouwens....

Ik krijg van elk bier uiteindelijk koppijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:58 schreef toma het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koppijn van Heineken![]()
Jupiler is het lekkerste tapbiertjeEn het interesseert me niet waar het bier vandaan komt. Als het maar smaakt.

www.lotgenoten.nlquote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb je er helemaal geen sympathie meer voor ?

Nee eigenlijk niet nee. Alles is ook anders geworden natuurlijk. Ikzelf en de club ook. En daarbij stelde mijn fan zijn op 7-8-9 jarige leeftijd natuurlijk niet echt veel voorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb je er helemaal geen sympathie meer voor ?

Wat is de hele lijst eigenlijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Gentenaar kan ook niet rechtop staan zonder last van z'n rug te krijgen:
[..]

Voor 17 miljoen kan je ook een andere vervanger halen hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef superjood het volgende:
[..]
Ja zometeen blijft Elia zo goed voetballen word hij opgepikt door een Engelse subtopper en dan is het weer huilen geblazen dat we geen vervanger hebben kunnen vinden. Van Basten heeft het gewoon perfect opgelost door Cvitanich al te kopen voor dat KJH weg ging.
Neemt niet weg dat 17 miljoen te veel geld is, maar als je trug wil naar de top moet je toch echt investeren. Maar dan wel in de juiste spelers.

Geen Aissati. Nog steeds te veel last van zn knie.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:01 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wat is de hele lijst eigenlijk?
hele lijst

quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Of iets als een sms-spelletje in de rust ofzo, hehehe!![]()
(WAAAT NOUUU)

Die kroegen kiezen natuurlijk voor de beste deal, als jij veel goedkoper een contract met Bavaria krijgt (bijv. een kostprijs van 40ct. per biertje) dan ben je wel gek als je voor Heineken gaat die zijn status als 'kwaliteitsbiertje' wat hoger in het vaandel heeft staan en er een iets grotere prijs aan vasthangt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er mis met ouderwets, Amsterdams, Heineken? Ik snap sowieso niet dat er bijv op het Leidseplein zoveel Bavaria kroegen zijn trouwens....

zo goed is Elia ook weer niet. we hebben het niet over de categorie Suarez, Sulejmani etc. Elia zit een niveau lager.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef superjood het volgende:
[..]
Ja zometeen blijft Elia zo goed voetballen word hij opgepikt door een Engelse subtopper en dan is het weer huilen geblazen dat we geen vervanger hebben kunnen vinden. Van Basten heeft het gewoon perfect opgelost door Cvitanich al te kopen voor dat KJH weg ging.
Neemt niet weg dat 17 miljoen te veel geld is, maar als je trug wil naar de top moet je toch echt investeren. Maar dan wel in de juiste spelers.

Ja leer lezen andersquote:Op maandag 5 januari 2009 16:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
15 miljoen .. voel je je eigen wel helemaal lekker man!
Die gast heft een handvol goede wedstrijden gespeeld!

Ahhh wat lievquote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Oh jee de "klassieker" komt er weer aan en de gruningse boertjes slaan weer op hol
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=2553

OMG Cvitanich heet daar Stinknaariets. Het lijkt wel of TerroRobbie de grappen verzint daar.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Oh jee de "klassieker" komt er weer aan en de gruningse boertjes slaan weer op hol

Dit jaar geen Groningen voor mij, vorig jaar was de druppelquote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:

Wat er vorig jaar gebeurde spreekt voor zich. Maar wat was er daarvoor dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit jaar geen Groningen voor mij, vorig jaar was de druppel

Afgunstquote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:

Over Wim Bohnen is gesproken, hij is al aangesproken op zijn gedrag en de laatste wedstrijden is het absoluut niet meer zo en is het gewoon. Het lijkt alsof de vorige speaker bij iedereen geliefd was, maar er kwamen meer klachten over hem binnen dan over Wim Bohnen. Het is meerdere malen met hem besproken, ik was het er eerst ook niet mee eens, maar zoals het nu gaat is het goed in mijn ogen. Élke verandering is gezeik. Overigens wist niemand dat Wim zou komen, de vertegenwoordiger van de ABA kon die dag niet en heeft 2 andere mensen gestuurd, waaronder Wim dus..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:29 schreef Silenus het volgende:
De notulen van de ASR zijn weer te downloaden: http://www.ajax.nl/web/sh(...)_doc.pdf/page=154417
Even enkele interessante puntjes (Denthemen lees je even mee?)
* Snelheid en deskundigheid van personeel. Als 'excuus' voor de klacht dat die lui gewoon traag zijn wordt aangevoerd dat 'het geen dagelijks werk is en het daarom moeilijk is om personeel goed op te leiden'. HALLO!? Het enige wat ze hoeven doen is kroketten in het vet gooien en wat prijzen bij elkaar op te tellen. Daar hoef je toch geen doctoraalscriptie voor geschreven te hebben lijkt me. Ik ga nooit in de rust in zo'n rij staan maar het moet toch sneller kunnen denk ik.
* Er wordt gekeken naar een betaalchip op je SCC waarmee je je kroketjes kunt halen. Lijkt me een goed idee (al zal dat misschien betekenen dat die lekkere wijven verdwijnen die de kaarten verkopen?)
* Door Jaap Waaijenberg wordt aangegeven dat in het Ledenrestaurant vaak vette glazen zijn, waardoor het bier doodslaat. -->Mooi altijd, dat er in een serieuze vergadering klachten zijn over bier wat doodslaat.
![]()
* De ballenjongens zijn te sloom, terechte klacht vind ik.
Ander ding: Ik meen me te herinneren dat er wat klachten waren over Wim Bohnen, nu zijn ze niet behandeld (wellicht omdat hij er zelf bijzat) maar komt dit puntje wel terug? Floris Thoolen moet dit gewoon blijven doen en niet Wim 'AMSTERDAM ARENA LAAT JE HORUHHHH' Bohnen. Even zorgen dat die guest niet uitgenodigd wordt volgende keer en 'm er dan uitgooien. (Tip)

Supervermakelijk altijd om het FCGforum overal maar tegen te komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:

We vermaken ons juistquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Supervermakelijk altijd om het FCGforum overal maar tegen te komen.En iedereen zich maar opfokken over wat daar gepost wordt.

Ach.. ik vind het altijd mooi hoe er selectief posts uitgepakt worden, als je vervolgens op de fora van de andere kant gaat kijken, gaat men over het algemeen net zo ver.quote:

Als ik af en toe die reacties zie krijg ik het idee dat wij hetzelfde beeld hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef Prosac het volgende:
Voor hun is dat een belangrijke wedstrijd, er wordt niet gedaan alsof dat voor jullie ook zo is. Echt niet, 99% weet echt wel beter hoor.

Natuurlijk, maar zulke figuren heb je er altijd inzitten. Bij AZ-fora is het vaak nog een stuk erger.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach.. ik vind het altijd mooi hoe er selectief posts uitgepakt worden, als je vervolgens op de fora van de andere kant gaat kijken, gaat men over het algemeen net zo ver.

Ik lees dat er niet uit, maar a la. Men wil over het algemeen jullie net even extra een slag toebrengen. Dat zal ook iets te maken hebben met de jarenlange onmogelijkheid jullie te kunnen verslaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ik af en toe die reacties zie krijg ik het idee dat wij hetzelfde beeld hebben.
Ik denk dat dit keer een duidelijk toto-tweetje zal worden. IK heb geen illusies dat we gaan winnen. Gezien de huidige vorm en blessures.quote:Ik zie Groningen als een geduchte concurrent in een wedstrijd. Ze hebben genoeg kwaliteiten om te gelijkspelen of zelfs te winnen, maar Ajax staat nog steeds boven Groningen verheven

Dat had ik wel "Hoi Fok!" gepost.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:47 schreef BB-boy het volgende:
Prosac = Wobbel?

Ach, in dat soort wedstrijden laten de wisselspelers zich vaak van hun beste kant zien. Verder is Ajax ook nooit zo sterk in dit soort wedstrijden.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik lees dat er niet uit, maar a la. Men wil over het algemeen jullie net even extra een slag toebrengen. Dat zal ook iets te maken hebben met de jarenlange onmogelijkheid jullie te kunnen verslaan.
[..]
Ik denk dat dit keer een duidelijk toto-tweetje zal worden. IK heb geen illusies dat we gaan winnen. Gezien de huidige vorm en blessures.

quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:

Ik las pas ergens dat het pas 16 janurai was. De bal lag bij Fiorentina geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef Riro het volgende:
Ging Ajax niet voor 5 januari bekend maken op welke dag we uit tegen Fiorentina spelen?

Heel fijnquote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik las pas ergens dat het pas 16 janurai was. De bal lag bij Fiorentina geloof ik.

Kan het bericht niet meer vinden (misschien gewoon hier in het topic gepost..?) Maar er stond toen ook in dat het toch waarschijnlijk woensdag zou worden (wat ik kut zou vinden). Er waren 3 opties:quote:

Zegt opperbaas Luuk op het FCGForumquote:Ik kan me voorstellen dat sinds de afgelopen winterstop het echte haatgevoel is losgekomen bij sommige mensen, bij mij was dat al eerder zo. Ik heb mijn hele leven een dikke teringhekel aan alles wat ook maar iets verbonden is aan deze achterlijke gladiolen uit onze hoofdstad. Ik hoop niet letterlijk op vuur, maar wel op vocaal vuur en misschien ook wel op fysiek vuur...maar dan buiten het stadion.
Over de stand kan ik geen ruk zeggen, ik hoop dat we deze wedstrijd die toch wel berucht staat als de pot van het seizoen, met klinkende cijfers zal worden gewonnen. Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans. Aan mij zal het niet liggen.

Mij maakt het weinig uit, alleen zit ik dan nog wel anderhalve dag langer in Florence na de wedstrijdquote:Op maandag 5 januari 2009 18:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan het bericht niet meer vinden (misschien gewoon hier in het topic gepost..?) Maar er stond toen ook in dat het toch waarschijnlijk woensdag zou worden (wat ik kut zou vinden). Er waren 3 opties:
- Fiorentina of Milan om 19h op woensdag en de ander om 20.45h
- Fiorentina op woensdag 20.45h en Milan op donderdag
- Milan op woensdag 20.45h en Fiorentina op donderdag
Dit allemaal betreffende de tv-rechten.

Ja, voor mijzelf maakt het ook weinig uit. Maar de rest moet anders 4 dagen vrij nemen. En dan wordt het al met al nog een duur grapjequote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mij maakt het weinig uit, alleen zit ik dan nog wel anderhalve dag langer in Florence na de wedstrijd

quote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef BB-boy het volgende:
"Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans."
Helder licht die Luuk.
Vond ik ook wel geniaalquote:Ik hoop niet letterlijk op vuur, maar wel op vocaal vuur en misschien ook wel op fysiek vuur...maar dan buiten het stadion.

Zijn de toeters en confetti voor deze editie volop ingeslagen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
quote:Wedstrijd van het jaar. Alles is geoorloofd

binnen 10 minuten gewist en een ban voor de poster.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Kan iemand daar het plaatje van Suarez die zijn middelvingers opsteekt posten? Ben er te lui voor

Heb je die foto nog?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Kan iemand daar het plaatje van Suarez die zijn middelvingers opsteekt posten? Ben er te lui voor

quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:

Mooi.quote:
quote:Je account is aangemaakt. Dit forum vereist echter accountactivatie door een beheerder. Een e-mail werd naar de beheerders gezonden en je wordt geïnformeerd als je account geactiveerd is

Bron: AD Sportwereld.quote:Voor Ajax op zoek in Zuid-Amerika...
Door WILLEM SCHÜNGEL, clubreporter Ajax
[LEZERSBIJDRAGE] Geheel tegen mijn morele verlichting in om wekelijks een stukje te schrijven, laat ik nu al een paar weken verstek gaan. Laat ik niet geheimzinnig doen over het hoe en wat. Onlangs op de tribune met Gerrie Muhren van gedachten gewisseld. We waren het nogal eens met elkaar eens. Sterker nog, hij was (in tegenstelling tot veel van de vaste reageerders op mijn bijdrages) het zelfs roerend met me eens.
Ons voornaamste gesprek ging over het ontbreken van een fatsoenlijke verdediger die een spits het leven zuur maakt. Of nee, eentje die hem gewoon onder de zoden schoffelt. Gelukkig leest Marco mijn stukjes ook en is hij tot inkeer gekomen. Oleguer is zijn plaats niet meer zeker.
Leuke vent die Gerrie. Zo leuk zelfs, dat ik dankzij hem nu in Zuid-Amerika zit. Scoutingstripje heet dat. En passant bekijk ik wat toeristische ditjes en datjes, maar het draait voornamelijk om het spotten van een bikkelharde verdediger die Ajax de nodige smeerlapperij bijbrengt. Een soort Suarez, maar dan achterin.
Je zou zeggen dat dat hier een eitje moet zijn. Er is echter een probleem. Alle competities zijn al een maand ten einde. De kampioenen zijn bekend en de spelers liggen op het strand van Rio de Janeiro of Punta del Este. Niet getreurd, dan ga ik me daar gevoegelijk tussen mengen. Cocktailtje in de ene hand, notitieboekje in de andere. Ik houd u op de hoogte.
U zult begrijpen dat mijn stukjes dan ook wat korter zijn dan te doen gebruikelijk. De scherpe analyses leest u over een maand weer. Tot die tijd zult u het met mijn reis/annex-scoutingsverslagen moeten doen. En, zoals gezegd, momenteel is er weinig nieuws van het front.
Of het moet zijn dat ik momenteel in een land vertoef waar het enige dat ze van Nederland weten is: 1. dat er hoeren rondlopen, 2. de drugs gratis is en 3. godbetere het, dat PSV al jaren kampioen is. Dankzij ene Jefferson Farfan. Dat hij momenteel niet meer voor PSV speelt laten we voor het gemak maar even buiten beschouwing.
Mooie boel is dat. Ik ga even wat Ajaxweetjes hier in de plaatselijke tent droppen. Je moet toch ergens beginnen.

Wie gaat dan voor je doen dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
binnen 10 minuten gewist en een ban voor de poster.

quote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn deen
voor deze editie volop ingeslagen?

Wat een vondst!quote:stinknaariets

Wat schattigquote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:

quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Een lollig bedoelde verbastering van Cvitanich:
[..]
Wat een vondst!

Ik vind het echt belachelijk dat dat zo lang moet duren. Supporters zijn ondergeschikt aan de commercie.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog steeds niets bekend dus over Fiorentina uit. Hopelijk spelen we donderdags, maar die kans acht ik zeer klein

Het blijft matig dat je niet gaat ouwe.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind het echt belachelijk dat dat zo lang moet duren. Supporters zijn ondergeschikt aan de commercie.

Mijn hemel, wat zijn dat voor jokers daar in het noorden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Een lollig bedoelde verbastering van Cvitanich:
[..]
Wat een vondst!

Dat was met spelfout "Shwalbuarez"quote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Schwalbuarez kwam toch ook van hun af?.

Dat eerbetoon aan een dode Ajax supporter die een fantast bleek te zijn was wel een behoorlijke failquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Anerson was nog het mooist..
Zijn er eigenlijk ooit epic fails op Ajax doeken geweest?

quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat eerbetoon aan een dode Ajax supporter die een fantast bleek te zijn was wel een behoorlijke fail

Met je staat er ook gigantisch op en dan kop kun je amper lezenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef BB-boy het volgende:
Deze blijft toch wel het mooist (zeker gezien het aantal doelpunten dat hij tegen feyenoord heeft gemaakt).
[ afbeelding ]

Gewoon gaan man, ik sla de ramen er wel uit als er iets gebeurd voor jequote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Toch leuke herinneringen aan![]()
Zit zwaar te twijfelen om dit jaar te gaan, het is natuurlijk een geweldige wedstrijd maar ik vind het uitvak daar 38348x niks zo onder dat water door als enigste uitgang etc![]()
Ik zie het nog wel

Dat haalt me direct over.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, ik sla de ramen er wel uit als er iets gebeurd voor je

Die tyfushonden laten me tot dusver nog niet toe op het forum.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:

quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Houniet het volgende:
GODVERDOMME IK MIS FEYENOORD THUIS KUT WINTERSPORT.

wees blijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Houniet het volgende:

quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
http://www.smug.nl/2006/02/ciao_viggo_ajacieden_eerden_fi.php
.

Niet lachen dit is écht KUT.quote:

Gewoon cancelen die hap man. De klassieker gaat voor!quote:

Een 'kut' luxeprobleem ja.quote:

De klassieker is Feyenoord - Ajaxquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gewoon cancelen die hap man. De klassieker gaat voor!

Ik doe me Marseille shirt van Cisse aan, ben ik nu een boefje?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat haalt me direct over.
met je fiorentina shirt

Het was geen gozerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Riro het volgende:
Was een gozer die zich op internet voordeed als fanatiek Milaan en Ajaxsupporter. Heeft zich geloof ik bijna 2 jaar zo voorgedaan en heeft daarna een 'ongeluk' gehad. Achteraf bleek die hele Viggo één groot verzinsel te zijn.

ik ben net toegelaten. kijken of ze happen op m'n trolactiequote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die tyfushonden laten me tot dusver nog niet toe op het forum.
Maar goed Luukdegekste schrikt wellicht dusdanig af

quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef superjood het volgende:
[..]
De klassieker is Feyenoord - Ajax

Ik zou die wintersport afzeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Houniet het volgende:

Post de foto van Luis.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik ben net toegelaten. kijken of ze happen op m'n trolactie![]()

quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik doe me Marseille shirt van Cisse aan, ben ik nu een boefje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca

Als je ook zo'n bazen kapsel hebt wel ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik doe me Marseille shirt van Cisse aan, ben ik nu een boefje?

probeer ze eerst wijs te maken dat hun nieuwe Deense aankoop een Ajax fan is. m'n Nevland avatar krijgt echter meer negatieve aandacht to nu toe (verrader!!)quote:

quote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
probeer ze eerst wijs te maken dat hun nieuwe Deense aankoop een Ajax fan is. m'n Nevland avatar krijgt echter meer negatieve aandacht to nu toe (verrader!!)

Hendrik_rekkof tochquote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
probeer ze eerst wijs te maken dat hun nieuwe Deense aankoop een Ajax fan is. m'n Nevland avatar krijgt echter meer negatieve aandacht to nu toe (verrader!!)

quote:Welkom Nicklas! Ben benieuwd of hij het gat van Powel kan opvullen. Hij heeft gezegd dat hij in z'n carriëre graag bij Ajax wil spelen en dat het zijn droomclub is.. nou dan moet je eerst presteren bij ons jongen :fcg: Succes!! Laat zien wat je waard bent!!
quote:Hendrik_rekkof
quote:Kan dat niet verboden worden die avatars met verraders?

Appelvlaai.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat zijn dat voor jokers daar in het noorden.

Die vind ik dan nog wel redelijk verzonnen van jullie.quote:

jaquote:

Doen!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
jaze happen verder nog niet echt. misschien toch maar Suarez in het Groningen-Ajax topic plaatsen.

Go for itquote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
jaze happen verder nog niet echt. misschien toch maar Suarez in het Groningen-Ajax topic plaatsen.

Dit is veel te subtiel voor ze.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=2554&start=50quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |