quote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef RayMania het volgende:
Hier ook, nog geen zin eigenlijk.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef golfer het volgende:
Laatste vrije dagje.
Morgen begint het 'gewone' leventje weer.
Hehe...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
*computerklok die één minuut voorloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Real Madrid - VillarrealPerfecte spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja zeker. Bevalt nog prima. Kost alleen vrij veel vrije tijd.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef appelsientje het volgende:
Golfer... bevalt je baan nog steeds??
Saved by the bellquote:Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, borisz had weer eens een ouderwetse dooddoener.
Kan me niet voorstellenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
weet iemand of dit kevin6188 is toevallig?
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:35 schreef Bos81 het volgende:
Lei Clijsters is overleden (zie teletekst)
52 jaar, overleden aan longkankerquote:Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
Die was toch nog relatief jong. Waaraan is hij overleden?
en tegelijkertijd zijn Boer zoekt vrouw, Draadstaal en het dartenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... dat is wel erg jong.
Trouwens voor vanavond nog even een TV-tip:
Van Rossem in Amerika
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
Zelfs in Bommel kun je 's avonds de deur niet meer open doen
ZALTBOMMEL - Een bejaarde inwoonster van Zaltbommel is zondagavond gewond geraakt aan haar arm toen ze in haar woning aan de Prinses Julianastraat werd overvallen.
De gewelddadige beroving gebeurde rond 18.20 uur. De overvaller, een man van ongeveer 1.85 meter met donkere kleren, een donkere ijsmuts en zo'n 25 jaar oud, belde bij het slachtoffer aan, greep haar bij de arm en dwong haar onder bedreiging haar handtas af te geven. Bij de worsteling liep de vrouw armletsel op. Zij is met een ambulance naar een ziekenauto gebracht.
De politie, die onmiddellijk een buurtonderzoek is gestart en een sms-alert heeft verstuurd, gaat uit van één dader.
Triestquote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
ZALTBOMMEL - Een bejaarde inwoonster van Zaltbommel is zondagavond gewond geraakt aan haar arm toen ze in haar woning aan de Prinses Julianastraat werd overvallen.
De gewelddadige beroving gebeurde rond 18.20 uur. De overvaller, een man van ongeveer 1.85 meter met donkere kleren, een donkere ijsmuts en zo'n 25 jaar oud, belde bij het slachtoffer aan, greep haar bij de arm en dwong haar onder bedreiging haar handtas af te geven. Bij de worsteling liep de vrouw armletsel op. Zij is met een ambulance naar een ziekenauto gebracht.
De politie, die onmiddellijk een buurtonderzoek is gestart en een sms-alert heeft verstuurd, gaat uit van één dader.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
Nog erger: een Brabander. Nou, dan weet je het wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef rubbereend het volgende:schande
een blanke als ik het zo lees
Gelderlandquote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger: een Brabander. Nou, dan weet je het wel.
heb jij eigenlijk "iets" met Gelderland? Zoals Brabanders vaak echt wat hebben met die provincie of zoals Friezen iets met Friesland hebben?quote:
Ik wil best even een biertje komen drinken, en mss een bezoekje aan SCH, want ik heb wat van hem nodigquote:Op zondag 4 januari 2009 21:30 schreef borisz het volgende:
![]()
Zeg gaan er nog mensen naar de VBL meet de 10de. De waslijst met afmeldingen is inmiddels groter dan de mensen die wel komen
.
Nee helemaal niks.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk "iets" met Gelderland? Zoals Brabanders vaak echt wat hebben met die provincie of zoals Friezen iets met Friesland hebben?
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee helemaal niks.
Wij wonen op de grens bij ons stopt de carnaval.
Ik voel me veel mer Brabander.
Hier nog zoeentjequote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef maril het volgende:
Moet naar bed (morgen weer werken naar 2 weken vrij)maar heb geen zin om naar bed te gaan.
Het ziet er naar uit dat het gaat lukken.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:30 schreef Bluezz het volgende:
We kijken nog onze film af en willen rond 1 uur in bed liggen
Qualitative Research Methods / Organisatie Wetenschappen.quote:
Okee hopeiijk dan dus een net welletjequote:Op maandag 5 januari 2009 07:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Qualitative Research Methods / Organisatie Wetenschappen.
Wordt waarschijnlijk een net wel of net nietje
Ben toch maar naar bed gegaan, kon niet slapen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier nog zoeentje
We kijken nog onze film af en willen rond 1 uur in bed liggen
Mijn voorspelling is uitgekomenquote:Op maandag 5 januari 2009 07:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Qualitative Research Methods / Organisatie Wetenschappen.
Wordt waarschijnlijk een net wel of net nietje
Zo heb ik ook mijn eigen fiets nog eens gejat op het station. Het slot was met geen mogelijkheid open te krijgen, dus heb ik met een grote betonschaar het slot doorgeknipt.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dan zit je fietsketting vastgeroest en mag je lopen.
Inmiddels wel gefixt overigens.
Ik heb geen betonschaar gebruikt hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo heb ik ook mijn eigen fiets nog eens gejat op het station. Het slot was met geen mogelijkheid open te krijgen, dus heb ik met een grote betonschaar het slot doorgeknipt.
Met een vastgeroeste ketting kom je ook geen steek verder.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef Suijk het volgende:
Jouw fietsketting is tevens je slot?
Is er iets aan de hand dat je steeds moet prikken??quote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef SCH het volgende:
Maar weer eens bloedgeprikt. Dat er uberhaupt nog bloed in zit. En weer een week wachten op de uitslagen
Ik zit thuis met (overver)moeheidsklachten e.d. maar er kan ook fysiek iets mis zijn, virus ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is er iets aan de hand dat je steeds moet prikken??
Hmm oke spannend dus wat de uitslag is, denken ze aan pfeiffer?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit thuis met (overver)moeheidsklachten e.d. maar er kan ook fysiek iets mis zijn, virus ofzo.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit thuis met (overver)moeheidsklachten e.d. maar er kan ook fysiek iets mis zijn, virus ofzo.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:39 schreef Suijk het volgende:
Vandaar dat je zo tam bent op fok de laatste tijd.
ja dat geloof ik ook, je wilt van alles.. maar kan niet vanwege de vermoeidheidquote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen pfeiffer, dat weten ze al. Maar het is wel bizar om zo moe te zijn.
Update: Antwoorden gecontroleerd net niet dusquote:
Schildklieren die te langzaam werken?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen pfeiffer, dat weten ze al. Maar het is wel bizar om zo moe te zijn.
Iets met de SCHildklier zou wel bij me passenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schildklieren die te langzaam werken?
SCH eet je wel genoeg groenten en fruit zoals ik doe ?quote:
1 sinaasappel in de maand toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH eet je wel genoeg groenten en fruit zoals ik doe ?
Fristi en magnetronboerenkool tellen niet he Tong.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH eet je wel genoeg groenten en fruit zoals ik doe ?
Ja en een mandarijntje.quote:
Wellesquote:Op maandag 5 januari 2009 14:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Fristi en magnetronboerenkool tellen niet he Tong.
Hey je mag mij wel vaker drinken hoorquote:
Je staat anders nog niet online bij mij..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |