abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64639761
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:10 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ach kom, je loopt hier al 3 topics lang het topic te kapen met je rare haat, doet allerlei veronderstellingen, presenteert die vervolgens als feiten en bent er vervolgens ook nog eens als de eerste bij om aan die 'feiten' vergaande conclusies te verbinden.

Was het nou een feit of niet dat er iemand knock-out op het spoor lag? Geef daar eens antwoord op.
Met alle respect, als jij met een steen niet eens iemand knockout kan slaan, dan ben je een nog erger mietje dan een echte homosexueel.
Die mensen zijn uniek.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 4 januari 2009 @ 11:14:16 #227
798 voyeur
bemoeit zich
pi_64639789
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Om hoeveel zullen we wedden dat ik met 1 klap je schedel breek?
Ah, dus als JohnDope op dat spoor was geweest hadden er minstens twee dood geweest én was dat op wonderlijke wijze de schuld van alle moslims geweest. Weet je dat paddo's sinds de jaarwisseling verboden waren?
Here we are now, entertain us.
pi_64639799
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ah, dus als JohnDope op dat spoor was geweest hadden er minstens twee dood geweest én was dat op wonderlijke wijze de schuld van alle moslims geweest. Weet je dat paddo's sinds de jaarwisseling verboden waren?
Als ik iemand met een steen zou slaan en die zou niet eens knockout gaan, dan zal ik me kapot schamen, want dat is echt zwaar falen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 4 januari 2009 @ 11:15:15 #229
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64639805
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect, als jij met een steen niet eens iemand knockout kan slaan, dan ben je een nog erger mietje dan een echte homosexueel.

Kom dan, zal ik het even op je testen, wedden dat als jij wakker wordt nooit meer kan ruiken en voor altijd chronische hoofdpijn hebt.
Laat ik er dan maar antwoord op geven, aangezien jij er laf omheen blijft draaien. Het was geen feit, en gezien je gedraai zie je dat zelf ook wel in.

Maar het is telkens hetzelfde, als je eerste verhaal onderuit wordt gehaald spring je meteen op iets anders. Dan is dat opeens weer 'een feit'. Zonde, want je geeft je verhaal alleen maar minder waarde door zo onzorgvuldig met de waarheid om te springen.
pi_64639814
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als ik iemand met een steen zou slaan en die zou niet eens knockout gaan, dan zal ik me kapot schamen, want dat is echt zwaar falen.
pi_64639830
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:15 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Laat ik er dan maar antwoord op geven, aangezien jij er laf omheen blijft draaien. Het was geen feit, en gezien je gedraai zie je dat zelf ook wel in.

Maar het is telkens hetzelfde, als je eerste verhaal onderuit wordt gehaald spring je meteen op iets anders. Dan is dat opeens weer 'een feit'. Zonde, want je geeft je verhaal alleen maar minder waarde door zo onzorgvuldig met de waarheid om te springen.
Nogmaals ik baseerde het op die XTC-verklaring van Roos. Volgens haar werd die jongen echt hard geslagen.

Die verklaring was dus waardeloos want die gozer werd helemaal niet hard geslagen.
quote:
Het was echt heel heftig en ze hielden maar niet op.
Dat wijf is gek joh. Volgens mij weet ze zelf niet eens wat er precies is gebeurd, behalve dan dat het een ongeluk is

[ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 04-01-2009 11:21:41 ]
  zondag 4 januari 2009 @ 11:21:27 #232
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64639913
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nogmaals ik baseerde het op die XTC-verklaring van Roos. Volgens haar werd die jongen echt hard geslagen.

Die verklaring was dus waardeloos want die gozer werd helemaal niet hard geslagen.
[..]

Dat wijf is gek joh.

Als er in die verklaring had gestaan dat er iemand knock-out lag, dan had je een punt gehad. Maar nu gaat het niet om wat er in die verklaring staat, maar wat jij zelf voor conclusies daaraan verbond. Maar misschien snap je niet helemaal wat een feit is?
pi_64639927
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:21 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Als er in die verklaring had gestaan dat er iemand knock-out lag, dan had je een punt gehad. Maar nu gaat het niet om wat er in die verklaring staat, maar wat jij zelf voor conclusies daaraan verbond. Maar misschien snap je niet helemaal wat een feit is?
Dat wijf zat gewoon onder de xtc en weet het ook allemaal niet precies, maar je moet mij nou geen dingen verwijten, want alle kranten en andere dingen baseren hun verhalen op haar xtc-tori.

Als er iemand hard gebeukt wordt met een steen, gaat die knock-out (period). Met zacht beuken moet het ook al lukken.
  zondag 4 januari 2009 @ 11:24:07 #234
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64639952
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat wijf zat gewoon onder de xtc en weet het ook allemaal niet precies, maar je moet mij nou geen dingen verwijten, want alle kranten en andere dingen baseren hun verhalen op haar xtc-tori.
Oeh, dit is al de derde keer dat ik je xtc-gebruik hoor noemen in een reactie. Hoeveel pagina's moeten we nog wachten voordat dat als een vaststaand feit wordt gepresenteerd?
pi_64639976
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:24 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Oeh, dit is al de derde keer dat ik je xtc-gebruik hoor noemen in een reactie. Hoeveel pagina's moeten we nog wachten voordat dat als een vaststaand feit wordt gepresenteerd?
Jij denkt dat mensen die rond die tijd op het station staan, zeker op 31 december nuchter zijn?

Ik vind het sowieso apart dat als er 2 kameraden van je naar de filistijnen zijn, je nog zo genuanceerd kan blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 04-01-2009 11:40:49 ]
  zondag 4 januari 2009 @ 12:12:20 #236
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_64641008
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij denkt dat mensen die rond die tijd op het station staan, zeker op 31 december nuchter zijn?

Wat een kortzichtige aanname Zegt waarschijnlijk meer over jezelf dan over het hele verhaal...... ik ken zat mensen die niet onder invloed waren op dat tijdstip.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_64641029
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef -Techno- het volgende:

[..]

ik ken zat mensen die niet onder invloed waren op dat tijdstip.
Ik ken er ook zat, alleen die lagen te slapen op dat tijdstip.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:16:03 #238
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_64641101
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ken er ook zat, alleen die lagen te slapen op dat tijdstip.
Dus iedereen die niet lag te slapen is aan de xtc
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_64641162
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:16 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dus iedereen die niet lag te slapen is aan de xtc
Bijvoorbeeld.
pi_64642150
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.
edit:
Ga je hier s niet meer mee bemoeien, dat verdient Bas niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 04-01-2009 13:30:34 (dat andere hoeft niet hoor) ]
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_64642448
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:57 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ga je hier s niet meer mee bemoeien, dat verdient Bas niet.
FF terug naar de feiten dan,

Heb je al wat gehoord over je aangifte? En wat is er nu waar van het stenen - knock out verhaal?

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 04-01-2009 13:30:43 ]
pi_64643809
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso apart dat als er 2 kameraden van je naar de filistijnen zijn, je nog zo genuanceerd kan blijven.
Wow dus ik heb ook XTC gebruikt, wat een boef ben ik!
pi_64649744
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

FF terug naar de feiten dan,

Heb je al wat gehoord over je aangifte? En wat is er nu waar van het stenen - knock out verhaal?
Hij is wel geslagen met een steen, twee keer zelfs, maar is niet nokkie gegaan.

Over de aangifte word ik volgende week teruggebeld.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 16:28:35 #244
236264 crew  capricia
pi_64650285
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef Zapato het volgende:

[..]

Hij is wel geslagen met een steen, twee keer zelfs, maar is niet nokkie gegaan.

Over de aangifte word ik volgende week teruggebeld.
Je schreef hier ook nog dat de betreffende jongen die geslagen was met stenen ook mee naar het bureau als getuige geweest is en dat hij NIET naar het ziekenhuis hoefde...
Dus dat klinkt niet als een aanslag op zijn leven, om het zo te zeggen.
Toch?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_64651264
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Je schreef hier ook nog dat de betreffende jongen die geslagen was met stenen ook mee naar het bureau als getuige geweest is en dat hij NIET naar het ziekenhuis hoefde...
Dus dat klinkt niet als een aanslag op zijn leven, om het zo te zeggen.
Toch?
Iemand met een steen slaan is een poging tot doodslag en dat het slachtoffer een mazzeltje heeft gehad door weinig op te lopen, betekent natuurlijk niet dat het dan op eens geen poging tot doodslag meer is.
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 17:05:51 #246
236264 crew  capricia
pi_64651984
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Iemand met een steen slaan is een poging tot doodslag en dat het slachtoffer een mazzeltje heeft gehad door weinig op te lopen, betekent natuurlijk niet dat het dan op eens geen poging tot doodslag meer is.
Heb jij beelden gezien van die "poging tot doodslag" dan?
Want ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe heftig het geweest is. Ook weet ik niet of de steen veel groter dan een kiezelsteen was...
Ik weet alleen dat de persoon gewoon naar het politiebureau kon als getuige en dat hij niet naar het ziekenhuis hoefde.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_64652153
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Heb jij beelden gezien van die "poging tot doodslag" dan?
Want ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe heftig het geweest is. Ook weet ik niet of de steen veel groter dan een kiezelsteen was...

Ik weet alleen dat de persoon gewoon naar het politiebureau kon als getuige en dat hij niet naar het ziekenhuis hoefde.
Met een kiezelsteen kan je natuurlijk niet slaan.

En dat het slachtoffer niet naar het ziekenhuis toe moest, maakt natuurlijk niet uit.
  Admin zondag 4 januari 2009 @ 17:20:32 #248
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_64652599
Sjezus JD, het verhaal is al ingewikeld genoeg, maak jij er nou ff geen totaal eigen versie van
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 4 januari 2009 @ 17:24:00 #249
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64652776
Erg goed dat de meeste media er toch gewoon direct of indirect melding van maken dat Marokkanen schuld hebben aan dit drama. Ondanks het officiële theeleutverhaaltje dat politie er op nahoudt. Ze denken daar zeker dat de burger gek is?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 4 januari 2009 @ 20:13:40 #250
122677 B.Honderd
Tute Pommes!
pi_64660235
Ojee, het Marokkanendebat komt weer op. Snel nog wat verzinnen over de crisis, en het kan weer in de doofpot.
Sie mussen auch immer mich haben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')