quote:
Msn -afterpartyquote:Op maandag 5 januari 2009 02:26 schreef Specularium het volgende:
Is dit topic niet dood?
msn bedoel jequote:Op maandag 5 januari 2009 02:39 schreef Zotheid het volgende:
Ik word gek van al die berichten die niet doorkomen op hyves.
Oude stempel...quote:
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 5 januari 2009 02:48 schreef timmmmm het volgende:
En ik moet al 2 uur piesen, maar het is te koud om onder de dekens vandaan te komen
En lieve medeKLBers, als we miver nou eens gewoon negeren?
quote:Op maandag 5 januari 2009 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe mijn best![]()
Moet zeggen: gaat me aardig goed af.
Weltrusten voor zometeenquote:Op maandag 5 januari 2009 02:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ik ga zo m'n bed maar eens opmaken.
Ik ben nog niet weg hoor~!!1quote:
Ik lig al in bedquote:Op maandag 5 januari 2009 02:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ik ga zo m'n bed maar eens opmaken.
*Koud washandje tegen PeZU aangooit.quote:
Dankjewel !quote:Op maandag 5 januari 2009 03:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik kan wel alles zien wat jij typt
Maar dat komt niet door
quote:Op maandag 5 januari 2009 03:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Koud washandje tegen PeZU aangooit.
dquote:Op maandag 5 januari 2009 03:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik kan wel alles zien wat jij typt
Maar dat komt niet door
quote:Op maandag 5 januari 2009 03:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dankjewel !
Dankjewel !
Dankjewel !
Dankjewel !
Ik vraag het me ook af. De nachtelijke gesprekken waren altijd erg gezellig, maar het is alweer een tijd geleden dat ik heb gezien heb. Nou ligt dat ook aan mij, maar tochquote:
Dat is snel, met al die kloons and allquote:Op maandag 5 januari 2009 03:09 schreef Heroinjunk het volgende:
REMINDER:
NG is terug over 6 dagen.
posten uit naam van gebande, sorry
Welke kloons?quote:Op maandag 5 januari 2009 03:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is snel, met al die kloons and all
Uiteraard.quote:pink floyd, baas![]()
latersquote:Op maandag 5 januari 2009 03:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard.
MSN heeft het helemaal begeven. Ik ga slapen. Weltruste iedereen!![]()
![]()
Dankjewel !Dankjewel !quote:
Weltruste!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 03:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dankjewel !Dankjewel !
HETZELFDE
Ja, zal wel lukkenquote:Op maandag 5 januari 2009 03:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weltruste!
[..]Het volgende...
Tot morgen
En veel plezier in Ndorp als ik je niet meer spreek.![]()
En doe ze de groeten he.quote:
Tuurlijkquote:
Trustenquote:
Wat vrolijk, waarom?quote:
Als ik weinig slaap word ik altijd opgewekt.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat vrolijk, waarom?
Ik heb gisteren ook chinees gegeten, als mn farts een kleur zouden hebben dan zou dat gifgroen zijn
Aha, dat klinkt bekendquote:Op maandag 5 januari 2009 07:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik weinig slaap word ik altijd opgewekt.
Bij mij zit het nog ter hoogte van m'n maag en komen de gassen omhoog, daar waar de tandarts over 3 kwartier zit te voelen.
Rare vraag inderdaad.quote:
Rollator, de groenten en tot sinasquote:Op maandag 5 januari 2009 08:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Rare vraag inderdaad.
Maar goed, ik ga!
Fijne dag!
Ik voel me toch een beetje duizelig...quote:
Ben je dronken?quote:Op maandag 5 januari 2009 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me toch een beetje duizelig...
*gaat weer liggen ....
Te weinig slaapquote:
Ik ging redelijk op tijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te weinig slaap![]()
Ik ging om half 4 naar bed...
Aha, daar heb ik ook wel een beetje last vanquote:Op maandag 5 januari 2009 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te weinig slaap![]()
Ik ging om half 4 naar bed...
Hoe redelijk?quote:
quote:
Ik lig nog in bed atmquote:Op maandag 5 januari 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, daar heb ik ook wel een beetje last van
Ik zit al een half uur in de treinquote:Op maandag 5 januari 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zij welIk zit al 1.5 uur op kantoor
Ik slaap nogquote:
Uiteraard.quote:
Soms is het net echt!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wel maf.. lig je lekker te dromen, doe je in je slaap je laptop open, kijk je naar buiten, droom je dat het heel hard gesneeuwd heeft.
Ik ben al uit bed.quote:
Diehard fokker...quote:
Dat is echt heel kut wakker worden denk ikquote:Op maandag 5 januari 2009 09:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wel maf.. lig je lekker te dromen, doe je in je slaap je laptop open, kijk je naar buiten, droom je dat het heel hard gesneeuwd heeft.
Gezelligquote:Op maandag 5 januari 2009 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al uit bed.
Bellend met de ib-groep
Ik hou ervan om kut wakker te wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is echt heel kut wakker worden denk ik
Altijd lachen met die luiquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hou ervan om kut wakker te worden
Ik ben blij dat ik hiervoor wakker ben geworden, om een medewerker van de ib-groep te spreken.quote:
Was gewoon een callcenter in de bijlmerbajes hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hiervoor wakker ben geworden, om een medewerker van de ib-groep te spreken.
Die medewerker had trouwens wel een fries accent
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hiervoor wakker ben geworden, om een medewerker van de ib-groep te spreken.
Die medewerker had trouwens wel een fries accent
Live!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Was gewoon een callcenter in de bijlmerbajes hoor.
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Live!
Vanuit de vrouwengevangenis: Conny...
Was toch die ene man met dat geweer?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:21 schreef Janetje het volgende:
Ik zag net een boze meneer uitstappen omdat een stelletje van die kutkinders niet aan de kant wilde (midden op de weg) en sneeuwballen op z'n voorruit deponeerde.
Jammer dat ze er zo snel vandoor gingen en niet vielen..
Helaas..quote:Op maandag 5 januari 2009 09:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Was toch die ene man met dat geweer?
Waarom deed hij niet z'n ruitenwisser aan en gaf gewoon gas?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:21 schreef Janetje het volgende:
Ik zag net een boze meneer uitstappen omdat een stelletje van die kutkinders niet aan de kant wilde (midden op de weg) en sneeuwballen op z'n voorruit deponeerde.
Jammer dat ze er zo snel vandoor gingen en niet vielen..
Zodra ik inzicht krijg in de psyche van de boze man, zal ik het je meteen laten weten.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom deed hij niet z'n ruitenwisser aan en gaf gewoon gas?
Die kinderen gaan echt wel aan de kant en je voorruit kan ook wel tegen een sneeuwballetje
Heb je tyfus en kanker tegelijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Gupje het volgende:
Tyfus kanker kom ik er net achter dat ik nog steeds me nieuwe OV niet heb opgehaald
Wat tyfus kanker kanker kut voor jouw manquote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Gupje het volgende:
Tyfus kanker kom ik er net achter dat ik nog steeds me nieuwe OV niet heb opgehaald
Gewoon met dat verlopen kreng de bus in lopenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Gupje het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Gupje het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat tyfus kanker kanker kut voor jouw man
Ik had het juist andersom: in december had ik mijn nieuwe kaart al en had de oude verloren.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gewoon met dat verlopen kreng de bus in lopen? in de bus controleren ze bagger, in de trein heb je wss probleem
Dat is goed, ik hou me aanbevolenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodra ik inzicht krijg in de psyche van de boze man, zal ik het je meteen laten weten.
Ik had 'm rond november, maar niet geprobeerd destijds in de bus..quote:Op maandag 5 januari 2009 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom: in december had ik mijn nieuwe kaart al en had de oude verloren.
Gewoon aan de buschauffeur laten zien
Whehehe, goed plan.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is goed, ik hou me aanbevolen
Misschien kan je een experiment uitvoeren op je vriend ofzo
Ik lees jouw naam telkens als "emostyle"..quote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef Elmostyle het volgende:
Dat probeerde ik dus net, maar werd terug geroepen door meneer de chauffeurquote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gewoon met dat verlopen kreng de bus in lopen? in de bus controleren ze bagger, in de trein heb je wss probleem
Mwah, hij heeft geen auto, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat je vriend een geweer in z'n auto heeft liggen
Nope, gewoon vrolijk een week mee rondgereisd.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik had 'm rond november, maar niet geprobeerd destijds in de bus..
Werd daar niks van gezegd?
Of in z'n binnenzakquote:Op maandag 5 januari 2009 09:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft geen auto, dus dat zal wel meevallen
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat tyfus kanker kanker kut voor jouw man
Want daar kan je heul geen strippen gebruiken1!!!1!!1!!11!!!!EINZ!!!11!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, gewoon vrolijk een week mee rondgereisd.
(natuurlijk had ik een gewone strippenkaart achter de hand, mocht het wel een probleem zijn).
In de trein is het niet zo'n succes, kan ik je vertellen
Daar had ik kaartjes zonder datum voorquote:Op maandag 5 januari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want daar kan je heul geen strippen gebruiken1!!!1!!1!!11!!!!EINZ!!!11!!!!
Een echte OV-nerd?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar had ik kaartjes zonder datum voor![]()
Je spreekt hier met een echte ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Zijn we niet allemaal nerds dan?quote:
Als ik niet naar de tandarts moest zou ik nu nog slapen.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me toch een beetje duizelig...
*gaat weer liggen ....
NOES...quote:Op maandag 5 januari 2009 09:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik niet naar de tandarts moest zou ik nu nog slapen.
Ik heb een gaatje.
Ik nietquote:Op maandag 5 januari 2009 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal nerds dan?
Okequote:
Is dat net zoiets als een excuus-neger?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben de excuus-coole-man van de KLB-SC
Ja, en net zoals de alibi-aliquote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een excuus-neger?
Jan, Jans en de kinderen?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef IQM het volgende:
Hoi, piepeloi!
Koeeelquote:
Ik was laatst in zo'n foto-toko, vraag ik aan de man daar: "Maakt u pasfoto's?"quote:
Nu moet ik de 22e weer terug komen,quote:Op maandag 5 januari 2009 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOES...![]()
Waarom neemt school niet op...![]()
Stelletje luie flikkers
Excuusnegers.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een excuus-neger?
Succesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koeeel
Ik ga denk ik maar eens iets te eten maken
Want: honger
Bwhehehe, en jij natuurlijk zo van: "LOLLOLoMGEIINS~!!!!!!1LOLLERPANTOFFEL!!!ROFL!!!`11111OMGWTFBBQ."quote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was laatst in zo'n foto-toko, vraag ik aan de man daar: "Maakt u pasfoto's?"
Zegt ie: "Nee, dat doe ik al 20 jaar."
Ja, zoiets. En de lollercopter kwam ook nog even overvliegenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, en jij natuurlijk zo van: "LOLLOLoMGEIINS~!!!!!!1LOLLERPANTOFFEL!!!ROFL!!!`11111OMGWTFBBQ."
Waarom doet ie dat nu niet ffquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef Zotheid het volgende:
Nu moet ik de 22e weer terug komen,
Om half 10 gelukkig.
Omdat hij dan een nieuwe afspraak kan declareren. Ach, ik vind het prima, het breekt zo lekker de week en ik hoef het toch zelf niet te betalen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doet ie dat nu niet ff
Sneaky, wintersport was zeker wat duurder uitgevallenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat hij dan een nieuwe afspraak kan declareren. Ach, ik vind het prima, het breekt zo lekker de week en ik hoef het toch zelf niet te betalen.
Die doe ik in m`n FoBoquote:
Daar mag je geen grapjes over maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sneaky, wintersport was zeker wat duurder uitgevallen
Verkaptekijknaarmijngavebasgitarenpost!quote:
Dankjequote:Op maandag 5 januari 2009 10:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verkaptekijknaarmijngavebasgitarenpost!
Nou jongen, ik vind ze mieters!
Jullie klinken redelijk gehandicapt.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar mag je geen grapjes over maken.
Door de kredietcrisis ga ik niet eens op wintersport!
Eigenlijk omdat het nog niet zeker was of m'n teen het weer zou doen en m'n pa net aan z'n hernia is geopereerd.
Alsjeblieft!quote:
Ja. Vorig jaar zijn we ook al niet geweest, toen had m'n pa ook al een hernia.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie klinken redelijk gehandicapt.
Overigens is een hernia geen pretje.![]()
Niet dat ik ervaring heb hoor
quote:
Dit is wat ik ervan kan maken:quote:Op zondag 4 januari 2009 16:36 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had een vraagje.
Bij de KLB SC zijn we bijna bij topic nummer 666. Is er iemand die wat lijstjes wil maken over alle topics t/m nummertje 666?
alvast dank.
Catelootjequote:
quote:
Ze staan nog steeds in de Libellequote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Lang geleden, goede oude tijden. Die stond toch altijd in de Libelle ofzoiets? of was dat nou de Tsjakka
3equote:
owwquote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds in de Libelle
4EBE LEEST DE LIBELLEquote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds in de Libelle
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Janetje het volgende:
Eerste valpartij van vandaag gezien.
Was alleen jammer dat het mijn valpartij was..
quote:
als het zeer doet wil ik er wel een kusje op geven hoorquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
owwdat is toch zo'n mama of ouders blad ofzoiets?
'Mirre' via de PM-functie op Hyves, nadat ik haar een berichtje had verstuurd.quote:Wtf. Heb je mij opgezocht op hyves daarvoor?
Omdat ik niet in coma lig, er niets met mij aan de hand is, ik niet in noorwegen woon. We gewoon 3 maanden een leuke relatie hebben en mijn vriendje zich op zijn werk savonds stierlijk verveelt en dit als een soort.... bezighouding heeft dan savonds? En het in het begin leuk vond om wat verhalen aan te dikken en daarna slikten jullie zo veel dat dat hele verhaal is verzonnen.
Ik heb er niets mee te maken, dat hij dat deed was zijn intentie, ik was er niet blij mee maar ik geloof dat hij dat forum nu ook heeft opgezegd. Sorry voor als je er mee betrokken hebt gevoeld ofzo..
wtf??quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
'Mirre' via de PM-functie op Hyves, nadat ik haar een berichtje had verstuurd.
quote:
Was jij dat met die piovan foto?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Que? Nee?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij dat met die piovan foto?
Ow oke, iemand van fok had haar ook gekrabbeld.quote:
Ik heb een tantoegeile foto.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ow oke, iemand van fok had haar ook gekrabbeld.
quote:4ebe:
eigenlijk wil ik 5 kinderen maar niemand wil me bezwangeren![]()
Ik houd niet van kinderenquote:
Waarom nemen jullie het dan ook altijd zo serieus wat er op FOK! staat?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wordt dus hoerquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik houd niet van kinderen![]()
Dus een oude vrijster zonder kinderen
Ik nietquote:
quote:
was een leuk mopje tochquote:
Je ging spontaan meelallen met de josti-afdeling?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
Ging net champagne drinken op mn werk. Was niet zo'n goed plan, voel me beetje licht in mn hoofd
Dat deed jij ook, Ananas.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie het dan ook altijd zo serieus wat er op FOK! staat?![]()
![]()
Ik vrees dat ik dat ga doen als ik een tweede glaasje neemquote:Op maandag 5 januari 2009 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ging spontaan meelallen met de josti-afdeling?
Dank je voor het speurwerk, m'n alarmbelletjes werken nog steeds.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Naja, ik dacht wel dat het echt was ja maar het boeit me niet zo heel veel. Mensen die ik nooit in het echt heb gezien boeien me niet echt, no offencequote:
Kloptquote:
ben je weer ongesteldquote:Op maandag 5 januari 2009 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je voor het speurwerk, m'n alarmbelletjes werken nog steeds.
Kom je ook op een KLB meet?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dank je voor het speurwerk, m'n alarmbelletjes werken nog steeds.
Brechtje mag wel komenquote:
Enigjesquote:
*Schuift een tweede glaasje dichter naar jitzzzze toequote:Op maandag 5 januari 2009 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat ga doen als ik een tweede glaasje neem
Neequote:
die dochterquote:
Waarom niet, ik wil irl een gedichtje aan je voordragen, met een banjo en een roos in mijn mond.quote:
Doe maar niet. Ik betrapte mezelf net op zachtjes mee'zingen'quote:Op maandag 5 januari 2009 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift een tweede glaasje dichter naar jitzzzze toe
Ik heb er driequote:
Dat het je niet veel doet, is irrelevant. Het ging me er meer om dat je doet alsof jij het al die tijd wist.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naja, ik dacht wel dat het echt was ja maar het boeit me niet zo heel veel. Mensen die ik nooit in het echt heb gezien boeien me niet echt, no offence
Waarmee ik dus wil zeggen dat als bijvoorbeeld 4ebebe die ik nog niet heb gezien zegt dat haar cavia's dood zijn ik niet in een hoekje ga zitten janken. Stel ik zou haar op een meet tegenkomen dan zou ik het wel kut voor haar kunnen vinden
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik betrapte mezelf net op zachtjes mee'zingen'
Zoals ik zeg wist ik het al die tijd niet. Zo doe ik ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat het je niet veel doet, is irrelevant. Het ging me er meer om dat je doet alsof jij het al die tijd wist.
Ik ga er vooralsnog vanuit om binnen 4 maanden hier weg te zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HHHHGGGG!!
Over 1 jaar zit jij gewoon dagelijks mee te lallen en engelse liedjes naar het nederlands te vertalen![]()
Anders teveel schijt om op te ruimenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er drie![]()
Waarom maar 1?
En die hopen die die legt is al zoo eenorrrmquote:Op maandag 5 januari 2009 11:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Anders teveel schijt om op te ruimen
Dan is het goedquote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog vanuit om binnen 4 maanden hier weg te zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Anders teveel schijt om op te ruimen
Gewoon caviaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig een capibara, ipv een cavia?
Bent gij van Belgie?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gewoon cavia![]()
om de 2 a 3 dagen z'n kot schoonmaken, alleen dat beest is eeenorm schuw
Ik las pauper ipv paper.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wacht nog op de uitslag van m'n paper.
quote:
Op maandagochtend champagne drinken is geen goed idee. Krijg ook hoofdpijn nuquote:
Ik wist niet dat je 24 was,quote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op maandagochtend champagne drinken is geen goed idee. Krijg ook hoofdpijn nu
Echt serieus, ik lijk wel 83. Terwijl ik eigenlijk maar 24 ben
Hangt dat van 1 tentamen af?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb om vijf uur tentamen, maar ik wil echt niet!
Moet hem alleen wel goed maken, anders mogelijk van de opleiding af
Nog maar even hard leren dan (wat echt niet wil lukken, met guitar hero die mij vanaf beneden roept)
ga die smaatjes husselen van het complexquote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef De_Ananas het volgende:
Ben net een kwartier wakker en verveel me nu al.
Ik val echt in een zwart gat de komende weken
Zeeuwsch-vlaanderen, Zeelandquote:Op maandag 5 januari 2009 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bent gij van Belgie?
Nohhh, gewoon veel uit de hand laten eten en wat babbelen, kan even duren, maar dan wordt ie wel mak![]()
Ik heb slaap
Mja, dan heb ik voortgangsgesprek waarschijnlijk ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt dat van 1 tentamen af?![]()
Op mijn opleiding waren er super veel mensen die ALLE tentamens niet gehaald hadden
Nee, stelletje paupersquote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef gers het volgende:
[..]
ga die smaatjes husselen van het complex
Het woord "kot"quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zeeuwsch-vlaanderen, Zeeland![]()
Hoe merkte je dat![]()
Je gebruikte het woordje "kot"quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zeeuwsch-vlaanderen, Zeeland![]()
Hoe merkte je dat![]()
Wat doe je dan voor iets?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, dan heb ik voortgangsgesprek waarschijnlijk ofzo
Maar ik heb tot nu toe ook nog geen enkel tentamen gehaald, vandaar
Oeh, ja dat is wel vervelendquote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, dan heb ik voortgangsgesprek waarschijnlijk ofzo
Maar ik heb tot nu toe ook nog geen enkel tentamen gehaald, vandaar
NEEquote:Op maandag 5 januari 2009 11:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
owwoke, ty
Maar als jullie op kamers gaan wordt toch ook wel eens gezegd op kot gaan?
Media en Cultuurquote:
Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je 24 was,
ouweeee
geile aziaten bij het museumquote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, stelletje paupers
Misschien dat ik deze maand toch maar ga werken alhoewel er geen zak te doen is [ afbeelding ]
Mijn eigen schuld tot nu toequote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, ja dat is wel vervelend
Leuk tijdstip...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Media en Cultuur
Ik verneuk het gewoon nog net even te hard.
Heb voor dit tentamen wel geleerd, alleen ze plannen het van 17:00 tot 20:00
Tegen die tijd heb ik zin in bier en ben ik totaal concentratieloos
Kijk eens bij mij in het fobo, bij mijn geboortedatumquote:
Je bent ongeveer even oudquote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk eens bij mij in het fobo, bij mijn geboortedatum
Patat-kot?quote:
Ik heb ook zin in bierquote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk tijdstip...
Etenstijd...
Ja, leuk hehquote:
Drankorgelquote:
Dat is het tietenalarm, je moet je pics nog posten.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Smart_ass het volgende:
HET ALARM!!!!111
Nee, ik ben niet verslaafd aan bier. Ik vind het gewoon onwijs lekker en drink het daarom veelquote:
Oh is dat wat ik hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is het tietenalarm, je moet je pics nog posten.
Welk museum werk je eigenlijk stuk fruit?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r komt geen zak naar het museum nu.
Een groot museum in A'dam.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welk museum werk je eigenlijk stuk fruit?
Ik ben niet in Amsterdam, dus de kans is vrij kleinquote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien horen wij het alarm wel van dezelfde paal
Geen idee, maar ik heb zo'n vermoeden dat het vlak bij de PC hooft isquote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een groot museum in A'dam.
Momenteel is het wel klein
Welke zal het toch zijn![]()
Die neger kijkt me aan. Laat hem ophouden.quote:
Zou je denken?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zo'n vermoeden dat het vlak bij de PC hooft is
In A'dam?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een groot museum in A'dam.
Momenteel is het wel klein
Welke zal het toch zijn![]()
Ik werk in een museum maaaaaaaan.quote:
Ik woon er niet in de buurt, ik woon er, al 2.5 jaarquote:Op maandag 5 januari 2009 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
In A'dam?
Daar woon je toch heul niet in de buurt?
Toevallig, ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 12:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik werk in een museum maaaaaaaan.
Ja, studerend in Limboland ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik woon er niet in de buurt, ik woon er, al 2.5 jaar
Kom ik niet over als een student dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |