quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef voidmage het volgende:
na maanden van afwezigheid ben ik er weer![]()
quote:weet iemand trouwens misschien eventueel hoe dat nummer heet waarin er wordt gezegd "for me and my dj" beetje jumpy nummer a la B2S, Pussy lounge
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef voidmage het volgende:
na maanden van afwezigheid ben ik er weer![]()
ik was zelf naar awakenings met nieuwjaar ben helemaal vergeten van Qountdown maar damn wat een geile setjes die van de prophet met frontlinerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Sethje het volgende:
Ik moet de 23e overigens weer zelf draaien op een feestjewel lache.
EN wat is back 2 the realstyle - copies are faking fucking dik gemixed zeg op qountdown
Zo sad he dat bikkembergs tekentje met jumperquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heeeyy Voidmage
[..]
en nu weer oprotte
Dadelijk maar eens binnenhalen dan... nog nooit van die heule overminds gehoort nie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Koepert het volgende:
Trouwens.. die cd van The Overminds, die is erg lekkerStijl staat me iig wel aan ..
Daar zit Super Marco May in toch? Vind zijn eigen werk iig ruk, misschien overminds beter zal even checken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Koepert het volgende:
Trouwens.. die cd van The Overminds, die is erg lekkerStijl staat me iig wel aan ..
Kick this one had ik ook op 1 van m'n eerste hardstyle compilatie cdtjes gebrand (vlak voor de grote jump rage) en ik vond 'm ramvet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Sethje het volgende:
Ik vind en vond Kick this one echt super dik. Toen jump nog niet hot was in nederland luisterde ik dat ook superveel.
QD wil je gewoon steeds weer belevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef NLS04 het volgende:
Wat is het toch bomchill om Qountdown gewoon te kunnen herbeleven met al die setjes![]()
[..]
Over afwezige users trouwens, waar is boy snakeeye? die heb ik hier ook al een poos hier niet gezien.
Super Marco May, Darqtai, IG-Bounce en MC Apsterquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Daar zit Super Marco May in toch? Vind zijn eigen werk iig ruk, misschien overminds beter zal even checken.
ik vind The Flipside ook nog steds grappig om te luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Sethje het volgende:
Ik vind en vond Kick this one echt super dik.
Explosive Car Tuning-serie; opbouwen met jump en op het laatst wat hardstyle-hitjesquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
Ik heb rond 2005 redelijk wat jump geluisterd, toen het begon op te komen (J&H kwam eind 2006). Toen had je nog dingetjes als "Massiv vs. The Rebel - High Volume", op sich niet zo'n hele slechte track, wel wat vrolijk en achteraf echt zo'n lompe jump-bass.. Maar goed. Toen vond ik dat wel aardig!
Ik weet nog dat we Frozen Flame in de auto naar Emporium 2006 luisterden.... een half jaar later kwam 'ie op TMF.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
Vond die CD eigenlijk vol met "net-niet" werkjes. Het klinkt allemaal goed, alleen heb ik zo'n gevoel erbij van: Dit is het gewoon net niet. Jammer! Maar voor de rest geen slechte CD of iets dergelijks!
Ik heb rond 2005 redelijk wat jump geluisterd, toen het begon op te komen (J&H kwam eind 2006). Toen had je nog dingetjes als "Massiv vs. The Rebel - High Volume", op sich niet zo'n hele slechte track, wel wat vrolijk en achteraf echt zo'n lompe jump-bass.. Maar goed. Toen vond ik dat wel aardig!
Ti Ta TNTquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:26 schreef ElDani het volgende:
Ik heb trouwens nog Explosive Cartuning 1 gekocht, vroegah! Best een goede CD!
Zitten toch nog aardig wat klapertjes in. http://www.discogs.com/release/517659
Met name 18 en 28!
als een artiest gewoon lekker draait en goede nummers, dan valt dat gelul tussendoor gewoon niet op, ook gezien het gedreun in de HMHquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:26 schreef ElDani het volgende:
Overigens.. Herluister nu HHZ @ Qountdown. Al die dingen die Ruffian zei, ik heb het HELEMAAL niet gehoord! Alleen hier en daar 1 of 2 zinnen herken ik, voor de rest alleen maar de muziek gehoord, zo gek eigenlijk, maar helemaal niet erg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |