quote:ik sms het je morgen wel
ik was kwetsbaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die moet ik onthouden![]()
dat vrouwen daar nog intrappen
Ik had hem een hint gegeven via de mail.. en toen stuurde hij een linkje naar een Ikea matras terug met eenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef koemleit het volgende:
lol hij houdt niet van je hij gebruikt je.....
daarom kan hij het niet zeggen.
vraag hem eens: "Ik gebruik je" te zeggen.
Dat kan ie wel wedden?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had hem een hint gegeven via de mail.. en toen stuurde hij een linkje naar een Ikea matras terug met een
'' erachter.
Ik haat mannen.
Whehehequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had hem een hint gegeven via de mail.. en toen stuurde hij een linkje naar een Ikea matras terug met een
'' erachter.
Ik haat mannen.
En terecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
'' erachter.
Ik haat mannen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:33 schreef -SG- het volgende:
Kwartet
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee KUT TIMMMMM!
Ja maar dat boeit toch niet...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja maar.. Ik weet niet eens hoe je heet!
Als we je nodig hebben dan vragen we het wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een teringtopic. TS die niet duidelijk is en het is gewoon crap.
TS is vrouw.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een teringtopic. TS die niet duidelijk is en het is gewoon crap.
Dat is toch duidelijk, hij wilde het net zeggen, maar toen luisterde hij naar je, en kreeg hij kramp. Toen kwam er natuurlijk niets meer uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Croup!.
Jij bent een man. Waarom zegt hij het nu niet gewoon? Vertel het me..
Ga es doodquote:
Maar waarom stuurt ie dan die link naar een ikeamatras? Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk, hij wilde het net zeggen, maar toen luisterde hij naar je, en kreeg hij kramp. Toen kwam er natuurlijk niets meer uit.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt ie dan die link naar een ikeamatras? Wat betekent dat?
Ik ben echt confuus.
quote:
De spieren rond zijn mond verkrampten, hij kon nog wel dingen sturen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
Hij wil 1 night stand :$quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
Juicyhil is homoquote:
Omdat hij een baas is!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
Hoe weet je dat?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet het!
Het ikea matras betekent dat hij het wel wìl zeggen, maar hij gaat naar zweden verhuizen, en dat wil hij je niet aandoen!
En hoeveel eten heb je nog overquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Mannen zijn dood en moeten klootzakken Anos, jeweettog!
Repscet voor je steun.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Jouw probleem is dat je een eigenzinnige vrouw bent, eentje met een eigen wil, initiatief, iemand die nadenkt. Laat dat toch eens varen! Blijf lekker thuis, wacht op hem, brei in de tussentijd een sjaal, bak een appeltaart of borduur een mooi werkje voor aan de muur en je zult merken dat hij binnen de kortste keren weer voor je deur staat, popelend om je een flinke pets op de billen te geven, hunkerend naar het moment waarop jij hem dat welverdiende ijskoude flesje bier aanreikt. Daar doe je het toch allemaal voor?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Croup!.
Jij bent een man. Waarom zegt hij het nu niet gewoon? Vertel het me..
Op tafel liggen nog 4 zaken kerstschuim, 1 zak kerstkransen ( koek) 2 zaken kerstkransen ( chocola) en kerstbonbonsquote:
En die kindertjes in afrika dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op tafel liggen nog 4 zaken kerstschuim, 1 zak kerstkransen ( koek) 2 zaken kerstkransen ( chocola) en kerstbonbons
What about vegters rolletjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op tafel liggen nog 4 zaken kerstschuim, 1 zak kerstkransen ( koek) 2 zaken kerstkransen ( chocola) en kerstbonbons
Omdat wij vrouwen dat willen horenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DurumDoner het volgende:
TS, hoeveel boeit het nou eigenlijk echt? En waarom?
90 breed?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is deze *klik*
Ik begrijp de clou niet. Het heeft niet eens pocketvering.
zomg pauper styloquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is deze *klik*
Crou, jij weet het altijd zo romantisch te schetsen. Maar zegt hij het dan ook? Of moet ik met die licht corrigerende tik op mn bips genoegen nemen? En is dat genoeg voor mij? Ik weet het niet. Misschien heb ik meer nodig in het geheel. Zoveel twijfels..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je een eigenzinnige vrouw bent, eentje met een eigen wil, initiatief, iemand die nadenkt. Laat dat toch eens varen! Blijf lekker thuis, wacht op hem, brei in de tussentijd een sjaal, bak een appeltaart of borduur een mooi werkje voor aan de muur en je zult merken dat hij binnen de kortste keren weer voor je deur staat, popelend om je een flinke pets op de billen te geven, hunkerend naar het moment waarop jij hem dat welverdiende ijskoude flesje bier aanreikt. Daar doe je het toch allemaal voor?
Niet alle mannen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Dat dan weer wel!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste.![]()
Mannen zijn zwijnen!!
Was jij ziek op Leren-tellen-dag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vrouwen die ik hou van je willen horen![]()
Als je dat 1x hebt gezegd dan gaat et daarna alleen nog maar bergafwaarts
oi! niet generaliseren wil je!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Nee. Het was een Pavlov reactie op je naam.. Sorry.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:57 schreef Pjederdy het volgende:
Zijn dat de drie kleine woordjes die je wilde horen??![]()
![]()
Het begon allemaal leuk en gezellig.. Ik weet ook niet waar het mis ging.quote:
Is die eenpersoonsmatras niet een synoniem voor "het is uit"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het begon allemaal leuk en gezellig.. Ik weet ook niet waar het mis ging.
Misschien heb ik het wel te vaak gezegd. Of misschien betekent dat eenpersoonsmatras wel iets heel diepzinnigs en staar ik me blind op de vering.
Ik ben verward. En confuus. *zucht*
Ik heb het over dit topic bitchquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het begon allemaal leuk en gezellig.. Ik weet ook niet waar het mis ging.
Misschien heb ik het wel te vaak gezegd. Of misschien betekent dat eenpersoonsmatras wel iets heel diepzinnigs en staar ik me blind op de vering.
Ik ben verward. En confuus. *zucht*
We hebben geen verkering. Dus niks uitmaken leek me ietwat onlogisch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Is die eenpersoonsmatras niet een synoniem voor "het is uit".
Bitch? Dat zeg je maar tegen je moeder als ze weer eens dronken in de gordijnen hangt.quote:
Doe eens aardig bitchquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Bitch? Dat zeg je maar tegen je moeder als ze weer eens dronken in de gordijnen hangt.
Ah, misschien is het dan toch even handig wat onderzoek te doen ipv met zn allen meteen wat te gaan roepen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Bitch? Dat zeg je maar tegen je moeder als ze weer eens dronken in de gordijnen hangt.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Niet naar R&P!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ah, misschien is het dan toch even handig wat onderzoek te doen ipv met zn allen meteen wat te gaan roepen.
Je hebt dus een jongen ontmoet, met kerst?
Of kende je hem al?
Jullie hebben (nog) geen relatie, of gehad?
Jij wil hem, je denkt (of hoopt) dat hij jou wil?
En nu wil je van hem horen: Ik wil je!
Ga ik de goede kant op?
Mag deze naar R&P?
Oe! Dat was ik alweer bijna vergeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Heerlijk!!
Nou nog een warme sjaal erbij en het is helemaal af!
dat klinkt onderhand een beetje net als wat de onbekende klootzak met jou heeft gedaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef Anosmie het volgende:
Oe! Dat was ik alweer bijna vergeten.
*insteken, doorduwen, omdraaien.. en erm..laten vallen*
*grin*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
dat klinkt onderhand een beetje net als wat de onbekende klootzak met jou heeft gedaan?
het laatste dan natuurlijk....
Typische uitspraak van een puber die nog nooit bij een andere vrouw dan zn moeder is geweest.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Typische uitspraak van een puber die nog nooit bij een andere vrouw dan zn moeder is geweest.
Vrouwen poepen wel, hele grote stinkende hopen!
Ik zal beter mn best doen P.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dat is voor kinderen!
Je maakt je er te gemakkelijk vanaf zo!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Typische uitspraak van een puber die nog nooit bij een andere vrouw dan zn moeder is geweest.
Vrouwen poepen wel, hele grote stinkende hopen!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is deze *klik*
kijk, daar is over na gedacht!quote:PRODUCTINFORMATIE
Belangrijkste voordelen
Een dikke bovenste laag van HR-foam en extra vulling verhogen het comfort.
Pocketveren geven het lichaam een goede ondersteuning.
Volgt de contouren van het lichaam, wat de bloedsomloop in spieren en huid vergemakkelijkt en er bovendien voor zorgt dat je goed ontspant.
De constructie van de veren geeft ventilatie en een aangenaam slaapklimaat.
De matras is keerbaar. Doordat je beide kanten kan gebruiken, blijft hij langer schoon en fris.
stuur je hem dit toch terug, blijft het tenminste schoon *klik*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wil hij het niet zeggen omdat ie denkt dat ie dan niet langer schoon en fris is?
Houd je mond en pijp me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Zullen we eens kijken of ze met die grote praat soortgelijke purperen staven oraal kan inserteren.quote:
Kijken of ze een beetje kan gaggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken of ze met die grote praat soortgelijke purperen staven oraal kan inserteren.
Daar dacht ik ook aan doen ik de TT lasdequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef timmmmm het volgende:
t Zijn 4 hele kleine woordjes
En als maakt je dat een beetje bang
'k Heb je lief,
Weet je zeker dat het er geen vier zijn?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan doen ik de TT lasde
4 kleine woordjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan doen ik de TT lasde
En dat is geen grote praatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken of ze met die grote praat soortgelijke purperen staven oraal kan inserteren.
Zal ik het dan maar uitleggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
Welke drie woorden gaat het nou om? Een heel topic vol woorden en ik snap er nog niets van!
de, het, een,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
Welke drie woorden gaat het nou om? Een heel topic vol woorden en ik snap er nog niets van!
"Ik ben zwerver" ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
quote:
quote:Ik wil taart.
quote:Geef eens taart.
quote:Heb je taart?
quote:Een taart gezien?
quote:Waar is taart?
quote:Is er taart?
quote:mmm slagroom taart![]()
quote:Sterf! Oude taart!
quote:Moet meer taart..![]()
Die kennen het lazarus krijgen. Hun hebben al mooi weer [en wij niet]quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
En die kindertjes in afrika dan!
[ afbeelding ]
ik wil neuqen ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Anosmie het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn? 3 kleine woordjes.
Zo frustrerend om niet te horen waar je zo ongeloveloos naar verlangt.
Ik heb het volgens mij wel al een keer of 3 op die ene avond tegen hem gezegd. Maar hij slaat gewoon dicht. Toen ik er letterlijk om vroeg zei hij: Ik sms het je morgen wel..
Nou ik wacht nog steeds.![]()
Ik word hier zo onzeker van.
Daar begin ik altijd mee: "sorry, je hebt volkomen gelijk"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Hij wil gewoon van het gezeik afzijn, dusdoet hij net alsof hij het met jeeens is, zodat hij mag neuken vanavond.
Heb je Miss A. daar al vaak mee gepest?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar begin ik altijd mee: "sorry, je hebt volkomen gelijk"Worden ze helemaal gek van want dan kan er geen frustratie meer geuit worden
Hij zit gewoon thuis mee te lezen hier op FOK.quote:
uhuh... en dan goedmaaksex,, klaarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je Miss A. daar al vaak mee gepest?
Ik denk het..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:01 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Hij zit gewoon thuis mee te lezen hier op FOK.
Ik heb geen zelfbevestiging nodig. Als het al bestaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:07 schreef Cascade het volgende:
Gelijk krijgen is voor onzekere mensen die zelfbevestiging nodig hebben...
heb ik gelijk of wat?
That's just plain cruel. A.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar begin ik altijd mee: "sorry, je hebt volkomen gelijk"Worden ze helemaal gek van want dan kan er geen frustratie meer geuit worden
Misschien. Maar de blokje om techniek werkt niet, want dan krijg je het dubbel zo hard terug als je weer terug bentquote:
My fucking god, hij houdt van je en dan hoeft hij het toch niet letterlijk op die manier te zeggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Anosmie het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn? 3 kleine woordjes.
Zo frustrerend om niet te horen waar je zo ongeloveloos naar verlangt.
Ik heb het volgens mij wel al een keer of 3 op die ene avond tegen hem gezegd. Maar hij slaat gewoon dicht. Toen ik er letterlijk om vroeg zei hij: Ik sms het je morgen wel..
Nou ik wacht nog steeds.![]()
Ik word hier zo onzeker van.
Hier moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ts doelt op iets in deze trend?
[ afbeelding ]
Anders lees je het topic evenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef -Will- het volgende:
[..]
My fucking god, hij houdt van je en dan hoeft hij het toch niet letterlijk op die manier te zeggen?
Hollywood much?
Hollywood is so overrated. En sinds wanneer gaat dit over houden van?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef -Will- het volgende:
[..]
My fucking god, hij houdt van je en dan hoeft hij het toch niet letterlijk op die manier te zeggen?
Hollywood much?
P&Dquote:Op zondag 4 januari 2009 00:02 schreef Anosmie het volgende:
Nee. Ik ben er zo eentje die het wil, zal en moet horen als ze ook daadwerkelijk gelijk heeft. Ontkennen is pijnlijk. En ik geef een ander ook grif gelijk mits hij het gelijk aan zijn zijde heeft. Dus why not return the favour?
hahaha, ik moest lachen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Wil je neuken?
Pijpen dan, slet?
Sterf, groezelige grafkut?
Ga koken, kreng?
Ga toch weg?
In your dreams?
Sinterklaas bestaat niet?
Vertel, wat wil je nou precies horen?
Dus iedereen die zei dat hij wilde neuken heeft gelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|