En ook wat pauperblaadje telegraaf schreef, dat de Marokkanen een klopjacht op die 2 jongens hadden geopend, en dat ze het spoor opgevlucht waren, klopt dus niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef MP1917 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk! niet alles wat in de media komt klopt... zo zijn ze niet het spoor op gegooid, geduwd, en is kevin ook niet zijn beide benen kwijt! het berich twas eerst zelfs ook nog dat kevin ook zou zijn gestorven, er zijn ook een hoop condoleanceberichten opz n hyves, wat echt enorm schrikken is als je net vna je vriend hebt gehoord dat ie t wel red en alleen opnieuw moet leren lopen... doodeng!
We zullen het nooit weten..veel van zijn posts zijn geëditquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Dus eh SCH had toch wel gelijk ergens?
De kern is wel terug te lezen. Ik had trouwens niet gelijk. Ik heb gewoon het langst gewacht met voorbarige conclusies trekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten..veel van zijn posts zijn geëdit
Wat ik tussendoor las, was dat-ie afging van feiten en weigerde voorbarige conclusies te trekken in de sfeer van Marokkanen, maar dat het wat hem betreft leek op een ongeluk. Dus hij was, ongelijk degenen die tegen hem ageerden, à-ideologisch bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten..veel van zijn posts zijn geëdit
Ik wil wel eerlijk toegeven dat ik te voorbarig ben geweest..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik tussendoor las, was dat-ie afging van feiten en weigerde voorbarige conclusies te trekken in de sfeer van Marokkanen, maar dat het wat hem betreft leek op een ongeluk. Dus hij was, ongelijk degenen die tegen hem ageerden, à-ideologisch bezig.
Het lijkt erop, dankzij de post van iemand die dichter bij de slachtoffers staat, dat SCH's zogenaamde gedram, geen gedram was in dit geval, maar nuchterheid. Zou aardig zijn als users dit dan erkennen.
Overigens wat ik las is het natuurlijk gewoonweg weer te triest voor woorden. Zo'n dom ongeluk.
Echt ik sta versteld hoeveel jongeren hun leven verliezen door dit soort dingen in Nederland.
Dat is de bitch van ideologisch reageren hè.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:![]()
[..]
Ik wil wel eerlijk toegeven dat ik te voorbarig ben geweest..
Ja klopt daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is de bitch van ideologisch reageren hè.
De bitch van überhaupt een ideologie omarmen.
Bedankt voor je verhaal! Het verhaal dat al mijn eerdere vermoedens bevestigt en dat overigens overeenkomt met het eerdere ooggetuigenverslag van een andere user.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef MP1917 het volgende:
--knip--
alsof het allemaal een film is...zo heftig!
Nee hoor, want in de kern had men wel enigszins gelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is de bitch van ideologisch reageren hè.
De bitch van überhaupt een ideologie omarmen.
Maar toch... slechts indirect verantwoordlijk en niet direct.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
Nee hoor, want in de kern had men wel enigszins gelijk.
Als die Marokkanen (of wie die ruziemakers precies waren) daar niet met dingen naar anderen gooide en vervolgens een gevecht begonnen, was dit allemaal niet gebeurd.
Actie - reactie ..... simpel
Ze hadden daar niet op hoeven reageren, ze hadden gewoon via het tunneltje naar het andere perron kunnen gaan, en ze hadden ook gewoon het goede perron op kunnen klimmen terwijl de trein eraan kwam...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
Als die Marokkanen (of wie die ruziemakers precies waren) daar niet met dingen naar anderen gooide en vervolgens een gevecht begonnen, was dit allemaal niet gebeurd.
Idd dat is niet gebeurd, ze hadden ook überhaupt via het tunneltje naar het andere perron kunnen gaan. Dom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Maar toch... slechts indirect verantwoordlijk en niet direct.
Dus dit een ongeluk noemen is dan wel weer terecht.
Kijk, als ze die jongen bekogeld hadden met stenen, en hij valt bewusteloos om op het spoor en de trein dendert over em heen, dan kun je niet meer over een ongeluk spreken, maar dat is hier dan ook niet het geval.
Als die knul niet uit was gegaan ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef huhggh het volgende:
[..]
goh..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als die knul niet uit was gegaan ook niet.
Als de arbeidsimmigranten vroeger niet waren binnengehaald ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvattend: een stompzinnig onnodig ongeval.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als de arbeidsimmigranten vroeger niet waren binnengehaald ook niet.
At Infinitum.
Dan zoek je te ver terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zo komen we weer bij de in memoriam pagina op PartyFlock, er gaan dus meer kids dood dan je zo denkt en dat baart me heel stiekem zorgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
Dat Ad Infinitum begint wat mij betreft toch bij het niet gaan door het tunneltje. Dat is weer echt iets voor jonge kids. Als ouders sta je zo hulpeloos tegen dat soort gedrag van je kroost.
Je bedoelt eindigt... het was namelijk de laatste beslissing in de ketenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
Dat Ad Infinitum begint wat mij betreft toch bij het niet gaan door het tunneltje. Dat is weer echt iets voor jonge kids. Als ouders sta je zo hulpeloos tegen dat soort gedrag van je kroost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |