FF terug naar de feiten dan,quote:Op zondag 4 januari 2009 12:57 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ga je hier s niet meer mee bemoeien, dat verdient Bas niet.
Wow dus ik heb ook XTC gebruikt, wat een boef ben ik!quote:Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen die rond die tijd op het station staan, zeker op 31 december nuchter zijn?
Ik vind het sowieso apart dat als er 2 kameraden van je naar de filistijnen zijn, je nog zo genuanceerd kan blijven.
Hij is wel geslagen met een steen, twee keer zelfs, maar is niet nokkie gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FF terug naar de feiten dan,
Heb je al wat gehoord over je aangifte? En wat is er nu waar van het stenen - knock out verhaal?
Je schreef hier ook nog dat de betreffende jongen die geslagen was met stenen ook mee naar het bureau als getuige geweest is en dat hij NIET naar het ziekenhuis hoefde...quote:Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hij is wel geslagen met een steen, twee keer zelfs, maar is niet nokkie gegaan.
Over de aangifte word ik volgende week teruggebeld.
Iemand met een steen slaan is een poging tot doodslag en dat het slachtoffer een mazzeltje heeft gehad door weinig op te lopen, betekent natuurlijk niet dat het dan op eens geen poging tot doodslag meer is.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Je schreef hier ook nog dat de betreffende jongen die geslagen was met stenen ook mee naar het bureau als getuige geweest is en dat hij NIET naar het ziekenhuis hoefde...
Dus dat klinkt niet als een aanslag op zijn leven, om het zo te zeggen.
Toch?
Heb jij beelden gezien van die "poging tot doodslag" dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iemand met een steen slaan is een poging tot doodslag en dat het slachtoffer een mazzeltje heeft gehad door weinig op te lopen, betekent natuurlijk niet dat het dan op eens geen poging tot doodslag meer is.
Met een kiezelsteen kan je natuurlijk niet slaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij beelden gezien van die "poging tot doodslag" dan?
Want ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe heftig het geweest is. Ook weet ik niet of de steen veel groter dan een kiezelsteen was...![]()
Ik weet alleen dat de persoon gewoon naar het politiebureau kon als getuige en dat hij niet naar het ziekenhuis hoefde.
Dat klopt, het is alleen jammer dat ze er toch weer bij betrokken waren.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef capricia het volgende:
Om dit soort normale regels te overtreden heb je geen Marokkanen nodig.
Aan de overkant ergens, ja...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat klopt, het is alleen jammer dat ze er toch weer bij betrokken waren.
Niet aan de overkant ergens, ze waren de directe aanleiding dat die jongens überhaupt het spoor op zijn gegaan...quote:
Blijkbaar wel juist.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef capricia het volgende:
Om dit soort normale regels te overtreden heb je geen Marokkanen nodig.
Dat was echter wel hun vrije keuze om dat te doen. Ze werden niet gedwongen, niet geslagen en niet achtervolgd.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet aan de overkant ergens, ze waren de directe aanleiding dat die jongens überhaupt het spoor op zijn gegaan...
Ben jij ook iemand die het aan het korte rokje wijt als er een meisje verkracht wordt?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was echter wel hun vrije keuze om dat te doen. Ze werden niet gedwongen, niet geslagen en niet achtervolgd.
Ze zagen iets aan de overkant gebeuren en wilden daar graag heen.
De precieze reden van de vechtpartij is mij nog niet geheel duidelijk. Maar ik vind het er ook weinig toedoen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die het aan het korte rokje wijt als er een meisje verkracht wordt?
Die gasten zijn begonnen met vechten, directe aanleiding voor escalatie. Of wil je het gewoon niet snappen?
Klopt, blijkbaar niet al te slimme knulletjes, dus daar verliest de wereld niet veel aan.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
De precieze reden van de vechtpartij is mij nog niet geheel duidelijk. Maar ik vind het er ook weinig toedoen.
Ze zijn niet geslagen, geschopt, gedwongen of what so ever. Eigen keus om het spoor op te gaan en om de vechtpartij juist op te zoeken. Veel mensen lopen vaak juist weg van een vechtpartij en proberen zich ervan te distantieren.
En omdat ze het uit eigen beweging deden, daarom heet het ook een tragisch ongeval. Dat is niet iets wat ik zelf hier verzin, dat is iets wat de politie zo noemt. En ja, ik kan dat begrijpen.
Wat begrijp je daar precies niet aan?
vertel..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef MP1917 het volgende:
kent een van jullie de 2 jongens uberhaupt? als een vriend van een van de 2 ben ik wel op de hoogte van de details en het is interessant om te zien hoe mensen speculeren en diep ingaan op dingen die niet waar blijken te zijn.. maar ook berichten betreffende verwondingen etc.
wat er tot nu toe als laatste update in het nieuws is geweest(en dat is niet veel) is nog niet het hele verhaal, het zijn nog niet eens alle details.
Houd ons niet in spanning!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef MP1917 het volgende:
kent een van jullie de 2 jongens uberhaupt? als een vriend van een van de 2 ben ik wel op de hoogte van de details en het is interessant om te zien hoe mensen speculeren en diep ingaan op dingen die niet waar blijken te zijn.. maar ook berichten betreffende verwondingen etc.
wat er tot nu toe als laatste update in het nieuws is geweest(en dat is niet veel) is nog niet het hele verhaal, het zijn nog niet eens alle details.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef MP1917 het volgende:
haha...nou ten eerste gaat het met kevin redelijk.. hij is niet beide benen kwijt zoal sin de telegraaf en het leidsch dagblad stond maar heeft een nieuwe knieschijf gekregen en zijn achillespees was doorgescheurd en daar is hij dus ook aan geopereerd. hij moet zeker een half jaar gaan revalideren maar verder gaat het wel ok met hem. timo, die getuige was van het ongeluk, krijgt intensieve slachtofferhulp.. je kunt je vast wel voorstellen hoe enorm schokkend het is om een goede vriend van je in stukken uiteen te zien gaan,.. zwaar shit natuurlijk!
je hebt helemaal gelijk! niet alles wat in de media komt klopt... zo zijn ze niet het spoor op gegooid, geduwd, en is kevin ook niet zijn beide benen kwijt! het berich twas eerst zelfs ook nog dat kevin ook zou zijn gestorven, er zijn ook een hoop condoleanceberichten opz n hyves, wat echt enorm schrikken is als je net vna je vriend hebt gehoord dat ie t wel red en alleen opnieuw moet leren lopen... doodeng!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Niet alles wat in de media komt is een feit.
Alleen als je onderdeel bent van het onderzoeksteam of als je betrokken bent heb je beschikking over de feiten. Anders blijf je maar napraten en gissen.
er was geen drank of poppers in het spel.. ja het was dom, enorm dom, maar uiteindelijk is het een slechte last-minute beslissing van bas geweest om achter zn vriend aan te gaan terwijl hij eerst wel op het goede spoor stond...een hele pijnlijke beslissingquote:Op zondag 4 januari 2009 22:53 schreef Ghazi het volgende:Het blijft de eigen schuld. (en ook een beetje van de drank en de poppers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |