abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 februari 2009 @ 22:15:13 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65674510
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
En dan nog even over mijn opmerking vanmiddag. Ik heb het ook al in PM tegen Dutchie gezegd eerder vandaag, ik had beter niet Troel's post (en dus indirect, gezien mijn latere toevoeging, die van Dutch) kunnen quoten.
De opmerking zelf was nl. echt niet specifiek aan haar gericht...
Waarmee mijn kritische noot in dit topic dus komt te vervallen.
En ter info , BE en ik hebben ook gePM'd.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65696226

Sorry, ik heb volgens mij het kindernamen topic gesloten en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik een nieuwe moet openen met daarin een linkje naar de vorige en die OP enzo... Misschien wil iemand anders dit doen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 16:24:44 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65696340
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:21 schreef peterfan het volgende:

Sorry, ik heb volgens mij het kindernamen topic gesloten en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik een nieuwe moet openen met daarin een linkje naar de vorige en die OP enzo... Misschien wil iemand anders dit doen?
momentje dan open ik m wel even voor je

Kindernamen #52
bij deze

de volgende keer, open je een nieuw topic... quote de OP (beginpost) en haalt t begin en eind van [quote ] weg en kopieert de url van t oude topic, de rest doet fok vanzelf
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65696723
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onzin zeg... Er is toch wel en verschil tussen 'iets zeggen' en maar met z'n allen blijven hameren dat ze iets moeten doen en als ik dan opmerkingen lees over 'volgens mij vinden wij het hier erger dan zijn ouders' vind ik dat echt enenkrommend.
Toevallig lees ik dit nu even, kom nooit in FB, maar ik heb die opmerking gemaakt, en ook weer weggehaald. Wil het wel even uitleggen: ik meen het namelijk nog steeds. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik denk aan dat mannetje dat daar alleen ligt, geen kans krijgt om binding met zijn ouders op te bouwen. En sorry, maar ik krijg echt het gevoel dat zijn ouders niet alles doen om te zorgen dat ze bij hem kunnen zijn. Opmerkingen als " hij slaapt toch alleen maar".. ik krijg het er echt koud van.

De reden dat ik de opmerking toch weggehaald heb, is dat ik me eens ben gaan verdiepen in de ouders en erachter ben gekomen (of in ieder geval; zelf geconcludeerd heb) dat " de harde aanpak" in hun geval alleen maar kwaad zal doen ja. Ik kom hier nog niet zo lang, ken ze verder niet maar er is me wel eea duidelijk geworden.

Vandaar. En ook weer geleerd dat ik me niet overal mee moet bemoeien.
Tot zover.
pi_65696743
Dank je Ynske!
  Jubileum moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 16:35:49 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65696767
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

momentje dan open ik m wel even voor je

Kindernamen #52
bij deze

de volgende keer, open je een nieuw topic... quote de OP (beginpost) en haalt t begin en eind van [quote ] weg en kopieert de url van t oude topic, de rest doet fok vanzelf
*rustig met pensioen kan*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65696847
Ynske voor nieuwe OUD mod
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:51:47 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65697271
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:35 schreef Lois het volgende:

[..]

*rustig met pensioen kan*
Zeg eens niet van die enge dingen...
***
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 20:10:38 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65704962
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:34 schreef peterfan het volgende:

[..]

Toevallig lees ik dit nu even, kom nooit in FB, maar ik heb die opmerking gemaakt, en ook weer weggehaald. Wil het wel even uitleggen: ik meen het namelijk nog steeds. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik denk aan dat mannetje dat daar alleen ligt, geen kans krijgt om binding met zijn ouders op te bouwen. En sorry, maar ik krijg echt het gevoel dat zijn ouders niet alles doen om te zorgen dat ze bij hem kunnen zijn. Opmerkingen als " hij slaapt toch alleen maar".. ik krijg het er echt koud van.

De reden dat ik de opmerking toch weggehaald heb, is dat ik me eens ben gaan verdiepen in de ouders en erachter ben gekomen (of in ieder geval; zelf geconcludeerd heb) dat " de harde aanpak" in hun geval alleen maar kwaad zal doen ja. Ik kom hier nog niet zo lang, ken ze verder niet maar er is me wel eea duidelijk geworden.

Vandaar. En ook weer geleerd dat ik me niet overal mee moet bemoeien.
Tot zover.
wat is in jouw ogen de harde aanpak dan? ze erheen meppen?
hun berichten zijn een momentopname. wat zich allemaal afspeelt kom je niet te weten alleen wat ze op dat moment posten.
ik begrijp niet hoe je erbij komt dat ze niet alles doen om bij hun kind te zijn. ik lees dan kennelijk toch anders.
ze zijn allemaal ziek, zwak en gammel. ze overleggen met de verpleging of het wel of niet goed is om zo bacterien verspreidend op bezoek te komen en die stellen dat hij zo veel slaapt zodat hij er toch niet veel van meekrijgt.
ik kan me voorstellen dat je dan de beslissing neemt om niet elke dag die hele reis te maken.
er moet toch ook tijd zijn om op te knappen? want dat lees ik nergens... ze zijn maar op sjouw, aan het regelen en er moet ook nog gewerkt worden.
als ze nu al zo op hun tenen moeten lopen om alles voor elkaar te krijgen, gun ze dan ook af en toe rust om bij te komen, want tyler is ook niet gebaat met een vader en moeder die over een tijdje volledig ingestort en oververmoeid zijn.

en nee, ik val niemand aan (voor ik dat weer voor mijn voeten gegooid krijg) ik schijn nogal een "aanvallende" manier van posten te hebben, maar ik bedoel het dus vriendelijk.
pi_65724450
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:35 schreef Lois het volgende:

[..]

*rustig met pensioen kan*
Hihi, en BE: "I'm the only mod in the village."
Hardloper.
IG @webkim
pi_65738593
hmm, ik weet niet of user Chaucat ofzoiets alleen maar aan het trollen is of dat het gewoon een user is met een bitter leven misschien iemand even naar kijken? Oa in het draagdoeken en baby'tjes topic.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:57:02 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65738969
Over het draagdoektopic... Hij/zij gooit er een opmerking in en iedereen laat zich uit de tent lokken en gaat er volop op in.
Het is flauw, maar het is niet edit-waardig... Negeer dat soort mensen nou gewoon. Door er op in te gaan geef je ze precies wat ze willen...

En hetzelfde geldt voor het babietjes topic. Die opmerking is flauw, zuigend hooguit, maar echt niet editwaardig. Schenk er toch geen aandacht aan!
***
pi_65739064
ja je hebt ook gelijk.
maar ik ben zwaaahaaanguuuhhuuur ik wil ook hormonsteren!

en nu ga k me er dan ook heerlijk aan irriteren maar lekker niets meer over zeggen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:24:13 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65739767
Ja, jij mag dat idd. Hormonsteren. Maar niet te veel hè, daar heeft hij (ga ik maar van uit) dan echt veel te veel lol van.
***
pi_65739901
Ik mag ook hormonsteren. Nog het hele jaar!

Hormonster-award-bezitter

En verder heb je gelijk BE, maar ik moet zeggen dat ik me ook wel vermaakt heb.
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:33:27 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65740020
Haha, ja, jij zeker!

Weet je, het is soms zo lastig, want dat soort mensen zijn idd echt wel heel irritant, maar meer dan vragen of hij er mee op wil houden kunnen we niet doen en vaak is negeren dan de beste remedie.
Maar als je je ermee vermaakt, dan vooral doorgaan en genieten natuurlijk.
***
pi_65742015
Doe ik!
pi_65751999
Hellup! Ik gooi vraag en aanbod net dicht en ik weet niet hoe ik een nieuwe open
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65752118
Ik open wel een nieuwe, wacht maar ff
Vraag en aanbod kinderspullen deel 26

Hier heeft Ynske onlangs uitgelegd hoe je een nieuw topic opent
OUD FB Topic
pi_65783171
Hoi

Ik ben nieuw hier, heb begin van de avond een berichtje gezet in het Z en G topic, en ik zoek me nu rot naar het topic om jezelf een beetje voor te stellen (dat lijkt me wel zo netjes...)
Ik weet dat die dr is want een paar maanden terug heb ik daarin gelezen.
Maar goed, ik kan um nu dus nergens vinden , kan iemand me helpen?
Dan zal ik morgen of in het weekend wat meer over mezelf vertellen.

B.V.D.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:14:00 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_65783277
hier fannie: Stel jezelf voor in Ouder(s) deel 2
gezellig!
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 22:14:34 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65783302
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:11 schreef Fannie het volgende:
Hoi

Ik ben nieuw hier, heb begin van de avond een berichtje gezet in het Z en G topic, en ik zoek me nu rot naar het topic om jezelf een beetje voor te stellen (dat lijkt me wel zo netjes...)
Ik weet dat die dr is want een paar maanden terug heb ik daarin gelezen.
Maar goed, ik kan um nu dus nergens vinden , kan iemand me helpen?
Dan zal ik morgen of in het weekend wat meer over mezelf vertellen.

B.V.D.
Stel jezelf voor in Ouder(s) deel 2
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65783330
Mijn dank is groot belana! en Ynske
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:15:46 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_65783355
jeetje ynske, krijg jij een sms'je als er hier een vraag gesteld wordt ofzo

en graag gedaan fannie!
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 22:16:34 #200
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65783382
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef Belana het volgende:
jeetje ynske, krijg jij een sms'je als er hier een vraag gesteld wordt ofzo

en graag gedaan fannie!
nee, zat gewoon wat rond te surfen, en vind t leuk om dingen op te zoeken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')