owjaquote:
zaterdag te horen bij Zakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef 16meter het volgende:
wat is er trouwens met A-lusion aan de hand, dreigt een beetje in de vergetelheid te geraken.
Of komt hij straks op InQontrol keihard terug met een monsterset en vele nieuwe platen.
Heeft er idd nog maar 3 gepland voor dit jaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef 16meter het volgende:
wat is er trouwens met A-lusion aan de hand, dreigt een beetje in de vergetelheid te geraken.
i kneuw, gewoon ff stangen mang!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
... des vragen naar de bekende weg, ik doelde eigenlijk meer op http://www.a-lusion.com/
quote:
dan wachten we de komende weken met spanning afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
19 jan. schijnt skwert uit te komen
A-lusion - Inqontrol anthem 2009en dan op de main een uur lang volle gas ambiance!!!
(ik blijf nog even dromen)
lekker, McChickenquote:
mag ie anders eerst wel es even een hit creeren zeg, wat denk je welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
A-lusion - Inqontrol anthem 2009en dan op de main een uur lang volle gas ambiance!!!
(ik blijf nog even dromen)
Ff om terug te komen op de discussie stukje terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zal nooit m'n shirt uitdoen; ook al had ik de body ervoor
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
hitjes rule the hardstyle scene, hardstyle scene, hardstyle scene, hitjes rule the hardstyle scene, hardstyle scene, hardstyle sceeeeeeeene![]()
vrij naar In the hall of mountain king beter bekend als ruffneck rules the hardcore scene
SOG = StudieOntwijkendGedrag?quote:
lijkt mij genoeg info om te zeggen dat A-lusion weer te zien is op IQquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef ElDani het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat A-Lusion Live gaat doen op InQontrol.. Want hij had al door laten schemeren in een interview om begin 2009 een paar LIVE-optredens te willen doen.. Dan zou InQontrol wel een mooi punt zijn!
quote:
valt me wel op hoe dichter bij (den h)Agga, hoe meer nakende mooj-boj's / matjes je ziet .... no offense Jortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ff om terug te komen op de discussie stukje terug.
Ik kom om te feesten en als ik hared sta te knallen en helemaal leip ben heb ik het gewoon heet en dan gaat het shirt dus altijd praktisch uit. Heb echt niet een superlichaam dus om te patsen is het niet.
Neemt niet weg dat er vooral op feesten als defqon Hard Bass ook veel gasten beetje stoer lopen te doen wat ik dan weer wel min vind. Verder moet iedereen gewoon doen waar ie zin in heeft op een feestje
Daar lopen er ook relatief veel van rondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
valt me wel op hoe dichter bij (den h)Agga, hoe meer nakende mooj-boj's / matjes je ziet .... no offense Jort
Heb je mij ooit nakend gezien?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Da_Ripper het volgende:
valt me wel op hoe dichter bij (den h)Agga, hoe meer nakende mooj-boj's / matjes je ziet .... no offense Jort
uw gebeden zijn verhoordquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:22 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ja die NC'tjes zijn stuk voor stuk hard, dus beter terug in de XQ lineup GVD!
Hulde voor ripquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:
DefQon-perikelen: als alle FOK!kertjes nu voor handelaartje spelen, en zowiezo 4 kaartjes bestelle![]()
Kan men de naast-de-pot-gepieste-medeFOK!kers helpen & anders gewoon tegen aankoop-prijs verkopen ... want wij zijn wel lief
zit je me nou blij te maken met niks?!?! ik zie geen verandering ze zijn er nogsteeds uit?quote:
Nog steeds nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef kollie het volgende:
http://events.q-dance.nl/2009-01_24-januari_x-qlusive-technoboy/
geniale filmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Dalton_ het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor de bier liefhebbers onder ons :
1-> Nieuwe bierglossy in de maak
Off topic
Whaha dat plaatje erbij
Das ist Das Boot (Zie mijn avatar) Iemand bekend met die film beerfest?
100% aanwezigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:46 schreef ElDani het volgende:
Datum DefQon1
13 Juni 2009, Almeerderstrand, van 11 tot 23 uur
Bron: www.almere.nl
Heb je de website niet al eens eerder gezien op je werk en maken ze daar geen gebruik van een gateway (grote kans dat je gewoon een cache van de swf zit te bekijken, wat me ergggg vreemd lijkt!)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:24 schreef kollie het volgende:
He????????? bij mij staan de NC toch echt weer op de rechterpagina..... en ik ben echt niet aan het hallucineren. ZIt netjes op m'n werk
hallucinatiequote:
toch echt weg op de 2e pagina, groter blok voor andere lui op de rechter paginaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef kollie het volgende:
http://events.q-dance.nl/2009-01_24-januari_x-qlusive-technoboy/
quote:
Fucking gruwelijk als je dat in de HMH hoortquote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef Sethje het volgende:
Get hitttwat ging ik toen los zeg op qd
Heldenshit. 14 feb hier in de buurt dacht ik Crypsis & Josh.Weszquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Crypsis feat. Sasha F - Get Hit (Minus Is More/MIM003)
Release date: 26th January
A1. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
B1. Crypsis - The 6th Path Way
A2. Crypsis - Sonic Sabotage
B2. Crypsis - Jealosy
Heldenshit!!
Sonic sabotage& Get hit
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Crypsis feat. Sasha F - Get Hit (Minus Is More/MIM003)
Release date: 26th January
A1. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
B1. Crypsis - The 6th Path Way
A2. Crypsis - Sonic Sabotage
B2. Crypsis - Jealosy
Heldenshit!!
Sonic sabotage& Get hit
als je van zijn stijl van draaien en van zijn platen houdt, dan wel gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
01.00 - 01.30 - A-Lusion of The Prophet
A-lusion zou ik dan voor gaan 100% en geen twijfel
Euforia gaat 'm zeker niet worden, dus ALS ik uitga wordt het de XX --- 75%quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:08 schreef JortK het volgende:
Rip, ben je zaterdag nog bij XX, ik ben er zeker
Die N3ck & Decepticon (van HardOnez) komen uit de States/Canada... zie trouwens dat Nego daar nu ook bij zit hoe werkt zo'n collab dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef voidmage het volgende:
na maanden van afwezigheid ben ik er weer![]()
quote:weet iemand trouwens misschien eventueel hoe dat nummer heet waarin er wordt gezegd "for me and my dj" beetje jumpy nummer a la B2S, Pussy lounge
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef voidmage het volgende:
na maanden van afwezigheid ben ik er weer![]()
ik was zelf naar awakenings met nieuwjaar ben helemaal vergeten van Qountdown maar damn wat een geile setjes die van de prophet met frontlinerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Sethje het volgende:
Ik moet de 23e overigens weer zelf draaien op een feestjewel lache.
EN wat is back 2 the realstyle - copies are faking fucking dik gemixed zeg op qountdown
Zo sad he dat bikkembergs tekentje met jumperquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heeeyy Voidmage
[..]
en nu weer oprotte
Dadelijk maar eens binnenhalen dan... nog nooit van die heule overminds gehoort nie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Koepert het volgende:
Trouwens.. die cd van The Overminds, die is erg lekkerStijl staat me iig wel aan ..
Daar zit Super Marco May in toch? Vind zijn eigen werk iig ruk, misschien overminds beter zal even checken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Koepert het volgende:
Trouwens.. die cd van The Overminds, die is erg lekkerStijl staat me iig wel aan ..
Kick this one had ik ook op 1 van m'n eerste hardstyle compilatie cdtjes gebrand (vlak voor de grote jump rage) en ik vond 'm ramvet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Sethje het volgende:
Ik vind en vond Kick this one echt super dik. Toen jump nog niet hot was in nederland luisterde ik dat ook superveel.
QD wil je gewoon steeds weer belevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef NLS04 het volgende:
Wat is het toch bomchill om Qountdown gewoon te kunnen herbeleven met al die setjes![]()
[..]
Over afwezige users trouwens, waar is boy snakeeye? die heb ik hier ook al een poos hier niet gezien.
Super Marco May, Darqtai, IG-Bounce en MC Apsterquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Daar zit Super Marco May in toch? Vind zijn eigen werk iig ruk, misschien overminds beter zal even checken.
ik vind The Flipside ook nog steds grappig om te luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Sethje het volgende:
Ik vind en vond Kick this one echt super dik.
Explosive Car Tuning-serie; opbouwen met jump en op het laatst wat hardstyle-hitjesquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
Ik heb rond 2005 redelijk wat jump geluisterd, toen het begon op te komen (J&H kwam eind 2006). Toen had je nog dingetjes als "Massiv vs. The Rebel - High Volume", op sich niet zo'n hele slechte track, wel wat vrolijk en achteraf echt zo'n lompe jump-bass.. Maar goed. Toen vond ik dat wel aardig!
Ik weet nog dat we Frozen Flame in de auto naar Emporium 2006 luisterden.... een half jaar later kwam 'ie op TMF.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
Vond die CD eigenlijk vol met "net-niet" werkjes. Het klinkt allemaal goed, alleen heb ik zo'n gevoel erbij van: Dit is het gewoon net niet. Jammer! Maar voor de rest geen slechte CD of iets dergelijks!
Ik heb rond 2005 redelijk wat jump geluisterd, toen het begon op te komen (J&H kwam eind 2006). Toen had je nog dingetjes als "Massiv vs. The Rebel - High Volume", op sich niet zo'n hele slechte track, wel wat vrolijk en achteraf echt zo'n lompe jump-bass.. Maar goed. Toen vond ik dat wel aardig!
Ti Ta TNTquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:26 schreef ElDani het volgende:
Ik heb trouwens nog Explosive Cartuning 1 gekocht, vroegah! Best een goede CD!
Zitten toch nog aardig wat klapertjes in. http://www.discogs.com/release/517659
Met name 18 en 28!
als een artiest gewoon lekker draait en goede nummers, dan valt dat gelul tussendoor gewoon niet op, ook gezien het gedreun in de HMHquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:26 schreef ElDani het volgende:
Overigens.. Herluister nu HHZ @ Qountdown. Al die dingen die Ruffian zei, ik heb het HELEMAAL niet gehoord! Alleen hier en daar 1 of 2 zinnen herken ik, voor de rest alleen maar de muziek gehoord, zo gek eigenlijk, maar helemaal niet erg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |