quote:ik sms het je morgen wel
ik was kwetsbaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die moet ik onthouden![]()
dat vrouwen daar nog intrappen
Ik had hem een hint gegeven via de mail.. en toen stuurde hij een linkje naar een Ikea matras terug met eenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef koemleit het volgende:
lol hij houdt niet van je hij gebruikt je.....
daarom kan hij het niet zeggen.
vraag hem eens: "Ik gebruik je" te zeggen.
Dat kan ie wel wedden?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had hem een hint gegeven via de mail.. en toen stuurde hij een linkje naar een Ikea matras terug met een
'' erachter.
Ik haat mannen.
Whehehequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik had hem een hint gegeven via de mail.. en toen stuurde hij een linkje naar een Ikea matras terug met een
'' erachter.
Ik haat mannen.
En terecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
'' erachter.
Ik haat mannen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:33 schreef -SG- het volgende:
Kwartet
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee KUT TIMMMMM!
Ja maar dat boeit toch niet...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja maar.. Ik weet niet eens hoe je heet!
Als we je nodig hebben dan vragen we het wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een teringtopic. TS die niet duidelijk is en het is gewoon crap.
TS is vrouw.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een teringtopic. TS die niet duidelijk is en het is gewoon crap.
Dat is toch duidelijk, hij wilde het net zeggen, maar toen luisterde hij naar je, en kreeg hij kramp. Toen kwam er natuurlijk niets meer uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Croup!.
Jij bent een man. Waarom zegt hij het nu niet gewoon? Vertel het me..
Ga es doodquote:
Maar waarom stuurt ie dan die link naar een ikeamatras? Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk, hij wilde het net zeggen, maar toen luisterde hij naar je, en kreeg hij kramp. Toen kwam er natuurlijk niets meer uit.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt ie dan die link naar een ikeamatras? Wat betekent dat?
Ik ben echt confuus.
quote:
De spieren rond zijn mond verkrampten, hij kon nog wel dingen sturen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
Hij wil 1 night stand :$quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
Juicyhil is homoquote:
Omdat hij een baas is!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben echt confuus.
Hoe weet je dat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |