Beetje gevalletje Davids. Wachten, wachten, wachten totdat 'ie eindelijk kwam. Hij zou al veel eerder moeten komen. Weet niet hoe hij het op dit moment doet qua vorm, maar wil 'm er wel bijhebben.quote:
Tegen Boulah dus. Kijken of de geruchtenstroom weer op gang gaat komen dan...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zaterdag Stuttgart meen ik mij te herinneren.
quote:
quote:Christian Wilhelmsson in belangstelling van Ajax
De Zweedse vleugelspeler van Al-Hilal geniet de aandacht van enkele Europese clubs, waaronder Ajax.
De Amsterdammers zouden een bedrag van 4 miljoen overhebben voor de snelle Zweed, die al sinds 1934 op het verlanglijstje van Ajax staat.
Edje is maar 1 keer benaderd en is toen direct gekomen. Moet je nagaan hoe belachelijk al die roddels zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Beetje gevalletje Davids. Wachten, wachten, wachten totdat 'ie eindelijk kwam. Hij zou al veel eerder moeten komen. Weet niet hoe hij het op dit moment doet qua vorm, maar wil 'm er wel bijhebben.
Nu nog wachten op Defour en we zijn compleet.quote:
Dat is nieuw voor mij. Maar goed, jij beschikt over inside-info.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Edje is maar 1 keer benaderd en is toen direct gekomen. Moet je nagaan hoe belachelijk al die roddels zijn
quote:
Het bericht is zovaak langsgekomen ja, en ik heb hem zo vaak moeten vertellen dat hij terug moest komen, maar er is maar 1 keer concreet contact geweest. Maar als ik heel eerlijk ben denk ik ook niet dat hij voor de Spurs al zou zijn terug gekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij. Maar goed, jij beschikt over inside-info.
Ik vind het meer de drang naar erkenning van twee tijdschriftjournalisten die blijkbaar vinden dat ze niet bekend genoeg zijn en daarom maar - inderdaad - tenenkrommende stukjes tv gaan maken. Als je dat niet kan, doe het niet en hou het gewoon bij het schrijven van stukjes. Dat kunnen ze best goed.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb 1 keer iets van Sportweek tv gekeken, en ik dacht dat ik in de zeik genomen werd ...
Komt dit seizoen maar sporadisch in actie.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef kevin6188 het volgende:
Kanu! Wat een held!
Vorig seizoen was 'ie top, kan hij het nog steeds een beetje?
Ik wil die sleepbewegingen graag nog eens zienquote:Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef Silenus het volgende:
Moeten we niet doen, Kanu. Laten we hem nu maar herinneren als hoe hij was, dit gaat alleen maar tegenvallen.
Je mag m'n dvd van 1995 wel een keertje lenen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil die sleepbewegingen graag nog eens zien
Met Andre Rieu in de rust bij de halve finale?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Silenus het volgende:
Je mag m'n dvd van 1995 wel een keertje lenen.
Dvdquote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je mag m'n dvd van 1995 wel een keertje lenen.
Die heb je ook nog? Op VHS?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met Andre Rieu in de rust bij de halve finale?
Toch heeft dat ervoor gezorgd dat ik dat klassieke stuk gewoon een mooi stuk vind.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met Andre Rieu in de rust bij de halve finale?
2 keer? Die 1-1 toen en die wedstrijd die we 3-0 wonnenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:59 schreef BB-boy het volgende:
Toch meerdere keren tegen de kakkies gescoord die Mauro
En bij de 2-4 ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
2 keer? Die 1-1 toen en die wedstrijd die we 3-0 wonnen
Ze proberen een beetje Derksen & Genee na te doen volgens mij, maar falen daarin best hard. Vooral omdat Genee i.t.t. Struis een goede presentator is en Derksen veel vermakelijker is dan Van den Heuvel.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb 1 keer iets van Sportweek tv gekeken, en ik dacht dat ik in de zeik genomen werd ...
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christian Wilhelmsson in belangstelling van Ajax
De Zweedse vleugelspeler van Al-Hilal geniet de aandacht van enkele Europese clubs, waaronder Ajax.
De Amsterdammers zouden een bedrag van 4 miljoen overhebben voor de snelle Zweed, die al sinds 1934 op het verlanglijstje van Ajax staat..
Deze opmerking doet dan weer een beetje af van de prachtige droge humor van Daggla.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:33 schreef Silenus het volgende:
Moeten we niet doen, Kanu. Laten we hem nu maar herinneren als hoe hij was, dit gaat alleen maar tegenvallen.
quote:Goedemorgen! Natuurlijk willen wij alle Ajacieden (en de leden van Supportersvereniging Ajax in het bijzonder) een sportief maar bovenal gezond 2009 toewensen. Wij hebben zin in 2009 en als we enkele paragnosten in het AD mogen geloven pakken we eindelijk het kampioenschap -dus de derde ster. Klik even door om de precieze voorspellingen van deze veredelde wichelroedelopers tot u te nemen.
Volgens mevrouw Kriek, een kaartenschudster uit Krommenie, kunnen ze in Eindhoven champagne bestellen. 'PSV wordt kampioen van Nederland,' vertelt ze in Paravisie (een soort Ajax Life voor voorspellers). Numeroloog Henk van der Huure voorziet een eindzege voor AZ. Maar de meesten weten denken dat Ajax kampioen wordt. Astroloog en paragnost Jaap van den Bold tippen de ploeg van Marco van Basten, net als paragnoste Ans Bijvank en numeroloog Richard Wetsema. We geloven in jullie...
Heb eigenlijk liever dat ze eerst iets aan de prijzen gaan doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:44 schreef BB-boy het volgende:
Een soort chip knip op je seizoenskaart dus? Dat zou wel handig zijn ja.
quote:Op maandag 5 januari 2009 07:21 schreef AFCA_874 het volgende:
Wat een kutzondag was het zeg zonder Ajax.
En de kwaliteitquote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk liever dat ze eerst iets aan de prijzen gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |