Waarmee mijn kritische noot in dit topic dus komt te vervallen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
En dan nog even over mijn opmerking vanmiddag. Ik heb het ook al in PM tegen Dutchie gezegd eerder vandaag, ik had beter niet Troel's post (en dus indirect, gezien mijn latere toevoeging, die van Dutch) kunnen quoten.
De opmerking zelf was nl. echt niet specifiek aan haar gericht...
momentje dan open ik m wel even voor jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef peterfan het volgende:
![]()
Sorry, ik heb volgens mij het kindernamen topic gesloten en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik een nieuwe moet openen met daarin een linkje naar de vorige en die OP enzo...Misschien wil iemand anders dit doen?
Toevallig lees ik dit nu even, kom nooit in FB, maar ik heb die opmerking gemaakt, en ook weer weggehaald. Wil het wel even uitleggen: ik meen het namelijk nog steeds. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik denk aan dat mannetje dat daar alleen ligt, geen kans krijgt om binding met zijn ouders op te bouwen. En sorry, maar ik krijg echt het gevoel dat zijn ouders niet alles doen om te zorgen dat ze bij hem kunnen zijn. Opmerkingen als " hij slaapt toch alleen maar".. ik krijg het er echt koud van.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onzin zeg... Er is toch wel en verschil tussen 'iets zeggen' en maar met z'n allen blijven hameren dat ze iets moeten doen en als ik dan opmerkingen lees over 'volgens mij vinden wij het hier erger dan zijn ouders' vind ik dat echt enenkrommend.
*rustig met pensioen kan*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
momentje dan open ik m wel even voor je
Kindernamen #52
bij deze
de volgende keer, open je een nieuw topic... quote de OP (beginpost) en haalt t begin en eind van [quote ] weg en kopieert de url van t oude topic, de rest doet fok vanzelf
wat is in jouw ogen de harde aanpak dan? ze erheen meppen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:34 schreef peterfan het volgende:
[..]
Toevallig lees ik dit nu even, kom nooit in FB, maar ik heb die opmerking gemaakt, en ook weer weggehaald. Wil het wel even uitleggen: ik meen het namelijk nog steeds. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik denk aan dat mannetje dat daar alleen ligt, geen kans krijgt om binding met zijn ouders op te bouwen. En sorry, maar ik krijg echt het gevoel dat zijn ouders niet alles doen om te zorgen dat ze bij hem kunnen zijn. Opmerkingen als " hij slaapt toch alleen maar".. ik krijg het er echt koud van.![]()
De reden dat ik de opmerking toch weggehaald heb, is dat ik me eens ben gaan verdiepen in de ouders en erachter ben gekomen (of in ieder geval; zelf geconcludeerd heb) dat " de harde aanpak" in hun geval alleen maar kwaad zal doen ja. Ik kom hier nog niet zo lang, ken ze verder niet maar er is me wel eea duidelijk geworden.
Vandaar. En ook weer geleerd dat ik me niet overal mee moet bemoeien.
Tot zover.
Stel jezelf voor in Ouder(s) deel 2quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:11 schreef Fannie het volgende:
Hoi
Ik ben nieuw hier, heb begin van de avond een berichtje gezet in het Z en G topic, en ik zoek me nu rot naar het topic om jezelf een beetje voor te stellen (dat lijkt me wel zo netjes...)
Ik weet dat die dr is want een paar maanden terug heb ik daarin gelezen.
Maar goed, ik kan um nu dus nergens vinden, kan iemand me helpen?
Dan zal ik morgen of in het weekend wat meer over mezelf vertellen.
B.V.D.
nee, zat gewoon wat rond te surfen, en vind t leuk om dingen op te zoekenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef Belana het volgende:
jeetje ynske, krijg jij een sms'je als er hier een vraag gesteld wordt ofzo
en graag gedaan fannie!
dat topic is vol, hij bevat nl 301 postsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:42 schreef Fannie het volgende:
Hoi
Ik weet niet wat er gebeurt is maar in het topic
Stel jezelf voor in het ouder(s) topic 2
is de boel nu gesloten.
Ik wilde toch nog wel graag ff reageren daar
Waar zijn Ynske en Troel als je ze nodig hebt hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:24 schreef Belana het volgende:
Stel jezelf voor in Ouder(s) deel 3
ajb
Echt het plaatje in je onderschrift kan niet hier op FOK!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:43 schreef _Bar_ het volgende:
welke code moet je gebruiken voor een ticker in je onderschrift?
krijg nu aldoor de link te zien waar ik de ticker gemaakt zou hebben, maar niet de ticker zelf.
1 |
1 |
1 |
Volgens mij heb je er nu zelf nog die url tags omheen gezet. Je moet echt alleen precies kopieren wat ik neergezet heb, meer niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:51 schreef _Bar_ het volgende:
dat is idd wat ik bedoelde, dank je wel Be.
nu alleen eens kijken hoe het nu weer kan dat ik niet alleen het woorde zwanger zie staan
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |