Oh nee hoor, jij hebt echt wel gezegd dat het Bas zijn eigen schuld was.quote:
Je kapt nu met die leugens, wil je.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Oh nee hoor, jij hebt echt wel gezegd dat het Bas zijn eigen schuld was.
Er was toch iemand met een steen bewusteloos geslagen op het spoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik gelijk heb want deze jongen is uiteindelijk dood. Dus is het gewoon dom om over het spoor te gaan lopen. De situatie kan nog zo nijpend zijn, sommige dingen zijn gewoon te gevaarlijk om te doen. Daar is niks opruiends aan, dat is gewoon gezond verstand. We weten niet alles maar wWat wij wel beide weten is dat er niemand op het spoor lag die hij moest redden, die daar in levensgevaar lag. Dus ga je het spoor niet op, daar kan je een heel lang wijs verhaal over gaan houden maar laten we toch maar gewoon met elkaar af spreken dat we niet op het spoor lopen. Ook voor de machinisten lijkt me dat wel zo prettig.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is maar 1 dood. Die zonodig over het spoor moest lopen. De held.
Je hebt gelijk, maar als SCH niet van die radicale dingen had gezegd, was ik in deze topics veel genuanceerder geweest, ook over Marokkanen in het algemeen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
SCH en JohnDope, kap eens met dat wederzijdse gescheld
Eeeh...pardon. Hij verspreidt leugens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
SCH en JohnDope, kap eens met dat wederzijdse gescheld
Ik heb helemaal geen radicale dingen gezegd. Ik houd me vanaf het begin aan de feiten en heb andere mensen aangespoord dat ook te doen. Ik ben wars van al die vooroordelen en beschuldigingen. Uiteindelijk blijkt dit een ongeluk te zijn en toen stelde ik dat het niet handig is om over het spoor te gaan lopen, wat zelfs strafbaar is. Noem het maar radicaal. Vervolgens ga jij de boel verdraaien om je eigen punt te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als SCH niet van die radicale dingen had gezegd, was ik in deze topics veel genuanceerder geweest, ook over Marokkanen in het algemeen.
Die SCH weet mensen gewoon tot het uiterste te drijven.
Niet alles wat in de media komt is een feit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen radicale dingen gezegd. Ik houd me vanaf het begin aan de feiten en heb andere mensen aangespoord dat ook te doen. Ik ben wars van al die vooroordelen en beschuldigingen. Uiteindelijk blijkt dit een ongeluk te zijn en toen stelde ik dat het niet handig is om over het spoor te gaan lopen, wat zelfs strafbaar is. Noem het maar radicaal. Vervolgens ga jij de boel verdraaien om je eigen punt te maken.
Die feiten waarop o.a. jij je baseert, zeggen ook dat er een jongen op het spoor knock-out is geslagen met een steen. Wat er daarna verder is gebeurd, vertellen die feiten van jou niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen radicale dingen gezegd. Ik houd me vanaf het begin aan de feiten en heb andere mensen aangespoord dat ook te doen. Ik ben wars van al die vooroordelen en beschuldigingen. Uiteindelijk blijkt dit een ongeluk te zijn en toen stelde ik dat het niet handig is om over het spoor te gaan lopen, wat zelfs strafbaar is. Noem het maar radicaal. Vervolgens ga jij de boel verdraaien om je eigen punt te maken.
De feiten zoals wij die als publiek ter beschikking hebben. De politie is gisteren met een vrij uitvoerig relaas naar buiten gekomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Niet alles wat in de media komt is een feit.
Alleen als je onderdeel bent van het onderzoeksteam of als je betrokken bent heb je beschikking over de feiten. Anders blijf je maar napraten en gissen.
Wederom, je gaf al eerder toe dat dit een aanname (verzinsel) is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die feiten waarop jullie baseren, zeggen ook dat er een jongen op het spoor knock-out is geslagen met een steen.
Ja ja, die dingen die jij door 'logisch' redeneren eerder als een feit hebt neergezet, bleken achteraf toch niet te kloppen. Dus misschien in het vervolg iets voorzichtiger zijn met het vaststellen van 'feiten'?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er is op 1 iemand keihard ingeslagen met een steen, dan gaat bijna iedereen knock-out. Misschien dat een afgetrainde atleet met een ijzeren kin nog wel kan blijven staan op de benen, maar ook die ziet dan denk ik wel sterretjes.
Maar waar was die kevin nou in het verhaal?
Je wilt lezen wat je wilt lezen in jouw bron:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Wederom, je gaf al eerder toe dat dit een aanname (verzinsel) is.
Hier staat toch echt duidelijk dat er iemand knock-out is gegaan op het spoor.quote:Hierop begonnen de Marokkanen nu ook deze jongens te slaan. Zij vluchtten toen via het spoor naar de andere kant.”[/b]
Volgens Roos is dat ook wat er in de kranten gezegd wordt. [b]Maar daarna werd het pas erg. “De groep Marokkanen ging ook het spoor op en de Marokkaan met de steen begon toen op een van de Nederlandse jongens in te beuken. Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.
Het woord knock out komt in dat stuk voor, dat verzin jij erbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je wilt lezen wat je wilt lezen in jouw bron:
[..]
Hier staat toch echt duidelijk dat er iemand knock-out is gegaan op het spoor.
En waarom wordt er gezwegen over die Kevin in dit verhaal?
En dat mevrouw Campus TV haar getuige verklaring zo pontificaal op internet plaatst, is ook opmerkelijk.
Het zou kunnen dat ze het enkel en alleen doet om hits op haar website te krijgen, maar toch moeten zulke acties ook vragen oproepen.
Op de vage feiten die wij nu uit de media kennen, kan je niet concluderen dat het een ongeluk is.
Als er iemand met een steen op je staat in te beuken, ga je gewoon knock-out in het gunstigste geval, sommige lopen meteen een schedelbasis fractuur opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het woord knock out komt in dat stuk voor, dat verzin jij erbij.
JH, ik waardeer echt je btrokkenheid bij dit geval en je bedoelt het volgens mij ook goed, maar opruiende praatjes over Marrokanen etc. alsmede rare conclusies over gebeurtenissen waar je niet getuige van bent geweest mogen wat mij betreft achterwege blijven. Enige nuance zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je wilt lezen wat je wilt lezen in jouw bron:
[..]
Hier staat toch echt duidelijk dat er iemand knock-out is gegaan op het spoor.
En waarom wordt er gezwegen over die Kevin in dit verhaal?
En dat mevrouw Campus TV haar getuige verklaring zo pontificaal op internet plaatst, is ook opmerkelijk.
Het zou kunnen dat ze het enkel en alleen doet om hits op haar website te krijgen, maar toch moeten zulke acties ook vragen oproepen.
Op de vage feiten die wij nu uit de media kennen, kan je niet concluderen dat het een ongeluk is.
Die Nederlanders zijn dus het spoor op gevlucht, die Marokkanen kwamen er achter aan, die beukten vervolgens een paar keer een steen op die gozer zijn gezicht (als je iemand met een steen niet eens knockout kan slaan dan ben je echt geen knip voor de neus waard) En op dat moment kwam er een trein aan. En dat heet een ongeluk in 2009quote:Op zondag 4 januari 2009 04:36 schreef Zapato het volgende:
Die jongen heeft twqee klappen met een steen gehad, is toen blijven staan, wilde zelfs terugslaan, maar werd toen door een vriend naar achter getrokken, waardoor hij nét aan niet is geraakt door de trein. Dát is wat er gebeurd is.
Het is niet het hele verhaal. Het komt echt over als een xtc-verklaringquote:Verder is het verhaal van Roos voor, in hoeverre je dat kan zeggen, 100% juist. Wat zij verteld is wat er gebeurd is.
Ik snap er niks meer van. Het was toch een vaststaand feit dat er iemand knock-out op het spoor lag? Je hebt hier toch keer op keer gezegd dat het een feit was?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die Nederlanders zijn dus het spoor op gevlucht, die Marokkanen kwamen er achter aan, die beukten vervolgens een paar keer een steen op die gozer zijn gezicht (als je iemand met een steen niet eens knockout kan slaan dan ben je echt geen knip voor de neus waard)
Om hoeveel zullen we wedden dat ik met 1 klap je schedel breek?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Het was toch een vaststaand feit? Je hebt hier toch keer op keer gezegd dat het een feit was?
Ach kom, je loopt hier al 3 topics lang het topic te kapen met je rare haat, doet allerlei veronderstellingen, presenteert die vervolgens als feiten en bent er vervolgens ook nog eens als de eerste bij om aan die 'feiten' vergaande conclusies te verbinden.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Om hoeveel zullen we wedden dat ik met 1 klap je schedel breek?
Met alle respect, als jij met een steen niet eens iemand knockout kan slaan, dan ben je een nog erger mietje dan een echte homosexueel.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom, je loopt hier al 3 topics lang het topic te kapen met je rare haat, doet allerlei veronderstellingen, presenteert die vervolgens als feiten en bent er vervolgens ook nog eens als de eerste bij om aan die 'feiten' vergaande conclusies te verbinden.
Was het nou een feit of niet dat er iemand knock-out op het spoor lag? Geef daar eens antwoord op.
Ah, dus als JohnDope op dat spoor was geweest hadden er minstens twee dood geweest én was dat op wonderlijke wijze de schuld van alle moslims geweest. Weet je dat paddo's sinds de jaarwisseling verboden waren?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Om hoeveel zullen we wedden dat ik met 1 klap je schedel breek?
Als ik iemand met een steen zou slaan en die zou niet eens knockout gaan, dan zal ik me kapot schamen, want dat is echt zwaar falen.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ah, dus als JohnDope op dat spoor was geweest hadden er minstens twee dood geweest én was dat op wonderlijke wijze de schuld van alle moslims geweest. Weet je dat paddo's sinds de jaarwisseling verboden waren?
Laat ik er dan maar antwoord op geven, aangezien jij er laf omheen blijft draaien. Het was geen feit, en gezien je gedraai zie je dat zelf ook wel in.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect, als jij met een steen niet eens iemand knockout kan slaan, dan ben je een nog erger mietje dan een echte homosexueel.
Kom dan, zal ik het even op je testen, wedden dat als jij wakker wordt nooit meer kan ruiken en voor altijd chronische hoofdpijn hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ik iemand met een steen zou slaan en die zou niet eens knockout gaan, dan zal ik me kapot schamen, want dat is echt zwaar falen.
Nogmaals ik baseerde het op die XTC-verklaring van Roos. Volgens haar werd die jongen echt hard geslagen.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Laat ik er dan maar antwoord op geven, aangezien jij er laf omheen blijft draaien. Het was geen feit, en gezien je gedraai zie je dat zelf ook wel in.
Maar het is telkens hetzelfde, als je eerste verhaal onderuit wordt gehaald spring je meteen op iets anders. Dan is dat opeens weer 'een feit'. Zonde, want je geeft je verhaal alleen maar minder waarde door zo onzorgvuldig met de waarheid om te springen.
Dat wijf is gek joh. Volgens mij weet ze zelf niet eens wat er precies is gebeurd, behalve dan dat het een ongeluk isquote:Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.
Als er in die verklaring had gestaan dat er iemand knock-out lag, dan had je een punt gehad. Maar nu gaat het niet om wat er in die verklaring staat, maar wat jij zelf voor conclusies daaraan verbond. Maar misschien snap je niet helemaal wat een feit is?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nogmaals ik baseerde het op die XTC-verklaring van Roos. Volgens haar werd die jongen echt hard geslagen.
Die verklaring was dus waardeloos want die gozer werd helemaal niet hard geslagen.
[..]
Dat wijf is gek joh.
Dat wijf zat gewoon onder de xtc en weet het ook allemaal niet precies, maar je moet mij nou geen dingen verwijten, want alle kranten en andere dingen baseren hun verhalen op haar xtc-tori.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als er in die verklaring had gestaan dat er iemand knock-out lag, dan had je een punt gehad. Maar nu gaat het niet om wat er in die verklaring staat, maar wat jij zelf voor conclusies daaraan verbond. Maar misschien snap je niet helemaal wat een feit is?
Oeh, dit is al de derde keer dat ik je xtc-gebruik hoor noemen in een reactie. Hoeveel pagina's moeten we nog wachten voordat dat als een vaststaand feit wordt gepresenteerd?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat wijf zat gewoon onder de xtc en weet het ook allemaal niet precies, maar je moet mij nou geen dingen verwijten, want alle kranten en andere dingen baseren hun verhalen op haar xtc-tori.
Jij denkt dat mensen die rond die tijd op het station staan, zeker op 31 december nuchter zijn?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oeh, dit is al de derde keer dat ik je xtc-gebruik hoor noemen in een reactie. Hoeveel pagina's moeten we nog wachten voordat dat als een vaststaand feit wordt gepresenteerd?
Wat een kortzichtige aannamequote:Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen die rond die tijd op het station staan, zeker op 31 december nuchter zijn?
Ik ken er ook zat, alleen die lagen te slapen op dat tijdstip.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
ik ken zat mensen die niet onder invloed waren op dat tijdstip.
Dus iedereen die niet lag te slapen is aan de xtcquote:Op zondag 4 januari 2009 12:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken er ook zat, alleen die lagen te slapen op dat tijdstip.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:16 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet lag te slapen is aan de xtc
edit:quote:
FF terug naar de feiten dan,quote:Op zondag 4 januari 2009 12:57 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ga je hier s niet meer mee bemoeien, dat verdient Bas niet.
Wow dus ik heb ook XTC gebruikt, wat een boef ben ik!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen die rond die tijd op het station staan, zeker op 31 december nuchter zijn?
Ik vind het sowieso apart dat als er 2 kameraden van je naar de filistijnen zijn, je nog zo genuanceerd kan blijven.
Hij is wel geslagen met een steen, twee keer zelfs, maar is niet nokkie gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FF terug naar de feiten dan,
Heb je al wat gehoord over je aangifte? En wat is er nu waar van het stenen - knock out verhaal?
Je schreef hier ook nog dat de betreffende jongen die geslagen was met stenen ook mee naar het bureau als getuige geweest is en dat hij NIET naar het ziekenhuis hoefde...quote:Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hij is wel geslagen met een steen, twee keer zelfs, maar is niet nokkie gegaan.
Over de aangifte word ik volgende week teruggebeld.
Iemand met een steen slaan is een poging tot doodslag en dat het slachtoffer een mazzeltje heeft gehad door weinig op te lopen, betekent natuurlijk niet dat het dan op eens geen poging tot doodslag meer is.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Je schreef hier ook nog dat de betreffende jongen die geslagen was met stenen ook mee naar het bureau als getuige geweest is en dat hij NIET naar het ziekenhuis hoefde...
Dus dat klinkt niet als een aanslag op zijn leven, om het zo te zeggen.
Toch?
Heb jij beelden gezien van die "poging tot doodslag" dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iemand met een steen slaan is een poging tot doodslag en dat het slachtoffer een mazzeltje heeft gehad door weinig op te lopen, betekent natuurlijk niet dat het dan op eens geen poging tot doodslag meer is.
Met een kiezelsteen kan je natuurlijk niet slaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij beelden gezien van die "poging tot doodslag" dan?
Want ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe heftig het geweest is. Ook weet ik niet of de steen veel groter dan een kiezelsteen was...![]()
Ik weet alleen dat de persoon gewoon naar het politiebureau kon als getuige en dat hij niet naar het ziekenhuis hoefde.
Dat klopt, het is alleen jammer dat ze er toch weer bij betrokken waren.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef capricia het volgende:
Om dit soort normale regels te overtreden heb je geen Marokkanen nodig.
Aan de overkant ergens, ja...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat klopt, het is alleen jammer dat ze er toch weer bij betrokken waren.
Niet aan de overkant ergens, ze waren de directe aanleiding dat die jongens überhaupt het spoor op zijn gegaan...quote:
Blijkbaar wel juist.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef capricia het volgende:
Om dit soort normale regels te overtreden heb je geen Marokkanen nodig.
Dat was echter wel hun vrije keuze om dat te doen. Ze werden niet gedwongen, niet geslagen en niet achtervolgd.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet aan de overkant ergens, ze waren de directe aanleiding dat die jongens überhaupt het spoor op zijn gegaan...
Ben jij ook iemand die het aan het korte rokje wijt als er een meisje verkracht wordt?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was echter wel hun vrije keuze om dat te doen. Ze werden niet gedwongen, niet geslagen en niet achtervolgd.
Ze zagen iets aan de overkant gebeuren en wilden daar graag heen.
De precieze reden van de vechtpartij is mij nog niet geheel duidelijk. Maar ik vind het er ook weinig toedoen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die het aan het korte rokje wijt als er een meisje verkracht wordt?
Die gasten zijn begonnen met vechten, directe aanleiding voor escalatie. Of wil je het gewoon niet snappen?
Klopt, blijkbaar niet al te slimme knulletjes, dus daar verliest de wereld niet veel aan.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
De precieze reden van de vechtpartij is mij nog niet geheel duidelijk. Maar ik vind het er ook weinig toedoen.
Ze zijn niet geslagen, geschopt, gedwongen of what so ever. Eigen keus om het spoor op te gaan en om de vechtpartij juist op te zoeken. Veel mensen lopen vaak juist weg van een vechtpartij en proberen zich ervan te distantieren.
En omdat ze het uit eigen beweging deden, daarom heet het ook een tragisch ongeval. Dat is niet iets wat ik zelf hier verzin, dat is iets wat de politie zo noemt. En ja, ik kan dat begrijpen.
Wat begrijp je daar precies niet aan?
vertel..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef MP1917 het volgende:
kent een van jullie de 2 jongens uberhaupt? als een vriend van een van de 2 ben ik wel op de hoogte van de details en het is interessant om te zien hoe mensen speculeren en diep ingaan op dingen die niet waar blijken te zijn.. maar ook berichten betreffende verwondingen etc.
wat er tot nu toe als laatste update in het nieuws is geweest(en dat is niet veel) is nog niet het hele verhaal, het zijn nog niet eens alle details.
Houd ons niet in spanning!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef MP1917 het volgende:
kent een van jullie de 2 jongens uberhaupt? als een vriend van een van de 2 ben ik wel op de hoogte van de details en het is interessant om te zien hoe mensen speculeren en diep ingaan op dingen die niet waar blijken te zijn.. maar ook berichten betreffende verwondingen etc.
wat er tot nu toe als laatste update in het nieuws is geweest(en dat is niet veel) is nog niet het hele verhaal, het zijn nog niet eens alle details.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef MP1917 het volgende:
haha...nou ten eerste gaat het met kevin redelijk.. hij is niet beide benen kwijt zoal sin de telegraaf en het leidsch dagblad stond maar heeft een nieuwe knieschijf gekregen en zijn achillespees was doorgescheurd en daar is hij dus ook aan geopereerd. hij moet zeker een half jaar gaan revalideren maar verder gaat het wel ok met hem. timo, die getuige was van het ongeluk, krijgt intensieve slachtofferhulp.. je kunt je vast wel voorstellen hoe enorm schokkend het is om een goede vriend van je in stukken uiteen te zien gaan,.. zwaar shit natuurlijk!
je hebt helemaal gelijk! niet alles wat in de media komt klopt... zo zijn ze niet het spoor op gegooid, geduwd, en is kevin ook niet zijn beide benen kwijt! het berich twas eerst zelfs ook nog dat kevin ook zou zijn gestorven, er zijn ook een hoop condoleanceberichten opz n hyves, wat echt enorm schrikken is als je net vna je vriend hebt gehoord dat ie t wel red en alleen opnieuw moet leren lopen... doodeng!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Niet alles wat in de media komt is een feit.
Alleen als je onderdeel bent van het onderzoeksteam of als je betrokken bent heb je beschikking over de feiten. Anders blijf je maar napraten en gissen.
er was geen drank of poppers in het spel.. ja het was dom, enorm dom, maar uiteindelijk is het een slechte last-minute beslissing van bas geweest om achter zn vriend aan te gaan terwijl hij eerst wel op het goede spoor stond...een hele pijnlijke beslissingquote:Op zondag 4 januari 2009 22:53 schreef Ghazi het volgende:Het blijft de eigen schuld. (en ook een beetje van de drank en de poppers).
Ik kan me goed voorstellen hoe erg je geschrokken moet zijn. En het is dan vooral triest om te zien hoe verhalen op internet al snel een eigen leven gaan leiden. Daarom prima dat je jouw kant van het verhaal hier vertelt, want dat zorgt voor veel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:29 schreef MP1917 het volgende:
no problemt was voor mij een shock om t te horen op de radio, en om er vervolgens achter te komen dat het gewoon om een vriendengroep van me ging! krijg je hartkloppingen van zeg...pfoe! maargoed..ik dacht...ff wat opheldering, is beter dan al die speculaties
![]()
ohja...ook heftig: de ouders van bas waren net gescheiden en hij was enig kind...dán kun je pas met recht zeggen dat je een kutjaar hebt gehad! heb het echt met ze te doen!quote:
En ook wat pauperblaadje telegraaf schreef, dat de Marokkanen een klopjacht op die 2 jongens hadden geopend, en dat ze het spoor opgevlucht waren, klopt dus niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef MP1917 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk! niet alles wat in de media komt klopt... zo zijn ze niet het spoor op gegooid, geduwd, en is kevin ook niet zijn beide benen kwijt! het berich twas eerst zelfs ook nog dat kevin ook zou zijn gestorven, er zijn ook een hoop condoleanceberichten opz n hyves, wat echt enorm schrikken is als je net vna je vriend hebt gehoord dat ie t wel red en alleen opnieuw moet leren lopen... doodeng!
We zullen het nooit weten..veel van zijn posts zijn geëditquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Dus eh SCH had toch wel gelijk ergens?
De kern is wel terug te lezen. Ik had trouwens niet gelijk. Ik heb gewoon het langst gewacht met voorbarige conclusies trekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten..veel van zijn posts zijn geëdit
Wat ik tussendoor las, was dat-ie afging van feiten en weigerde voorbarige conclusies te trekken in de sfeer van Marokkanen, maar dat het wat hem betreft leek op een ongeluk. Dus hij was, ongelijk degenen die tegen hem ageerden, à-ideologisch bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten..veel van zijn posts zijn geëdit
Ik wil wel eerlijk toegeven dat ik te voorbarig ben geweest..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik tussendoor las, was dat-ie afging van feiten en weigerde voorbarige conclusies te trekken in de sfeer van Marokkanen, maar dat het wat hem betreft leek op een ongeluk. Dus hij was, ongelijk degenen die tegen hem ageerden, à-ideologisch bezig.
Het lijkt erop, dankzij de post van iemand die dichter bij de slachtoffers staat, dat SCH's zogenaamde gedram, geen gedram was in dit geval, maar nuchterheid. Zou aardig zijn als users dit dan erkennen.
Overigens wat ik las is het natuurlijk gewoonweg weer te triest voor woorden. Zo'n dom ongeluk.
Echt ik sta versteld hoeveel jongeren hun leven verliezen door dit soort dingen in Nederland.
Dat is de bitch van ideologisch reageren hè.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:![]()
[..]
Ik wil wel eerlijk toegeven dat ik te voorbarig ben geweest..
Ja klopt daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is de bitch van ideologisch reageren hè.
De bitch van überhaupt een ideologie omarmen.
Bedankt voor je verhaal! Het verhaal dat al mijn eerdere vermoedens bevestigt en dat overigens overeenkomt met het eerdere ooggetuigenverslag van een andere user.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef MP1917 het volgende:
--knip--
alsof het allemaal een film is...zo heftig!
Nee hoor, want in de kern had men wel enigszins gelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is de bitch van ideologisch reageren hè.
De bitch van überhaupt een ideologie omarmen.
Maar toch... slechts indirect verantwoordlijk en niet direct.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
Nee hoor, want in de kern had men wel enigszins gelijk.
Als die Marokkanen (of wie die ruziemakers precies waren) daar niet met dingen naar anderen gooide en vervolgens een gevecht begonnen, was dit allemaal niet gebeurd.
Actie - reactie ..... simpel
Ze hadden daar niet op hoeven reageren, ze hadden gewoon via het tunneltje naar het andere perron kunnen gaan, en ze hadden ook gewoon het goede perron op kunnen klimmen terwijl de trein eraan kwam...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
Als die Marokkanen (of wie die ruziemakers precies waren) daar niet met dingen naar anderen gooide en vervolgens een gevecht begonnen, was dit allemaal niet gebeurd.
Idd dat is niet gebeurd, ze hadden ook überhaupt via het tunneltje naar het andere perron kunnen gaan. Dom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar toch... slechts indirect verantwoordlijk en niet direct.
Dus dit een ongeluk noemen is dan wel weer terecht.
Kijk, als ze die jongen bekogeld hadden met stenen, en hij valt bewusteloos om op het spoor en de trein dendert over em heen, dan kun je niet meer over een ongeluk spreken, maar dat is hier dan ook niet het geval.
Als die knul niet uit was gegaan ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
goh..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als die knul niet uit was gegaan ook niet.
Als de arbeidsimmigranten vroeger niet waren binnengehaald ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvattend: een stompzinnig onnodig ongeval.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als de arbeidsimmigranten vroeger niet waren binnengehaald ook niet.
At Infinitum.
Dan zoek je te ver terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zo komen we weer bij de in memoriam pagina op PartyFlock, er gaan dus meer kids dood dan je zo denkt en dat baart me heel stiekem zorgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
Dat Ad Infinitum begint wat mij betreft toch bij het niet gaan door het tunneltje. Dat is weer echt iets voor jonge kids. Als ouders sta je zo hulpeloos tegen dat soort gedrag van je kroost.
Je bedoelt eindigt... het was namelijk de laatste beslissing in de ketenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
Dat Ad Infinitum begint wat mij betreft toch bij het niet gaan door het tunneltje. Dat is weer echt iets voor jonge kids. Als ouders sta je zo hulpeloos tegen dat soort gedrag van je kroost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |