Ja, dat is dan een soort van regressie van je, dat je zover afdaalt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik vind het een discussie die thuishoort in het topic zelf, dus je zult hier geen inhoudelijke reactie van me aantreffen.
Ik sta erboven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:22 schreef Meki het volgende:
Elfterrig, complimenten voor al jou duidelijkheid, ik sta onder de indruk
Jij staat onder druk???quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:22 schreef Meki het volgende:
Elfterrig, complimenten voor al jou duidelijkheid, ik sta onder de indruk
Onder DE indruk (geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen maar ik blijf er lekker boven staan in dit geval. )quote:
Ja, ik vond het ook al vreemd, want ik heb maar hoog uit 2 x gereageerd op meki in al die tijd, dus onder DE druk zal hij nooit gestaan hebben, aangezien alleen halve zolen op hem reageren. Ben benieuwd wat hij reageert tav die DE druk though.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Onder DE indruk (geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen maar ik blijf er lekker boven staan in dit geval. )
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren ook al aangaf, zou ik graag zien dat misstanden in het NWS-feedbacktopic worden aangegeven, of via topicreports, in plaats van er hier in het topic over in discussie te gaan. Geldt voor iedereen. Dank voor de medewerking.
astuquote:
Ja leuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
NorthernStar, ik kan niet ontkennen dat Meki een eenzijdige blik heeft op de zaak. Hij zal inderdaad vooral nieuwsberichten plaatsen die hem uitkomen, zoals er ook users zijn die het omgekeerde doen. Punt is dat ik niks onrechtmatigs zie in wat Meki doet. Het staat iedereen natuurlijk vrij om ook berichten vanuit een ander perspectief te plaatsen.
en bedankt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
aangezien alleen halve zolen op hem reageren.
Daar ga je weer met een stigma. Hou daar eens mee op, vooral in de Gaza-topics, dat is namelijk flame-gedrag.quote:
Je bevestigt hier anders wel meteen even m'n punt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef Verluste het volgende:
[..]
Daar ga je weer met een stigma. Hou daar eens mee op, vooral in de Gaza-topics, dat is namelijk flame-gedrag.
faalquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je bevestigt hier anders wel meteen even m'n punt.
jij vindt serieus dat hij degene is die flamed in die topics?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef Verluste het volgende:
[..]
Daar ga je weer met een stigma. Hou daar eens mee op, vooral in de Gaza-topics, dat is namelijk flame-gedrag.
Eén van de velen ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vindt serieus dat hij degene is die flamed in die topics?![]()
![]()
waarom pik je hem er dan speciaal uit om te melden? beetje dom en erg partijdig. lees het nog eens in alle rust door.quote:
waarom praat je niet mee in topics als deze? misschien moet je mod worden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef gelly het volgende:
Ik begrijp dat het racistische geleuter van ES57 in dit topic gewoon wordt toegestaan ?
Allochtoon in witte wijk voelt zich Nederlander
Misschien sowieso aardig om de postgeschiedenis van deze user eens te bekijken.
Grappig, dat je alleen Tiesemans melddequote:Op donderdag 8 januari 2009 07:42 schreef NorthernStar het volgende:
Ja hoi, kan iemand even naar de christelijke naastenliefde van Tiesemans kijken?
Israel - Hamas de oorlog deel 27 - Lief zijn tussen 12 en 3!
Voordat ik hem een stukje uit mijn evangelie ga voordragen
Grappig he?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Grappig, dat je alleen Tiesemans melddeZag je de flames van de anderen nu echt niet?
dank.quote:Alle rotzooi weggehaalld (denk ik...hoop ik) Ik moet maken dat ik weg kom nu
Is die persoonlijke aanval ook gemod? Je linkte naar de OP nl en niet naar de post waar je aangevallen werd. En ik dacht daarom dus dat je in het algemeen Tiesemans aangaf, en niet voor de persoonlijke aanval. Algemeen waren er nl heel wat aan het etteren vanmorgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Grappig he?
Tiesemans viel mij persoonlijk aan(al ken ik die hele gast niet eens) en dat meld ik hier.
Maar daar maak je nu een eenzijdige actie van omdat ik niet alle flames meld??? Whatever.
[..]
dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |