Serieuze vraag hoor Elf, maar welke normale discussie zie jij ontstaan in dat topic over die foetus ? NWS hoeft toch geen nieuwsdump te zijn waar mensen eens lekker de onderbuik kunnen ledigen ? Dat heeft weinig met een discussieforum te maken en sommige nieuwsberichten lenen zich daar simpelweg ook niet voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met het slotje doelde op de Israel-Hamas topics; een misverstand dus. Maar eigenlijk geldt voor dat Foetus-topic hetzelfde. Mijn mening doet er niet zo toe, ik heb de nodige bagger verwijderd en users gewezen op een paar goede, inhoudelijke posts in het topic, waaronder - uitgerekend - de jouwe...
Maar Elf, jij gelooft toch ook wel dat Afghanen het uitsnijden als foetussen niet zien als normaal gedrag hè? Toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met het slotje doelde op de Israel-Hamas topics; een misverstand dus. Maar eigenlijk geldt voor dat Foetus-topic hetzelfde. Mijn mening doet er niet zo toe, ik heb de nodige bagger verwijderd en users gewezen op een paar goede, inhoudelijke posts in het topic, waaronder - uitgerekend - de jouwe...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef gelly het volgende:
Serieuze vraag hoor Elf, maar welke normale discussie zie jij ontstaan in dat topic over die foetus ? NWS hoeft toch geen nieuwsdump te zijn waar mensen eens lekker de onderbuik kunnen ledigen ? Dat heeft weinig met een discussieforum te maken en sommige nieuwsberichten lenen zich daar simpelweg ook niet voor.
Je maakt nu een grap toch, neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beste woordgrap van de maand tot dusver !
Ik zie een paar interessante opmerkingen van users die mogelijk aanknopingspunten bieden voor een discussie. Mocht blijken dat het niet normaal kan, kan het topic altijd alsnog op slot. Ik geef het een kans; we zien wel of het lukt.
Wat doet het er toe wat Elfletterig er persoonlijk van vindt?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar Elf, jij gelooft toch ook wel dat Afghanen het uitsnijden als foetussen niet zien als normaal gedrag hè? Toch?
Hou nou eens op over die Ellian. Die komt uit Iran, niet uit Afghanistan.quote:Ik bedoel, vraag het anders aan Ellian.
Ja, net zoals anderen rationeel kunnen beredeneren dat het wel normaal gedrag zou zijn. Mijn mening: ik weet het niet, maar sluit het allebei niet uit.quote:Ik beschik niet over empirisch bewijs, slechts over een rationele beredenering, maar toch...
Ik zal je ook een hint geven, je reageert raar, althans als je wilt beweren dat het uitsnijden van foetussen inherent is aan Islam. Of iig dat je die suggestie wilt open laten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn antwoord op het bovenstaande heb ik gegeven. Ga het maar opzoeken. En dat is dan meteen een subtiele hint...
hij suggereert niets man ..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zal je ook een hint geven, je reageert raar, althans als je wilt beweren dat het uitsnijden van foetussen inherent is aan Islam. Of iig dat je die suggestie wilt open laten.
Dat is werkelijkwaar unbecoming een moderator.
Wmb.
Ik vind het een discussie die hier thuis hoort, eventueel in FB wmb.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn hint had betrekking op de locatie waar we die discussie kunnen voeren... Hoe duidelijk moet ik zijn?
Deel 24 is vol, deel 25 kan worden aangemaakt. Dat de teller voor deel 24 op 298 staat, is mijn fout/verdienste. Ik heb nog twee off-topic posts verwijderd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Specularium het volgende:
What's up met het gazatopic?
Fijn voor je. Ik vind het een discussie die thuishoort in het topic zelf, dus je zult hier geen inhoudelijke reactie van me aantreffen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het een discussie die hier thuis hoort, eventueel in FB wmb..
Inderdeezyquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:03 schreef Specularium het volgende:
What's up met het gazatopic?
Ok dan, is al gebeurd zie ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deel 24 is vol, deel 25 kan worden aangemaakt. Dat de teller voor deel 24 op 298 staat, is mijn fout/verdienste. Ik heb nog twee off-topic posts verwijderd.
Ja, dat is dan een soort van regressie van je, dat je zover afdaalt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik vind het een discussie die thuishoort in het topic zelf, dus je zult hier geen inhoudelijke reactie van me aantreffen.
Ik sta erboven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:22 schreef Meki het volgende:
Elfterrig, complimenten voor al jou duidelijkheid, ik sta onder de indruk
Jij staat onder druk???quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:22 schreef Meki het volgende:
Elfterrig, complimenten voor al jou duidelijkheid, ik sta onder de indruk
Onder DE indruk (geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen maar ik blijf er lekker boven staan in dit geval. )quote:
Ja, ik vond het ook al vreemd, want ik heb maar hoog uit 2 x gereageerd op meki in al die tijd, dus onder DE druk zal hij nooit gestaan hebben, aangezien alleen halve zolen op hem reageren. Ben benieuwd wat hij reageert tav die DE druk though.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onder DE indruk (geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen maar ik blijf er lekker boven staan in dit geval. )
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren ook al aangaf, zou ik graag zien dat misstanden in het NWS-feedbacktopic worden aangegeven, of via topicreports, in plaats van er hier in het topic over in discussie te gaan. Geldt voor iedereen. Dank voor de medewerking.
astuquote:
Ja leuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
NorthernStar, ik kan niet ontkennen dat Meki een eenzijdige blik heeft op de zaak. Hij zal inderdaad vooral nieuwsberichten plaatsen die hem uitkomen, zoals er ook users zijn die het omgekeerde doen. Punt is dat ik niks onrechtmatigs zie in wat Meki doet. Het staat iedereen natuurlijk vrij om ook berichten vanuit een ander perspectief te plaatsen.
en bedankt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
aangezien alleen halve zolen op hem reageren.
Daar ga je weer met een stigma. Hou daar eens mee op, vooral in de Gaza-topics, dat is namelijk flame-gedrag.quote:
Je bevestigt hier anders wel meteen even m'n punt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef Verluste het volgende:
[..]
Daar ga je weer met een stigma. Hou daar eens mee op, vooral in de Gaza-topics, dat is namelijk flame-gedrag.
faalquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je bevestigt hier anders wel meteen even m'n punt.
jij vindt serieus dat hij degene is die flamed in die topics?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef Verluste het volgende:
[..]
Daar ga je weer met een stigma. Hou daar eens mee op, vooral in de Gaza-topics, dat is namelijk flame-gedrag.
Eén van de velen ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vindt serieus dat hij degene is die flamed in die topics?![]()
![]()
waarom pik je hem er dan speciaal uit om te melden? beetje dom en erg partijdig. lees het nog eens in alle rust door.quote:
waarom praat je niet mee in topics als deze? misschien moet je mod worden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef gelly het volgende:
Ik begrijp dat het racistische geleuter van ES57 in dit topic gewoon wordt toegestaan ?
Allochtoon in witte wijk voelt zich Nederlander
Misschien sowieso aardig om de postgeschiedenis van deze user eens te bekijken.
Grappig, dat je alleen Tiesemans melddequote:Op donderdag 8 januari 2009 07:42 schreef NorthernStar het volgende:
Ja hoi, kan iemand even naar de christelijke naastenliefde van Tiesemans kijken?
Israel - Hamas de oorlog deel 27 - Lief zijn tussen 12 en 3!
Voordat ik hem een stukje uit mijn evangelie ga voordragen
Grappig he?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Grappig, dat je alleen Tiesemans melddeZag je de flames van de anderen nu echt niet?
dank.quote:Alle rotzooi weggehaalld (denk ik...hoop ik) Ik moet maken dat ik weg kom nu
Is die persoonlijke aanval ook gemod? Je linkte naar de OP nl en niet naar de post waar je aangevallen werd. En ik dacht daarom dus dat je in het algemeen Tiesemans aangaf, en niet voor de persoonlijke aanval. Algemeen waren er nl heel wat aan het etteren vanmorgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Grappig he?
Tiesemans viel mij persoonlijk aan(al ken ik die hele gast niet eens) en dat meld ik hier.
Maar daar maak je nu een eenzijdige actie van omdat ik niet alle flames meld??? Whatever.
[..]
dank.
Hoezo? De rol van huis-NSB'er staat hem toch prima?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom praat je niet mee in topics als deze? misschien moet je mod worden?
idd. maar dat denkt hij maar. meedoen is teveel gevraagd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoezo? De rol van huis-NSB'er staat hem toch prima?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef sp3c het volgende:
ik vind die NSB opmerkingen aan beide kanten zo leuk he![]()
wat zijn de mods in deze ... de Nazi's?
fok! is bezet Nederland?
idioten
Wat kan mij het overige ge-etter verder schelen, dat ook nog eens voornamelijk afspeelde nà mijn post in FB. Ik ben geen paragnost ofzo. En ook geen mod trouwens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Is die persoonlijke aanval ook gemod? Je linkte naar de OP nl en niet naar de post waar je aangevallen werd. En ik dacht daarom dus dat je in het algemeen Tiesemans aangaf, en niet voor de persoonlijke aanval. Algemeen waren er nl heel wat aan het etteren vanmorgen
Je linkte naar de OP, vandaar dat ik dacht dat je het algemeen bedoelde en niet voor alleen jezelfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat kan mij het overige ge-etter verder schelen, dat ook nog eens voornamelijk afspeelde nà mijn post in FB. Ik ben geen paragnost ofzo. En ook geen mod trouwens.
Elfletterig heeft gevraagd het hier te melden in plaats van zelf mee te gaan met flamen en dat heb ik gedaan. Dat me dat op kritiek komt te staan is raar paddy.
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:43 schreef sp3c het volgende:
ik zet hem erin maar die wiki snap ik geen drol van dat moet iemand anders doen
daarna ben ik (wederom te laat) weg
Okeequote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef sp3c het volgende:
ik krijg hem niet
ik pm remlof, die deed het de vorige keer ook
niet dan?quote:
Eens. Het gaat alleen maar over buitenlanders..Je bent kennelijk 100% voor of tegen. Nuances zijn er niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef Zith het volgende:
Wat is de sfeer hier in NWS en POL ongelovelijk slecht de laatste paar weken zeg, waar zijn alle serieuze, genuanceerde posters?
Dat krijg je van zo'n ongenuanceerd conflict.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef Zith het volgende:
Wat is de sfeer hier in NWS en POL ongelovelijk slecht de laatste paar weken zeg, waar zijn alle serieuze, genuanceerde posters?
Omdat je de suggestie wekte dat Mutant01 'van hetzelfde kaliber is' als de genoemde jongeren in het nieuwsbericht. Dat beschouw ik als een userbash. En dat willen we in dit soort topics nou juist te lijf gaan. Overigens zijn er de laatste dagen al veel meer posts van je bewerkt vanwege bashen en dergelijke. Het moet mogelijk zijn om te discussiëren zonder anderen te bashen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:47 schreef Halcon het volgende:
Waarom is mijn post weggehaald in het topic over de gewelddadige protesten tegen Israel in diverse Europese achterbuurten steden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |