Oh daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:54 schreef Aventura het volgende:
Ik ga trouwens mijn goede voornemen uitvoeren en a.s. dinsdag voor 't eerst naar yoga/pilates/meditatieles. Een les die 2 uur duurt...ik ben benieuwd. Stap 1 van een volkomen sportloos leven naar weer 'iets' met mijn lichaam doen. Ik wil het heel graag uitbreiden met nog meer, iets actievere dingen. Je krijgt me niet naar de gym of op een teamsport. Hardlopen verafschuw ik ook. Dat wandelen dat ik hier een aantal mensen zie doen spreekt me wel aan eigenlijk.
Slagroom, tieten, een penis en nog enkele aanverwante artikelen. Opgelost, slotje.quote:
Ik wilde het net zeggenquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Slagroom, tieten, een penis en nog enkele aanverwante artikelen. Opgelost, slotje.
naaisquote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Slagroom, tieten, een penis en nog enkele aanverwante artikelen. Opgelost, slotje.
Nou, dat weerhield je vanmiddag ook niet, slagroommadam!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
... omdat het nog geen half twaalf is denk ik...
Wandelen doe ik eigenlijk al minimaal een keer per week, ik ga dan met vriendje de hei opquote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel benieuwd naar!Vertel je achteraf of het wat was? Intensief, goeie 'flow', jeweets?
Nee maar serieus, dat lijkt me ook leuk! Ik ben een stijve hark en kan af en toe wel wat meer Zen gebruiken (en heb ook een hekel aan merendeel van alle sporten).
Wandelen is wel ftw, liefst uren achtereen met het vriendjeIngepakt met sjaal enzo en gewoon doorstiefelen en praten over van alles en nog wat
Waar heb je dan wel zin in?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit soort geklef heb ik ook geen zin in.
*hrmpf*
Heb je je massage al geïncasseerd dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
Het is inderdaad ineens compleet stilgevallen. Ik voel me bijna verplicht serieuze dingen te gaan doen
Dumpen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Tegen m'n vriendje aanliggen op de bank.
Maar die is werken.
Nooit!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dumpen.
Vriendjes die werken op zondagavond zijn nergens goed voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |