Bron: Bron: Dieven (13) willen vrouw (78) berovenquote:Dieven (13) willen vrouw (78) beroven
In Amsterdam zijn gisteren twee straatrovers van 13 jaar opgepakt. Het piepjonge tweetal probeerde een 78-jarige vrouw te beroven van haar tas.
De vrouw kwam terug van het boodschappen doen en had haar tas haar arm gehangen, toen de jongens wilden toeslaan. Zodra zij echter aan de tas begonnen te rukken, zette de vrouw het op een gillen.
Geschrokken sloegen de dieven op de vlucht, maar ze konden mede dankzij een ooggetuige een paar straten verder op worden ingerekend. De vrouw bleef ongedeerd.
Bullshit, het is aan de orde van de dag!!!..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: Bron: Dieven (13) willen vrouw (78) beroven
Tuurlijk, dit zijn incidenten,
en het komt nooit meer goed met dit soort gasten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Bullshit, het is aan de orde van de dag!!!..
Het loopt de spuigaten uit tegenwoordig!!..![]()
180CC MOCRO WHEELIE!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Zal ik het zeggenZal ik het zeggen
nou nou nou?
Precies, moet de overheid ze opvoeden dan? Een ambtenaar per 4 kinderen, is dat wat je wilt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
De vraag is in hoeverre ouders zicht hebben op wat hun kinderen doen. Wat je wél weet, is dat dit soort jongeren kleine strafjes krijgen, waar ze weinig tot niets van leren. Over een paar maanden worden ze voor iets soortgelijks opgepakt, enzovoort.
Nee, dat zal ook wel niet. Ik altijd met mijn vooroordelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:15 schreef Tism het volgende:
[..]
..![]()
Nee, dat kan toch niet waar zijn!..
NIET TE GLEUVEN!!!..![]()
Vooroordelen kloppen altijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, dat zal ook wel niet. Ik altijd met mijn vooroordelen.
zonder kleren!quote:
Die staan ook niet op ze te wachten............quote:
De afkomst is weldegelijk van belang. Als het om autochtone jongeren gaat dan is een taakstrafje van bureau Halt in de meeste gevallen ook voldoende. Als het hier om Marokkanen gaat 100% zeker weten niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik was er niet op uit om hier een Marokkanen-bash-topic van te maken. Ik zie ook nergens staan dat het om Marokkanen gaat, trouwens. De afkomst vind ik ook niet zo bijster relevant voor de discussie; het gaat erom dat zulke jonge jongens al zo crimineel zijn.
(Her)opvoeden is één manier, met 4 ambtenaren op één kind, ofzo. Lijkt me wat overdreven. Maar in Nederland zetten we hulpbehoevende jongeren in jeugdgevangenissen terwijl het echte tuig op straat rondloopt. Zou andersom mogen, wat mij betreft. Met een softe aanpak corrigeer je deze jonge criminelen onvoldoende. De recente geschiedenis (met veel jonge draaideurcriminelen) bewijst dat prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |