1 2 3 4 5 | Stam-------Wielaert---------Vertonghen-----Vermaelen ----------------De Zeeuw------Schaars--------------- ------------------------Perez------------------------ ----Suarez------------Cvitanich-------------Elia----- |
Klopt wel, want hij is heel belangrijk geweest deze maand met zijn goals en assists.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
'en iedereen zonder Suarez in z'n team neem ik echt niet serieus'
Dat weet ik ook wel, maar ik wilde 'm gewoon even in MyAt hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt wel, want hij is heel belangrijk geweest deze maand met zijn goals en assists.
1 2 3 4 5 | Stam-------Wielaert---------Moisander-----Braafheid -------------De Zeeuw------Bakkal--------------- ------------------Van der Gun-------------------- ----Suárez------------Berg-------------Elia----- |
Twente is een erg sterke ploeg maar PSV doet zeker niet voor hen onder. AZ en Ajax zijn op dit moment een stuk verder.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je kan op één positie na gewoon heel Twente opstellen.![]()
Jammer dat je geen centrum Douglas - Moisander kan opstellen, en dat is met meer posities zo.
Check!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:23 schreef DirkZz het volgende:
--------------------Boschker-------------------------
Stam-------Wielaert---------Douglas-----Braafheid
----------------Brama------Schaars---------------
------------------------Perez------------------------
----Arnautovic------------NKufo-------------Elia-----
Coach: McCLaren.
Ajax fan toevallig?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:19 schreef toma het volgende:
[ code verwijderd ]
http://www.vi.nl/web/show/id=387173/langid=43
Ja en daar maak jij je druk over omdat?quote:
Dario is de enige over wie ik twijfelde. Berg is een goede tweede keus. Maar Vermeer, Vertonghen, Vermaelen, Suarez en Cvitanich verdienen het allemaal om in het beste elftal van de maand te staan.quote:
Uhm, maak ik me daar druk om? Ik constateer gewoon iets.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja en daar maak jij je druk over omdat?
Is een tijdje geblesseerd geweest.quote:
Toch heb ik het gevoel dat je je clubvoorkeur licht laat meespelen, ik ken er nog wel een paar die verdienen om in het team van de maand te staan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:19 schreef toma het volgende:
[..]
Dario is de enige over wie ik twijfelde. Berg is een goede tweede keus. Maar Vermeer, Vertonghen, Vermaelen, Suarez en Cvitanich verdienen het allemaal om in het beste elftal van de maand te staan.
Het is ook lastig om objectief te blijven als je van je club houd. Maar ik zou niet weten waarom één van hen uit de basis zou moeten ten opzichte van een ander.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat je je clubvoorkeur licht laat meespelen, ik ken er nog wel een paar die verdienen om in het team van de maand te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |