abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 17:36:24 #251
226416 king_of_the_night
Whitney,watch out!
pi_64653370
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar je rept geen enkele woord against Israel

Hoe kwaadaardig ben je dan ?

Sta je achter vrede ?
Ik heb niet alles gelezen, maar waar heb jij ooit Hamas veroordeeld?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
pi_64653380
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Hij zegt dingen over mij die onwaar zijn. ik ken hem niet dus waarom zou ik onwaar dingen over hem zeggen.
Je begrijpt me nog steeds niet geloof ik, laatste poging:

Ik doelde op het hele feit dat jij zegt dat hij jou niet kent dus zeg ik dat dat andersom ook het geval is. Ik wil hier alleen maar mee aangeven dat hij jou wsl even goed kent als jij hem, niet meer en niet minder, hoop dat het nu wel duidelijk is...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_64653429
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef mrcool het volgende:
Moeten we nou allemaal zo nodig een kant kiezen, laten we eerlijk zijn door gewoon te zeggen dat dit ver van ons bed is en het wel erg makkelijk is om een kant te kiezen. We kennen alleen de verhalen en dergelijke uit die gebieden. Er zit aan beide kanten blijkbaar een haat die wij hier als je het mij vraagt toch nooit volledig zullen kunnen begrijpen.
Moeten we alleen aan ons zichzelf denken, waar wij het goed hebben worden over enkele km van ons vandaan een heel volk om zeep geholpen ?.

En daarom vindt ik al die massa-demonstraties prachtig om te zien, zoveel mensen voor de bevolking in Gaza.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64653447
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik sta aan de kant van de bevolking van Gaza.
Maar wat is er volgens jou dan precies fout aan de 'bevolking' van Israel?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 januari 2009 @ 17:38:07 #255
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64653450
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat je de waarheid niet onder de ogen wilt zien omdat je Israel gaat kwetsen en veroordeelt.
De vraag was hoe kwaadaardig ben ik volgens jou.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:38:11 #256
240154 neilyoung
Living On Sugar Mountain
pi_64653456
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik sta aan de kant van de bevolking van Gaza.
Dat is al iets heel anders dan wat je 4 pagina's terug riep.
Nowadays Clancy can't even sing.
pi_64653466
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Moeten we alleen aan ons zichzelf denken, waar wij het goed hebben worden over enkele km van ons vandaan een heel volk om zeep geholpen ?.
Heb ik dit gezegd? Je leest wat je wilt lezen lijkt t wel.
pi_64653552
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:36 schreef king_of_the_night het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen, maar waar heb jij ooit Hamas veroordeeld?
Als Hamas vele burgers heeft vermoord in Israel, loop ik morgen met jou een demonstratie against tegen Hamas, Alleen Hamas die verzet zich tegen de bezetters.

Bevolking en burgersslachtoffers zijn fout, maar wie heeft hier de 500 doden en extreem bloed aan zich handen ?
pi_64653592
Meki, je doet jezelf geen plezier door overal zo onconstructief tegen in te gaan.
pi_64653597
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De vraag was hoe kwaadaardig ben ik volgens jou.

Dat je telkens Israel zit te verdedigen. en geen woord riekt naar de veroordelingen naar Israel
pi_64653627
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Als Hamas vele burgers heeft vermoord in Israel, loop ik morgen met jou een demonstratie against tegen Hamas, Alleen Hamas die verzet zich tegen de bezetters.

Bevolking en burgersslachtoffers zijn fout, maar wie heeft hier de 500 doden en extreem bloed aan zich handen ?
Denk jij dat Hamas die IKEA-raketten de lucht instuurt om vriendjes te maken?
pi_64653645
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef mrcool het volgende:

[..]

Maar wat is er volgens jou dan precies fout aan de 'bevolking' van Israel?
Niks, maar worden zij aangevallen dan ,? ik heb geen honderden doden gezien in Israel
Zo wel dan is Hamas net zo erg als Israel
pi_64653703
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Denk jij dat Hamas die IKEA-raketten de lucht instuurt om vriendjes te maken?
Dat is slecht, maar nogmaals hoeveel dodelijke slachtoffers zijn daarvan gevallen ?.
pi_64653707
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit is een manier om het te bekijken, je zou je ook af kunnen vragen wat de gedachte is achter deze aanval van Israel? Zou het ook zo geweest zijn als Hamas geen raketten had afgeschoten? Laat het wel duidelijk zijn dat ik burgerslachtoffers absoluut niet goedkeur.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:43:57 #265
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64653727
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat je telkens Israel zit te verdedigen. en geen woord riekt naar de veroordelingen naar Israel
Ik herhaal het maar; ik ageer stelselmatig tegen de terreurbeweging Hamas.
Jij poneerde zelf:
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Meki het volgende:

Hoe kwaadaardig ben je dan ?
Dus de vraag (nogmaals) is; hoe kwaadaardig ben ik volgens jou?
pi_64653738
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat is slecht, maar nogmaals hoeveel dodelijke slachtoffers zijn daarvan gevallen ?.
Dat die niet in grote getalen vallen, heeft meer te maken met de onkunde van die raketten. Het doel blijft hetzelfde: dood en verderf zaaien.

Nu jij weer.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:44:21 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64653745
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Niks, maar worden zij aangevallen dan ,? ik heb geen honderden doden gezien in Israel
Israel wordt wel degelijk aangevallen door Hamas. Dat die raketten geen doden veroorzaken doet niks af aan het feit dat het wel degelijk aanvallen zijn.

Wat moeten ze dan? "Och, er vallen geen doden bij ons, dus gooi er nog maar 100. Gimme more." Schei toch uit man.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_64653754
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Oh ok, dus volgens jou was alles gerechtvaardigd als er aan Israelische kant ook 500 doden waren gevallen?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:45:06 #269
16715 Mylene
*schatje*
pi_64653785
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:01 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dat soort cijfers zijn afkomstig van persbureaus als Reuters en AP, de VN en ziekenhuizen. Klik
quote:
Both cite Palestinian health officials
Ja, en Hamas heeft de gezondsheidszorg in handen.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:45:25 #270
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64653800
quote:

[..]

De intentie is toch wel duidelijk. En er vallen ook slachtoffers bij.
pi_64653820
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dit is een manier om het te bekijken, je zou je ook af kunnen vragen wat de gedachte is achter deze aanval van Israel? Zou het ook zo geweest zijn als Hamas geen raketten had afgeschoten? Laat het wel duidelijk zijn dat ik burgerslachtoffers absoluut niet goedkeur.
Nogmaals, Israel weigert voedsel en medicijnen om naar Gaza binnen te rijden.. moet Hamas daar toe kijken ?? En plus Israel heeft de bestand verbroken door aanvallen te voeren op Hamas. en daardoor zijn de rakketten begonnen.
pi_64653891
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De intentie is toch wel duidelijk. En er vallen ook slachtoffers bij.
Idd, er bestaat niet zoiets als fair-play in het geval van oorlog.
pi_64653905
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Dat die niet in grote getalen vallen, heeft meer te maken met de onkunde van die raketten. Het doel blijft hetzelfde: dood en verderf zaaien.

Nu jij weer.
En de rakketten die op Gaza komen hebben toch ook dood en verderf zaaien.
Hamas rakketten zijn geen rakketten maar zelfgemaakte rakketten die geen dier kunnen vermoorden.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:47:38 #274
237257 NewsVan
No way !!
pi_64653936
quote:

[..]

@ meki

Stel nou he....
dat er door een grote aanval van Hamas op Israel nu 200 doden en 1000 gewonden waren gevallen ...
volgens mij hoor ik jou dan niet meer of wel ??
The war is going on.
pi_64653953
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Hamas rakketten zijn geen rakketten maar zelfgemaakte rakketten die geen dier kunnen vermoorden.
Evengoed provocatie natuurlijk, het zijn geen van papier gevouwen vliegtuigjes geweest of wel?
pi_64653956
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik herhaal het maar; ik ageer stelselmatig tegen de terreurbeweging Hamas.
Jij poneerde zelf:
[..]

Dus de vraag (nogmaals) is; hoe kwaadaardig ben ik volgens jou?
Maar ageer jij de terreurstaat Israel ?
pi_64653984
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef NewsVan het volgende:

[..]

@ meki

Stel nou he....
dat er door een grote aanval van Hamas op Israel nu 200 doden en 1000 gewonden waren gevallen ...
Dan valt zijn standpunt iig.
pi_64653993
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef NewsVan het volgende:

[..]

@ meki

Stel nou he....
dan lopen we samen een demonstratie tegen Hamas.
pi_64654041
quote:

[..]

Klopt, en dat is ook zeer kwalijk. Maar ik verdedig dan ook Israel niet.

Beide kanten zijn fout nogmaals.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:49:47 #280
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64654045
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef Meki het volgende:

[..]

Nogmaals, Israel weigert voedsel en medicijnen om naar Gaza binnen te rijden.. moet Hamas daar toe kijken ?? En plus Israel heeft de bestand verbroken door aanvallen te voeren op Hamas. en daardoor zijn de rakketten begonnen.
In een oorlog is het natuurlijk tactisch niet zo slim om je tegenstander te blijven bevoorraden. Dat is een van de vele consequenties van deze actie.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:49:50 #281
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64654046
quote:

[..]

Ruim daarvoor (in juni) kwamen er al raketten uit de Gaza strook, nadat Israel een aktie had uitgevoerd op de Westbank, terwijl dat bestand niet gold voor die Westbank.
A murky, forgotten land.
pi_64654073
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Israel wordt wel degelijk aangevallen door Hamas. Dat die raketten geen doden veroorzaken doet niks af aan het feit dat het wel degelijk aanvallen zijn.

Wat moeten ze dan? "Och, er vallen geen doden bij ons, dus gooi er nog maar 100. Gimme more." Schei toch uit man.
Welke rakketten heb jij het nu over ? die speelgoedrakketten die niet eens voor veel materiale schade zorgen ?.

Het lijkt wel of ze een atoombom hebben gegooid op Israel, zo erg laat jij het klinken
  zondag 4 januari 2009 @ 17:50:59 #283
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64654096
quote:

[..]

Er is geen weigering van Israël humanitaire hulp Gaza in te laten: Israël staat humanitaire hulp voor Gaza toe
Zowel Israël als Hamas hebben het bestand meerdere malen geschonden: Bestand tussen Israël en Hamas wankelt; gedateerd 26 juni 2008 !
  zondag 4 januari 2009 @ 17:51:10 #284
232678 John.Milton
pi_64654106
quote:

[..]

Leg mij dan eens uit waarom ze die raketten blijven gebruiken. Wat kan daar uberhaupt te reden van zijn, willen ze soms geen vrede?
pi_64654112
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Klopt, en dat is ook zeer kwalijk. Maar ik verdedig dan ook Israel niet.

Beide kanten zijn fout nogmaals.
Dood en verderf zaaien hoort dat thuis van een lid van een democratische familie ??
pi_64654117
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Welke rakketten heb jij het nu over ? die speelgoedrakketten die niet eens voor veel materiale schade zorgen ?.

Het lijkt wel of ze een atoombom hebben gegooid op Israel, zo erg laat jij het klinken
Dus jij zou er wel eentje op je dak willen hebben aangezien ze nog geen dier kunnen doden?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:51:50 #287
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64654134
quote:

[..]

Maar ageer jij de terreurstaat Israel ?
Ik ben voor het twee staten plan, zonder Hamas.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:52:22 #288
16715 Mylene
*schatje*
pi_64654167
quote:

[..]

Speelgoedraketten
pi_64654186
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Dood en verderf zaaien hoort dat thuis van een lid van een democratische familie ??
Wat wil je nou zeggen? Hamas is ook democratisch gekozen, dus daar hoort dood en verderf ook niet thuis.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:54:27 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64654258
quote:

[..]

Laat het nu eens tot die botte kop van je doordringen dat een aanval een aanval is. Ongeacht of die raketten 4 meter of 40 km ver komen; of ze nou geen gewonden of 100 doden veroorzaken. Het is en blijft een daad van agressie.
A murky, forgotten land.
pi_64654327
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:50 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Er is geen weigering van Israël humanitaire hulp Gaza in te laten: Israël staat humanitaire hulp voor Gaza toe
Zowel Israël als Hamas hebben het bestand meerdere malen geschonden: Bestand tussen Israël en Hamas wankelt; gedateerd 26 juni 2008 !
Een week lang heeft de pro-Israël media de Nederlandse geesten rijp gemaakt voor consensus voor deze laffe aanval op de grootste openluchtgevangenis en een van de dichstbevolkte gebieden ter wereld. Met het nauwgezet documenteren van Kassam-aanvallen op Israël - en de Israëlische aanvallen en het aantal van hun mortiergranaten op Gaza te verzwijgen. En wanneer er bericht werd dat Israël een aanval uitvoerden, was dat altijd ter ‘vergelding’.

Ook hier lezen we weer: "De afgelopen dagen zijn vanuit de Gazastrook tientallen raketten op Israël afgevuurd." Geen woord over de Israëlische aanvallen. Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.

Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.

De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.

Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
pi_64654335
Dit is een speelgoedraket.

pi_64654401
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Wat wil je nou zeggen? Hamas is ook democratisch gekozen, dus daar hoort dood en verderf ook niet thuis.
Erkent de hele wereld Hamas na hun overwinning ?
pi_64654409
quote:

[..]

Al zijn het raketten van kamelenschijt, dat maakt niet uit.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:58:21 #295
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64654413
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Een week lang heeft de pro-Israël media de Nederlandse geesten rijp gemaakt voor consensus voor deze laffe aanval op de grootste openluchtgevangenis en een van de dichstbevolkte gebieden ter wereld. Met het nauwgezet documenteren van Kassam-aanvallen op Israël - en de Israëlische aanvallen en het aantal van hun mortiergranaten op Gaza te verzwijgen. En wanneer er bericht werd dat Israël een aanval uitvoerden, was dat altijd ter ‘vergelding’.

Ook hier lezen we weer: "De afgelopen dagen zijn vanuit de Gazastrook tientallen raketten op Israël afgevuurd." Geen woord over de Israëlische aanvallen. Ook hier lezen we weer: "Israël heeft de extremisten 48 uur de tijd gegeven het verzet te staken, voordat wordt overgegaan tot een offensief." Dat suggereert: eigen schuld. En niets over dat Hamas hun bestand wilde verlengen wanneer Israël de grenzen van Gaza open zou gooien om hulp toe te laten.

Ja, zelfs wordt er weer gelogen: "Vorige week had Hamas een bestand opgezegd dat door bemiddeling van Egypte tot stand was gekomen." Hamas heeft namelijk helemaal niets opgezegd. Het bestand liep gewoon af, zoals door alle partijen was overeengekomen. Dat Hamas het bestand daarna met nog eens 24 uur had verlengd, wordt ook verzwegen.

De oorzaak van dit alles is simpelweg omdat de Gazanen op de verkeerde partij hebben gestemd. Onder druk van het Westen moest en zou Hamas meedoen met de verkiezingen, en Hamas won de verkiezingen. Wanneer u denkt dat het Westen belang hecht aan democratie vergist u zich enorm.

Het doel van deze Schreibtischmord is natuurlijk om ons te doen geloven dat wat Israël doet geen mensenrechtenschending is en geen oorlogsmisdaad is, maar slechts ter "verdediging" van de ‘kleine, kwetsbare joodse staat’. De op vier na grootste militaire macht ter wereld met kernwapens en chemische wapens. Het collectief straffen van een bevolking door o.a. de grenzen te sluiten zodat basisvoorzieningen niet meer aangeleverd kunnen worden kun je van alles noemen, maar noem het geen zelfverdediging!
Dit gaat over iets anders.
Bovendien heb ik hier nog niemand zien beweren, dat Hamas het bestand heeft opgezegd.
Wat wel Hamas kwalijk kan worden genomen, mijn inziens, is dat zij unilateraal besloten heeft het bestand niet te willen verlengen en er voor koos op de oude voet van moordzuchtigheid verder te gaan.
Met andere woorden een nieuwe periode van een staakt het vuren bij voorbaat naar de prullenmand verwees.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:58:38 #296
232678 John.Milton
pi_64654425

Dit is een lanceerinstallatie met USB-aansluiting.
pi_64654433
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Erkent de hele wereld Hamas na hun overwinning ?
Erkent Hamas Israel?

Hoe lang ga je nog door met die rare kinderachtige stellingen/vragen?
pi_64654446
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Laat het nu eens tot die botte kop van je doordringen dat een aanval een aanval is. Ongeacht of die raketten 4 meter of 40 km ver komen; of ze nou geen gewonden of 100 doden veroorzaken. Het is en blijft een daad van agressie.
En de Israelische daad is zeker van liefheid
  zondag 4 januari 2009 @ 17:59:18 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_64654448
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Speelgoedraketten
Nou ja, als je die raketjes vergelijkt met raketten van een normaal leger stelt het natuurlijk bar weinig voor.
Je schiet er hoogstens een gat mee in een muur, het gevaar zit hem in de kogeltjes die ze erin stoppen, het geeft een beetje het effect van een handgranaat. Ik denk dat de gemiddelde lawinepijl even gevaarlijk is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64654478
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef Meki het volgende:

[..]

En de Israelische daad is zeker van liefheid
Dat zegt hij niet.

Man o man, ik geef het op. Dit gaat nergens over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')