Die van mij is thuis, denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Tegen m'n vriendje aanliggen op de bank.
Maar die is werken.
aaaaaaaaaaaaah kom maar hoor schatquote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb mail terug van één van de vrouwen waar ik nu contact mee heb. Wat een saaie muts.
Hier pas rond 1 uurquote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Die van mij is thuis, denk ikEn dan kan ik pas om 0:15 tegen hem aanliggen op z'n vroegst
O! Mag ik dan een stukje komen eten als 'ie gelukt is?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga komende week cheesecake maken! Lijkt me doodeng, maar eens moet de eerste keer zijn.
Zou het gaan sneeuwen dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:
Sneeuwt het al bij jullie? Hier alleen nog maar regen
Ik heb met O&N zoooooo'n lekkere cheesecake gekeken!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga komende week cheesecake maken! Lijkt me doodeng, maar eens moet de eerste keer zijn.
Ga er niet van uit dat 'ie lukt hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O! Mag ik dan een stukje komen eten als 'ie gelukt is?
I love cheesecake!.
Serieus trouwens.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik ga m'n bed verschonen en er daarna in lezen en dan slapen!
Blame Adelantequote:Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef neen het volgende:
Zo'n slechte 4 op een rij heb ik zelden meegemaakt
Nou ja, als je er alleen maar naar kijkt kan 't niet zoveel kwaad toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb met O&N zoooooo'n lekkere cheesecake gekeken!Maar wel echt een caloriënbom hoor!
Zelfs al als je er naar kijkt?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb met O&N zoooooo'n lekkere cheesecake gekeken!Maar wel echt een caloriënbom hoor!
Jawel hoor, die caloriën vliegen zo je ogen binnen!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, als je er alleen maar naar kijkt kan 't niet zoveel kwaad toch?
Ik wacht af.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga er niet van uit dat 'ie lukt hoor.. Maar mocht er een wonder geschieden in mijn keuken, dan sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |