Zal ik het dan maar uitleggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
Welke drie woorden gaat het nou om? Een heel topic vol woorden en ik snap er nog niets van!
de, het, een,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
Welke drie woorden gaat het nou om? Een heel topic vol woorden en ik snap er nog niets van!
"Ik ben zwerver" ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt ie dan die link naar een ikeamatras? Wat betekent dat?
Ik ben echt confuus.
quote:
quote:Ik wil taart.
quote:Geef eens taart.
quote:Heb je taart?
quote:Een taart gezien?
quote:Waar is taart?
quote:Is er taart?
quote:mmm slagroom taart![]()
quote:Sterf! Oude taart!
quote:Moet meer taart..![]()
Die kennen het lazarus krijgen. Hun hebben al mooi weer [en wij niet]quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
En die kindertjes in afrika dan!
[ afbeelding ]
ik wil neuqen ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:22 schreef Anosmie het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn? 3 kleine woordjes.
Zo frustrerend om niet te horen waar je zo ongeloveloos naar verlangt.
Ik heb het volgens mij wel al een keer of 3 op die ene avond tegen hem gezegd. Maar hij slaat gewoon dicht. Toen ik er letterlijk om vroeg zei hij: Ik sms het je morgen wel..
Nou ik wacht nog steeds.![]()
Ik word hier zo onzeker van.
Daar begin ik altijd mee: "sorry, je hebt volkomen gelijk"quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Hij wil gewoon van het gezeik afzijn, dusdoet hij net alsof hij het met jeeens is, zodat hij mag neuken vanavond.
Heb je Miss A. daar al vaak mee gepest?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar begin ik altijd mee: "sorry, je hebt volkomen gelijk"Worden ze helemaal gek van want dan kan er geen frustratie meer geuit worden
Hij zit gewoon thuis mee te lezen hier op FOK.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |