precies, dat heerlijke weer tijdens het feest kwam gewoon compleet uit de lucht vallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:44 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Zelfde weer als bij DefQon 1. 2008 = helemaal perfect. Onderweg kei harde regen en op plaats van bestemming super goed weer!![]()
Ik heb nu al zin om kaartjes te gaan bestellen voor DefQon!.. zodra bekend is wanneer dat is ga ik vrij vragen op me werk!
x2quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik stoor me verder niet aan mensen zonder shirt, stoor me alleen aan stilstaande mensen die stoer staan te zijn vooraan en in de weg staan.
Ik had het over een kuil in de zin van dun zijn...quote:
I knowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:06 schreef Sethje het volgende:
Ik heb ook een fucking lekker lichaam maar ik houdt mn shirt gewoon aan hoor
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, dat heerlijke weer tijdens het feest kwam gewoon compleet uit de lucht vallen![]()
en ik heb elke zaterdag vrij, dus gewoon op tijd uit bed en telefoon in de aanslag
[..]
x2
in 2008 en 2007 wel, dus gok dit jaar ook weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon op de dag van InQontrol... In dit geval 25 April?
Hehe dat is wel humor. Defqon wordt het dit jaar sowieso niet. In 2007 geweest en dat was echt heel gaaf ma ik vertik het om als een randebiel op F5 lopen rammen + de stress en frustratie voor een feestje. Er zijn genoeg andere feesten ( ik noem een Q-base) waar ik net zo naar mn zin zal hebben en misschien nog wel beter gezien het volk wat nog geen 3 DJ's kan opnoemen maar dan wel naar defqon wiltquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon op de dag van InQontrol... In dit geval 25 April?
Was eigenlijk van plan om op Inqontrol een shirt aan te doen met de tekst, ik heb wel kaartjes voor defqon... Puur om de reacties. Wou dit vorig jaar al doen, maar toen is het er niet van gekomen...
Bijzaak is natuurlijk wel dat ik ook daadwerkelijk kaartjes moet zien te regelen!
's avonds en 's nachts wanneer er reserveringen vervallen ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef Sethje het volgende:
ik heb nooit geen stress om defqon kaarten hoor..als je gewoon ff op tijd probeert lukt het meestal wel en vaak savonds,snachts ook nog.
wil je eens terug PM-enquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef mstx het volgende:
Ik laat bij ticketonline altijd de avond ervoor al firefox ingelogd staan en om de zoveel tijd laten refreshen, dan kun je de volgende dag zonder problemen bestellen omdat je nog bent ingelogd.
Doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef mstx het volgende:
Ik laat bij ticketonline altijd de avond ervoor al firefox ingelogd staan en om de zoveel tijd laten refreshen, dan kun je de volgende dag zonder problemen bestellen omdat je nog bent ingelogd.
toen was het nog Bazz Implant, jeweetzzquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef HarryVanDeTap het volgende:
'Dat je van die stereo af moet blijven!"![]()
There is no, other, alternative - boingboingboingboing![]()
'Nou breekt de tering los!'
AVIO![]()
Dus u bent aant verjaren vandaag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:26 schreef Dalton_ het volgende:
Wel als je momenteel jarig aan het zijn bent!
quote:
Zekers doen .. heb die optie ook laten schieten bij mijn keuze, nu dikke spijt vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Spaar dan nog ff 2 weekjes door en neem er 1 met usb joh... Dat gefuck met die CD's altijd... Ga er binnenkort zelf ook een met usb kopen.
Dealquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:
DefQon-perikelen: als alle FOK!kertjes nu voor handelaartje spelen, en zowiezo 4 kaartjes bestelle![]()
Kan men de naast-de-pot-gepieste-medeFOK!kers helpen & anders gewoon tegen aankoop-prijs verkopen ... want wij zijn wel lief
je hebt mij tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik meot die dag werken maar ik vind het een deal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |