Wat kan mij het overige ge-etter verder schelen, dat ook nog eens voornamelijk afspeelde nà mijn post in FB. Ik ben geen paragnost ofzo. En ook geen mod trouwens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Is die persoonlijke aanval ook gemod? Je linkte naar de OP nl en niet naar de post waar je aangevallen werd. En ik dacht daarom dus dat je in het algemeen Tiesemans aangaf, en niet voor de persoonlijke aanval. Algemeen waren er nl heel wat aan het etteren vanmorgen
Je linkte naar de OP, vandaar dat ik dacht dat je het algemeen bedoelde en niet voor alleen jezelfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat kan mij het overige ge-etter verder schelen, dat ook nog eens voornamelijk afspeelde nà mijn post in FB. Ik ben geen paragnost ofzo. En ook geen mod trouwens.
Elfletterig heeft gevraagd het hier te melden in plaats van zelf mee te gaan met flamen en dat heb ik gedaan. Dat me dat op kritiek komt te staan is raar paddy.
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:43 schreef sp3c het volgende:
ik zet hem erin maar die wiki snap ik geen drol van dat moet iemand anders doen
daarna ben ik (wederom te laat) weg
Okeequote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef sp3c het volgende:
ik krijg hem niet
ik pm remlof, die deed het de vorige keer ook
niet dan?quote:
Eens. Het gaat alleen maar over buitenlanders..Je bent kennelijk 100% voor of tegen. Nuances zijn er niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef Zith het volgende:
Wat is de sfeer hier in NWS en POL ongelovelijk slecht de laatste paar weken zeg, waar zijn alle serieuze, genuanceerde posters?
Dat krijg je van zo'n ongenuanceerd conflict.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef Zith het volgende:
Wat is de sfeer hier in NWS en POL ongelovelijk slecht de laatste paar weken zeg, waar zijn alle serieuze, genuanceerde posters?
Omdat je de suggestie wekte dat Mutant01 'van hetzelfde kaliber is' als de genoemde jongeren in het nieuwsbericht. Dat beschouw ik als een userbash. En dat willen we in dit soort topics nou juist te lijf gaan. Overigens zijn er de laatste dagen al veel meer posts van je bewerkt vanwege bashen en dergelijke. Het moet mogelijk zijn om te discussiëren zonder anderen te bashen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:47 schreef Halcon het volgende:
Waarom is mijn post weggehaald in het topic over de gewelddadige protesten tegen Israel in diverse Europese achterbuurten steden?
Oh, die discussies zijn er wel. Maar het zijn vaak dezelfde users die geedit worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan alleen aangeven dat we flink modereren. En dat users die het te bont maken, eraf vliegen. Maar de beslissing over bans ligt bij Forum Admins, niet bij moderators. Verder kan ik jullie alleen aanmoedigen om gewoon mee te blijven posten. We zullen erop toezien dat het persoonlijke gebash de goede discussies niet verziekt.
Ik zie veel mensen die op elkaar reageren ipv op het topic.quote:"Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic..[..]"
Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
De post gezien waarin Mutant01 me verbaal te lijf ging?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat je de suggestie wekte dat Mutant01 'van hetzelfde kaliber is' als de genoemde jongeren in het nieuwsbericht. Dat beschouw ik als een userbash. En dat willen we in dit soort topics nou juist te lijf gaan. Overigens zijn er de laatste dagen al veel meer posts van je bewerkt vanwege bashen en dergelijke. Het moet mogelijk zijn om te discussiëren zonder anderen te bashen.
Ja, ook van Mutant01 is het nodige bewerkt. Maar het werkt niet zo dat je over andermans postgedrag klaagt, om dan zelf precies hetzelfde terug te gaan doen. Wanneer meerdere users met elkaar gaan lopen bekvechten en bashen, mag je ervan uitgaan dat we al die posts editen, cq. verwijderen. De klacht van de één is dus niet meer waard dan de klacht van de ander ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:57 schreef Halcon het volgende:
De post gezien waarin Mutant01 me verbaal te lijf ging?
Netjes en complimenten daarvoor!quote:Op maandag 12 januari 2009 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ook van Mutant01 is het nodige bewerkt. Maar het werkt niet zo dat je over andermans postgedrag klaagt, om dan zelf precies hetzelfde terug te gaan doen. Wanneer meerdere users met elkaar gaan lopen bekvechten en bashen, mag je ervan uitgaan dat we al die posts editen, cq. verwijderen. De klacht van de één is dus niet meer waard dan de klacht van de ander ofzo.
Waar flame ik dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:35 schreef Verluste het volgende:
b4co houdt zich weer niet aan de regels, namelijk flamen
edit: voeg daar Wheelgunner bij... alweer![]()
Zo bedoelde ik het niet. Zijn gescheld naar mij toe is geen haar beter dan de manier van demonstreren van sommige lieden. Of wel?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ook van Mutant01 is het nodige bewerkt. Maar het werkt niet zo dat je over andermans postgedrag klaagt, om dan zelf precies hetzelfde terug te gaan doen. Wanneer meerdere users met elkaar gaan lopen bekvechten en bashen, mag je ervan uitgaan dat we al die posts editen, cq. verwijderen. De klacht van de één is dus niet meer waard dan de klacht van de ander ofzo.
Maar mijn vergelijking klopt dan toch nog wel?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals ik al zei, zijn ook posts van Mutant01 bewerkt. Verder heb ik niks toe te voegen. En in een welles-nietes-spel rondom Mutant01 heb ik al helemaal geen zin. M'n antwoord lijkt me duidelijk genoeg.
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef Zith het volgende:
Ghe zou ik dan toch gelijk krijgenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:34 schreef capricia het volgende:
Eens. Het gaat alleen maar over buitenlanders..Je bent kennelijk 100% voor of tegen. Nuances zijn er niet.
En er wordt wel heel veel op de man gespeeld.
Ik zie geen verschil met de Irak kwestie. Eigenlijk vind ik het nu nog wel meevallen in vergelijking met toen.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Ghe zou ik dan toch gelijk krijgen. Dit voorspelde ik een jaar geleden al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |