SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:Je wordt treinconducteur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Krijg je toch nog iets op de rails.quote:
Krijg je voortaan je railrunner gratisquote:
Misschien komt hij jou wel helpen met zo'n ding, je weet welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Krijg je voortaan je railrunner gratis
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Ik ben het spoor al tijden bijster.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Krijg je toch nog iets op de rails.
Nee, dat moeten de mensen van de taxi doen, die van de NS zijn te domquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien komt hij jou wel helpen met zo'n ding, je weet wel.
Van horen zeggen weet ik dat het Koeman wordt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Breach het volgende:
En van de nieuwe mod geen enkel spoor..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Kopbal het volgende:
Dus jij bent in de toekomst verantwoordelijk voor verkeerde wissels Sjiimz?
Die ging al naar Lokomotiv Moskou.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van horen zeggen weet ik dat het Koeman wordt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Kopbal het volgende:
Dus jij bent in de toekomst verantwoordelijk voor verkeerde wissels Sjiimz?
quote:
Breng je me nou op een dwaalspoor?quote:
Ik denk dat dit het eindstation is voor denthemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Breng je me nou op een dwaalspoor?.
Nee, ik zie het gewoon in je zitten, je staat ergens voorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Breng je me nou op een dwaalspoor?.
Koeman hè, maar die was zeker te diep.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Kopbal het volgende:
Nog steeds geen grap over een trein die maar 1 keer langskomt? Valt me tegen.
De grap met jood en sjimz wilde ik niet makenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Kopbal het volgende:
Sjimz liet je raden naar zijn vorige vriendje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koeman hè, maar die was zeker te diep.
Ik faal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koeman hè, maar die was zeker te diep.
Als je op het spoor staat is 1 x genoeg hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Kopbal het volgende:
'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
Wat zijn de consequenties voor BSB, ivm zijn gesjoemel met de stemmen?
Ik heb nergens gesjoemeld met de stemmen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
Ik wist het wel, alleen omdat ik jood benquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
De #B in de TT slaat natuurlijk op de nieuwe mod. Breach, BSB, Borisz of toch weer Blawh.
Sorry Den.
Dat hij op één in de poll staatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
BerroTobbie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
De #B in de TT slaat natuurlijk op de nieuwe mod. Breach, BSB, Borisz of toch weer Blawh.
Sorry Den.
Je hoort van mijn advocaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nergens gesjoemeld met de stemmen.²
Ze zien het niet in je zitten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wist het wel, alleen omdat ik jood ben
Juist wel, ik sta voor VBLquote:
Trots op VBL?quote:
Als er geen drempel is wel jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Trots op VBL?
Je gaat niet links, je gaat niet rechts maar je rijdt rechtdoor?
Grulez telt niet als bronquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Meerdere bronnen bevestigen nu dat het TR gaat worden.
Je gaat dus problemen uit de weg? Goede eigenschap als modquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
Sorry Den.
Omdat het met dubbel L isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom staat die prachtige pol niet meer in de OP ?
Jij wil alleen maar gevraagd worden, jij solliciteert niet.quote:
Wat een divaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar gevraagd worden, jij solliciteert niet.
Omdat het nu wachten is op de witte rook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom staat die prachtige poll niet meer in de OP ?
Oeh ! Er komt brand ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat het nu wachten is op de witte rook.
Nee, we gaan een joint roken bij BSB thuisquote:
Ik ben solidair met Adoquote:
Alleen omdat je wilt dat hij je slaat?quote:
Oh, daar gaat m'n vredespijp offerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, we gaan een joint roken bij BSB thuis
Grrrrrrr, jij wilt mij meppen !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen omdat je wilt dat hij je slaat?
Ik sla meestal geen vrouwenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Grrrrrrr, jij wilt mij meppen !![]()
Ik wil slechts dominante mannen steunen
Wie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Adothehague het volgende:
kleinezusje en ik worden de nieuwe mods.
Die Funes is echt om je dood te lachen, topacteur.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, we gaan een joint roken bij BSB thuis
Dan verlaat ik VBLquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Adothehague het volgende:
En mij wil je ook al niet, wie wil je dan wel? Ray etc die vindt je ook maar slechtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef Adothehague het volgende:
Als Bansheeboy het maar niet wordt.
Dan stroomt VBL leeg.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
En mij wil je ook al niet, wie wil je dan wel? Ray etc die vindt je ook maar slecht
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
En mij wil je ook al niet, wie wil je dan wel? Ray etc die vindt je ook maar slecht
Ik zie TerroRobbie hier graag als moderator.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben katholiekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zie TerroRobbie hier graag als moderator.
Ik bedoel 3 joden als mods is sowieso eigenlijk al van de zotte.
Hij bedoelde niet jou, heet jij kleinezusje? Jij heet kleinzusje, ik denk dat hij zijn echte zusje wilt als mede modquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen, moet fit zijn voor onze nieuwe taak![]()
dat jij voor ajax ben maakt niet uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen, moet fit zijn voor onze nieuwe taak![]()
( ben wel voor Ajax trouwens, maar bij ons slaapt de duivel niet op het kussen toch ?)
Herkenbaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar gevraagd worden, jij solliciteert niet.
Ach.. ook een geloof van Abraham, dus who cares.quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dat jij voor ajax ben maakt niet uit.
Maar die jim enzo is gewoon te irritant als mod.
Ik ben bovenal voetballiefhebber, oké, ik heb een lichte voorkeur voor AZ vanwege hun outstanding soccer filosofy, maar dat neemt niet weg dat ik objectief ben en dat VBL me aan mijn hart gaat. Ik voel me heel betrokken bij VBL.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef Adothehague het volgende:
Als Bansheeboy het maar niet wordt.
Dan stroomt VBL leeg.
We redden het ! Echt !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dat jij voor ajax ben maakt niet uit.
Maar die jim enzo is gewoon te irritant als mod.
Oeh, nu moet ik jou kiezen !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Pas maar op, daar knappen vrouwen snel op af.
Heeft ray je nog niet verteld dat je sowieso niet in aanmerking komt om moderator te worden als je in iedere posts dezelfde PI en smylies zet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bovenal voetballiefhebber, oké, ik heb een lichte voorkeur voor AZ vanwege hun outstanding soccer filosofy, maar dat neemt niet weg dat ik objectief ben en dat VBL me aan mijn hart gaat. Ik voel me heel betrokken bij VBL.²
Dat je betrokken bent, wil nog niet zeggen dat je in de smaak valt bij het gros van de users.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bovenal voetballiefhebber, oké, ik heb een lichte voorkeur voor AZ vanwege hun outstanding soccer filosofy, maar dat neemt niet weg dat ik objectief ben en dat VBL me aan mijn hart gaat. Ik voel me heel betrokken bij VBL.²
Geef jij jezelf enige kans dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Heeft ray je nog niet verteld dat je sowieso niet in aanmerking komt om moderator te worden als je in iedere posts dezelfde PI en smylies zet?
Nee? Okee dan bij deze: JIJ BEN UITGESLOTEN>
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oeh, nu moet ik jou kiezen !
Shit, doe geen oog dicht
Maar je bent toch amper op VBL?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jazeker.
Integenstelling tot jou.
Maakt niet uit, van jouw kan ik et hebbe.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Het was niet mijn intensie om te wroeten in jullie prille relatie hoor.
Maar ik ben natuurlijk blij dat je voor mij kiest.![]()
Wanneer gaan we seksen?
Sorry ADO...
Nee, maar als jij moderator wordt gaat dat veranderen.quote:
okidokiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, maar als jij moderator wordt gaat dat veranderen.
Ik zal je ontgroenen tot je mod- af ben.
Ik zal een goed woordje voor je doen bij de mods.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maakt niet uit, van jouw kan ik et hebbe.
Hoe dat zo dan ineens? Tot een paar dagen terug kon niemand je hier. Het feit dat je hier pas bent zegt niets over je competenties, ik heb er nl. alle vertrouwen in. Zeker? Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jazeker.
Integenstelling tot jou.
Ik kom al in VBL toen jij nog in de verrenkijker zat hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe dat zo dan ineens? Tot een paar dagen terug kon niemand je hier. Het feit dat je hier pas bent zegt niets over je competenties, ik heb er nl. alle vertrouwen in. Zeker? Ja.²
Dat doe ik toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef denthemen het volgende:
Ado, ga eens normaal een discussie aan zonder meteen haantjes gedrag te vertonen
Het wordt nu een beetje laat om fantsoenlijk te ontgroenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer wordt het bekend?
Ik heb er zin anquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het wordt nu een beetje laat om fantsoenlijk te ontgroenen.
Morgenavond tegen een uur of 7 lijkt mij een prima tijdstip. (dan is het lekker druk)
Kan de nieuwe mod ook alvast wat aan zijn ( of haar) nieuwe knopjes wennen.
Ado: zaterdag 19 november 2005 @ 11:47quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kom al in VBL toen jij nog in de verrenkijker zat hoor.
Men kent mij hier al wat langer dan jou. En men kent mij vooral in de positieve zin in het woord, itt tot jou. Jouw kent iedereen vanwege je irritante posts, met smylies enzo.
Adothehague moderator for PRESIDENT>
Pwndquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ado: zaterdag 19 november 2005 @ 11:47
BSB: maandag 9 juli 2001 @ 10:57
Case closed
Ja denthemen je heb helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Case closed
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Case closed
De feiten spreken voor zichquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja denthemen je heb helemaal gelijk![]()
Klonen doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich
OF WIL JIJ ZEGGEN DAT EEN TOEKOMSTIG MOD AAN HET KLONEN IS?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klonen doe ik niet aan.
Maar wie zegt dat BSB dat account niet van iemand anders heeft gekregen?
Ik bedoel, lever jij maar eens bewijs dat hij al vanaf 2001 daadwerkelijk aan het posten is.
wtf idd.quote:
Of een bazentopicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
wtf idd.
Doe dan een Sinterklaazentopic.
Jij heb ongelijk net zolang tot het tegendeel bewezen is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]Dat gaat nog wat worden als jij mod ben.. Geef nou eens gewoon je ongelijk toe...
BSB moet zijn onschuld gaan bewijzen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij heb ongelijk net zolang tot het tegendeel bewezen is.
Kortom: Kom maar met bewijs dat het daadwerkelijk BSB was die al vanaf 2001 aan het posten is, en niet iemand anders.
Like the weard is he trust his clients.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef Adothehague het volgende:
Kom maar met bewijs dat het daadwerkelijk BSB was die al vanaf 2001 aan het posten is, en niet iemand anders.
Ik ga jou niks bewijzenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Like the weard is he trust his clients.
Je draait het om zoals je ongetwijfeld zult weten. Het is regel dat iedereen met zijn eigen account post. Jij bent degene die beweert, dus bewijs maar. Rare discussie dit.²
Daar rekende wij al op, maar altijd fijn zo'n stukje bevestiging.quote:
We gaan met respect met elkaar om toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar rekende wij al op, maar altijd fijn zo'n stukje bevestiging.²
Je rol, wat doe je?!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Like the weard is he trust his clients.
Je draait het om zoals je ongetwijfeld zult weten. Het is regel dat iedereen met zijn eigen account post. Jij bent degene die beweert, dus bewijs maar. Rare discussie dit.²
Is dit onderdeel van een training? Omgaan met pubers?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij heb ongelijk net zolang tot het tegendeel bewezen is.
Kortom: Kom maar met bewijs dat het daadwerkelijk BSB was die al vanaf 2001 aan het posten is, en niet iemand anders.
Eind goed al goed, het heeft even geduurd, maar uiteindelijk ben je het met me eens. Wat wordt hier bewezen? Dat zolang men goede argumenten gebruikt men vroeg of laat wel overstag gaat. Zoals Ado hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
We gaan met respect met elkaar om toch?
Dan moet jij dit ook respecteren ja toch? JA !!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eind goed al goed, het heeft even geduurd, maar uiteindelijk ben je het met me eens. Wat wordt hier bewezen? Dat zolang men goede argumenten gebruikt men vroeg of laat wel overstag gaat. Zoals Ado hier.
Ik respecteer dit zeer zeker van je. Je had nl. ook de mogelijkheid om koppig te blijven en goede argumenten te negeren. Dat heb je niet gedaan en dat is wat ons betreft zeer prijzenswaardig.²
Dat, is een serieuze belediging van de de gemiddelde puberquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
Is dit onderdeel van een training? Omgaan met pubers?
Ik ben blij dat je de competentie opsommen beheerst.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eind goed al goed, het heeft even geduurd, maar uiteindelijk ben je het met me eens. Wat wordt hier bewezen? Dat zolang men goede argumenten gebruikt men vroeg of laat wel overstag gaat. Zoals Ado hier.
Ik respecteer dit zeer zeker van je. Je had nl. ook de mogelijkheid om koppig te blijven en goede argumenten te negeren. Dat heb je niet gedaan en dat is wat ons betreft zeer prijzenswaardig.²
Nee....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik die topictitel zie moet ik denken aan ééndagsvliegen. Is er een parallel met dit topic? Of....²
Is dat al zeker? Ik zou er erg verheugd mee zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:24 schreef Kopbal het volgende:
TerrorRobbie gaat het dus worden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik die topictitel zie moet ik denken aan bleekselderij. Is er een parallel met dit topic? Of....²
Nee het over 1 kam scheren van alle users omdat 2 klapjosti's discussiëren is modwaardig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als je dit topic zo doorleest zou je toch gaan denken dat daar echt geen nieuwe mod tussen zit.
Wat een niveau.
Om over je eigen woordgrappen maar te zwijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als je dit topic zo doorleest zou je toch gaan denken dat daar echt geen nieuwe mod tussen zit.
Wat een niveau.
Ik hoop dat er als de nieuwe mod eenmaal bekend is wat belletjes gaan rinkelen bij de users in dit topic en we a la Wie is de Mol? de stille hints van moderators eens gaan doornemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Om over je eigen woordgrappen maar te zwijgen
Ik hoop zelf dat er ook users zijn die wel gesolliciteerd hebben, maar niet meedoen in dit topic...
Zijn er stille hints dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop dat er als de nieuwe mod eenmaal bekend is wat belletjes gaan rinkelen bij de users in dit topic en we a la Wie is de Mol? de stille hints van moderators eens gaan doornemen.
De TT was net even het Barneveld topic. En pak de atlas er maar bij, Kootwijkerbroek is een gehucht vlakbij Barneveld.quote:
Ik zou wel heel tevreden met hem zijn. Hij is stabiel, objectief, verfijnd en oprecht. Wat mij begreft: doe mij die ma.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je bedoelt toch niet al die 'stille hints' richting denthemen hè?
Kootwijkerboek is vast een hint. Dan wordt het bjoro denk ik!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De TT was net even het Barneveld topic. En pak de atlas er maar bij, Kootwijkerbroek is een gehucht vlakbij Barneveld.
Ken je provincie
En die B.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kootwijkerboek is vast een hint. Dan wordt het bjoro denk ik!
[HOOLS] Hét VBL-café #1355 - En dat is tien...
Inderdaad. En de Q is de 17e letter in het alfabet.quote:
Ergens hoop ik dat Ado en kleinzusje mod wordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef _Mike_ het volgende:
Of je maakt je even druk om een forum mod!
Waaromquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat Ado en kleinzusje mod worden
Ik heb nog niks gehoord. Verwacht toch wel dat alle gesolliciteerden op zijn minst een berichtje krijgen dat en waarom ze het niet zijn geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Meerdere bronnen bevestigen nu dat het TR gaat worden.
TR hopelijk wordt jij echt moderator in VBL.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord. Verwacht toch wel dat alle gesolliciteerden op zijn minst een berichtje krijgen dat en waarom ze het niet zijn geworden.
Ja, je hebt min of meer hetzelfde rijtje als ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:31 schreef Adothehague het volgende:
Ik gun het eigenlijk 3 mensen: Terrorobbie, Kleinzusje of Adothehague.
Mijn naamt begint ermeequote:
Jij wil dus van je geld af?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het blijft lang stil...
Ik zet mijn geld op borisz.
Nee.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee.
Heb je nog een stille hint voor me?
Die hint had ik zelf ook al bedacht, een beetje jammer want daar schiet ik niks mee op.quote:
Ik op Happel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het blijft lang stil...
Ik zet mijn geld op borisz.
Het gaat om mijn opvolger he.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef Adothehague het volgende:
Forza Vaduz.
Jammer dat je vertrekt, ik dacht eigenlijk dat jij juist de nieuwe mod in VBL ben omdat je blauw ben.quote:
Deze quote geeft wel heel erg aan hoe betrokken je altijd bent geweest bij VBLquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jammer dat je vertrekt, ik dacht eigenlijk dat jij juist de nieuwe mod in VBL ben omdat je blauw ben.
Jou nickname doet me altijd denken aan die club die in de Zwitserse hoogste afdeling speelt maar in Liechtenstein gevestigd is.
Dat zie je verkeerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Deze quote geeft wel heel erg aan hoe betrokken je altijd bent geweest bij VBL
Vandaar dat Tong80 RayMania pas Rayman noemdequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd eigenlijk.
Ik heb me altijd voorbeeldig gedragen en daarom heb ik nooit met mods in VBL te maken gehad.
Ik zeg altijd maar zo: Als je de mods van een subforum waar je post kent, dan hou je je niet aan de regels binnen het subforum.
Alvast gefeliciteerd he!quote:
TR is wel rellerig, maar hij doet het alleen om VBL beter te maken, daarom zou ik het ook een goeie optie vinden als mod. Borisz trouwens ook, maar iemand als Happel zou ook goed zijn. Als het maar iemand is die veel op VBL te vinden was vóór de sollicitatie, en die objectief kan oordelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
Ik geef hem ook de meeste kans als hij gesolliciteerd heeft.
- dentehemen is teveel Ajax
- TerroRobbie is te rellerig
- Bansheeboy en ADO worden niet serieus genomen
- En ikzelf heb niet gesolliciteerd
Dus óf borisz of iemand die we niet verwachten
Daar is hij ook op gebaseerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Adothehague het volgende:
Jou nickname doet me altijd denken aan die club die in de Zwitserse hoogste afdeling speelt maar in Liechtenstein gevestigd is.
Nah ik zie het niet gebeuren dat TR in deze mod-samenstelling plaatsneemt. Tenzij ze zoiets hebben van 'laat het nu maar eens zien dan', maar daarvoor acht ik het risico te groot. Borisz lijkt me prima en Happel ken ik eigenlijk niet goed, maar ook dat is een prima optie denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
TR is wel rellerig, maar hij doet het alleen om VBL beter te maken, daarom zou ik het ook een goeie optie vinden als mod. Borisz trouwens ook, maar iemand als Happel zou ook goed zijn. Als het maar iemand is die veel op VBL te vinden was vóór de sollicitatie, en die objectief kan oordelen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als TR mod wordt eet ik mijn schoen op.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Het siert hem wel, dat hij nu niet als een paar andere users de kont in probeert te kruipen van de huidige moderators
Wie doet dat wel dan? De enige die ik kan bedenken dat ben ikzelf en idat was één grote grap. Ik heb bovendien niet eens gesolliciteerd. Dus ben benieuwd wie je bedoeltquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Ik denk toch dat Robbie het niet gaat worden. Het siert hem wel, dat hij nu niet als een paar andere users de kont in probeert te kruipen van de huidige moderators
Ik noem geen namen, maar volgens mij bedoeld hij ADO.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Wie doet dat wel dan? De enige die ik kan bedenken dat ben ikzelf en idat was één grote grap. Ik heb bovendien niet eens gesolliciteerd. Dus ben benieuwd wie je bedoelt
Heeft iemand die ooit serieus genomen dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar volgens mij bedoeld hij ADO.
Ik heb nooit echt de ambitie gehad moderator te worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar volgens mij bedoeld hij ADO.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de ambitie gehad moderator te worden.
Weet je wat ambitie is? Juist ja iets wat Feyenoord niet heeft daar onderin de eredivisie.
hap hap hapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de ambitie gehad moderator te worden.
Weet je wat ambitie is? Juist ja iets wat Feyenoord niet heeft daar onderin de eredivisie.
Omdat ik alleen voor even moderator zou willen worden om Ajacieden allemaal te bannen van dit forum.quote:
Daar heb je een FA voor nodig en laat dat nou net een Ajacied zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat ik alleen voor even moderator zou willen worden om Ajacieden allemaal te bannen van dit forum.
Een mod kan niet bannen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat ik alleen voor even moderator zou willen worden om Ajacieden allemaal te bannen van dit forum.
Om moderator te kunnen worden van VBL zal je toch tenminste de lagere school hebben moeten afgemaakt en het puberale gedrag een heel klein beetje achter je gelaten te hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
de lagere school
quote:In jou geval
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Om moderator te kunnen worden van VBL zal je toch tenminste de lagere school hebben moeten afgemaakt en het puberale gedrag een heel klein beetje achter je gelaten te hebben.
In jou geval zou ik het over een jaar of 15 nog eens proberen, qua sollicitatie.
Geen idee, reken maar op volgende week voor het gemak.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:34 schreef denthemen het volgende:
Ray, wanneer ga je de emails versturen? Wanneer FB weer onder controle is?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
WHAHAHAHAHAHHAHAAH EPIC FAIL!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kom al in VBL toen jij nog in de verrenkijker zat hoor.
Men kent mij hier al wat langer dan jou. En men kent mij vooral in de positieve zin in het woord, itt tot jou. Jouw kent iedereen vanwege je irritante posts, met smylies enzo.
Adothehague moderator for PRESIDENT>
Het is toch allang gelekt dat ik weer mod wordtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
Bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Ik denk toch dat Robbie het niet gaat worden. Het siert hem wel, dat hij nu niet als een paar andere users de kont in probeert te kruipen van de huidige moderators
Dat is zeker een kwaliteit ja, dat onopvallende. Met RM en Sjimz heb je al 2 wél uitgesproken mods. Dus past hij er prima bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Borisz zal het wel worden inderdaad, vrij kleurloos, geen uitsproken mening. Beetje type -vaduz-. Misschien wel een goede mod, ik weet het niet.
Ja precies. Zo benoemde ik het eerder al. Dat heeft VBL (kijk maar naar de huidige discussies) juist niet nodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Borisz zal het wel worden inderdaad, vrij kleurloos, geen uitsproken mening.
Die heeft ondanks zn bescheidenheid meer persoonlijkheid.quote:Beetje type -vaduz-.
Sorry maar nee.quote:Misschien wel een goede mod, ik weet het niet.
Dat lijkt mij ook sterk inderdaad, tijdens mijn laatste ban maakten bepaalde VBL mod(s) zich erg sterk voor een ban voor onbepaalde tijd.quote:Nah ik zie het niet gebeuren dat TR in deze mod-samenstelling plaatsneemt.
We wachten ook nog steeds op de uitslag van de zomerquiz.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:36 schreef RayMania het volgende:
Geen idee, reken maar op volgende week voor het gemak.
Eigenlijk ben je onze Obama of nee sterker Mandelaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat lijkt mij ook sterk inderdaad, tijdens mijn laatste ban maakten bepaalde VBL mod(s) zich erg sterk voor een ban voor onbepaalde tijd.
Klopt, we zijn nog steeds jouw inzending aan het zoeken. Aardig hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
We wachten ook nog steeds op de uitslag van de zomerquiz.
Auwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt, we zijn nog steeds jouw inzending aan het zoeken. Aardig hè.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je onze Obama of nee sterker Mandela![]()
Zie ik hier een hint?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsjeblieft, nieuwe collega van me; De VBL ZomerQuiz 2008; Met mooie AktieSport-prijzen!
Charismatisch? Met díe blubberpens?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je onze Obama of nee sterker MandelaTegenstrijdig met de heersende opinie, sterk, charismatisch, maar nodig in tijden van haat en verderf.
quote:
Het zinkt en zij gaat dood.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:01 schreef Kopbal het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Of dit topic blijven volgen, of titanic gaan kijken.
Een charismatische buik?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Charismatisch? Met díe blubberpens?
Oh noes!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het zinkt en zij gaat dood.
Nou, nu hoef je ook niet meer te kijken. Sorry.
Zij gaat helemaal niet dood.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het zinkt en zij gaat dood.
Nou, nu hoef je ook niet meer te kijken. Sorry.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Ontopic; ik denk dat de nieuwe mod nog wel eens verrassend kan zijn.
Prosac, heeft hij gesolliciteerd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Dacht dat jij wegmoest... Ga weg dan, met je kuthints.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Ik heb wél vrouwelijk contact buiten Fok! inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:03 schreef RayMania het volgende:
Ik heb die film nog nooit gezien, maar TR blijkbaar wel.
Kwaliteit of zekerheid?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Je moeder telt niet mee Rob.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb wél vrouwelijk contact buiten Fok! inderdaad.
Ik ga een beetje zeggen wie heeft gesolliciteerd jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Prosac, heeft hij gesolliciteerd?
Zag RM anders laatst nog met Smurfin om de hoek staan..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
beiden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kwaliteit of zekerheid?
met 'beide' neem ik geen genoegen...
Jullie hebben weer een Messenga uit PUB getrokken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Sonja Bakker?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kon het proberenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga een beetje zeggen wie heeft gesolliciteerd ja.
Ja, we gaan iemand die niet in VBL komt mod maken. Dat lijkt me slim.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie hebben weer een Messenga uit PUB getrokken?
Dus geen Adoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, we gaan iemand die niet in VBL komt mod maken. Dat lijkt me slim.
Tuurlijk niet.
Zijn we "wie is het?" aan het spelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Grulez het volgende:
Is het een herintreder?
Het zou niet de eerste keer zijn inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef RayMania het volgende:
Ja, we gaan iemand die niet in VBL komt mod maken. Dat lijkt me slim.
Tuurlijk niet.
ach ik kan het proberen tochquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zijn we "wie is het?" aan het spelen?
Straks vragen jullie nog "zit hij in een rolstoel?".
Moet je niet bij ons zijn, maar bij de FA's en mods van toenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn inderdaad![]()
Kaap postte hier nauwelijks (alleen Feyenoord topics), Messenga (had 5 posts in VBL ofzo voor ie mod werd), Scorpion ofzo op EK, IJsmeis (zocht weer aandacht)
jorien of cyberiaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
Houdt de desbetreffende persoon van XBOX-en?
Heeft hij sex met Boys1985? Of is die ook te duidelijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zijn we "wie is het?" aan het spelen?
Straks vragen jullie nog "zit hij in een rolstoel?".
Maar een mager verweer TR.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik nou (te) dik was waren deze woordspelingen e.d. best leuk, maar nu slaan ze eigenlijk nergens op
Zit er dik in.quote:
Sorry, ik wist niet dat men in Groningen met 'onze' zichzelf bedoeld.quote:
Ons pa is toch ook je eigen vader?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat men in Groningen met 'onze' zichzelf bedoeld.
Ons pap(s).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ons pa is toch ook je eigen vader?
Je hebt wel ooit in het Sonja Bakker-topic gepostquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik nou (te) dik was waren deze woordspelingen e.d. best leuk, maar nu slaan ze eigenlijk nergens op
Dat vindt Robbie een vet topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Grulez het volgende:
Gaan jullie maar naar het Verhoeven topic.
Eh oja... je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat men in Groningen met 'onze' zichzelf bedoeld.
Ja. Maar onze Mandela ofzoiets dergelijks vind ik niet voor jezelf praten noemen. Maar dit is een beetje offtopic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ons pa is toch ook je eigen vader?
Serieusquote:
WOEIWOEIWOEI!!!!11quote:
quote:
Ga weg man, ik ben nog een betere optie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Serieus? Jij bent ook wel een goeie optie
Ik maakte een garpje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Serieus? Jij bent ook wel een goeie optie
Jij komt uit Helmond. Hoe kan je dan in godsnaam een betere optie zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga weg man, ik ben nog een betere optie.
Ik trouwens ook.quote:
Ik ben de zwarte vader van Grulez.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja. Maar onze Mandela ofzoiets dergelijks vind ik niet voor jezelf praten noemen. Maar dit is een beetje offtopic.
En dan beschuldigt Denthemen mensen van inlikken bij de modsquote:
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar jullie zijn er al uit? Dan kan het toch gewoon gepost word neem ik aan.
Nu is de grap niet meer leuk, ik ben er al 1 keer inge"trapt"quote:
Jij bent voor Feyenoord, dat zegt ook wel genoeg lijkt me. En ik kom niet uit Helmond, ik woon in Helmond.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij komt uit Helmond. Hoe kan je dan in godsnaam een betere optie zijn?
Dan kom je er straks wel achter dat het echt is!~quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nu is de grap niet meer leuk, ik ben er al 1 keer inge"trapt"
quote:
Mij wel lijkt me?quote:
Ik bedoelde het anders. De messias vond ik nl weer iets teveel van het goede, maar later zal je me wel begrijpen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Maar onze Mandela ofzoiets dergelijks vind ik niet voor jezelf praten noemen. Maar dit is een beetje offtopic.
Ja dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij durft niet meer na wat ie de afgelopen dagen in FB heeft gelezen?
Oké, dan wacht ik daar opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders. De messias vond ik nl weer iets teveel van het goede, maar later zal je me wel begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |