quote:ik sms het je morgen wel
ik was kwetsbaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die moet ik onthouden![]()
dat vrouwen daar nog intrappen
Ik had hem een hint gegeven via de mail.. en toen stuurde hij een linkje naar een Ikea matras terug met eenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef koemleit het volgende:
lol hij houdt niet van je hij gebruikt je.....
daarom kan hij het niet zeggen.
vraag hem eens: "Ik gebruik je" te zeggen.
Dat kan ie wel wedden?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had hem een hint gegeven via de mail.. en toen stuurde hij een linkje naar een Ikea matras terug met een
'' erachter.
Ik haat mannen.
Whehehequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had hem een hint gegeven via de mail.. en toen stuurde hij een linkje naar een Ikea matras terug met een
'' erachter.
Ik haat mannen.
En terecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
'' erachter.
Ik haat mannen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:33 schreef -SG- het volgende:
Kwartet
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee KUT TIMMMMM!
Ja maar dat boeit toch niet...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja maar.. Ik weet niet eens hoe je heet!
Als we je nodig hebben dan vragen we het wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een teringtopic. TS die niet duidelijk is en het is gewoon crap.
TS is vrouw.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een teringtopic. TS die niet duidelijk is en het is gewoon crap.
Dat is toch duidelijk, hij wilde het net zeggen, maar toen luisterde hij naar je, en kreeg hij kramp. Toen kwam er natuurlijk niets meer uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Croup!.
Jij bent een man. Waarom zegt hij het nu niet gewoon? Vertel het me..
Ga es doodquote:
Maar waarom stuurt ie dan die link naar een ikeamatras? Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk, hij wilde het net zeggen, maar toen luisterde hij naar je, en kreeg hij kramp. Toen kwam er natuurlijk niets meer uit.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt ie dan die link naar een ikeamatras? Wat betekent dat?
Ik ben echt confuus.
quote:
De spieren rond zijn mond verkrampten, hij kon nog wel dingen sturen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
Hij wil 1 night stand :$quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
Juicyhil is homoquote:
Omdat hij een baas is!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
Hoe weet je dat?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet het!
Het ikea matras betekent dat hij het wel wìl zeggen, maar hij gaat naar zweden verhuizen, en dat wil hij je niet aandoen!
En hoeveel eten heb je nog overquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Mannen zijn dood en moeten klootzakken Anos, jeweettog!
Repscet voor je steun.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Jouw probleem is dat je een eigenzinnige vrouw bent, eentje met een eigen wil, initiatief, iemand die nadenkt. Laat dat toch eens varen! Blijf lekker thuis, wacht op hem, brei in de tussentijd een sjaal, bak een appeltaart of borduur een mooi werkje voor aan de muur en je zult merken dat hij binnen de kortste keren weer voor je deur staat, popelend om je een flinke pets op de billen te geven, hunkerend naar het moment waarop jij hem dat welverdiende ijskoude flesje bier aanreikt. Daar doe je het toch allemaal voor?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Croup!.
Jij bent een man. Waarom zegt hij het nu niet gewoon? Vertel het me..
Op tafel liggen nog 4 zaken kerstschuim, 1 zak kerstkransen ( koek) 2 zaken kerstkransen ( chocola) en kerstbonbonsquote:
En die kindertjes in afrika dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op tafel liggen nog 4 zaken kerstschuim, 1 zak kerstkransen ( koek) 2 zaken kerstkransen ( chocola) en kerstbonbons
What about vegters rolletjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op tafel liggen nog 4 zaken kerstschuim, 1 zak kerstkransen ( koek) 2 zaken kerstkransen ( chocola) en kerstbonbons
Omdat wij vrouwen dat willen horenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DurumDoner het volgende:
TS, hoeveel boeit het nou eigenlijk echt? En waarom?
90 breed?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is deze *klik*
Ik begrijp de clou niet. Het heeft niet eens pocketvering.
zomg pauper styloquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het is deze *klik*
Ik begrijp de clou niet. Het heeft niet eens pocketvering.
Crou, jij weet het altijd zo romantisch te schetsen. Maar zegt hij het dan ook? Of moet ik met die licht corrigerende tik op mn bips genoegen nemen? En is dat genoeg voor mij? Ik weet het niet. Misschien heb ik meer nodig in het geheel. Zoveel twijfels..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je een eigenzinnige vrouw bent, eentje met een eigen wil, initiatief, iemand die nadenkt. Laat dat toch eens varen! Blijf lekker thuis, wacht op hem, brei in de tussentijd een sjaal, bak een appeltaart of borduur een mooi werkje voor aan de muur en je zult merken dat hij binnen de kortste keren weer voor je deur staat, popelend om je een flinke pets op de billen te geven, hunkerend naar het moment waarop jij hem dat welverdiende ijskoude flesje bier aanreikt. Daar doe je het toch allemaal voor?
Niet alle mannen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
Dat dan weer wel!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jij begrijpt het tenminste.![]()
Mannen zijn zwijnen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |