abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 13:11:32 #276
236264 crew  capricia
pi_64725724
Dank je wel MP1917 voor je verhaal!
Sterkte voor iedereen. Wat een onzettend tragisch ongeluk.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_64729493
Heftig verhaal. Je bevestigt hiermee dus eigenlijk het verhaal waarmee de politie naar buiten is gekomen.
pi_64733680
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:36 schreef MP1917 het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk! niet alles wat in de media komt klopt... zo zijn ze niet het spoor op gegooid, geduwd, en is kevin ook niet zijn beide benen kwijt! het berich twas eerst zelfs ook nog dat kevin ook zou zijn gestorven, er zijn ook een hoop condoleanceberichten opz n hyves, wat echt enorm schrikken is als je net vna je vriend hebt gehoord dat ie t wel red en alleen opnieuw moet leren lopen... doodeng!
En ook wat pauperblaadje telegraaf schreef, dat de Marokkanen een klopjacht op die 2 jongens hadden geopend, en dat ze het spoor opgevlucht waren, klopt dus niet.

Hoe lullig ook, ze zijn zelf voor een matpartij het spoor over gestoken, daar hebben de mensen op het andere perron (volgens jou dus oost-europeanen en Noord-afrikanen) geen hol mee te maken.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_64734749
Dus eh SCH had toch wel gelijk ergens?
I´m back.
pi_64737036
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Dus eh SCH had toch wel gelijk ergens?
We zullen het nooit weten..veel van zijn posts zijn geëdit
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64737457
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:51 schreef qonmann het volgende:

[..]

De kern is wel terug te lezen. Ik had trouwens niet gelijk. Ik heb gewoon het langst gewacht met voorbarige conclusies trekken.
pi_64737696
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:51 schreef qonmann het volgende:

[..]

Wat ik tussendoor las, was dat-ie afging van feiten en weigerde voorbarige conclusies te trekken in de sfeer van Marokkanen, maar dat het wat hem betreft leek op een ongeluk. Dus hij was, ongelijk degenen die tegen hem ageerden, à-ideologisch bezig.
Het lijkt erop, dankzij de post van iemand die dichter bij de slachtoffers staat, dat SCH's zogenaamde gedram, geen gedram was in dit geval, maar nuchterheid. Zou aardig zijn als users dit dan erkennen.

Overigens wat ik las is het natuurlijk gewoonweg weer te triest voor woorden. Zo'n dom ongeluk.
Echt ik sta versteld hoeveel jongeren hun leven verliezen door dit soort dingen in Nederland.
I´m back.
pi_64737778
Wel weer typisch dat die marokkanen mensen lastig waren aan het vallen
Maar laten we het onder de noemer "incident" schuiven. Helaas wel een "incident" die aan de basis stond van die ongeval.
pi_64738390
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik tussendoor las, was dat-ie afging van feiten en weigerde voorbarige conclusies te trekken in de sfeer van Marokkanen, maar dat het wat hem betreft leek op een ongeluk. Dus hij was, ongelijk degenen die tegen hem ageerden, à-ideologisch bezig.
Het lijkt erop, dankzij de post van iemand die dichter bij de slachtoffers staat, dat SCH's zogenaamde gedram, geen gedram was in dit geval, maar nuchterheid. Zou aardig zijn als users dit dan erkennen.

Overigens wat ik las is het natuurlijk gewoonweg weer te triest voor woorden. Zo'n dom ongeluk.
Echt ik sta versteld hoeveel jongeren hun leven verliezen door dit soort dingen in Nederland.
Ik wil wel eerlijk toegeven dat ik te voorbarig ben geweest..
pi_64738438
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik wil wel eerlijk toegeven dat ik te voorbarig ben geweest..
Dat is de bitch van ideologisch reageren hè.
De bitch van überhaupt een ideologie omarmen.
I´m back.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:30:49 #286
159841 Dzy
It is I
pi_64738488
Jezus heftig verhaal...

En JohnDope, wat ben jij een sneu mannetje zeg
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_64738529
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja klopt daar moet ik je gelijk in geven.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:35:17 #288
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64738651
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef MP1917 het volgende:
--knip--

alsof het allemaal een film is...zo heftig!
Bedankt voor je verhaal! Het verhaal dat al mijn eerdere vermoedens bevestigt en dat overigens overeenkomt met het eerdere ooggetuigenverslag van een andere user.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64738706
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee hoor, want in de kern had men wel enigszins gelijk.
Als die Marokkanen (of wie die ruziemakers precies waren) daar niet met dingen naar anderen gooide en vervolgens een gevecht begonnen, was dit allemaal niet gebeurd.

Actie - reactie ..... simpel
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_64738810
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef huhggh het volgende:

[..]

Als die Marokkanen (of wie die ruziemakers precies waren) daar niet met dingen naar anderen gooide en vervolgens een gevecht begonnen, was dit allemaal niet gebeurd.

Maar toch... slechts indirect verantwoordlijk en niet direct.
Dus dit een ongeluk noemen is dan wel weer terecht.

Kijk, als ze die jongen bekogeld hadden met stenen, en hij valt bewusteloos om op het spoor en de trein dendert over em heen, dan kun je niet meer over een ongeluk spreken, maar dat is hier dan ook niet het geval.
pi_64738829
quote:

[..]

Ze hadden daar niet op hoeven reageren, ze hadden gewoon via het tunneltje naar het andere perron kunnen gaan, en ze hadden ook gewoon het goede perron op kunnen klimmen terwijl de trein eraan kwam...
I´m back.
pi_64738894
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar toch... slechts indirect verantwoordlijk en niet direct.
Dus dit een ongeluk noemen is dan wel weer terecht.

Kijk, als ze die jongen bekogeld hadden met stenen, en hij valt bewusteloos om op het spoor en de trein dendert over em heen, dan kun je niet meer over een ongeluk spreken, maar dat is hier dan ook niet het geval.
Idd dat is niet gebeurd, ze hadden ook überhaupt via het tunneltje naar het andere perron kunnen gaan. Dom.
I´m back.
  Admin dinsdag 6 januari 2009 @ 18:44:59 #293
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_64738982
quote:

[..]

Als die knul niet uit was gegaan ook niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_64739064
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

goh..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64739088
quote:

[..]

Als de arbeidsimmigranten vroeger niet waren binnengehaald ook niet.

At Infinitum.
  Admin dinsdag 6 januari 2009 @ 18:52:13 #296
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_64739235
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als de arbeidsimmigranten vroeger niet waren binnengehaald ook niet.

At Infinitum.
Samenvattend: een stompzinnig onnodig ongeval.
Hadden, hadden en hadden.
Koopt niemand wat voor, deze ouders zijn een kind kwijt, een ander kind is zwaar gewond en weer een ander kind heeft een trauma, en die andere kids zijn een vriend kwijt.
Sucks.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

pi_64739302
Dat Ad Infinitum begint wat mij betreft toch bij het niet gaan door het tunneltje. Dat is weer echt iets voor jonge kids. Als ouders sta je zo hulpeloos tegen dat soort gedrag van je kroost.
I´m back.
pi_64739369
quote:

[..]

Dan zoek je te ver terug.
Het is de foute richting op gegaan bij dat gevecht, zelfs een kleuter ziet dat.
Als je mijn mening niet "leuk" "lief" of "schattig" vindt moet je dat gewoon zeggen, maar met drogredenen aan komen kakken heeft natuurlijk weinig zin.

Cynische conclusie van Ryan3 natuurlijk, die stelt dat het beter zou zijn geweest als ze niet getracht hadden dat gevecht te de-escaleren.
Voor die omgekomen jonge persoonlijk achteraf inderdaad niet de beste keus, maar vraag je eens af in wat voor verdorven maatschappij je wel niet zou leven als niemand in dat soort situatie naar de ander omkijkt.

Zouden jullie ook om een boogje lopen als een vrouw wordt belaagd door een of andere enge vent?
Als ik het zo lees wel, en zouden sommigen er nog op trots zijn ook.
Sorry mevrouwtje, jammer dat u op straat bedreigd wordt, maar wij zijn niet geinteresseerd.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  Admin dinsdag 6 januari 2009 @ 18:55:42 #299
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_64739384
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
Dat Ad Infinitum begint wat mij betreft toch bij het niet gaan door het tunneltje. Dat is weer echt iets voor jonge kids. Als ouders sta je zo hulpeloos tegen dat soort gedrag van je kroost.
En zo komen we weer bij de in memoriam pagina op PartyFlock, er gaan dus meer kids dood dan je zo denkt en dat baart me heel stiekem zorgen.

pi_64739433
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
Je bedoelt eindigt... het was namelijk de laatste beslissing in de keten
En niet zo slimme beslissing natuurlijk.

Maar plaats je dan eens in hun schoenen.
Je staat op een perror. Op het perron tegenover je worden je vrienden lastig gevallen (in elkaar geslagen?)... ga je dan op je gemakt helpen of haast je je naar je vrienden over de kortste weg?
Feit dat er al dik een uur ofzo geen trein meer was geweest speelt mogelijk ook een rol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')