Pardon?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wacht af.
Ik wil die vent van je wel eens zien, zodat ik hier verslag kan uitbrengen. Mijn hormonen spelen nml niet mee en dus ben ik heel objectief.
Evil hoor!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Voel je je al dikker?
En nu ga ik echt!
Dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Pardon?. Is mijn kerel interessanter dan ik ben?
Mehehequote:
Deugdzaam van je.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn poezen hebben poes heeft geen baan??
Ik had ook liever dat ze hier was, maar dat geef je als man zijnde natuurlijk niet toe, sentimenteel gedoequote:
Nee, ze moest tot 17 uur werken en daarna nieuwjaarsborrelquote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mehehe.
Nu nog? Ik krijg echt rare associaties bij vrouwen die 's avonds werken.
Het kan ook in een pan! En goed idee, ik heb ze ook nog liggenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Kut. Ik heb honger.
We hebben nog röstirondjes, maar geen bakpapier, maar Mark heeft vanmiddag de oven schoongeboend () en nu ga ik die röstirondjes er niet zo in leggen
.
Zijn jullie beide homo ofzo en is hij het vrouwtje in de relatie, anders snap ik het niet. Hokjesdenken kan eigenlijk niet, maar het maakt het leven wel makkelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Kut. Ik heb honger.
We hebben nog röstirondjes, maar geen bakpapier, maar Mark heeft vanmiddag de oven schoongeboend () en nu ga ik die röstirondjes er niet zo in leggen
.
Zelfs IK kon cheesecake maken!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat 'ie lukt hoor.. Maar mocht er een wonder geschieden in mijn keuken, dan sure.
Post eens een foto dan! Ik ben wel benieuwd hoe je er uit zietquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan is het goed. Mij wil je zien, mij!
Dan zou ik ook niet meer aan röstirondjes beginnen neequote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Bah, rostirondjes als snack![]()
Ik heb mijn tanden al gepoetst![]()
Zie S&Gquote:Op zondag 4 januari 2009 22:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Post eens een foto dan! Ik ben wel benieuwd hoe je er uit ziet.
Ik heb het twee keer geprobeerd en beide keren is 't misluktquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs IK kon cheesecake maken!
En ik heb twee linker handen in de keuken!
Nee, hij is hetero en ik ben homoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn jullie beide homo ofzo en is hij het vrouwtje in de relatie, anders snap ik het niet. Hokjesdenken kan eigenlijk niet, maar het maakt het leven wel makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |