quote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef RayMania het volgende:
Hier ook, nog geen zin eigenlijk.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef golfer het volgende:
Laatste vrije dagje.
Morgen begint het 'gewone' leventje weer.
Hehe...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
*computerklok die één minuut voorloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Real Madrid - VillarrealPerfecte spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja zeker. Bevalt nog prima. Kost alleen vrij veel vrije tijd.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef appelsientje het volgende:
Golfer... bevalt je baan nog steeds??
Saved by the bellquote:Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, borisz had weer eens een ouderwetse dooddoener.
Kan me niet voorstellenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
weet iemand of dit kevin6188 is toevallig?
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:35 schreef Bos81 het volgende:
Lei Clijsters is overleden (zie teletekst)
52 jaar, overleden aan longkankerquote:Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Die was toch nog relatief jong. Waaraan is hij overleden?
en tegelijkertijd zijn Boer zoekt vrouw, Draadstaal en het dartenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... dat is wel erg jong.
Trouwens voor vanavond nog even een TV-tip:
Van Rossem in Amerika
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
Zelfs in Bommel kun je 's avonds de deur niet meer open doen
ZALTBOMMEL - Een bejaarde inwoonster van Zaltbommel is zondagavond gewond geraakt aan haar arm toen ze in haar woning aan de Prinses Julianastraat werd overvallen.
De gewelddadige beroving gebeurde rond 18.20 uur. De overvaller, een man van ongeveer 1.85 meter met donkere kleren, een donkere ijsmuts en zo'n 25 jaar oud, belde bij het slachtoffer aan, greep haar bij de arm en dwong haar onder bedreiging haar handtas af te geven. Bij de worsteling liep de vrouw armletsel op. Zij is met een ambulance naar een ziekenauto gebracht.
De politie, die onmiddellijk een buurtonderzoek is gestart en een sms-alert heeft verstuurd, gaat uit van één dader.
Triestquote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
ZALTBOMMEL - Een bejaarde inwoonster van Zaltbommel is zondagavond gewond geraakt aan haar arm toen ze in haar woning aan de Prinses Julianastraat werd overvallen.
De gewelddadige beroving gebeurde rond 18.20 uur. De overvaller, een man van ongeveer 1.85 meter met donkere kleren, een donkere ijsmuts en zo'n 25 jaar oud, belde bij het slachtoffer aan, greep haar bij de arm en dwong haar onder bedreiging haar handtas af te geven. Bij de worsteling liep de vrouw armletsel op. Zij is met een ambulance naar een ziekenauto gebracht.
De politie, die onmiddellijk een buurtonderzoek is gestart en een sms-alert heeft verstuurd, gaat uit van één dader.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
Nog erger: een Brabander. Nou, dan weet je het wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef rubbereend het volgende:schande
een blanke als ik het zo lees
Gelderlandquote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger: een Brabander. Nou, dan weet je het wel.
heb jij eigenlijk "iets" met Gelderland? Zoals Brabanders vaak echt wat hebben met die provincie of zoals Friezen iets met Friesland hebben?quote:
Ik wil best even een biertje komen drinken, en mss een bezoekje aan SCH, want ik heb wat van hem nodigquote:Op zondag 4 januari 2009 21:30 schreef borisz het volgende:
![]()
Zeg gaan er nog mensen naar de VBL meet de 10de. De waslijst met afmeldingen is inmiddels groter dan de mensen die wel komen
.
Nee helemaal niks.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk "iets" met Gelderland? Zoals Brabanders vaak echt wat hebben met die provincie of zoals Friezen iets met Friesland hebben?
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee helemaal niks.
Wij wonen op de grens bij ons stopt de carnaval.
Ik voel me veel mer Brabander.
Hier nog zoeentjequote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef maril het volgende:
Moet naar bed (morgen weer werken naar 2 weken vrij)maar heb geen zin om naar bed te gaan.
Het ziet er naar uit dat het gaat lukken.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:30 schreef Bluezz het volgende:
We kijken nog onze film af en willen rond 1 uur in bed liggen
Qualitative Research Methods / Organisatie Wetenschappen.quote:
Okee hopeiijk dan dus een net welletjequote:Op maandag 5 januari 2009 07:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Qualitative Research Methods / Organisatie Wetenschappen.
Wordt waarschijnlijk een net wel of net nietje
Ben toch maar naar bed gegaan, kon niet slapen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier nog zoeentje
We kijken nog onze film af en willen rond 1 uur in bed liggen
Mijn voorspelling is uitgekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 07:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Qualitative Research Methods / Organisatie Wetenschappen.
Wordt waarschijnlijk een net wel of net nietje
Zo heb ik ook mijn eigen fiets nog eens gejat op het station. Het slot was met geen mogelijkheid open te krijgen, dus heb ik met een grote betonschaar het slot doorgeknipt.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dan zit je fietsketting vastgeroest en mag je lopen.
Inmiddels wel gefixt overigens.
Ik heb geen betonschaar gebruikt hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo heb ik ook mijn eigen fiets nog eens gejat op het station. Het slot was met geen mogelijkheid open te krijgen, dus heb ik met een grote betonschaar het slot doorgeknipt.
Met een vastgeroeste ketting kom je ook geen steek verder.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef Suijk het volgende:
Jouw fietsketting is tevens je slot?
Is er iets aan de hand dat je steeds moet prikken??quote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef SCH het volgende:
Maar weer eens bloedgeprikt. Dat er uberhaupt nog bloed in zit. En weer een week wachten op de uitslagen
Ik zit thuis met (overver)moeheidsklachten e.d. maar er kan ook fysiek iets mis zijn, virus ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is er iets aan de hand dat je steeds moet prikken??
Hmm oke spannend dus wat de uitslag is, denken ze aan pfeiffer?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit thuis met (overver)moeheidsklachten e.d. maar er kan ook fysiek iets mis zijn, virus ofzo.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit thuis met (overver)moeheidsklachten e.d. maar er kan ook fysiek iets mis zijn, virus ofzo.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:39 schreef Suijk het volgende:
Vandaar dat je zo tam bent op fok de laatste tijd.
ja dat geloof ik ook, je wilt van alles.. maar kan niet vanwege de vermoeidheidquote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen pfeiffer, dat weten ze al. Maar het is wel bizar om zo moe te zijn.
Update: Antwoorden gecontroleerd net niet dusquote:
Schildklieren die te langzaam werken?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen pfeiffer, dat weten ze al. Maar het is wel bizar om zo moe te zijn.
Iets met de SCHildklier zou wel bij me passenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schildklieren die te langzaam werken?
SCH eet je wel genoeg groenten en fruit zoals ik doe ?quote:
1 sinaasappel in de maand toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH eet je wel genoeg groenten en fruit zoals ik doe ?
Fristi en magnetronboerenkool tellen niet he Tong.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH eet je wel genoeg groenten en fruit zoals ik doe ?
Ja en een mandarijntje.quote:
Wellesquote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Fristi en magnetronboerenkool tellen niet he Tong.
Hey je mag mij wel vaker drinken hoorquote:
Je staat anders nog niet online bij mij..quote:
Nee, plots deed MSN het weerquote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef Suijk het volgende:
Tong ook weer uit z'n sociale isolement.
Is je hele PC nu weer gemaakt?
Ik heb al met Vaduz gesprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Je staat anders nog niet online bij mij..
Dan was het Pfaf.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is alweer lang geleden, misschien heb je nu een onder konijn.
Tegen wie lulde ik danquote:Op maandag 5 januari 2009 17:03 schreef Suijk het volgende:
Pfaf doet niet aan plebs-dingen, dus die heeft geen MSN.
Ow sorry, dat was ik tochquote:
Geen idee. Hoe heet hij? als je dat kan zeggen ivm privacyquote:
Ben ik vergeten.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe heet hij? als je dat kan zeggen ivm privacy
quote:
Kan het je van harte aanbevelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:37 schreef SCH het volgende:
Iets met de SCHildklier zou wel bij me passen
Dus voorlopig heb jij weer genoeg zout voor over de frietjes?quote:
Of je nuquote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus voorlopig heb jij weer genoeg zout voor over de frietjes?
Daarna je presentatie als mod?quote:
de plaats, inrit en stoep strooienquote:
kommaar in muh holletjequote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Ole het volgende:
brrrrrrrr koud
voglens mij ook, is een hele rij users van naam verandert. Dus als je denkt dat PAultjuuuuh weg is met zijn bagger............. helaas hij heet voortaan Paulquote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij eenmalige actie als je maar betaalde voor Serious Request
Paultjuhhhh heeft het ook gedaan
Paul is toch ook gewoon een baggernaamquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij ook, is een hele rij users van naam verandert. Dus als je denkt dat PAultjuuuuh weg is met zijn bagger............. helaas hij heet voortaan Paul
Truste bosquote:
Inderdaad. Wie noemt z'n kind nou zo.quote:
Dat filmpje is zooo 2008quote:Op maandag 5 januari 2009 20:56 schreef RayMania het volgende:
Ah, wat lief.
http://www.dumpert.nl/med(...)uwenknuffelaars.html
wat zijn de ijsdiktes?quote:
dan krijgen we voorlopig geen elfstedentochtquote:
ach joh, het gaat maar een graadje of 11 vriezenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan er nog niet op staan hoor op data dunne laagje
Sterktequote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Poging tot slapen doen, morgen opa's begrafenis
Gecondoleerdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Poging tot slapen doen, morgen opa's begrafenis
Ecomische filosofie?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:10 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een college ecomische filosofie.
Heerlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:59 schreef rubbereend het volgende:
oi
ik hou nogal van winterweer maar ik vind het echt ijskoud buiten vandaag
Lekker binnenblijvenquote:
Moet toch naar m'n werk...quote:
Lekker praktisch. Welk onderwerp?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanmiddag chemiepracticum.
Achter de computer.
Iets met IgG, antilichamen dus, en fluorescentie.quote:
Jij bent toch de koning van de PC?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:17 schreef tong80 het volgende:
Ben een paar uur weg.
Wens me geluk met mijn PC cursus waar ik niks van snap
terwijl je er toch aardig wat uren op doorbrengtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:17 schreef tong80 het volgende:
Ben een paar uur weg.
Wens me geluk met mijn PC cursus waar ik niks van snap
Handig als de docent niet komt opdagenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:10 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een college ecomische filosofie.
Linkse propagandaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:29 schreef rubbereend het volgende:
en zo is het dus gegaan: Jongen uit Oegstgeest komt onder trein in Rotterdam # 3
Dat is inderdaad niet fijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Handig als de docent niet komt opdagen.
met hoeveel pijlen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n eerste 180'er van dit winterseizoen gegooid.
quote:
Dank.quote:
Coolquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n eerste 180'er van dit winterseizoen gegooid.
Door al dat dartgeweld van de laatste periode heb ik mijn januari dartvibes ook weer te pakken, maar ik zit met hetzelfde probleem...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Cool. Het is weer gaan kriebelen?
Ik wil ook weer gooien, maar kan nergens m'n dartbord ophangen.
En Wie is de lul? Messengaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Het Wie is de Mod topic begint zo langzamerhand hilarische vormen aan te nemen.
Die is nog steeds niet gevonden. Ik denk dat ze wachten tot het moment dat er genoeg aandacht voor beschikbaar is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:35 schreef golfer het volgende:
Dat was weer een werkdagje.
Nog steeds geen bekendmaking van de nieuwe mod dus?
Het is het de finaleronde die ik zaterdag moet spelen, maar ik heb het virus ook wel weer te pakken. Uitgooien gaat ook al goed, vanmiddag een 112 uitgegooid.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Cool. Het is weer gaan kriebelen?
Ik wil ook weer gooien, maar kan nergens m'n dartbord ophangen.
netjes, je groeit naar topvormquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is het de finaleronde die ik zaterdag moet spelen, maar ik heb het virus ook wel weer te pakken. Uitgooien gaat ook al goed, vanmiddag een 112 uitgegooid.
Waar wordt dat gehouden dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:36 schreef borisz het volgende:
Volgende maand is het open NK dus pak je kans.
Edit: Inschrijving is al gesloten![]()
quote:
Het was ook nieuwjaarsreceptie bij de koninginquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Suijk het volgende:
Vandaag is het toch 3 Koningen? Veel te koud om langs de deuren te gaan.
Nee, dat gaat niet goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:34 schreef SCH het volgende:
Het vriest nu al weer 16 graden op sommige plekken in Nederland
alleen niet in fucking friesland
Allleen als het na volgende week maandag toch doorzet, dat is nu 50 procent kans, dan kan het er nog wel eens om gaan spannen.quote:
Weet je zo hoe het er hier voorstaat (eindhoven)?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:34 schreef SCH het volgende:
Het vriest nu al weer 16 graden op sommige plekken in Nederland
alleen niet in fucking friesland
De Elementen: Actueel weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je zo hoe het er hier voorstaat (eindhoven)?
- 13.3quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je zo hoe het er hier voorstaat (eindhoven)?
brrr gelukkig zit ik warm aangekleed binnen.quote:
Dinsdag is toch je nudistenavond?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
brrr gelukkig zit ik warm aangekleed binnen.
Nu nog elf steden zoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef golfer het volgende:
Ik stel voor de Elfstedentocht in Limburg te gaan rijden, daar is het ca. -20 graden.
Dat straalt te veel één Limburg uit.quote:
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef RayMania het volgende:
Oh, -9 maar hier. Toch ga ik met twee dekens slapen.
Ik slaap ook naaktquote:
Ga je ook naar van die campings enzo?quote:
Kan toch ook gewoon zo over straat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga je ook naar van die campings enzo?
Nee, wel naar zulke stranden. Ontzettend geil is dat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga je ook naar van die campings enzo?
Strand Nulde is dat toch. Dat is toch dicht bij Almerequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, wel naar zulke stranden. Ontzettend geil is dat.
Nee, Almere Strand is het dichtst bij Almere.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Strand Nulde is dat toch. Dat is toch dicht bij Almere
Doe je ook aan gangbangs?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, wel naar zulke stranden. Ontzettend geil is dat.
Je fiets pakken is al genoeg hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin in een broodje shoarma. Ik zou een moord doen.
Ik heb hier geen fiets meerquote:
Dan jat je er één. Levert je minder straf op dan een moord.quote:
Ik kan ook gaan lopen. Bij het station staan fietsen en bij de fietsen is een shoarmazaak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan jat je er één. Levert je minder straf op dan een moord.
Als je even je adres PM-ed stuur ik alle bezorg-shoarmabezorgers op je af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin in een broodje shoarma. Ik zou een moord doen.
Of je belt gewoon. Bestel je meteen een sixpack bier erbij zodat je boven het bedrag komt waarvanaf ze het thuisbrengen. Heb je het straks ook niet meer koud en slaap je ook nog eens lekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kan ook gaan lopen. Bij het station staan fietsen en bij de fietsen is een shoarmazaak.
Nulde ligt aan de andere kant van het Veluwemeer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Breach het volgende:
[..]
quote:
je lijkt echt op alle kids van ons: die zeggen en typen ook steeds over i.p.v. oven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:08 schreef rubbereend het volgende:oi
heerlijk ik mag steeds fikkie stoken
uitleg: Wij hebben hier een schuur met "bijkeuken" daar zetten wij in de winter alle buitenbleomen neer die vrieskou niet overleven. In die ruimte heeft mijn vader ooit ook een mooi over gebouwd om vis te roken. En die stoken we nu dus heerlijk op om de ruimte boven 0 te houden en zo de bloemen onbevroren te houden. Dat inplaats van met een kacheltje wat enrom veel stroom gebruikt.
Oftewel, ik mag al een tijdje de pyromaan uithangen
En verder; ledenvergadering is heel leuk, vooral omdat je dan extra vroeg aan de bar staat
zo diep is het veluwe meer niet, dus waarschijnlijk loop je nu zo naar de overkantquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nulde ligt aan de andere kant van het Veluwemeer.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
je lijkt echt op alle kids van ons: die zeggen en typen ook steeds over i.p.v. oven.
Wat versta je onder diep?quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo diep is het veluwe meer niet, dus waarschijnlijk loop je nu zo naar de overkant
Ben je gelijk warm Bos.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:25 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen eerste werkdag. Ik denk dat ik maar ga lopen (zal zo'n 30 minuten zijn)
lekker man, frisse neus halen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:23 schreef tong80 het volgende:
Zo boodschapjes doen.
Zie er wel tegenop
Ja maar mijn fiets is kapot.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
lekker man, frisse neus halen!
gewoon goed aankleden en dan komt het allemaal goed
Oke... dat is wel een klein probleempjequote:
Ja, nog wel steeds op vrijwillige basis, maar ze houden me goed bezig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je gelijk warm Bos.
Heb je een nieuwe baan ?
Mijn fiets is bejaard.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke... dat is wel een klein probleempje
Succes
Leuk voor je.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nog wel steeds op vrijwillige basis, maar ze houden me goed bezig.
Dat is nu nog onduidelijik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Heb je uitzicht op een betaalde baan ?
Ik zal voor je duimen.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja idd.. het is minder koud.. alleen een stuk gladder op de wegquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:23 schreef tong80 het volgende:
Boodschappen zijn binnen.
Het vriest minder dan gisteren maar het voelt kouder aan door de wind.
Ik hoef er gelukkig niet meer uit.
Idd vergeleken met gisteren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:49 schreef Suijk het volgende:
Koud viel wel mee toch? Volgens mij vriest het hier al niet eens zo hard meer.
Hools is tijdelijk gesloten. Pas als er een nieuwe mod is, gaat het weer openquote:
Nou, jij bent er, dus hij kan weer open.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Hools is tijdelijk gesloten. Pas als er een nieuwe mod is, gaat het weer open.
En je oren?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef Grulez het volgende:
Ik had vanacht weer koude voeten...
Moet je hier komen wonenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Oe een laptop
RIP tongs fiets
En de sneeuw is alweer weg hierKwakkelbuurt
159 meterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |