Geen idee, reken maar op volgende week voor het gemak.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:34 schreef denthemen het volgende:
Ray, wanneer ga je de emails versturen? Wanneer FB weer onder controle is?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
Ik geef hem ook de meeste kans als hij gesolliciteerd heeft.
- dentehemen is teveel Ajax
- TerroRobbie is te rellerig
- Bansheeboy en ADO worden niet serieus genomen
- En ikzelf heb niet gesolliciteerd
Dus óf borisz of iemand die we niet verwachten
WHAHAHAHAHAHHAHAAH EPIC FAIL!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kom al in VBL toen jij nog in de verrenkijker zat hoor.
Men kent mij hier al wat langer dan jou. En men kent mij vooral in de positieve zin in het woord, itt tot jou. Jouw kent iedereen vanwege je irritante posts, met smylies enzo.
Adothehague moderator for PRESIDENT>
Het is toch allang gelekt dat ik weer mod wordtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
Ik geef hem ook de meeste kans als hij gesolliciteerd heeft.
- dentehemen is teveel Ajax
- TerroRobbie is te rellerig
- Bansheeboy en ADO worden niet serieus genomen
- En ikzelf heb niet gesolliciteerd
Dus óf borisz of iemand die we niet verwachten
Bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Ik denk toch dat Robbie het niet gaat worden. Het siert hem wel, dat hij nu niet als een paar andere users de kont in probeert te kruipen van de huidige moderators
Dat is zeker een kwaliteit ja, dat onopvallende. Met RM en Sjimz heb je al 2 wél uitgesproken mods. Dus past hij er prima bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Borisz zal het wel worden inderdaad, vrij kleurloos, geen uitsproken mening. Beetje type -vaduz-. Misschien wel een goede mod, ik weet het niet.
Ja precies. Zo benoemde ik het eerder al. Dat heeft VBL (kijk maar naar de huidige discussies) juist niet nodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Borisz zal het wel worden inderdaad, vrij kleurloos, geen uitsproken mening.
Die heeft ondanks zn bescheidenheid meer persoonlijkheid.quote:Beetje type -vaduz-.
Sorry maar nee.quote:Misschien wel een goede mod, ik weet het niet.
Dat lijkt mij ook sterk inderdaad, tijdens mijn laatste ban maakten bepaalde VBL mod(s) zich erg sterk voor een ban voor onbepaalde tijd.quote:Nah ik zie het niet gebeuren dat TR in deze mod-samenstelling plaatsneemt.
We wachten ook nog steeds op de uitslag van de zomerquiz.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:36 schreef RayMania het volgende:
Geen idee, reken maar op volgende week voor het gemak.
Eigenlijk ben je onze Obama of nee sterker Mandelaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat lijkt mij ook sterk inderdaad, tijdens mijn laatste ban maakten bepaalde VBL mod(s) zich erg sterk voor een ban voor onbepaalde tijd.
Klopt, we zijn nog steeds jouw inzending aan het zoeken. Aardig hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
We wachten ook nog steeds op de uitslag van de zomerquiz.
Auwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt, we zijn nog steeds jouw inzending aan het zoeken. Aardig hè.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je onze Obama of nee sterker Mandela![]()
Zie ik hier een hint?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsjeblieft, nieuwe collega van me; De VBL ZomerQuiz 2008; Met mooie AktieSport-prijzen!
Charismatisch? Met díe blubberpens?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je onze Obama of nee sterker MandelaTegenstrijdig met de heersende opinie, sterk, charismatisch, maar nodig in tijden van haat en verderf.
quote:
Het zinkt en zij gaat dood.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:01 schreef Kopbal het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Of dit topic blijven volgen, of titanic gaan kijken.
Een charismatische buik?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Charismatisch? Met díe blubberpens?
Oh noes!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het zinkt en zij gaat dood.
Nou, nu hoef je ook niet meer te kijken. Sorry.
Zij gaat helemaal niet dood.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het zinkt en zij gaat dood.
Nou, nu hoef je ook niet meer te kijken. Sorry.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Ontopic; ik denk dat de nieuwe mod nog wel eens verrassend kan zijn.
Prosac, heeft hij gesolliciteerd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Dacht dat jij wegmoest... Ga weg dan, met je kuthints.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Ik heb wél vrouwelijk contact buiten Fok! inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:03 schreef RayMania het volgende:
Ik heb die film nog nooit gezien, maar TR blijkbaar wel.
Kwaliteit of zekerheid?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Je moeder telt niet mee Rob.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb wél vrouwelijk contact buiten Fok! inderdaad.
Ik ga een beetje zeggen wie heeft gesolliciteerd jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Prosac, heeft hij gesolliciteerd?
Zag RM anders laatst nog met Smurfin om de hoek staan..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
beiden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kwaliteit of zekerheid?
met 'beide' neem ik geen genoegen...
Jullie hebben weer een Messenga uit PUB getrokken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Sonja Bakker?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kon het proberenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ga een beetje zeggen wie heeft gesolliciteerd ja.
Ja, we gaan iemand die niet in VBL komt mod maken. Dat lijkt me slim.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie hebben weer een Messenga uit PUB getrokken?
Dus geen Adoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, we gaan iemand die niet in VBL komt mod maken. Dat lijkt me slim.
Tuurlijk niet.
Zijn we "wie is het?" aan het spelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Grulez het volgende:
Is het een herintreder?
Het zou niet de eerste keer zijn inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef RayMania het volgende:
Ja, we gaan iemand die niet in VBL komt mod maken. Dat lijkt me slim.
Tuurlijk niet.
ach ik kan het proberen tochquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zijn we "wie is het?" aan het spelen?
Straks vragen jullie nog "zit hij in een rolstoel?".
Moet je niet bij ons zijn, maar bij de FA's en mods van toenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn inderdaad![]()
Kaap postte hier nauwelijks (alleen Feyenoord topics), Messenga (had 5 posts in VBL ofzo voor ie mod werd), Scorpion ofzo op EK, IJsmeis (zocht weer aandacht)
jorien of cyberiaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
Houdt de desbetreffende persoon van XBOX-en?
Heeft hij sex met Boys1985? Of is die ook te duidelijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zijn we "wie is het?" aan het spelen?
Straks vragen jullie nog "zit hij in een rolstoel?".
Maar een mager verweer TR.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik nou (te) dik was waren deze woordspelingen e.d. best leuk, maar nu slaan ze eigenlijk nergens op
Zit er dik in.quote:
Sorry, ik wist niet dat men in Groningen met 'onze' zichzelf bedoeld.quote:
Ons pa is toch ook je eigen vader?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat men in Groningen met 'onze' zichzelf bedoeld.
Ons pap(s).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ons pa is toch ook je eigen vader?
Je hebt wel ooit in het Sonja Bakker-topic gepostquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik nou (te) dik was waren deze woordspelingen e.d. best leuk, maar nu slaan ze eigenlijk nergens op
Dat vindt Robbie een vet topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Grulez het volgende:
Gaan jullie maar naar het Verhoeven topic.
Eh oja... je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat men in Groningen met 'onze' zichzelf bedoeld.
Ja. Maar onze Mandela ofzoiets dergelijks vind ik niet voor jezelf praten noemen. Maar dit is een beetje offtopic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ons pa is toch ook je eigen vader?
Serieusquote:
WOEIWOEIWOEI!!!!11quote:
quote:
Ga weg man, ik ben nog een betere optie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Serieus? Jij bent ook wel een goeie optie
Ik maakte een garpje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Serieus? Jij bent ook wel een goeie optie
Jij komt uit Helmond. Hoe kan je dan in godsnaam een betere optie zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga weg man, ik ben nog een betere optie.
Ik trouwens ook.quote:
Ik ben de zwarte vader van Grulez.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja. Maar onze Mandela ofzoiets dergelijks vind ik niet voor jezelf praten noemen. Maar dit is een beetje offtopic.
En dan beschuldigt Denthemen mensen van inlikken bij de modsquote:
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar jullie zijn er al uit? Dan kan het toch gewoon gepost word neem ik aan.
Nu is de grap niet meer leuk, ik ben er al 1 keer inge"trapt"quote:
Jij bent voor Feyenoord, dat zegt ook wel genoeg lijkt me. En ik kom niet uit Helmond, ik woon in Helmond.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij komt uit Helmond. Hoe kan je dan in godsnaam een betere optie zijn?
Dan kom je er straks wel achter dat het echt is!~quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nu is de grap niet meer leuk, ik ben er al 1 keer inge"trapt"
quote:
Mij wel lijkt me?quote:
Ik bedoelde het anders. De messias vond ik nl weer iets teveel van het goede, maar later zal je me wel begrijpen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Maar onze Mandela ofzoiets dergelijks vind ik niet voor jezelf praten noemen. Maar dit is een beetje offtopic.
Ja dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij durft niet meer na wat ie de afgelopen dagen in FB heeft gelezen?
Oké, dan wacht ik daar opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders. De messias vond ik nl weer iets teveel van het goede, maar later zal je me wel begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |