*clappity clappity*quote:
Het is zo ongeveer het eerst nuttige wat ik vandaag gedaan hebquote:Op zondag 4 januari 2009 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb net ook drie wassen op zitten vouwenBen wel extreem nuttig bezig geweest vandaag, lekker gevoel is dat altijd he?
Oh help, dat lijkt me echt erg!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het is zo ongeveer het eerst nuttige wat ik vandaag gedaan heb.
Ik heb me net trouwens kapot gelachen. Ergens op internet biedt een vrouw met exact mijn naam (en geloof me, die combinatie is apart) zich aan voor lesbische en bi-seks. Ze weegt in elk geval wel minder dan ik
.
O||Oquote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat is Russische seks ook alweer? Want dat doet ze ook, mits clean.
Is dat niet tussen de borsten?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat is Russische seks ook alweer? Want dat doet ze ook, mits clean.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh help, dat lijkt me echt erg!Zou ik gelijk bang zijn dat bekenden die advertentie tegen zouden komen en zouden denken dat ik dat was
Waar heb je die vandaan geplukt?quote:
Check mijn grafische uitvoering daarvanquote:
Heerlijk, maar niet zo best voor het fysique!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
SHE, jij hier
Wat vindt onze oppergoeroe van Kesjoenoten?
Ow...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef SHE het volgende:
Heerlijk, maar niet zo best voor het fysique!
dan smaken ze toch niet meer?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
Ik heb geen andere noten in huis en ik heb er zo'n trek in. Dus heb ik net braaf het zeezout eraf gepulkt. Dan dat weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |