quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Adothehague het volgende:
kleinezusje en ik worden de nieuwe mods.
Ik ben katholiekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zie TerroRobbie hier graag als moderator.
Ik bedoel 3 joden als mods is sowieso eigenlijk al van de zotte.
Hij bedoelde niet jou, heet jij kleinezusje? Jij heet kleinzusje, ik denk dat hij zijn echte zusje wilt als mede modquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen, moet fit zijn voor onze nieuwe taak![]()
dat jij voor ajax ben maakt niet uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen, moet fit zijn voor onze nieuwe taak![]()
( ben wel voor Ajax trouwens, maar bij ons slaapt de duivel niet op het kussen toch ?)
Herkenbaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar gevraagd worden, jij solliciteert niet.
Ach.. ook een geloof van Abraham, dus who cares.quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dat jij voor ajax ben maakt niet uit.
Maar die jim enzo is gewoon te irritant als mod.
Ik ben bovenal voetballiefhebber, oké, ik heb een lichte voorkeur voor AZ vanwege hun outstanding soccer filosofy, maar dat neemt niet weg dat ik objectief ben en dat VBL me aan mijn hart gaat. Ik voel me heel betrokken bij VBL.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef Adothehague het volgende:
Als Bansheeboy het maar niet wordt.
Dan stroomt VBL leeg.
We redden het ! Echt !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dat jij voor ajax ben maakt niet uit.
Maar die jim enzo is gewoon te irritant als mod.
Oeh, nu moet ik jou kiezen !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Pas maar op, daar knappen vrouwen snel op af.
Heeft ray je nog niet verteld dat je sowieso niet in aanmerking komt om moderator te worden als je in iedere posts dezelfde PI en smylies zet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bovenal voetballiefhebber, oké, ik heb een lichte voorkeur voor AZ vanwege hun outstanding soccer filosofy, maar dat neemt niet weg dat ik objectief ben en dat VBL me aan mijn hart gaat. Ik voel me heel betrokken bij VBL.²
Dat je betrokken bent, wil nog niet zeggen dat je in de smaak valt bij het gros van de users.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bovenal voetballiefhebber, oké, ik heb een lichte voorkeur voor AZ vanwege hun outstanding soccer filosofy, maar dat neemt niet weg dat ik objectief ben en dat VBL me aan mijn hart gaat. Ik voel me heel betrokken bij VBL.²
Geef jij jezelf enige kans dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Heeft ray je nog niet verteld dat je sowieso niet in aanmerking komt om moderator te worden als je in iedere posts dezelfde PI en smylies zet?
Nee? Okee dan bij deze: JIJ BEN UITGESLOTEN>
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oeh, nu moet ik jou kiezen !
Shit, doe geen oog dicht
Maar je bent toch amper op VBL?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jazeker.
Integenstelling tot jou.
Maakt niet uit, van jouw kan ik et hebbe.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Het was niet mijn intensie om te wroeten in jullie prille relatie hoor.
Maar ik ben natuurlijk blij dat je voor mij kiest.![]()
Wanneer gaan we seksen?
Sorry ADO...
Nee, maar als jij moderator wordt gaat dat veranderen.quote:
okidokiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, maar als jij moderator wordt gaat dat veranderen.
Ik zal je ontgroenen tot je mod- af ben.
Ik zal een goed woordje voor je doen bij de mods.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maakt niet uit, van jouw kan ik et hebbe.
Hoe dat zo dan ineens? Tot een paar dagen terug kon niemand je hier. Het feit dat je hier pas bent zegt niets over je competenties, ik heb er nl. alle vertrouwen in. Zeker? Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jazeker.
Integenstelling tot jou.
Ik kom al in VBL toen jij nog in de verrenkijker zat hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe dat zo dan ineens? Tot een paar dagen terug kon niemand je hier. Het feit dat je hier pas bent zegt niets over je competenties, ik heb er nl. alle vertrouwen in. Zeker? Ja.²
Dat doe ik toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef denthemen het volgende:
Ado, ga eens normaal een discussie aan zonder meteen haantjes gedrag te vertonen
Het wordt nu een beetje laat om fantsoenlijk te ontgroenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer wordt het bekend?
Ik heb er zin anquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het wordt nu een beetje laat om fantsoenlijk te ontgroenen.
Morgenavond tegen een uur of 7 lijkt mij een prima tijdstip. (dan is het lekker druk)
Kan de nieuwe mod ook alvast wat aan zijn ( of haar) nieuwe knopjes wennen.
Ado: zaterdag 19 november 2005 @ 11:47quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kom al in VBL toen jij nog in de verrenkijker zat hoor.
Men kent mij hier al wat langer dan jou. En men kent mij vooral in de positieve zin in het woord, itt tot jou. Jouw kent iedereen vanwege je irritante posts, met smylies enzo.
Adothehague moderator for PRESIDENT>
Pwndquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ado: zaterdag 19 november 2005 @ 11:47
BSB: maandag 9 juli 2001 @ 10:57
Case closed
Ja denthemen je heb helemaal gelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Case closed
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Case closed
De feiten spreken voor zichquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja denthemen je heb helemaal gelijk![]()
Klonen doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich
OF WIL JIJ ZEGGEN DAT EEN TOEKOMSTIG MOD AAN HET KLONEN IS?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klonen doe ik niet aan.
Maar wie zegt dat BSB dat account niet van iemand anders heeft gekregen?
Ik bedoel, lever jij maar eens bewijs dat hij al vanaf 2001 daadwerkelijk aan het posten is.
wtf idd.quote:
Of een bazentopicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
wtf idd.
Doe dan een Sinterklaazentopic.
Jij heb ongelijk net zolang tot het tegendeel bewezen is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]Dat gaat nog wat worden als jij mod ben.. Geef nou eens gewoon je ongelijk toe...
BSB moet zijn onschuld gaan bewijzen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij heb ongelijk net zolang tot het tegendeel bewezen is.
Kortom: Kom maar met bewijs dat het daadwerkelijk BSB was die al vanaf 2001 aan het posten is, en niet iemand anders.
Like the weard is he trust his clients.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef Adothehague het volgende:
Kom maar met bewijs dat het daadwerkelijk BSB was die al vanaf 2001 aan het posten is, en niet iemand anders.
Ik ga jou niks bewijzenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Like the weard is he trust his clients.
Je draait het om zoals je ongetwijfeld zult weten. Het is regel dat iedereen met zijn eigen account post. Jij bent degene die beweert, dus bewijs maar. Rare discussie dit.²
Daar rekende wij al op, maar altijd fijn zo'n stukje bevestiging.quote:
We gaan met respect met elkaar om toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar rekende wij al op, maar altijd fijn zo'n stukje bevestiging.²
Je rol, wat doe je?!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Like the weard is he trust his clients.
Je draait het om zoals je ongetwijfeld zult weten. Het is regel dat iedereen met zijn eigen account post. Jij bent degene die beweert, dus bewijs maar. Rare discussie dit.²
Is dit onderdeel van een training? Omgaan met pubers?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij heb ongelijk net zolang tot het tegendeel bewezen is.
Kortom: Kom maar met bewijs dat het daadwerkelijk BSB was die al vanaf 2001 aan het posten is, en niet iemand anders.
Eind goed al goed, het heeft even geduurd, maar uiteindelijk ben je het met me eens. Wat wordt hier bewezen? Dat zolang men goede argumenten gebruikt men vroeg of laat wel overstag gaat. Zoals Ado hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
We gaan met respect met elkaar om toch?
Dan moet jij dit ook respecteren ja toch? JA !!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eind goed al goed, het heeft even geduurd, maar uiteindelijk ben je het met me eens. Wat wordt hier bewezen? Dat zolang men goede argumenten gebruikt men vroeg of laat wel overstag gaat. Zoals Ado hier.
Ik respecteer dit zeer zeker van je. Je had nl. ook de mogelijkheid om koppig te blijven en goede argumenten te negeren. Dat heb je niet gedaan en dat is wat ons betreft zeer prijzenswaardig.²
Dat, is een serieuze belediging van de de gemiddelde puberquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
Is dit onderdeel van een training? Omgaan met pubers?
Ik ben blij dat je de competentie opsommen beheerst.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eind goed al goed, het heeft even geduurd, maar uiteindelijk ben je het met me eens. Wat wordt hier bewezen? Dat zolang men goede argumenten gebruikt men vroeg of laat wel overstag gaat. Zoals Ado hier.
Ik respecteer dit zeer zeker van je. Je had nl. ook de mogelijkheid om koppig te blijven en goede argumenten te negeren. Dat heb je niet gedaan en dat is wat ons betreft zeer prijzenswaardig.²
Nee....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik die topictitel zie moet ik denken aan ééndagsvliegen. Is er een parallel met dit topic? Of....²
Is dat al zeker? Ik zou er erg verheugd mee zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:24 schreef Kopbal het volgende:
TerrorRobbie gaat het dus worden.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ik die topictitel zie moet ik denken aan bleekselderij. Is er een parallel met dit topic? Of....²
Nee het over 1 kam scheren van alle users omdat 2 klapjosti's discussiëren is modwaardig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als je dit topic zo doorleest zou je toch gaan denken dat daar echt geen nieuwe mod tussen zit.
Wat een niveau.
Om over je eigen woordgrappen maar te zwijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als je dit topic zo doorleest zou je toch gaan denken dat daar echt geen nieuwe mod tussen zit.
Wat een niveau.
Ik hoop dat er als de nieuwe mod eenmaal bekend is wat belletjes gaan rinkelen bij de users in dit topic en we a la Wie is de Mol? de stille hints van moderators eens gaan doornemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Om over je eigen woordgrappen maar te zwijgen
Ik hoop zelf dat er ook users zijn die wel gesolliciteerd hebben, maar niet meedoen in dit topic...
Zijn er stille hints dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop dat er als de nieuwe mod eenmaal bekend is wat belletjes gaan rinkelen bij de users in dit topic en we a la Wie is de Mol? de stille hints van moderators eens gaan doornemen.
De TT was net even het Barneveld topic. En pak de atlas er maar bij, Kootwijkerbroek is een gehucht vlakbij Barneveld.quote:
Ik zou wel heel tevreden met hem zijn. Hij is stabiel, objectief, verfijnd en oprecht. Wat mij begreft: doe mij die ma.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je bedoelt toch niet al die 'stille hints' richting denthemen hè?
Kootwijkerboek is vast een hint. Dan wordt het bjoro denk ik!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De TT was net even het Barneveld topic. En pak de atlas er maar bij, Kootwijkerbroek is een gehucht vlakbij Barneveld.
Ken je provincie
En die B.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kootwijkerboek is vast een hint. Dan wordt het bjoro denk ik!
[HOOLS] Hét VBL-café #1355 - En dat is tien...
Inderdaad. En de Q is de 17e letter in het alfabet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |