En die B.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kootwijkerboek is vast een hint. Dan wordt het bjoro denk ik!
[HOOLS] Hét VBL-café #1355 - En dat is tien...
Inderdaad. En de Q is de 17e letter in het alfabet.quote:
Ergens hoop ik dat Ado en kleinzusje mod wordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef _Mike_ het volgende:
Of je maakt je even druk om een forum mod!
Waaromquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat Ado en kleinzusje mod worden
Ik heb nog niks gehoord. Verwacht toch wel dat alle gesolliciteerden op zijn minst een berichtje krijgen dat en waarom ze het niet zijn geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Meerdere bronnen bevestigen nu dat het TR gaat worden.
TR hopelijk wordt jij echt moderator in VBL.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord. Verwacht toch wel dat alle gesolliciteerden op zijn minst een berichtje krijgen dat en waarom ze het niet zijn geworden.
Ja, je hebt min of meer hetzelfde rijtje als ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:31 schreef Adothehague het volgende:
Ik gun het eigenlijk 3 mensen: Terrorobbie, Kleinzusje of Adothehague.
Mijn naamt begint ermeequote:
Jij wil dus van je geld af?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het blijft lang stil...
Ik zet mijn geld op borisz.
Nee.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee.
Heb je nog een stille hint voor me?
Die hint had ik zelf ook al bedacht, een beetje jammer want daar schiet ik niks mee op.quote:
Ik op Happel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het blijft lang stil...
Ik zet mijn geld op borisz.
Het gaat om mijn opvolger he.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef Adothehague het volgende:
Forza Vaduz.
Jammer dat je vertrekt, ik dacht eigenlijk dat jij juist de nieuwe mod in VBL ben omdat je blauw ben.quote:
Deze quote geeft wel heel erg aan hoe betrokken je altijd bent geweest bij VBLquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jammer dat je vertrekt, ik dacht eigenlijk dat jij juist de nieuwe mod in VBL ben omdat je blauw ben.
Jou nickname doet me altijd denken aan die club die in de Zwitserse hoogste afdeling speelt maar in Liechtenstein gevestigd is.
Dat zie je verkeerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Deze quote geeft wel heel erg aan hoe betrokken je altijd bent geweest bij VBL
Vandaar dat Tong80 RayMania pas Rayman noemdequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd eigenlijk.
Ik heb me altijd voorbeeldig gedragen en daarom heb ik nooit met mods in VBL te maken gehad.
Ik zeg altijd maar zo: Als je de mods van een subforum waar je post kent, dan hou je je niet aan de regels binnen het subforum.
Alvast gefeliciteerd he!quote:
TR is wel rellerig, maar hij doet het alleen om VBL beter te maken, daarom zou ik het ook een goeie optie vinden als mod. Borisz trouwens ook, maar iemand als Happel zou ook goed zijn. Als het maar iemand is die veel op VBL te vinden was vóór de sollicitatie, en die objectief kan oordelenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Breach het volgende:
Ik geef hem ook de meeste kans als hij gesolliciteerd heeft.
- dentehemen is teveel Ajax
- TerroRobbie is te rellerig
- Bansheeboy en ADO worden niet serieus genomen
- En ikzelf heb niet gesolliciteerd
Dus óf borisz of iemand die we niet verwachten
Daar is hij ook op gebaseerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Adothehague het volgende:
Jou nickname doet me altijd denken aan die club die in de Zwitserse hoogste afdeling speelt maar in Liechtenstein gevestigd is.
Nah ik zie het niet gebeuren dat TR in deze mod-samenstelling plaatsneemt. Tenzij ze zoiets hebben van 'laat het nu maar eens zien dan', maar daarvoor acht ik het risico te groot. Borisz lijkt me prima en Happel ken ik eigenlijk niet goed, maar ook dat is een prima optie denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
TR is wel rellerig, maar hij doet het alleen om VBL beter te maken, daarom zou ik het ook een goeie optie vinden als mod. Borisz trouwens ook, maar iemand als Happel zou ook goed zijn. Als het maar iemand is die veel op VBL te vinden was vóór de sollicitatie, en die objectief kan oordelen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als TR mod wordt eet ik mijn schoen op.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Het siert hem wel, dat hij nu niet als een paar andere users de kont in probeert te kruipen van de huidige moderators
Wie doet dat wel dan? De enige die ik kan bedenken dat ben ikzelf en idat was één grote grap. Ik heb bovendien niet eens gesolliciteerd. Dus ben benieuwd wie je bedoeltquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef denthemen het volgende:
Ik denk toch dat Robbie het niet gaat worden. Het siert hem wel, dat hij nu niet als een paar andere users de kont in probeert te kruipen van de huidige moderators
Ik noem geen namen, maar volgens mij bedoeld hij ADO.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Wie doet dat wel dan? De enige die ik kan bedenken dat ben ikzelf en idat was één grote grap. Ik heb bovendien niet eens gesolliciteerd. Dus ben benieuwd wie je bedoelt
Heeft iemand die ooit serieus genomen dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar volgens mij bedoeld hij ADO.
Ik heb nooit echt de ambitie gehad moderator te worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar volgens mij bedoeld hij ADO.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de ambitie gehad moderator te worden.
Weet je wat ambitie is? Juist ja iets wat Feyenoord niet heeft daar onderin de eredivisie.
hap hap hapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de ambitie gehad moderator te worden.
Weet je wat ambitie is? Juist ja iets wat Feyenoord niet heeft daar onderin de eredivisie.
Omdat ik alleen voor even moderator zou willen worden om Ajacieden allemaal te bannen van dit forum.quote:
Daar heb je een FA voor nodig en laat dat nou net een Ajacied zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat ik alleen voor even moderator zou willen worden om Ajacieden allemaal te bannen van dit forum.
Een mod kan niet bannen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Omdat ik alleen voor even moderator zou willen worden om Ajacieden allemaal te bannen van dit forum.
Om moderator te kunnen worden van VBL zal je toch tenminste de lagere school hebben moeten afgemaakt en het puberale gedrag een heel klein beetje achter je gelaten te hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
de lagere school
quote:In jou geval
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Om moderator te kunnen worden van VBL zal je toch tenminste de lagere school hebben moeten afgemaakt en het puberale gedrag een heel klein beetje achter je gelaten te hebben.
In jou geval zou ik het over een jaar of 15 nog eens proberen, qua sollicitatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |