Ik moet over de snelweg naar Utrecht, dus ook weinig lastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb eigenlijk weinig van de gladheid gemerkt. Gisteren was het erger.
[off-topic]quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb eigenlijk weinig van de gladheid gemerkt. Gisteren was het erger.
Vanuit het oosten of vanuit het westen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet over de snelweg naar Utrecht, dus ook weinig last
nope, alleen MP3/WMAquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:21 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Geen usb shizzle of ben ik nu zo scheel?
Die Sony van mij heeft rode toetsverlichting, blauw scherm en USB poort met MP3/WMA.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, alleen MP3/WMA
maar als jij een autoradio met rode toetsverlichting, blauw/paars scherm, USB-poort, MP3/WMA en een prijs van
¤ 130 of minder weet dan hoor ik dat graag![]()
op dat plaatje is het toch gewoon zwart scherm met witte LED-tekens, of heb ik dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Die Sony van mij heeft rode toetsverlichting, blauw scherm en USB poort met MP3/WMA.
Haha oke!;)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, alleen MP3/WMA
maar als jij een autoradio met rode toetsverlichting, blauw/paars scherm, USB-poort, MP3/WMA en een prijs van
¤ 130 of minder weet dan hoor ik dat graag![]()
+
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
13 juni 2009 = DefQon.1 2009![]()
volgens http://www.almere.nl/vrij(...)_pager0x2offset/1_15
(gewoon weer het 2e weekend van juni)
ben ik dan de enige die dit weer wel lekker vind?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wooaaaah heb er nu alweer zin aan! Vooral met dit koude pleurisweer... Zoveel zin om in een t-shirtje omringt door schaars geklede dames, allerlij wappie volk biertjes te drinken en hardstyle te luisteren..![]()
maar dan moet ik dus eerst een radio vinden met de reeds genoemde kenmerkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Haha oke!;)
Spaar dan nog ff 2 weekjes door en neem er 1 met usb joh... Dat gefuck met die CD's altijd... Ga er binnenkort zelf ook een met usb kopen. 2 Fatsoenlijke boxen voor achterin erbij en klaar is babbels!![]()
ik ga voor de tussenweg, gewoon een lekker temperatuurtje zodat je met t-shirt rond kunt lopen, maar net te koud voor al die patsers om hun shirt uit te doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef LeonH het volgende:
30+ temperatuur vind ik dus echt totaal niet ideaal op defqon. Ok, de dames worden er alleen maar beter mee, maar je moet ook wel heel vaak tegen die gore bezwete patsers aan kijken(en als je pech hebt loop je er ook nog tegen op
)
Dan maar liever een zeiknat t-shirt...
A12 vanuit Den Haag naar Utrecht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Vanuit het oosten of vanuit het westen?
Ow het kan mij zowel niet koud als warm genoeg zijn. Hou op weergebied altijd wel van die extremen. Lekker sporten als het superkoud of juist superwarm is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die dit weer wel lekker vind?
30+ temperatuur vind ik dus echt totaal niet ideaal op defqon. Ok, de dames worden er alleen maar beter mee, maar je moet ook wel heel vaak tegen die gore bezwete patsers aan kijken(en als je pech hebt loop je er ook nog tegen op
)
gewoon jaloersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vind het er altijd zo sneu uitzien van die jochies met een kuil tussen hun borst, die dan een beetje populair staan te doen!
Zelfde weer als bij DefQon 1. 2008 = helemaal perfect. Onderweg kei harde regen en op plaats van bestemming super goed weer!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die dit weer wel lekker vind?
)
Je kan ook gewoon een tweede shirt meenemen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:33 schreef Koepert het volgende:
Pff ik heb er net/net niet de body voor, maar t interesseert me gewoon geen klap. MOet er wel bij zeggen; in een HMH of Zak doe ik t niet, maar een festivaltent maakt me niks uit. MOH ook; k had t enorm warm, buiten best koud en dan in n bezweet t-shirt naar de auto lopen; nee dan liever stampen zonder shirt en in n droog shirt naar de auto..
Die lag in de autoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een tweede shirt meenemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |