*clappity clappity*quote:
Het is zo ongeveer het eerst nuttige wat ik vandaag gedaan hebquote:Op zondag 4 januari 2009 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb net ook drie wassen op zitten vouwenBen wel extreem nuttig bezig geweest vandaag, lekker gevoel is dat altijd he?
Oh help, dat lijkt me echt erg!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer het eerst nuttige wat ik vandaag gedaan heb.
Ik heb me net trouwens kapot gelachen. Ergens op internet biedt een vrouw met exact mijn naam (en geloof me, die combinatie is apart) zich aan voor lesbische en bi-seks. Ze weegt in elk geval wel minder dan ik
.
O||Oquote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat is Russische seks ook alweer? Want dat doet ze ook, mits clean.
Is dat niet tussen de borsten?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat is Russische seks ook alweer? Want dat doet ze ook, mits clean.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh help, dat lijkt me echt erg!Zou ik gelijk bang zijn dat bekenden die advertentie tegen zouden komen en zouden denken dat ik dat was
Waar heb je die vandaan geplukt?quote:
Check mijn grafische uitvoering daarvanquote:
Heerlijk, maar niet zo best voor het fysique!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
SHE, jij hier
Wat vindt onze oppergoeroe van Kesjoenoten?
Ow...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef SHE het volgende:
Heerlijk, maar niet zo best voor het fysique!
dan smaken ze toch niet meer?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Ik heb geen andere noten in huis en ik heb er zo'n trek in. Dus heb ik net braaf het zeezout eraf gepulkt. Dan dat weer wel
Oh daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:54 schreef Aventura het volgende:
Ik ga trouwens mijn goede voornemen uitvoeren en a.s. dinsdag voor 't eerst naar yoga/pilates/meditatieles. Een les die 2 uur duurt...ik ben benieuwd. Stap 1 van een volkomen sportloos leven naar weer 'iets' met mijn lichaam doen. Ik wil het heel graag uitbreiden met nog meer, iets actievere dingen. Je krijgt me niet naar de gym of op een teamsport. Hardlopen verafschuw ik ook. Dat wandelen dat ik hier een aantal mensen zie doen spreekt me wel aan eigenlijk.
Slagroom, tieten, een penis en nog enkele aanverwante artikelen. Opgelost, slotje.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Slagroom, tieten, een penis en nog enkele aanverwante artikelen. Opgelost, slotje.
naaisquote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Slagroom, tieten, een penis en nog enkele aanverwante artikelen. Opgelost, slotje.
Nou, dat weerhield je vanmiddag ook niet, slagroommadam!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
... omdat het nog geen half twaalf is denk ik...
Wandelen doe ik eigenlijk al minimaal een keer per week, ik ga dan met vriendje de hei opquote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel benieuwd naar!Vertel je achteraf of het wat was? Intensief, goeie 'flow', jeweets?
Nee maar serieus, dat lijkt me ook leuk! Ik ben een stijve hark en kan af en toe wel wat meer Zen gebruiken (en heb ook een hekel aan merendeel van alle sporten).
Wandelen is wel ftw, liefst uren achtereen met het vriendjeIngepakt met sjaal enzo en gewoon doorstiefelen en praten over van alles en nog wat
Waar heb je dan wel zin in?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit soort geklef heb ik ook geen zin in.
*hrmpf*
Heb je je massage al geīncasseerd dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
Het is inderdaad ineens compleet stilgevallen. Ik voel me bijna verplicht serieuze dingen te gaan doen
Dumpen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Tegen m'n vriendje aanliggen op de bank.
Maar die is werken.
Nooit!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dumpen.
Vriendjes die werken op zondagavond zijn nergens goed voor.
Die van mij is thuis, denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Tegen m'n vriendje aanliggen op de bank.
Maar die is werken.
aaaaaaaaaaaaah kom maar hoor schatquote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb mail terug van één van de vrouwen waar ik nu contact mee heb. Wat een saaie muts.
Hier pas rond 1 uurquote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Die van mij is thuis, denk ikEn dan kan ik pas om 0:15 tegen hem aanliggen op z'n vroegst
O! Mag ik dan een stukje komen eten als 'ie gelukt is?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga komende week cheesecake maken! Lijkt me doodeng, maar eens moet de eerste keer zijn.
Zou het gaan sneeuwen dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Sneeuwt het al bij jullie? Hier alleen nog maar regen
Ik heb met O&N zoooooo'n lekkere cheesecake gekeken!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga komende week cheesecake maken! Lijkt me doodeng, maar eens moet de eerste keer zijn.
Ga er niet van uit dat 'ie lukt hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O! Mag ik dan een stukje komen eten als 'ie gelukt is?
I love cheesecake!.
Serieus trouwens.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik ga m'n bed verschonen en er daarna in lezen en dan slapen!
Blame Adelantequote:Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef neen het volgende:
Zo'n slechte 4 op een rij heb ik zelden meegemaakt
Nou ja, als je er alleen maar naar kijkt kan 't niet zoveel kwaad toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb met O&N zoooooo'n lekkere cheesecake gekeken!Maar wel echt een caloriënbom hoor!
Zelfs al als je er naar kijkt?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb met O&N zoooooo'n lekkere cheesecake gekeken!Maar wel echt een caloriënbom hoor!
Jawel hoor, die caloriën vliegen zo je ogen binnen!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, als je er alleen maar naar kijkt kan 't niet zoveel kwaad toch?
Ik wacht af.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat 'ie lukt hoor.. Maar mocht er een wonder geschieden in mijn keuken, dan sure.
Mijn poes is aan het werkquote:
Pardon?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wacht af.
Ik wil die vent van je wel eens zien, zodat ik hier verslag kan uitbrengen. Mijn hormonen spelen nml niet mee en dus ben ik heel objectief.
Evil hoor!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Voel je je al dikker?
En nu ga ik echt!
Dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Pardon?. Is mijn kerel interessanter dan ik ben?
Mehehequote:
Deugdzaam van je.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn poezen hebben poes heeft geen baan??
Ik had ook liever dat ze hier was, maar dat geef je als man zijnde natuurlijk niet toe, sentimenteel gedoequote:
Nee, ze moest tot 17 uur werken en daarna nieuwjaarsborrelquote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mehehe.
Nu nog? Ik krijg echt rare associaties bij vrouwen die 's avonds werken.
Het kan ook in een pan! En goed idee, ik heb ze ook nog liggenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Kut. Ik heb honger.
We hebben nog röstirondjes, maar geen bakpapier, maar Mark heeft vanmiddag de oven schoongeboend () en nu ga ik die röstirondjes er niet zo in leggen
.
Zijn jullie beide homo ofzo en is hij het vrouwtje in de relatie, anders snap ik het niet. Hokjesdenken kan eigenlijk niet, maar het maakt het leven wel makkelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Kut. Ik heb honger.
We hebben nog röstirondjes, maar geen bakpapier, maar Mark heeft vanmiddag de oven schoongeboend () en nu ga ik die röstirondjes er niet zo in leggen
.
Zelfs IK kon cheesecake maken!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat 'ie lukt hoor.. Maar mocht er een wonder geschieden in mijn keuken, dan sure.
Post eens een foto dan! Ik ben wel benieuwd hoe je er uit zietquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan is het goed. Mij wil je zien, mij!
Dan zou ik ook niet meer aan röstirondjes beginnen neequote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Bah, rostirondjes als snack![]()
Ik heb mijn tanden al gepoetst![]()
Zie S&Gquote:Op zondag 4 januari 2009 22:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Post eens een foto dan! Ik ben wel benieuwd hoe je er uit ziet.
Ik heb het twee keer geprobeerd en beide keren is 't misluktquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs IK kon cheesecake maken!
En ik heb twee linker handen in de keuken!
Nee, hij is hetero en ik ben homoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn jullie beide homo ofzo en is hij het vrouwtje in de relatie, anders snap ik het niet. Hokjesdenken kan eigenlijk niet, maar het maakt het leven wel makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |