Moet je niet bij ons zijn, maar bij de FA's en mods van toenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn inderdaad![]()
Kaap postte hier nauwelijks (alleen Feyenoord topics), Messenga (had 5 posts in VBL ofzo voor ie mod werd), Scorpion ofzo op EK, IJsmeis (zocht weer aandacht)
jorien of cyberiaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
Houdt de desbetreffende persoon van XBOX-en?
Heeft hij sex met Boys1985? Of is die ook te duidelijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zijn we "wie is het?" aan het spelen?
Straks vragen jullie nog "zit hij in een rolstoel?".
Maar een mager verweer TR.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik nou (te) dik was waren deze woordspelingen e.d. best leuk, maar nu slaan ze eigenlijk nergens op
Zit er dik in.quote:
Sorry, ik wist niet dat men in Groningen met 'onze' zichzelf bedoeld.quote:
Ons pa is toch ook je eigen vader?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat men in Groningen met 'onze' zichzelf bedoeld.
Ons pap(s).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ons pa is toch ook je eigen vader?
Je hebt wel ooit in het Sonja Bakker-topic gepostquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik nou (te) dik was waren deze woordspelingen e.d. best leuk, maar nu slaan ze eigenlijk nergens op
Dat vindt Robbie een vet topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Grulez het volgende:
Gaan jullie maar naar het Verhoeven topic.
Eh oja... je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat men in Groningen met 'onze' zichzelf bedoeld.
Ja. Maar onze Mandela ofzoiets dergelijks vind ik niet voor jezelf praten noemen. Maar dit is een beetje offtopic.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ons pa is toch ook je eigen vader?
Serieusquote:
WOEIWOEIWOEI!!!!11quote:
quote:
Ga weg man, ik ben nog een betere optie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Serieus? Jij bent ook wel een goeie optie
Ik maakte een garpje.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Serieus? Jij bent ook wel een goeie optie
Jij komt uit Helmond. Hoe kan je dan in godsnaam een betere optie zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga weg man, ik ben nog een betere optie.
Ik trouwens ook.quote:
Ik ben de zwarte vader van Grulez.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja. Maar onze Mandela ofzoiets dergelijks vind ik niet voor jezelf praten noemen. Maar dit is een beetje offtopic.
En dan beschuldigt Denthemen mensen van inlikken bij de modsquote:
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar jullie zijn er al uit? Dan kan het toch gewoon gepost word neem ik aan.
Nu is de grap niet meer leuk, ik ben er al 1 keer inge"trapt"quote:
Jij bent voor Feyenoord, dat zegt ook wel genoeg lijkt me. En ik kom niet uit Helmond, ik woon in Helmond.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jij komt uit Helmond. Hoe kan je dan in godsnaam een betere optie zijn?
Dan kom je er straks wel achter dat het echt is!~quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nu is de grap niet meer leuk, ik ben er al 1 keer inge"trapt"
quote:
Mij wel lijkt me?quote:
Ik bedoelde het anders. De messias vond ik nl weer iets teveel van het goede, maar later zal je me wel begrijpen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Maar onze Mandela ofzoiets dergelijks vind ik niet voor jezelf praten noemen. Maar dit is een beetje offtopic.
Ja dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij durft niet meer na wat ie de afgelopen dagen in FB heeft gelezen?
Oké, dan wacht ik daar opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders. De messias vond ik nl weer iets teveel van het goede, maar later zal je me wel begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |