Was jij ziek op Leren-tellen-dag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vrouwen die ik hou van je willen horen![]()
Als je dat 1x hebt gezegd dan gaat et daarna alleen nog maar bergafwaarts
oi! niet generaliseren wil je!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Mannen zijn dood en moeten klootzakken Anos, jeweettog!
Nee. Het was een Pavlov reactie op je naam.. Sorry.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:57 schreef Pjederdy het volgende:
Zijn dat de drie kleine woordjes die je wilde horen??![]()
![]()
Het begon allemaal leuk en gezellig.. Ik weet ook niet waar het mis ging.quote:
Is die eenpersoonsmatras niet een synoniem voor "het is uit"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het begon allemaal leuk en gezellig.. Ik weet ook niet waar het mis ging.
Misschien heb ik het wel te vaak gezegd. Of misschien betekent dat eenpersoonsmatras wel iets heel diepzinnigs en staar ik me blind op de vering.
Ik ben verward. En confuus. *zucht*
Ik heb het over dit topic bitchquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het begon allemaal leuk en gezellig.. Ik weet ook niet waar het mis ging.
Misschien heb ik het wel te vaak gezegd. Of misschien betekent dat eenpersoonsmatras wel iets heel diepzinnigs en staar ik me blind op de vering.
Ik ben verward. En confuus. *zucht*
We hebben geen verkering. Dus niks uitmaken leek me ietwat onlogisch.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Is die eenpersoonsmatras niet een synoniem voor "het is uit".
Bitch? Dat zeg je maar tegen je moeder als ze weer eens dronken in de gordijnen hangt.quote:
Doe eens aardig bitchquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Bitch? Dat zeg je maar tegen je moeder als ze weer eens dronken in de gordijnen hangt.
Ah, misschien is het dan toch even handig wat onderzoek te doen ipv met zn allen meteen wat te gaan roepen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Bitch? Dat zeg je maar tegen je moeder als ze weer eens dronken in de gordijnen hangt.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Niet naar R&P!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ah, misschien is het dan toch even handig wat onderzoek te doen ipv met zn allen meteen wat te gaan roepen.
Je hebt dus een jongen ontmoet, met kerst?
Of kende je hem al?
Jullie hebben (nog) geen relatie, of gehad?
Jij wil hem, je denkt (of hoopt) dat hij jou wil?
En nu wil je van hem horen: Ik wil je!
Ga ik de goede kant op?
Mag deze naar R&P?
Oe! Dat was ik alweer bijna vergeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Heerlijk!!
Nou nog een warme sjaal erbij en het is helemaal af!
dat klinkt onderhand een beetje net als wat de onbekende klootzak met jou heeft gedaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef Anosmie het volgende:
Oe! Dat was ik alweer bijna vergeten.
*insteken, doorduwen, omdraaien.. en erm..laten vallen*
*grin*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:51 schreef HighLander het volgende:
[..]
dat klinkt onderhand een beetje net als wat de onbekende klootzak met jou heeft gedaan?
het laatste dan natuurlijk....
Typische uitspraak van een puber die nog nooit bij een andere vrouw dan zn moeder is geweest.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Typische uitspraak van een puber die nog nooit bij een andere vrouw dan zn moeder is geweest.
Vrouwen poepen wel, hele grote stinkende hopen!
Ik zal beter mn best doen P.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dat is voor kinderen!
Je maakt je er te gemakkelijk vanaf zo!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Typische uitspraak van een puber die nog nooit bij een andere vrouw dan zn moeder is geweest.
Vrouwen poepen wel, hele grote stinkende hopen!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is deze *klik*
Ik begrijp de clou niet. Het heeft niet eens pocketvering.
kijk, daar is over na gedacht!quote:PRODUCTINFORMATIE
Belangrijkste voordelen
Een dikke bovenste laag van HR-foam en extra vulling verhogen het comfort.
Pocketveren geven het lichaam een goede ondersteuning.
Volgt de contouren van het lichaam, wat de bloedsomloop in spieren en huid vergemakkelijkt en er bovendien voor zorgt dat je goed ontspant.
De constructie van de veren geeft ventilatie en een aangenaam slaapklimaat.
De matras is keerbaar. Doordat je beide kanten kan gebruiken, blijft hij langer schoon en fris.
stuur je hem dit toch terug, blijft het tenminste schoon *klik*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wil hij het niet zeggen omdat ie denkt dat ie dan niet langer schoon en fris is?
Houd je mond en pijp me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Mannen zijn dood en moeten klootzakken Anos, jeweettog!
Zullen we eens kijken of ze met die grote praat soortgelijke purperen staven oraal kan inserteren.quote:
Kijken of ze een beetje kan gaggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken of ze met die grote praat soortgelijke purperen staven oraal kan inserteren.
Daar dacht ik ook aan doen ik de TT lasdequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef timmmmm het volgende:
t Zijn 4 hele kleine woordjes
En als maakt je dat een beetje bang
'k Heb je lief,
Weet je zeker dat het er geen vier zijn?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan doen ik de TT lasde
4 kleine woordjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan doen ik de TT lasde
En dat is geen grote praatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zullen we eens kijken of ze met die grote praat soortgelijke purperen staven oraal kan inserteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |