owjaquote:
zaterdag te horen bij Zakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef 16meter het volgende:
wat is er trouwens met A-lusion aan de hand, dreigt een beetje in de vergetelheid te geraken.
Of komt hij straks op InQontrol keihard terug met een monsterset en vele nieuwe platen.
Heeft er idd nog maar 3 gepland voor dit jaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef 16meter het volgende:
wat is er trouwens met A-lusion aan de hand, dreigt een beetje in de vergetelheid te geraken.
i kneuw, gewoon ff stangen mang!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
... des vragen naar de bekende weg, ik doelde eigenlijk meer op http://www.a-lusion.com/
quote:
dan wachten we de komende weken met spanning afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
19 jan. schijnt skwert uit te komen
A-lusion - Inqontrol anthem 2009en dan op de main een uur lang volle gas ambiance!!!
(ik blijf nog even dromen)
lekker, McChickenquote:
mag ie anders eerst wel es even een hit creeren zeg, wat denk je welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
A-lusion - Inqontrol anthem 2009en dan op de main een uur lang volle gas ambiance!!!
(ik blijf nog even dromen)
Ff om terug te komen op de discussie stukje terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zal nooit m'n shirt uitdoen; ook al had ik de body ervoor
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
hitjes rule the hardstyle scene, hardstyle scene, hardstyle scene, hitjes rule the hardstyle scene, hardstyle scene, hardstyle sceeeeeeeene![]()
vrij naar In the hall of mountain king beter bekend als ruffneck rules the hardcore scene
SOG = StudieOntwijkendGedrag?quote:
lijkt mij genoeg info om te zeggen dat A-lusion weer te zien is op IQquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef ElDani het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat A-Lusion Live gaat doen op InQontrol.. Want hij had al door laten schemeren in een interview om begin 2009 een paar LIVE-optredens te willen doen.. Dan zou InQontrol wel een mooi punt zijn!
quote:
valt me wel op hoe dichter bij (den h)Agga, hoe meer nakende mooj-boj's / matjes je ziet .... no offense Jortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ff om terug te komen op de discussie stukje terug.
Ik kom om te feesten en als ik hared sta te knallen en helemaal leip ben heb ik het gewoon heet en dan gaat het shirt dus altijd praktisch uit. Heb echt niet een superlichaam dus om te patsen is het niet.
Neemt niet weg dat er vooral op feesten als defqon Hard Bass ook veel gasten beetje stoer lopen te doen wat ik dan weer wel min vind. Verder moet iedereen gewoon doen waar ie zin in heeft op een feestje
Daar lopen er ook relatief veel van rondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
valt me wel op hoe dichter bij (den h)Agga, hoe meer nakende mooj-boj's / matjes je ziet .... no offense Jort
Heb je mij ooit nakend gezien?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Da_Ripper het volgende:
valt me wel op hoe dichter bij (den h)Agga, hoe meer nakende mooj-boj's / matjes je ziet .... no offense Jort
uw gebeden zijn verhoordquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:22 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ja die NC'tjes zijn stuk voor stuk hard, dus beter terug in de XQ lineup GVD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |