SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:Je wordt treinconducteur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Krijg je toch nog iets op de rails.quote:
Krijg je voortaan je railrunner gratisquote:
Misschien komt hij jou wel helpen met zo'n ding, je weet welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Krijg je voortaan je railrunner gratis
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef sjimz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Ik ben het spoor al tijden bijster.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Krijg je toch nog iets op de rails.
Nee, dat moeten de mensen van de taxi doen, die van de NS zijn te domquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien komt hij jou wel helpen met zo'n ding, je weet wel.
Van horen zeggen weet ik dat het Koeman wordt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Breach het volgende:
En van de nieuwe mod geen enkel spoor..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Kopbal het volgende:
Dus jij bent in de toekomst verantwoordelijk voor verkeerde wissels Sjiimz?
Die ging al naar Lokomotiv Moskou.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van horen zeggen weet ik dat het Koeman wordt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef Kopbal het volgende:
Dus jij bent in de toekomst verantwoordelijk voor verkeerde wissels Sjiimz?
quote:
Breng je me nou op een dwaalspoor?quote:
Ik denk dat dit het eindstation is voor denthemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Breng je me nou op een dwaalspoor?.
Nee, ik zie het gewoon in je zitten, je staat ergens voorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Breng je me nou op een dwaalspoor?.
Koeman hè, maar die was zeker te diep.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Kopbal het volgende:
Nog steeds geen grap over een trein die maar 1 keer langskomt? Valt me tegen.
De grap met jood en sjimz wilde ik niet makenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Kopbal het volgende:
Sjimz liet je raden naar zijn vorige vriendje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koeman hè, maar die was zeker te diep.
Ik faal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koeman hè, maar die was zeker te diep.
Als je op het spoor staat is 1 x genoeg hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Kopbal het volgende:
'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
Wat zijn de consequenties voor BSB, ivm zijn gesjoemel met de stemmen?
Ik heb nergens gesjoemeld met de stemmen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
Ik wist het wel, alleen omdat ik jood benquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
De #B in de TT slaat natuurlijk op de nieuwe mod. Breach, BSB, Borisz of toch weer Blawh.
Sorry Den.
Dat hij op één in de poll staatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
BerroTobbie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
De #B in de TT slaat natuurlijk op de nieuwe mod. Breach, BSB, Borisz of toch weer Blawh.
Sorry Den.
Je hoort van mijn advocaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nergens gesjoemeld met de stemmen.²
Ze zien het niet in je zitten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wist het wel, alleen omdat ik jood ben
Juist wel, ik sta voor VBLquote:
Trots op VBL?quote:
Als er geen drempel is wel jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Trots op VBL?
Je gaat niet links, je gaat niet rechts maar je rijdt rechtdoor?
Grulez telt niet als bronquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Meerdere bronnen bevestigen nu dat het TR gaat worden.
Je gaat dus problemen uit de weg? Goede eigenschap als modquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Suijk het volgende:
Sorry Den.
Omdat het met dubbel L isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom staat die prachtige pol niet meer in de OP ?
Jij wil alleen maar gevraagd worden, jij solliciteert niet.quote:
Wat een divaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar gevraagd worden, jij solliciteert niet.
Omdat het nu wachten is op de witte rook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom staat die prachtige poll niet meer in de OP ?
Oeh ! Er komt brand ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat het nu wachten is op de witte rook.
Nee, we gaan een joint roken bij BSB thuisquote:
Ik ben solidair met Adoquote:
Alleen omdat je wilt dat hij je slaat?quote:
Oh, daar gaat m'n vredespijp offerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, we gaan een joint roken bij BSB thuis
Grrrrrrr, jij wilt mij meppen !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen omdat je wilt dat hij je slaat?
Ik sla meestal geen vrouwenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Grrrrrrr, jij wilt mij meppen !![]()
Ik wil slechts dominante mannen steunen
Wie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Adothehague het volgende:
kleinezusje en ik worden de nieuwe mods.
Die Funes is echt om je dood te lachen, topacteur.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, we gaan een joint roken bij BSB thuis
Dan verlaat ik VBLquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Adothehague het volgende:
En mij wil je ook al niet, wie wil je dan wel? Ray etc die vindt je ook maar slechtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef Adothehague het volgende:
Als Bansheeboy het maar niet wordt.
Dan stroomt VBL leeg.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
En mij wil je ook al niet, wie wil je dan wel? Ray etc die vindt je ook maar slecht
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
En mij wil je ook al niet, wie wil je dan wel? Ray etc die vindt je ook maar slecht
Ik zie TerroRobbie hier graag als moderator.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben katholiekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zie TerroRobbie hier graag als moderator.
Ik bedoel 3 joden als mods is sowieso eigenlijk al van de zotte.
Hij bedoelde niet jou, heet jij kleinezusje? Jij heet kleinzusje, ik denk dat hij zijn echte zusje wilt als mede modquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen, moet fit zijn voor onze nieuwe taak![]()
dat jij voor ajax ben maakt niet uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Tot morgen, moet fit zijn voor onze nieuwe taak![]()
( ben wel voor Ajax trouwens, maar bij ons slaapt de duivel niet op het kussen toch ?)
Herkenbaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar gevraagd worden, jij solliciteert niet.
Ach.. ook een geloof van Abraham, dus who cares.quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dat jij voor ajax ben maakt niet uit.
Maar die jim enzo is gewoon te irritant als mod.
Ik ben bovenal voetballiefhebber, oké, ik heb een lichte voorkeur voor AZ vanwege hun outstanding soccer filosofy, maar dat neemt niet weg dat ik objectief ben en dat VBL me aan mijn hart gaat. Ik voel me heel betrokken bij VBL.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef Adothehague het volgende:
Als Bansheeboy het maar niet wordt.
Dan stroomt VBL leeg.
We redden het ! Echt !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
dat jij voor ajax ben maakt niet uit.
Maar die jim enzo is gewoon te irritant als mod.
Oeh, nu moet ik jou kiezen !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Pas maar op, daar knappen vrouwen snel op af.
Heeft ray je nog niet verteld dat je sowieso niet in aanmerking komt om moderator te worden als je in iedere posts dezelfde PI en smylies zet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bovenal voetballiefhebber, oké, ik heb een lichte voorkeur voor AZ vanwege hun outstanding soccer filosofy, maar dat neemt niet weg dat ik objectief ben en dat VBL me aan mijn hart gaat. Ik voel me heel betrokken bij VBL.²
Dat je betrokken bent, wil nog niet zeggen dat je in de smaak valt bij het gros van de users.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bovenal voetballiefhebber, oké, ik heb een lichte voorkeur voor AZ vanwege hun outstanding soccer filosofy, maar dat neemt niet weg dat ik objectief ben en dat VBL me aan mijn hart gaat. Ik voel me heel betrokken bij VBL.²
Geef jij jezelf enige kans dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Heeft ray je nog niet verteld dat je sowieso niet in aanmerking komt om moderator te worden als je in iedere posts dezelfde PI en smylies zet?
Nee? Okee dan bij deze: JIJ BEN UITGESLOTEN>
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oeh, nu moet ik jou kiezen !
Shit, doe geen oog dicht
Maar je bent toch amper op VBL?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jazeker.
Integenstelling tot jou.
Maakt niet uit, van jouw kan ik et hebbe.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Het was niet mijn intensie om te wroeten in jullie prille relatie hoor.
Maar ik ben natuurlijk blij dat je voor mij kiest.![]()
Wanneer gaan we seksen?
Sorry ADO...
Nee, maar als jij moderator wordt gaat dat veranderen.quote:
okidokiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, maar als jij moderator wordt gaat dat veranderen.
Ik zal je ontgroenen tot je mod- af ben.
Ik zal een goed woordje voor je doen bij de mods.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maakt niet uit, van jouw kan ik et hebbe.
Hoe dat zo dan ineens? Tot een paar dagen terug kon niemand je hier. Het feit dat je hier pas bent zegt niets over je competenties, ik heb er nl. alle vertrouwen in. Zeker? Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jazeker.
Integenstelling tot jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |