Israel is de grote boosdoenerquote:Op maandag 12 januari 2009 16:31 schreef heeeyyy het volgende:
http://www.ditpikkenwijniet.nl/
plaats jezelf in hun situatie...
Het relativeringsvermogen van de samenleving is inderdaad bij veel mensen niet meer aanwezig.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind echt druktemakerij om niets. In Darfur worden miljoenen mensen afgeslacht en volken voeren vreselijke oorlogen met elkaar. Nieuws uit dit deel van de wereld is echter heel schaars. Nu wordt er weer eens gevochten in de Gaza en staat de hele wereld op zn kop.
Dat dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind echt druktemakerij om niets. In Darfur worden miljoenen mensen afgeslacht en volken voeren vreselijke oorlogen met elkaar. Nieuws uit dit deel van de wereld is echter heel schaars. Nu wordt er weer eens gevochten in de Gaza en staat de hele wereld op zn kop.
De relativering van collateral damage is bij mij nooit echt ingedaald idd.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het relativeringsvermogen van de samenleving is inderdaad bij veel mensen niet meer aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |