abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2009 @ 00:57:47 #201
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64936329
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64936430
Wat je zegt, klopt in hoofdlijnen. Users die er een potje van maken, worden gewaarschuwd. Ook plaatsen we notes bij posts die we te ver vinden gaan. Users die veel notes verzamelen (en sommigen hebben dat de afgelopen weken inderdaad gedaan) worden bij Forum Admins onder de aandacht gebracht. Verschillende users zijn al geband of ziten nog een ban uit, verschillende kloons liggen inmiddels in de prullenbak.

Ik kan verder alleen verwijzen naar de opmerking die boven het invoerveld staat: het argument dat mensen de policy cq. algemene voorwaarden niet kennen, gaat dus sowieso nooit op.
pi_64936483
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:57 schreef Halcon het volgende:
De post gezien waarin Mutant01 me verbaal te lijf ging?
Ja, ook van Mutant01 is het nodige bewerkt. Maar het werkt niet zo dat je over andermans postgedrag klaagt, om dan zelf precies hetzelfde terug te gaan doen. Wanneer meerdere users met elkaar gaan lopen bekvechten en bashen, mag je ervan uitgaan dat we al die posts editen, cq. verwijderen. De klacht van de één is dus niet meer waard dan de klacht van de ander ofzo.
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 01:06:21 #204
236264 crew  capricia
pi_64936531
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja, ook van Mutant01 is het nodige bewerkt. Maar het werkt niet zo dat je over andermans postgedrag klaagt, om dan zelf precies hetzelfde terug te gaan doen. Wanneer meerdere users met elkaar gaan lopen bekvechten en bashen, mag je ervan uitgaan dat we al die posts editen, cq. verwijderen. De klacht van de één is dus niet meer waard dan de klacht van de ander ofzo.
Netjes en complimenten daarvoor!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 12 januari 2009 @ 01:08:09 #205
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64936580
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:35 schreef Verluste het volgende:
b4co houdt zich weer niet aan de regels, namelijk flamen

edit: voeg daar Wheelgunner bij... alweer
Waar flame ik dan?
pi_64936658
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. Zijn gescheld naar mij toe is geen haar beter dan de manier van demonstreren van sommige lieden. Of wel?
pi_64936972
Zoals ik al zei, zijn ook posts van Mutant01 bewerkt. Verder heb ik niks toe te voegen. En in een welles-nietes-spel rondom Mutant01 heb ik al helemaal geen zin. M'n antwoord lijkt me duidelijk genoeg.
pi_64937027
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals ik al zei, zijn ook posts van Mutant01 bewerkt. Verder heb ik niks toe te voegen. En in een welles-nietes-spel rondom Mutant01 heb ik al helemaal geen zin. M'n antwoord lijkt me duidelijk genoeg.
Maar mijn vergelijking klopt dan toch nog wel?
  maandag 12 januari 2009 @ 08:26:14 #209
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_64938735
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef Zith het volgende:
Wat is de sfeer hier in NWS en POL ongelovelijk slecht de laatste paar weken zeg, waar zijn alle serieuze, genuanceerde posters?
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:34 schreef capricia het volgende:
Eens. Het gaat alleen maar over buitenlanders..Je bent kennelijk 100% voor of tegen. Nuances zijn er niet.
En er wordt wel heel veel op de man gespeeld.
Ghe zou ik dan toch gelijk krijgen . Dit voorspelde ik een jaar geleden al.
pi_64938817
quote:
Op maandag 12 januari 2009 08:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[..]

Ik zie geen verschil met de Irak kwestie. Eigenlijk vind ik het nu nog wel meevallen in vergelijking met toen.

Ik heb de felheid wel eens erger gezien. Ik vind er juist iets meer normale users bij zitten

Het is alleen wat moeilijker geworden qua nieuws zoeken het laatste jaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 12-01-2009 08:39:04 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 09:03:37 #211
8781 crew  Frutsel
pi_64939309
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens. Het gaat alleen maar over buitenlanders..Je bent kennelijk 100% voor of tegen. Nuances zijn er niet.
En er wordt wel heel veel op de man gespeeld.
Volgens mij gaat het grotendeels over de Israel/Palestina discussie. Daarbij wordt de rest ondergesneeuwd.
Het eeuwige buitenlander gebash/marokkanengetroll verdwijnt redelijk naar de achtergrond.

Dat er teveel op de man gespeeld wordt klopt, zijn we ook (helaas) erg druk mee. Emoties lopen hoog op, maar goed... we doen ons best, hopelijk jullie ook
  maandag 12 januari 2009 @ 13:04:31 #212
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64945859
quote:
Op maandag 12 januari 2009 08:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[..]

Tsja, het is dat, of de ondergang. Zonder polemiek ook geen NWS.
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 13:26:11 #213
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64946753
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:03 schreef Frutsel het volgende:

Volgens mij gaat het grotendeels over de Israel/Palestina discussie. Daarbij wordt de rest ondergesneeuwd.
Het eeuwige buitenlander gebash/marokkanengetroll verdwijnt redelijk naar de achtergrond.
Het zal never naar de achtergrond verdwijnen als dit soort berichten in de media komen ( Je bent 13 jaar en je bent straatrover ) Zolang users dat leuke berichten vinden voor NWS en denken dat het discussiewaarde heeft zul je dat *maroc/allochtonen* gezeur houden (Alleen de allochtonen zelf kunnen dat veranderen maar ook dát zal niet gebeuren omdat het *ook maar mensen zijn* die net als de autochtonen de wet hier en daar overtreden .
pi_64946893
Een nieuwsbericht over 13-jarige straatrovers heeft nieuwswaarde. Dat mensen gaan roepen dat het om Marokkanen gaat, zal wel, maar ik heb dat nog nergens bevestigd gezien.
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 13:39:11 #215
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_64947194
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Een nieuwsbericht over 13-jarige straatrovers heeft nieuwswaarde. Dat mensen gaan roepen dat het om Marokkanen gaat, zal wel, maar ik heb dat nog nergens bevestigd gezien.
quote:
De overval mislukte
Het gaat dus gewoon om Marokkaanse schoffies.
pi_64955128
kijk wat er gebeurt met onschuldige mensen!!!

Waarom dicht, kan een aardige topic uit ontspinnen...
I´m back.
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 16:52:59 #217
8781 crew  Frutsel
pi_64955244
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
kijk wat er gebeurt met onschuldige mensen!!!

Waarom dicht, kan een aardige topic uit ontspinnen...
er lopen al erg veel israel/palestina topics
En de persoon opent met een baggerpost, heeft daar speciaal een kloon/account aangemaakt.
Riekt naar spam, voorlopig kan ze in het centrale topic terecht.
pi_64955592
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Frutsel het volgende:

[..]

er lopen al erg veel israel/palestina topics
En de persoon opent met een baggerpost, heeft daar speciaal een kloon/account aangemaakt.
Riekt naar spam, voorlopig kan ze in het centrale topic terecht.
Uiteindelijk gaat het over collateral damage c.q. proportionaliteit, lijkt me. Of je vindt dat dit het centrale punt is bij deze kwestie, dan heb je gelijk.
I´m back.
  maandag 12 januari 2009 @ 17:11:56 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64956099
quote:

dat gezichtje hierboven staat voor: 'daar zou juist helemaal geen aardige discussie uit voortkomen'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 12 januari 2009 @ 17:30:09 #220
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64956953
Gewoon ordinaire armekindertjesspam.

Erg goed van Frutsel dat 'ie daar een slotje op heeft gekwakt.
pi_64957006
Niet alleen dat, de user in kwestie is inmiddels ook exit.
pi_64957621
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
Niet alleen dat, de user in kwestie is inmiddels ook exit.
Die eerste regel onderschrijf je ook?
I´m back.
  maandag 12 januari 2009 @ 19:18:36 #223
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64960520
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat er teveel op de man gespeeld wordt klopt, zijn we ook (helaas) erg druk mee. Emoties lopen hoog op, maar goed... we doen ons best, hopelijk jullie ook
Ik vermoed dat het eeuwige buitenlanders gebash/marokkanengetroll zich verplaatst naar de Israël/Palestina discussie en dat men hun vooroordelen -de kern daarvan- gaan projecteren op dit conflict, wat het grote -ik heb wel gelijk en jij niet- doet vermenigvuldigen.
Dasvidanja
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 19:27:05 #224
8781 crew  Frutsel
pi_64960855
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:18 schreef Verluste het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het eeuwige buitenlanders gebash/marokkanengetroll zich verplaatst naar de Israël/Palestina discussie en dat men hun vooroordelen -de kern daarvan- gaan projecteren op dit conflict, wat het grote -ik heb wel gelijk en jij niet- doet vermenigvuldigen.
Ongetwijfeld heb je daar gelijk in. Dit is hot, maar ik denk dat je dat op bijna alle internet fora's (of reageersites van kranten etc) tegenkomt. Emoties van betrokken partijen, trollen, onwetenden, wetenden, het hele zwikkie bij elkaar. Als over twee weken het daar gekalmeerd is, vinden we wel weer andere topics

Persoonlijk kan ik een hete discussie wel waarderen, lees de voor- en tegenargumenten en herzie soms mijn eigen visie en mening daardoor. Ingrijpen wil ik niet veel doen, het topic wordt gemaakt door jullie en zolang het met respect gaat, en verder zonder scheldpartijen, trollen, spam/flames etc.. moet het prima kunnen
  maandag 12 januari 2009 @ 19:30:00 #225
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64960986
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ongetwijfeld heb je daar gelijk in. Dit is hot, maar ik denk dat je dat op bijna alle internet fora's (of reageersites van kranten etc) tegenkomt. Emoties van betrokken partijen, trollen, onwetenden, wetenden, het hele zwikkie bij elkaar. Als over twee weken het daar gekalmeerd is, vinden we wel weer andere topics

Persoonlijk kan ik een hete discussie wel waarderen, lees de voor- en tegenargumenten en herzie soms mijn eigen visie en mening daardoor. Ingrijpen wil ik niet veel doen, het topic wordt gemaakt door jullie en zolang het met respect gaat, en verder zonder scheldpartijen, trollen, spam/flames etc.. moet het prima kunnen
Daar heb je ten volste gelijk in. Na een tijdje hou je vaak alleen de serieuze, dus ook goed geïnformeerde posters over.

Waar ligt eigenlijk de grens tussen emotioneel reageren en flamen?
Dasvidanja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')